eitaa logo
تدریس یار پایه دوم
9.5هزار دنبال‌کننده
12هزار عکس
12هزار ویدیو
15.7هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید . همکاران عزیز هرگونه درخواستی برای تبلیغات داشتید با ما در ارتباط باشید @teacherschool
مشاهده در ایتا
دانلود
قوانین کلاسی👆👆👆👆👆
سوالات ریاضی فصل دوم
✍تفاوت ها آزمون هایی عملکردی با مداد کاغذی: از نظر نحوه پاسخ دهی: آزمون های مداد کاغذی دانش‌آموز پاسخ را انتخاب و یا تشریحی می‌نویسد آزمون های عملکردی دانش‌آموز تکلیفی را انجام داده،نتایج را تحلیل و دانش تولید می‌کند. از نظر محتوا و ابزار: آزمون های مداد کاغذی حاوی سؤالاتی است که کتاب محور است آزمون های عملکردی تکالیف مرتبط با موقعیت‌های زندگی را شامل می‌شود (مساله محوری). از نظر سطح درگیری شناختی: آزمون های مداد کاغذی دانش پایه و درک مطلب را بررسی می‌کند آزمونهای عملکردی توانایی استفاده از دانش و مهارت را در موقعیت‌ها نشان می‌دهد از نظر تهیه و اجرا: آزمون های مداد کاغذی معلم محور است آزمون های عملکردی دانش‌آموز و معلم محور است از نظر اعتبار و عینیت نتایج : آزمون های مداد کاغذی به راحتی قابل بررسی است آزمون های عملکردی به روش های پیچیده نیاز دارد از نظر مشاهده یادگیری: آزمون های مداد کاغذی یادگیری آموخته ها و مهارت ها به صورت غیر مستقیم استنباط می شود آزمون های عملکردی توانایی استفاده از دانش و مهارت ها به طور مستقیم و یا قاطعیت مشخص می شود. تعریف آزمون های عملکردی: در آزمون های عملکردی دانش آموزان بامسئله ای چالش برانگیز و معما گونه که مشابه موقعیت های واقعی زندگی است روبرو می شود.او برای رفع چالش و حل موضوع از دانش و مهارت های خود استفاده می نماید. در مجموع می توان اینگونه آزمون های عملکردی را تعریف کرد: روش سنجشی است که در آن یادگیرنده با انجام تکالیف واقعی یا مشابه با زندگی واقعی ، توانایی خود را در استفاده از دانش و مهارت های آموخته شده برای استدلال ، حل مساله ، تولید محصول و یا اجرای یک مهارت ویژه نشان داده ، سپس معلم با مشاهده ی عملکرد ، کیفیت آن را توصیف و مورد قضاوت قرار می دهد . آزمون های عملکری باید حتما کتبی باشند ولی مشاهده عملکرد نشان دهنده این است که دانش اموز در انجام ان عمل خاص مهارتی را کسب کرده است.ابزار مناسب برای سنجش مهارت، ابزارهای سنجش مشاهده ای(چک لیست ها و مقیاس های درجه بندی و ...)میباشند.
89_46= یک روز تو یک فروشگاه بزرگ که تازه باز شده بود اعلام کردن که امروز هر وسیله ای رو دوست داشته باشید میتونید با نصف قیمت خریداری کنید. مردم وقتی شنیدن همه به طرف فروشگاه حرکت کردن و 89 نفر پشت در فروشگاه منتظر بودن تا بتونن وارد فروشگاه بشن ولی صاحب فروشگاه گفت اینجا گنجایش این تعداد رو نداره همه با هم فکر کردن و به این نتیجه رسیدن که یک تعدادی وارد بشن و بعد بقیه صاحب فروشگاه گفت پس 40 نفر فعلا نیان تا ببینم بقیه میتونن وارد شن از 89 نفر 40 نفر داوطلب رفتن کنار و 49 نفر باقی موندن 89 _46 ____ 49 ولی متاسفانه بازم جا نبود 6نفر دیگه هم داوطلبانه کنار رفتن 89 _46 _ 49 _6 __ 43 حالا 43 نفر به راحتی وارد فروشگاه شدن و بقیه بیرون منتظر ماندن حالا برای تفهیم درس از بچه ها بپرسید بچه ها اول چند نفر بودن جواب 89 ما چه تعدادی رو کم کردیم 40 نفر پس اول ده تایی رو کم کردیم حالا چند نفر موندن 49 نفر بعد چه تعدادی رو کم کردیم 6 نفر پس یکی های عدد دوم رو کم کردیم ┄┅┄┅✶🌸✶┄┅┄
تکلیف درس خرس کوچولو امین پور