eitaa logo
تدریس یار پایه چهارم
11.6هزار دنبال‌کننده
6.1هزار عکس
9.2هزار ویدیو
14.6هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید
مشاهده در ایتا
دانلود
@MoallemYariR4 آزمون اسفندماه ریاضی (02).pdf
1.31M
🔺 آزمون اسفند ماه ریاضی چهارم ابتدایی ▪️ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
@MoallemYariR4 پیک آدینه هفته 2 اسفند (03).pdf
730.4K
🔺 پیک آدینه هفته دوم اسفند پایه چهارم ابتدایی 🔸 هفته 2 اسفند ▪️ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✏️👈 فیلم حل سوالات صفحه 106 ریاضی چهارم ابتدایی 🔹 : عدد مخلوط و عدد اعشاری ◀️ تدریس فصل پنجم ریاضی چهارم ابتدایی 🔺 آموزش فصل 5 ریاضی چهارم ابتدایی 👩🏻‍🏫👈 مدرس : جناب آقای محمد آهنگرداودی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✏️👈 فیلم حل سوالات صفحه 108 ریاضی چهارم ابتدایی 🔹 : عدد مخلوط و عدد اعشاری ◀️ تدریس فصل پنجم ریاضی چهارم ابتدایی 🔺 آموزش فصل 5 ریاضی چهارم ابتدایی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✏️👈 فیلم حل سوالات صفحه 107 ریاضی چهارم ابتدایی 🔹 : عدد مخلوط و عدد اعشاری ◀️ تدریس فصل پنجم ریاضی چهارم ابتدایی 🔺 آموزش فصل 5 ریاضی چهارم ابتدایی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✏️👈 فیلم حل سوالات صفحه 109 ریاضی چهارم ابتدایی 🔹 : عدد مخلوط و عدد اعشاری ◀️ تدریس فصل پنجم ریاضی چهارم ابتدایی 🔺 آموزش فصل 5 ریاضی چهارم ابتدایی 👩🏻‍🏫👈 مدرس : جناب آقای محمد آهنگرداودی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
42.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درس ریاضی (تفریق اعداد اعشاری) توضیح دانش آموزان عزیز کلاس چهارم طبق ساحت تعلیم و تربیت علمی و فناورانه هدف:_آشنایی با تفریق اعشاری _درک مفهوم تفریق عدد اعشاری با رسم شکل و نمودار روش تدریس: فعال( دانش آموز محوری) مکان: کلاس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تلفیق هنر و درس ۱۵ مطالعات ( صفحه ۶۸ توضیح دانش آموز عزیز کلاس چهارم زهرا عبدی نصرتی با استفاده دست سازه) طبق ساحت تعلیم و تربیت زیبا شناختی و هنری هدف: _ آشنایی فراگیران با تعاریف رود، جویبار، آبرفت و جلگه ( دانش_ شناختی) _فراگیران تفاوت رود و جویبار را توضیح دهند.( شناختی _ درک و فهم) _فراگیران نحوه ی تشکیل رود ، جویبار ، آبرفت و جلگه را روی ماکت توضیح دهند.( شناختی _درک و فهم) روش تدریس: فعال (دانش آموز محوری) مکان: کلاس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درس علوم ( دستگاه تنفس) توضیح دانش آموز عزیز کلاس چهارم فاطمه رحیمی روشن با استفاده از دست سازه طبق ساحت تعلیم و تربیت اعتقادی ،عبادی و اخلاقی و همچنین ساحت تعلیم و تربیت زیستی و بدنی هدف: _آشنایی فراگیران با ساز و و کار دستگاه تنفس در انسان _فراگیران با تفکر اهمیت نفس کشیدن را بیان کنند.( شناختی _درک و فهم) _ فراگیران بتوانند اهمیت نفس کشیدن از راه بینی را توضیح دهند.(شناختی _ درک و فهم) _فرگیران بتوانند بخش های عملکردی دستگاه تنفس را مجزا کنند .(شناختی_تجزیه و تحلیل) روش تدریس: فعال (دانش آموز محوری) مکان: کلاس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درس علوم (دم و بازدم) توضیح دانش آموز عزیز کلاس چهارم فاطمه رحیمی روشن با استفاده از دست سازه طبق ساحت تعلیم و تربیت زیستی و بدنی هدف:_ آشنایی فراگیران با تنفس و انتقال مواد در بدن _فراگیر بتواند عمل دم را تعریف کند.( دانشی) _فراگیر بتواند عمل بازدم را تعریف کند.( دانشی) _فراگیر نسبت به نحوی کار اعضای بدن کنجکاو شود و به دنبال دانستن آن برود(نگرشی _مهارتی) روش تدریس: فعال (دانش آموز محوری) مکان: کلاس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درس علوم (دستگاه گوارش) توضیح دانش آموز عزیز کلاس چهارم فاطمه رحیمی روشن با استفاده از دست سازه طبق ساحت تعلیم و تربیت اعتقادی ، عبادی و اخلاقی و همچنین ساحت تعلیم و تربیت زیستی و بدنی هدف:فراگیر بتواند مسیری را که غذا از ورود به دهان تا دفع طی می کند را با روشهای مختلف مثل نقاشی یا توصیفی نشان دهد _ فراگیر بتواند فرآیندی که غذا طی می کند تا جذب سلول ها شود را به درستی شرح دهد. _افزایش شناخت فراگیران نسبت به عظمت وقدرت خدا وآشنایی آنها نسبت به شگفتی های خلقت انسان روش تدریس: فعال ( دانش آموز محوری) مکان: کلاس
درس علوم (فعالیت صفحه ۸۷) طبق ساحت تعلیم و تربیت علمی و فناورانه و همچنین ساحت تعلیم و تربیت زیستی و بدنی هدف:_فراگیران بدانند تعداد ضربان قلب و نبض برابر است. _فراگیران بدانند تعداد نبض در یک دقیقه ، تعداد ضربان قلب در یک دقیقه را نشان میدهد. _ فراگیران بدانند که تعداد نبض بچه های کلاس لزوماً یکسان نیست و افرادی که سن آنها متفاوت است، تعداد نبض آنها نیز متفاوت است. مثلاً در نوزادان تعداد نبض از بزرگسالان بیشتر است. روش تدریس: آزمایش عملی، فعال ( دانش آموز محوری) مکان: کلاس وسایل مورد نیاز: گوشی پزشکی، زماسنج، کاغذ و مداد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درس علوم (گفت و گو کنید صفحه ۸۶) با مشارکت دانش آموزان عزیز کلاس چهارم طبق ساحت تعلیم و تربیت زیستی و بدنی هدف این است که فراگیران بدانند زمانی که بادکنک را پر از هوا می کنیم. ابتدا دم عمیق انجام می دهیم و بعد تا حد ممکن با بازدم هوا را بیرون می دهیم. روش تدریس: آزمایش عملی، فعال ( دانش آموز محوری) مکان: کلاس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درس ریاضی ( ارزش مکانی عدد اعشاری) توضیح دانش آموز عزیز کلاس چهارم محیا نیکخوی با استفاده از دست ورزی طبق ساحت تعلیم و تربیت علمی و فناورانه هدف: آشنایی فراگیران با مفهوم ارزش مکانی در اعداد اعشاری و بیان مکان رقم اعشاری در جدول ارزش مکانی روش تدریس: فعال ( دانش آموز محوری+ مکان: کلاس
29.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درس ریاضی ( جمع و تفریق عدد اعشاری) توضیح دانش آموزان عزیز کلاس چهارم آیلا علی محمدی و ریحانه خلیلی طبق ساحت تعلیم و تربیت علمی و فناورانه هدف: _آشنایی فراگیران با جمع و تفریق اعداد در جدول ارزش مکانی با کمک شکل _فراگیر بتواند با کمک شکل جمع و تفریق اعداد اعشاری را انجام دهد (حیطه شناختی) _ فراگیر بتواند بدون جدول ارزش مکانی، جمع و تفریق اعداد اعشاری را انجام دهد. روش تدریس: فعال( دانش آموز محوری) مکان: کلاس
با سلام و عرض ادب بنا به درخواست دوستان و همکاران و اولیا گروه درسی پایه های مختلف درسی تشکیل می‌شود. لینک را به همکاران گرامی بدهید . پایه اول دبستان https://eitaa.com/joinchat/2838561015C9b93b1c1bd پایه دوم دبستان https://eitaa.com/joinchat/2346058024C62b0905ada پایه سوم ابتدایی https://eitaa.com/joinchat/2348548343Ccc7ed234f2 پایه چهارم دبستان https://eitaa.com/joinchat/3129409822C99b9231cd9 پایه پنجم ابتدایی https://eitaa.com/joinchat/4038852895C73efe08774 پایه ششم ابتدایی https://eitaa.com/joinchat/2426208538C231a05d739 پایه هفتم متوسطه https://eitaa.com/joinchat/3152085278Cb69fdb9dd1 پایه هشتم متوسطه https://eitaa.com/joinchat/2360607016Cd3b70332c6 پایه نهم متوسطه https://eitaa.com/joinchat/2469003546C8ef86ce53b
به بزرگترین مجموعه دانش‌آموزی در بپیوندید. 🌺دریافت ، و کلی اطلاعات دیگر برای افزایش نمره شما ✈️ 👇 کلاس اولی ها 👇👇👇 @tadriis_yar1 کلاس دومی ها 👇👇👇 @tadriis_yar2 کلاس سومی ها 👇👇👇 @tadriis_yar3 کلاس چهارمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar4 کلاس پنجمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar5 کلاس ششمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar6 کلاس هفتمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar7 کلاس هشتمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar8 کلاس نهمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar9 کلاس دهمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar10 کلاس یازدهمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar11 کلاس دوازدهمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar12 کانال کلی برای معلمان @tadriis_yar کانال ضمن خدمت و اطلاع از مسابقات @ltmsme کانال ایده و نقاشی و کاردستی @naghashi_ghese کانال فیلم و قصه کودکانه @ghesehayekoodakaneeh کانالی حاوی مطالب مفید فرهنگی و پرورشی ویژه اولیا و معلمان @madrese_yar کانال ترفند و خلاقیت @khalaghbashh کانال آشپزی و نکات جالب @ashpaziibaham کانال خانواده سبز @familygreen
کانال های 15 گانه مجموعه تدریس یار 👇👇👇👇👇👇 از ابتدایی تا متوسطه کانالهایی برای بهتر دیده شدن و بهتر بزرگ شدن. 👌👌👌👌👌👌👌👌👌 جهت سفارش تبلیغ شبانه و یا روزانه در ۱۵ کانال مجموعه تدریس یار با ما در ارتباط باشید @teacherschool
برای رفاه حال همکاران عزیز گروه ضمن خدمت فرهنگیان نیز ایجاد گردید لطفا لینک را برای سایر همکاران نیز ارسال کنید https://eitaa.com/joinchat/4057465145C48dce29c89
گروه آشپزی و ایده تبادل تجربه در ایتا https://eitaa.com/joinchat/2931360063Cd33f759271
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👈 تبديل آثار (فیلم، عکس، وُرد، PDF و غیره) به فایل فشرده zip یا rar ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar8
👈 فشرده کردن فایلها در ویندوز عمل زیپ کردن، به راحتی در ویندوز قابل انجام است و برای این کار کافی است فایلها یا پوشه‌های مورد نظر را انتخاب کرده و بر روی آنها راست کلیک کنیــد تا منوی مربوطه باز شود، از لیست این منو بر روی گزینه Send to کلیک کرده و از زیر منوی باز شده مقابل آن، بر روی گزینه Compressed (zipped) Folder کلیک نمایید. تنها نکته‌ای که در این روش باید به آن توجه کنیم، نام فایل یا فولدر است. در صورتی که نام فایل‌ها یا فولدر به صورت فارسی نوشته شده باشد، ممکن است هنگام استفاده از این روش با Error مواجه شویم. برای حل این مشکل کافی است تا نام فولدر یا فایل‌ها را به صورت انگلیسی بنویسیم. ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar8
‏پنج قانون برتر جهان 1- قانون مورفی: از هرچی بیشتر بترسی، بیشتر اتفاق میفته. 2- قانون کیدلین: اگه بتونی یه مشکل رو به طور واضح رو کاغذ بنویسی، اون وقت اون موضوع نصفش حل شده. 3- قانون گیلبرت: بزرگترین مشکل در محل کار اینه که کسی بهت نمیگه که چیکار باید بکنی. ‏4- قانون ویلسون: اگه اطلاعات و هوش رو همیشه در درجه اول قرار بدی، اون وقت پول همین‌جوری میاد. 5- قانون فالکْند: وقتی مجبور نیستی که تصمیمی بگیری، پس تصمیمی نگیر. ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
این مراحل فرم گرفتن صورت انسان در رحم مادر است که به طور شگفت انگیزی در 3 ماه اول بارداری شکل می گیرد 8) (الم نجعل له عینین ):(آیا ما برای او دو چشم قرار ندادیم ؟) [ نظرات / امتیازها ] 9) (و لسانا و شفتین ):(و یک زبان و دو لب ؟) [ نظرات / امتیازها ] 10) (و هدیناه النجدین ):(و او را به راه خیر و شرش هدایت نمودیم )(نجد)یعنی راهی بسوی بلندی و در اینجا کنایه از راه خیر و شر است که پیمودن هریک مستلزم رنج و مشقت است .می فرماید: آیا مابه انسان دو چشم عطانکردیم که بتواند همه دیدنیهارا مشاهده کند؟آیا ما به او زبان و دولب قرار ندادیم ، تا بوسیله آنها قادر به سخن گفتن شود؟و بتواند با همنوعان خود ارتباط کلامی برقرار نماید .و ما راه خیر و شر را با الهامی از جانب خود به او تعلیم دادیم به گونه ای که انسان فطرتابتواند خیر و شر را تشخیص دهد، همچنانکه فرمود:(و نفس و ما سویها فالهمهافجورها و تقویها(18) قسم به نفس و آنکه آن را آفرید و فجور و تقوایش را به اوالهام کرد)این آیات سه گانه در مقام ارائه حجت بر آیه 7 هستند و این معنا را افاده می کند که خدای تعالی اعمال بندگان و ضمایر آنان را می بیند و حسنه یا سیئه از اعمال آنها راتشخیص می دهد، و تقریر حجت این است که : وقتی او که دیدنیها را توسط دوچشم به انسان نشان می دهد، چگونه تصور می شود که خودش انسان را نبیند؟ و وقتی که خداوندکسی است که هر انسانی را از راه سخن گفتن به منویات درونی انسانهای دیگر آگاه می سازد، چگونه ممکن است خودش از باطن بندگانش آگاه نباشد، و وقتی خدای سبحان کسی است که تشخیص خیر و شر را به بشر الهام کرده ، آیا تصور می شود که خوداو خیر و شر و حسنه و سیئه را تشخیص ندهد؟ 8تا 10 سوره بلد ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1