21.97M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درس ریاضی ( ضرب فرآیندی و تکنیکی)
توضیحات دانش آموزان عزیزم ( زهرا خلیلی و محیا نیکخوی با استفاده از دست ورزی)
هدف کلی: آشنایی با ضرب دو عدد دو رقمی
اهداف جزئی: آشنایی فراگیران با ضرب فرآیندی و تکنیکی
حیطه و سطح بلوم
۱_ دانش آموزان می توانند ضرب یک رقم در چند رقم را انجام دهند.( مهارتی)
۲_ دانش آموزان به این نکته پی بردهاند که جواب بسیاری از مسایل را می توانند با انجام ضرب به راحتی به دست آورند .( «نگرشی » عرصه ارتباط با خود، خدا، خلق و خلقت طبق برنامه درسی ملی)
روش تدریس: فعال ( دانش آموز محوری)
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم_ابتدایی
#آموزگار_وحیده_فتحی_نژاد
#دبستان_نورالهدی_نقده
52.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
طرح یادگیری معکوس
درس علوم(انرژی الکتریکی)
طبق ساحت تعلیم و تربیت علمی و فناورانه
هدف طرح یادگیری معکوس: دست یابی به سطوح بالای یادگیری است. بنابراین دانش آموزان باید در منزل درس را بیاموزند و یاد بگیرند که چگونه یاد بگیرند. آنها در کلاس فرصت دارند تا درس را با عمق بیشتری دنبال کنند و یادگیری خود را به سطوح بالا تر شناختی برسانند.
ایجاد حس کنجکاوی در دانش آموزان ، افزایش مشارکت دانش آموزان در فعالیت های کلاسی
روش تدریس: مشارکتی ، فعال( دانش آموز محوری)
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم_ابتدایی
#آموزگار_وحیده_فتحی_نژاد
#دبستان_نورالهدی_نقده