eitaa logo
تدریس یار پایه دوم
9.3هزار دنبال‌کننده
11.6هزار عکس
11.6هزار ویدیو
15.3هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید . همکاران عزیز هرگونه درخواستی برای تبلیغات داشتید با ما در ارتباط باشید @teacherschool
مشاهده در ایتا
دانلود
با نوجوان حساس وزودرنج وکمی افسرده چگونه رفتار کنیم؟ چند روش صحیح برخورد با نوجوانان : 1- شناخت صحیح نوجوانان به این معنی که والدین با شناخت ویژگی های نوجوان خودرفتارهای ناخوشایند آنان را غیر طبیعی نپنداریم. 2- ایفای نقش راهنمایی به جای دستوری. برای حل مسائل نوجوانان بهتر است از خودشان کمک بگیریم .نظر خواهی واعتماد به نفس بخشیدن به نوجوان کمک بزرگی در حل مسائل او می کند. 3- ایجاد یک رابطه ی دوستی وعاقلانه با نوجوان. 4- اعتمادسازی. 5- تاکید بر محبت وپرهیز از خشونت. ابراز عشق وعلاقه به فرزندان کلید موفقیت ارتباط با آنهاست. 6- الگوی رفتاری قدرتمند بودن برای نوجوانان. والدین باید خود دارای شخصیتی قوی پایدار وبا ثبات باشند ، تا فرزندان به آنها اعتماد کرده والگو بپذیرند. 7- پرهیز از مناقشات خانوادگی. محیط خانه باید محل آرامش وامنی برای اعضائ خانواده باشد.اختلافات وجرو بحث های والدین نزد فرزندان، بهانه ی گریز نوجوان از خانه را فراهم می سازد. 8- شنونده ی خوبی بودن. 9- تکیه بر نقاط قوت نوجوان 10- اجازه ی خطا به نوجوان دادن و .... در صورتی که والدین بتوانند محیطی آرام را برای نوجوانان و فرزندان خود فراهم آورند، برای آنها وقت بگذارند، برای تنبیه آنان جمع را انتخاب ننمایند و انتظارات خود را برای آنها شرح داده و پیوسته نقاط قوت شخصیت نوجوان را یادآور شده ورفتارهای نامناسب آنها را بزرگ نکنند و.....هزاران نکته تربیتی مثبت دیگر،همه وهمه در جهت رشد شخصیت نوجوان اثرگذار بوده و اگر به درستی اجرا ورعایت شوند، آینده ی روشن نوجوان را به دنبال خواهد داشت ، وبلعکس در صورت نادیده گرفتن و اجرا نشدن حتی یک نکته ی بسیار کوچک ، می تواند شخصیت نوجوان را تخریب کرده واز او فردی بیمار و سرخورده بسازد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 فیلم آموزشی 🎥 جمع و تفریق ده تایی روی محور پایه دوم 🍊
بررسی فصل دوم ریاضی.pdf
10.82M
💠بررسی فصل دوم ریاضی 🔥 دوم ابتدایی 🍊
38103122461248.pdf
3.47M
کاربرگ ریاضی تمام فصل ها خانم امامی 🍊
38103122461248.pdf
3.47M
کاربرگ ریاضی تمام فصل ها خانم امامی 🍊
بررسی فصل دوم ریاضی.pdf
10.82M
💠بررسی فصل دوم ریاضی 🔥 دوم ابتدایی 🍊
تپّه – روانه – نقل – صبحانه – صحرا – سلطان – قورباغه – کنجکاو – فصل – شاهنامه – رهگذر – محبّت – مکّه – ارّه – سرآغاز – مونس – شروع – نشاط –- سپاسگزار – موفّق  - تشکّر – نظم – پائیز -احوالپرسی – هنرمند – غافل – بنّا – دقّت – قرآن – نقّاشی – عبّاس – لبخند – محمّد – پذیرایی – بقیّه – اوّل – معلّم – ضرب المثل –آهسته – مزرعه –تصمیم – چغندر – تعجّب – قصّه – مدّتی – خطرناک – میکروب – این طوری – بی حوصله – استراحت – کثیف – تندرست – پرتاب – صدا – اتّفاق – منتظر – خطر – شغال – لذّت – مهم – مواظبت – دقیقه – اهمّیّت – حنایی – طلا – غصّه – نعریف – نصیحت – نگهداری – مزد – سیل – قطره – وانگهی – گذشته – طوطی – طول – برنا – مطالعه – خشمگین – خشمگین – صبر – خوش اخلاق – باعث – سحرخیز – پاکیزه – رفتگر – منظّم – مرتّب – مامور – هورا – خوش مزه – صحیح – دعا – حاضر – هیزم – پذیرفت – پیشنهاد – چلچراغ – مغرب – وضو – حرم – حوصله – تکّه – طاقجه – پلّه – بغل – غلتید – سفالگر – هنرمند – موفّق – مرتّب – لبخند – ظرف – رضا – توس – عظیم – پهلوان – فردوس – شعر – اتفاقاً – جست و خیز – خار – کلاغ – نوک – زیارتگاه – حفظ – قلّه – ارگ – آرامگاه – برج – ماسوله – بیستون – عزیز – نهر – الله اکبر – تابیدن – حیاط – حوض – صاف – طبیعت – تحویل دعا – سماق – عیدی – زیارت - درگذشتگان
📣شیوه‌نامه جدید تصحیح املا📣 در شیوه‌نامه تصحیح املای فارسی آمده است، تشدید و جدانویسی در املای دانش‌آموزان نمره ندارد. همچنین کاربرد نشانه کسره اضافه کوچک یا بزرگ یکسان است. در شیوه‌نامه گروه زبان و ادب فارسی دفتر تالیف کتاب‌های درسی آمده است با توجه به اینکه بود و نبود تشدید در شکل املایی کلمات در فارسی تأثیری ندارد، بنابراین تشدید ارزش املایی ندارد و همکاران گرامی نباید نمره‌ای به آن اختصاص دهند یا نمره‌ای به‌خاطر ننوشتن آن از دانش‌آموزان کم‌کنند. در ادامه آمده است: جدا یا پیوسته‌نویسی، نمره ندارد، جدانویسی و پیوسته‌نویسی کلمات مرکب، سلیقه رسم‌الخطی است. هر دو شکل نوشتاری اینگونه واژه‌ها مانند کتابخانه/ کتاب خانه درست است و نباید برای این تفاوت نوشتاری نمره‌ای از دانش‌آموزان کم شود. همچنین این شیوه‌نامه تأکید دارد: ‌کاربرد نشانه کسره اضافه کوچک یا بزرگ یکسان است. نوشتن کلماتی که در ترکیب آنها از کسره اضافه استفاده شده، کوچک یا بزرگ نوشتن این نشانه مانند لانه بلبل/ لانهء، تفاوتی ندارد و نباید از دانش‌آموزان نمره کم کرد. در پایان این شیوه‌نامه نیز چند تذکر خطاب به معلمان داده شده است، هر مورد غلط در کلّ املا هر کلمه، تنها یک‌بار گرفته می‌شود. مثلاً اگر صبر را 3بار «سبر» بنویسد یک‌بار غلط گرفته می‌شود. در موارد کم یا زیاد گذاشتن نقطه و دندانه در کلّ املا 2بار محاسبه خواهد شد. ✨✨✨┄┄┅❅🌼❅┄┄✨✨✨ 🌸🍃 توانمندسازان استان اصفهان ✅ پایه دوّم ابتدایی 🆔: @dovvomis