هدایت شده از تدریس یار پایه ششم
🤔 چرا بعضی از ورزشکارا مخالف انقلاب هستند. اونا که اطلاعاتشون از ما خیلی بیشتره و حتما یه چیزی می دونن که ما نمی دونیم!
📍پاسخ کوتاه
برخلاف غالب جامعه ورزشی کشور عزیزمان ایران، تعداد خیلی خیلی محدودی از ورزشکاران هم هستند که برای رسیدن به شهرت و ثروت بیشتر، در فضای مجازی اقدام به بارگذاری مطالب دروغ می کنند که نمیشه صرفاً به خاطر معروف بودن این افراد، اعمال و صحبت های آنان را ملاک قرار داد.
📍پاسخ بلند
1- غالب ورزشکاران عزیز کشورمان علاقمند به کشور و انقلاب هستند و در میدانهای مختلف نشان داده اند که برای بالابردن پرچم ایران، تمام توان خود را به کار میگیرند و به دلیل حاشیه دار بود فضای مجازی بسیاری از ورزشکاران در آن فعالیتی ندارند و یا پس از مدتی از آن خارج شده اند.
2- عده ای از ورزشکاران که طرفدار دارند و در فضای مجازی حضور دارند، تحت تاثیر تبلیغات رسانه های خارجی و تحریک تعدادی از طرفداران و برای بیشتر دیده شدن، به خودشان اجازه می دهند که در رابطه با هر مطلبی، حتی مسائلی که به آن اشراف ندارند، اظهار نظر کنند؛
3- تعدادی از همین ورزشکاران به دلیل کسب درآمد از فضای مجازی، در همه مباحث به ویژه مسائل غیر تخصصی اظهار نظر می کنند تا دنبال کننده بیشتری جذب کنند.در واقع شغل ورزشکاران به گونه ای نیست که به اطلاعات خاصی دسترسی داشته باشند؛
4-بر اساس اعتراف بسیاری از ورزشکاران اکانت های ناشناس در برهه های حساس با ارسال پیام های گوناگون آن ها را تحت فشار قرار می دهند تا علیه نظام دست به توهین و اعتراض بزنند؛
5- عذرخواهی ورزشکاران پس از مشخص شدن بسیاری از اظهار نظرها نشون میده حتی توانایی تشخیص ساده ترین دروغ ها در شبکه های مجازی را هم ندارند.
📌 و اما یه سوال
می دانید؟ چه تعداد از ورزشکاران کشورمان در دوران انقلاب، حاضر شدند برای دفاع از انسانیت و اسلام در برابر حریفان اسرائیلی مبارزه نکنند و مدال 🏅 های جهانی را از دست بدهند.
#درنگ
#ورزش
#ایران
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar6
هدایت شده از تدریس یار پایه ششم
چرا؟عده ای «قرآن» کریم رو می سوزونن!!!🤔😔
پاسخ کوتاه:
مسئولان کشورهای غربی با هدف رسیدن به اهداف شیطانی خود و از آنجا که دین اسلام و مسلمانان را مانع رسیدن به اهداف نادرستشان می دانند. با تبلیغات منفی، عده ای از افراد ساده لوح و ناآگاه و فاسد را تحریک و حمایت می کنند که دست به چنین اعمال غیر انسانی و غیر اخلاقی بزنند.
📌پاسخ کامل تر:
1-قرآن کریم را نمی شناسند و هیچ موقع آن را نخواندند؛😔
2-تصور نادرست از اسلام و مسلمانان دارند (بر اثر تبلیغات منفی کشورهای غربی)؛😡
3-نگران افزایش جمعیت مسلمانان هستند؛🧕👨👨👧👦
4- گسترش مفاهیم و آموزه های قرآن کریم را مانع تحقق اهداف شیطانی خود می دانند؛😈
5-می خواهند مردم دنیا را نسبت به اسلام و مسلمانان بدبین کنند🤬
6-با این کارها می خواهند، حواس مردم دنیا را از پیشرفت های مسلمانان منحرف کنند🔮
7-می خواهند؛ با جنگ مذهبی بهانه ای درست کنند برای حمله به کشورهای مسلمان و غارت اموال و دارایی آنها💣
8- این افراد، به دنبال رسیدن به شهرت و ثروت بیشتر هستند و مورد حمایت مسئولین کشورهای غربی هستند.
9- به دنبال کوچک کردن مقدسات در نگاه مردم جهان و ترویج این کار زشت به صورت یک عادت بین خودشان هستند.
📌و اما دو تا سوال؛
🔸آیا سراغ دارید که مسلمانان، کتاب دینی سایر مذاهب را به آتش کشیده باشند؟
🔸ما برای برای جلوگیری از بروز چنین اقداماتی، چه باید بکنیم؟
#درنگ
#قرآن
ممنون از همراهی شما
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar6
📆 امروز شنبه
☀️ ۸ بهمن ۱۴۰۱ هجرے شمسے
🌙 ۶ رجب ۱۴۴۴ هجرے قمرے
🎄 ۲۸ ژانویه ۲۰۲۳ میلادے
📿 ذکر امروز ۱۰۰ مرتبه:
🎗«یا رَبَّ الْعالَمین»🎗
🎗«ای پروردگار جهانیان»🎗
☀️ رویدادهای مهم امروز در تقویم خورشیدی:
🔹تصرف آذربایجان توسط قوای روس در جریان جنگ جهانی اول (1293ش)
🔸مسیو براوین وزیر مختار دولت بلشویک روسیه بعنوان اولین فرستاده دولت بلشویکی لنین وارد تهران شد و طی اعلامیه ای متذکر گردید تمام قراردادهای جابرانه را لغو و بجای آن قرارداد شرافتمندانه ای با ایران خواهم بست (1296ش)
🔹میرزا احمدخان قوام السلطنه با اختیارات کامل به فرمانروائی خراسان و سیستان و بلوچستان تعیین گردید (1296ش)
🔸فرمان ولایتعهدی محمدرضا پهلوی فرزند ارشد ذکور رضاخان صادر شد. فرمان مزبور طی تشریفات خاص توسط وزیر دربار تسلیم هیئت دولت گردید (1304ش)
🔹حسن مستوفی رئیس الوزراء از سمت خود کناره گیری کرد و پاسخ استیضاح را کتباً به مجلس فرستاد.(1305ش)
🔸کارخانه قندسازی کهریزک تعمیر و آماده بهره برداری شد.(1310ش)
🔹احمد قوام نخست وزیر برای تحکیم روابط محبت آمیز تلگراف هایی به استالین و اتلی و جمس بیزنر وزیر خارجه آمریکا مخابره نمود (1324ش)
🔸سید حسن تقی زاده رئیس هیئت نمایندگی ایران در شورای امنیت نطق مفصلی ایراد نمود و طی آن از مشکلاتی که دولت و ملت ایران به واسطه وجود نیروهای بیگانه با آن مواجه شده اند سخن راند ویشینسکی رئیس هیئت نمایندگان شوروی به وی پاسخ داد و شورای امنیت توصیه کرد ایران و شوروی مستقیماً با یکدیگر برای حل اختلافات مذاکره کنند (1324ش)
🔹سیل وحشتناکی در زاهدان جاری شد. متجاوز از هزار نفر تلف شدند و هزار و پانصد خانه ویران گردید.(1328ش)
🔸درگذشت "سیدحسن تقی زاده" آخرین فرد از رجال دوران مشروطیت (1348ش)
🔹بنابر گزارش شهربانی مازندران، عده ای ناشناس شعارهای «درود بر امام خمینی ما ـ مرگ بر 66 خائن و مسلمان کش» بر روی دیوار نوشته شد که صبح امروز نسبت به محو شعارها از روی دیوار اقدام گردید.(1356ش)
🔸امروز هزاران تن از مردم در فرودگاه مهرآباد که بسته است و زیر نظارت شدید قرار دارد اجتماع کردند (1357ش)
🔹امام خمینی در پاریس گفتند به کودتای نظامی عادت کرده ایم و ترسی نداریم. ایران پایگاه نظامی نخواهد شد (1357ش)
🔸کارکنان کارخانه مسلسل سازی وابسته به صنایع نظامی در تهران راهپیمائی کردند (1357ش)
🔹تحصن روحانیون انقلابی در مسجد دانشگاه تهران در اعتراض به بستن فرودگاه های کشور (1357ش)
🔸کشتار مردم تهران به دستور "بختیار" در آخرین روزهای عمر رژیم پهلوی (1357ش)
🔹غلامحسین دانشی نماینده آبادان در مجلس به رگبار مسلسل بسته شد. سازمان موحدین این تیراندازی را بعهده گرفت (1357ش)
🔸طی تظاهراتی در شاهی نام این شهر به علی آباد تغییر یافت (1357ش)
🔹مدرسه رفاه به عنوان محل اقامت امام در تهران تعیین شد (1357ش)
🔸وفات ادیب و دانشمند گرانمایه استاد "محمد فراهتی" (1358ش)
🔹شهادت شهید عبدالمهدی ماندنی پور (1361ش)
🔸برگزاری نخستین مجمع عمومی جهانی اهل بیت (علیهم السّلام) در تهران (1372ش)
🌙 رویدادهای مهم امروز در #تقویم هجری قمری:
🔹تصرف قلعهی اَلَموت توسط "حسن صباح" (483ق)
🔸درگذشت "ابن حریری" ادیب و نویسندۀ ایرانی (516ق)
🔹آغاز سلطنت "محمدمیرزا" سومین شاه قاجار (۱۶ آبان ۱۲۱۳ش) (1250ق)
🔸درگذشت حسین تقوی اشتهاردی (۱۴ مهر ۱۳۷۹ش) (1421ق)
🎄 رویدادهای مهم امروز در تقویم میلادی:
🔹مرگ "شارلمانی" از امپراطوران مقتدر اروپا (814م)
🔸تولد "پیتر پل روبنس" نقاش معروف اروپایی (1577م)
🔹تولد "کوندامین" ریاضیدان و جهانگرد فرانسوی (1701م)
🔸تولد "مادام فرانسْ کولْتْ" یکی از بزرگترین زنان نویسنده جهان (1873م)
🔹درگذشت "ویلیام ییتْزْ" شاعر و ادیب بزرگ ایرلندی (1939م)
🔸روز جهانی کمک به جذامیان
🌿🌼🌿🌼🌿
44084106541774.pptx
5.1M
🔷پاورپوینت اندازه گیری زاویه ها
📘تهیه کننده :زهرا رییسی سرگروه پایه چهارم استان فارس
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
44084103570644.pptx
24.26M
🔷پاورپوینت درس یازده فرمانده دل ها
📘تهیه کننده :زهرا رییسی سرگروه پایه چهارم استان فارس
# فارسی چهارم
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
🔷دست ورزی
🔵دو دایره با استفاده از دو طلق شفاف و پیچ
🔷تهیه کننده:زهرا رییسی سرگروه آموز شی پایه چهارم استان فارس
🔷 تقارن چرخشی
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
🔷دست ورزی
🔵دایره 360 درجه با استفاده از دو کاغذ رنگی وچسب
🔷تهیه کننده:زهرا رییسی سرگروه آموز شی پایه چهارم استان فارس
🔷 نشان دادن 90 درجه، 180 درجه، 270درجه ، 360 درجه
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
🔷دست ورزی
🔵گونیا 30، 60وگونیا 45، 45 با استفاده از فوم رنگی وآهن ربا
🔷تهیه کننده:زهرا رییسی سرگروه آموز شی پایه چهارم استان فارس
# ساخت زاویه با ترکیب و تفریق دو گونیا
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
روش پیشنهادی برای درس انشا📝
1_انشای گسترشی :
در این روش معلم یک جمله را می گوید و دانش آموزان با استفاده از درک خود انشا را گسترش می دهند.
به عنوان مثال :شیری در جنگل زندگی می کرد.
ناگهان....
ادامه ی آن را دانش آموزان تعریف می کنند.
2_ روش کیسه ی جادویی:
در این روش آموزگار جمله موضوعی را درکاغذ نوشته در کیسه قرار داده واز سر گروه های دانش آموزان می خواهد که به زیر گروه ها داده و هر گروه با توجه به موضوع اشیایی که در اختیارشان قرار گرفته ابتدا جمله و سپس انشا بنویسند.
3_خلاصه کردن داستان:
داستان کوتاهی برای دانش آموزان می خوانیم و از آن ها می خواهیم تا خلاصه ی داستان را در چند جمله بنویسند.
4_ روش پازلی:
تعدادی جمله را که در ارتباط با یک موضوع متفاوت هستند روی کارت هایی می نویسیم و به صورت تصادفی در اختیار دانش آموزان قرار می دهیم.
سپس از آن ها می خواهیم کارت های مرتبط را پیدا کنند و در گروه انشایی بنویسند.
5_تصویر یابی:
تصویری را روی تابلو می چسبانیم یا از تصویر کپی گرفته وبه تعداد دانش آموزان می دهیم.
از آن ها می خواهیم هر چیزی را که در تصویر می بینند با یک خط به بیرون کشیده ونام آن را بنویسند. و
بعد از این که همه ی شکل های مربوط به تصویر نام گذاری شد ، با آن ها جمله و سپس متن بنویسند.
6_روش تداعی و شاخه بندی:
به این صورت که از دانش آموزان می خواهیم تمام کلماتی را که در مورد یک موضوع به ذهنشان می رسد بیان کنند
این کلمات براساس نزدیکی به یکدیگر در چند شاخه روی تخته سیاه نوشته می شود .
حال می توان از دانش آموزان خواست با توجه به کلمات موجود ، انشای خود را بنویسند.
7_استفاده از موضوعات تخیلی:
به دانش آموزان می گوییم داستان خیالی با اغراق زیاد بنویسند. خودمان ابتدا یک داستان شگفت انگیز و عجیب و غریب را تعریف می کنیم
مثلا یک شب خواب دیدم اندازه ی مورچه شدم......
8_روش مسابقه ی جمله های ادبی:
از دانش آموزان می خواهیم در مورد چند موضوع یا چند اسم مانند مادر ، آسمان ، خدا
جمله های زیبا بنویسند. بعداز بین آن ها بهترین را انتخاب می کنیم و بچه ها با استفاده از آن جمله و جمله های خودشان در گروه انشا می نویسند.
9_روش خاطره نویسی:
برای دانش آموزان یک خاطره تعریف می کنیم. بعد از تمام شدن خاطره ازآن ها می خواهیم آن چه را که در ذهنشان مانده بنویسند و در مرحله ی بعدی می خواهیم یک داستان یا خاطره از خود یا
اقوامشان بنویسند.
10_روش تکمیل داستان:
در این روش بچه ها چشمشان را می بندند و گوش های خود را آماده ی شنیدن می کنند
ما داستانی را آغاز می کنیم و هر دانش آموزی که اسمش را صدا کردیم ، موظف است داستان ما را با یک جمله کامل تر کند تا زمانی که داستان تمام شود.
11_روش خورشیدی:
روش خورشیدی نوعی بازی با کلمات است.
یک نفر یک کلمه می گوید و آن را درون خورشید می گذاریم . سپس چند کلمه ی مرتبط با آن کلمه بچه ها می گویند و در شعاع های خورشید می نویسیم.
و بعد با استفاده از آن کلمه ها جمله و سپس متن می نویسند.
12_روش استفاده از كلمات
در اين روش ما موضوع انشا را بيان مي كنیم. سپس كلماتي را با توجه به موضوع روي تخته مي نويسیم تا دانش آموزان در نوشتن انشا از آن ها استفاده كنند .
دانش آموزان با توجه به كلمات داده شده جملاتي را مي نويسند، سپس جمله هايي را كه مرتبط با هم هستند در يك گروه قرار مي دهند و در پايان آن ها را مرتب مي كنند.
13_روش مشاركتي
موضوعي به دانش آموزان ارائه مي شود و هر كدام از بچه ها به نوبت در مورد آن جمله ای می گویند.
(البته چند دقيقه فرصت فكر كردن به بچه ها مي دهيم.)
مطالب بچه ها را روي تابلو مي نويسیم و به كمك خودشان جملات را پس و پيش مي كنیم تا به صورت يك انشاي كامل درآيد.
#فارسی
# پایه چهارم
🔸🍃🔸🍃🔸🍃🔸🍃🔸🍃
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
44039054723434.pdf
6.73M
# راهنمای ارزشیابی توصیفی دروس پایه چهارم
🔸🍃🔸🍃🔸🍃🔸🍃🔸🍃
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
10.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔷اجرای شعر همای رحمت در قالب نمایش
🔵کلاس چهارم ۲ دبستان شاهد فاطمه الزهرا
🔷آموزگار :زهرا رییسی سرگروه پایه چهارم استان فارس
🔸🍃🔸🍃🔸🍃🔸🍃🔸🍃
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
44020050116698.pdf
1.49M
🌙پاورپوینت آسمان شب
#علوم چهارم
🔸🍃🔸🍃🔸🍃🔸🍃🔸🍃
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4