eitaa logo
تدریس یار پایه چهارم
13.8هزار دنبال‌کننده
6.7هزار عکس
11.4هزار ویدیو
16.4هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید
مشاهده در ایتا
دانلود
15.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درس علوم ( فعالیت صفحه ۳۳ و ۳۴) طبق ساحت تعلیم و تربیت علمی و فناورانه هدف: فراگیران با مواد رسانا و نارسانا آشنا شوند. دانش آموز با مفهوم رسانا و نارسانا آشنا شود و بتواند چند مثال از مواد رسانا و نارسانا بیان کند.(شناختی) دانش آموز بتواند در حالی که چند وسیله رسانا و نارسانا دارد آنها را به صورت جداگانه دسته بندی کند یا وسیله رسانا را در میان وسایل نارسانا تشخیص دهد و بالعکس ‌ ( مهارتی) دانش آموز به مواد رسانا و نارسانا موجود در محیط زندگی خود توجه کند. ( عاطفی) روش تدریس: فعال ( دانش آموز محوری) وسایل مورد نیاز: مدار الکتریکی ساده ، خط کش فلزی، خط کش پلاستیکی، قیچی، پاک کن
21.97M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درس ریاضی ( ضرب فرآیندی و تکنیکی) توضیحات دانش آموزان عزیزم ( زهرا خلیلی و محیا نیکخوی با استفاده از دست ورزی) هدف کلی: آشنایی با ضرب دو عدد دو رقمی اهداف جزئی: آشنایی فراگیران با ضرب فرآیندی و تکنیکی حیطه و سطح بلوم ۱_ دانش آموزان می توانند ضرب یک رقم در چند رقم را انجام دهند.( مهارتی) ۲_ دانش آموزان به این نکته پی برده‌اند که جواب بسیاری از مسایل را می توانند با انجام ضرب به راحتی به دست آورند .( «نگرشی » عرصه ارتباط با خود، خدا، خلق و خلقت طبق برنامه درسی ملی) روش تدریس: فعال ( دانش آموز محوری)
52.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
طرح یادگیری معکوس درس علوم(انرژی الکتریکی) طبق ساحت تعلیم و تربیت علمی و فناورانه هدف طرح یادگیری معکوس: دست یابی به سطوح بالای یادگیری است. بنابراین دانش آموزان باید در منزل درس را بیاموزند و یاد بگیرند که چگونه یاد بگیرند. آنها در کلاس فرصت دارند تا درس را با عمق بیشتری دنبال کنند و یادگیری خود را به سطوح بالا تر شناختی برسانند. ایجاد حس کنجکاوی در دانش آموزان ، افزایش مشارکت دانش آموزان در فعالیت های کلاسی روش تدریس: مشارکتی ، فعال( دانش آموز محوری)
آزمون فارسی از درس۴و ۵و۶ و۷
سلام لطفا اسم این دما سنج ها درستن
لطفا توضیح دهید
الف چون قطب ها ی منفی روبروی هم قرار گرفته اند