فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درس ریاضی ( ضرب فرآیندی و تکنیکی)
توضیحات دانش آموزان عزیزم ( زهرا خلیلی و محیا نیکخوی با استفاده از دست ورزی)
هدف کلی: آشنایی با ضرب دو عدد دو رقمی
اهداف جزئی: آشنایی فراگیران با ضرب فرآیندی و تکنیکی
حیطه و سطح بلوم
۱_ دانش آموزان می توانند ضرب یک رقم در چند رقم را انجام دهند.( مهارتی)
۲_ دانش آموزان به این نکته پی بردهاند که جواب بسیاری از مسایل را می توانند با انجام ضرب به راحتی به دست آورند .( «نگرشی » عرصه ارتباط با خود، خدا، خلق و خلقت طبق برنامه درسی ملی)
روش تدریس: فعال ( دانش آموز محوری)
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم_ابتدایی
#آموزگار_وحیده_فتحی_نژاد
#دبستان_نورالهدی_نقده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درس علوم ( فعالیت صفحه ۳۳ و ۳۴)
طبق ساحت تعلیم و تربیت علمی و فناورانه
هدف: فراگیران با مواد رسانا و نارسانا آشنا شوند.
دانش آموز با مفهوم رسانا و نارسانا آشنا شود و بتواند چند مثال از مواد رسانا و نارسانا بیان کند.(شناختی)
دانش آموز بتواند در حالی که چند وسیله رسانا و نارسانا دارد آنها را به صورت جداگانه دسته بندی کند یا وسیله رسانا را در میان وسایل نارسانا تشخیص دهد و بالعکس ( مهارتی)
دانش آموز به مواد رسانا و نارسانا موجود در محیط زندگی خود توجه کند. ( عاطفی)
روش تدریس: فعال ( دانش آموز محوری)
وسایل مورد نیاز: مدار الکتریکی ساده ، خط کش فلزی، خط کش پلاستیکی، قیچی، پاک کن
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم_ابتدایی
#آموزگار_وحیده_فتحی_نژاد
#دبستان_نورالهدی_نقده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درس ریاضی ( ضرب مساحتی)
توضیح دانش آموز عزیزم زهرا عبدی نصرتی با استفاده از دست ورزی
طبق ساحت تعلیم و تربیت علمی و فناورانه
هدف کلی: آشنایی با ضرب دو عدد دو رقمی( ضرب مساحتی)
حیطه و سطح بلوم
۱_دانش آموز می تواند ضرب های دو رقمی را روی شکل نشان دهد.( مهارتی)
۲_ دانش آموزان به این نکته پی بردهاند که جواب بسیاری از مسایل را می توانند با انجام ضرب به راحتی به دست آوردند( «نگرشی»
عرصه ارتباط با خود، خدا، خلق و خلقت طبق برنامه درسی ملی)
روش تدریس: فعال ( دانش آموز محوری)
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم_ابتدایی
#آموزگار_وحیده_فتحی_نژاد
#دبستان_نورالهدی_نقده
52.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
طرح یادگیری معکوس
درس علوم(انرژی الکتریکی)
طبق ساحت تعلیم و تربیت علمی و فناورانه
هدف طرح یادگیری معکوس: دست یابی به سطوح بالای یادگیری است. بنابراین دانش آموزان باید در منزل درس را بیاموزند و یاد بگیرند که چگونه یاد بگیرند. آنها در کلاس فرصت دارند تا درس را با عمق بیشتری دنبال کنند و یادگیری خود را به سطوح بالا تر شناختی برسانند.
ایجاد حس کنجکاوی در دانش آموزان ، افزایش مشارکت دانش آموزان در فعالیت های کلاسی
روش تدریس: مشارکتی ، فعال( دانش آموز محوری)
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم_ابتدایی
#آموزگار_وحیده_فتحی_نژاد
#دبستان_نورالهدی_نقده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
املای کلمه گمشده
این نوع املا در قالب یک بازی مفرح است. ابتدا کلمات مهم درس را روی طلق های رنگی نوشته و با چسب به تابلو
می چسبانیم. سپس فراگیر از کلاس خارج شده و یکی از طلاق های رنگی توسط فراگیر دیگر برداشته می شود. وقتی فراگیر به کلاس بازگشت باید کلمه گمشده را پیدا کند. البته صحیح نوشتن کلمه بسیار مهم است.
هدف: تقویت حافظه دیداری می باشد. در واقع فراگیر با تقویت حافظه بصری یا همان تصویری به توانایی های خود پی می برد.
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم_ابتدایی
#آموزگار_وحیده_فتحی_نژاد
#دبستان_نورالهدی_نقده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درس ریاضی (تقسیم فرآیندی)
توضیح دانش آموز عزیز کلاس چهارم محیا رحیمی با مشارکت دانش آموزان عزیزم با استفاده از دست ورزی
طبق ساحت تعلیم و تربیت علمی و فناورانه
هدف: آشنایی با تقسیم های فرآیندی
_نحوه ی حل تقسیم را بنویسید. ( دانشی)
_به کاربرد این تقسیم ها در زندگی پی ببرند.(مهارتی)
_با استفاده از وسایلی که در اختیار دارند به صورت مجسم تقسیم ها را بسازند( مهارتی)
_انجام فعالیت های گروهی و کلاسی( روانی حرکتی)
روش تدریس: فعال ( دانش آموز محوری)
مکان : کلاس
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم_ابتدایی
#آموزگار_وحیده_فتحی_نژاد
#دبستان_نورالهدی_نقده
ب: کشف آتش - کشاورزی
پ: با رواج کشاورزی در کنار رودها و چشمه ها برای خود خانه های دائمی ساختند و در یکجا ساکن شدند.
ت: در رفتن به شکار - حمل بار و وسایل - شخم زدن زمین - دفاع از خود در برابر حیوانات وحشی و رفع برخی نیاز های غذایی خود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تقویم آموزشی
دوشنبه ۱۹دی۱۴۰۱
مادر بمون کنار من
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آموزش ریاضی✅❌✅
تقسیم فرآیندی دو رقم بر دو رقم
آموزگار جدّی📚
26.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آموزش ریاضی✅❌✅
تقسیم فرآیندی
آموزگار جدّی📚