33.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📝 تدریس ریاضی
🔻 فصل سوم
🍃 قسمت اول
🍊#پایه_هشتم
🍋#هشتم
🍐آموزش متوسطه اول
#متوسط_اول✍📗📕📋
@tadriis_yar8
هدایت شده از تدریس یار پایه سوم
15ravesh (1).pdf
332.6K
هدایت شده از قصه و نقاشی و کاردستی و بازی و ایده کودکانه
احکام مصور .pdf
1.93M
احکام مصور...
#مقطع_متوسطه
ویژه دوستانی که فایل احکام نوجوانان رو میخواهند👌🙏
🌱🌸معلم خلاق 🌸 👇👇👇
┏━∪∪━━━━━━┓
@naghashi_ghese
جزوه ریاضی هشتم خانم کریمی.pdf
424.6K
#هشتمی_ها
#جزوه_ریاضی_هشتم
#از_فصل_اول_تا_پنجم
🍊#پایه_هشتم
🍋#هشتم
🍐آموزش متوسطه اول
#متوسط_اول✍📗📕📋
@tadriis_yar8
@edu_nub.pdf
339.1K
📚نمونه سوالات مطالعات اجتماعی هشتم
📌 با پاسخنامه
🍊#پایه_هشتم
🍋#هشتم
🍐آموزش متوسطه اول
#متوسط_اول✍📗📕📋
@tadriis_yar8
9 روش املا گفتن مناسب متوسطه اول:
1. املای تقریری: همان املای سنتی خودمان که معلم از روی متن برای دانشآموزان میخواند و آنان مینویسند. میتوان برای خواندن از روی متن، از یکی از دانشآموزان که همیشه 20 میشود کمک گرفت.
2. جملهسازی: میتوان کلمات مهم املایی را بعد از تدریس هر درس مشخص کرد و از دانشآموزان خواست بهعنوان فعالیت کلاسی، با تعدادی از این کلمات جمله بسازند.
3. کلمات سخت1: به این صورت است که معلم کلمات مهم املایی را مشخص میکند و دانشآموزان را به گروههای دونفره تقسیم میکند و از هر گروه میخواهد با این کلمات متنی بنویسند.
4. کلمات سخت2: شبیه کلمات سخت1، با این تفاوت که این بار متن املا از کلماتی تهیه میشود که دانشآموزان در طول یک ماه یا یک ترم آن کلمات را غلط نوشتهاند.
5. املای دونفره: دانشآموزان به گروههای دونفری تقسیم میشوند و از آنان خواسته میشود بهنوبت به همدیگر املا بگویند. میتوان از متن کلمات سخت1 که خود دانشآموزان نوشتهاند برای این کار استفاده کرد. توضیح اینکه در این روش احتمالاً دانشآموزان تقلب میکنند، ولی همین تقلب هم به روند آموزش کمک میکند.
6. املای نوبتی: متنی بهصورت چندین جملۀ شمارهگذاریشده در برگههای مختلف بین دانشآموزان توزیع میشود و از آنان خواسته میشود، بهترتیب شماره برای دیگر دانشآموزان بخوانند.
7. کاملکردنی: متنی در اختیار دانشآموزان قرار میگیرد که جلوی کلمات مهم املایی یک جای خالی قرار دارد و از دانشآموزان خواسته میشود جلوی هر کلمه یک همخانواده بنویسند.
8. پاتختهای: در هر جلسه از چند دانشآموز بهصورت تصادفی خواسته میشود چند کلمه یا جمله را روی تابلو بنویسند. در این روش تصحیح املا را به عهدۀ یک دانشآموز دیگر قرار دهید.
9. گزینش کلمات: از دانشآموزان خواسته میشود کلماتی را که با حرف خاصی نوشته میشوند از متن پیدا کنند. مثلاً کلمات با حرف ض.
حسین صادقی فرد
سرگروه درس ادبیات فارسی متوسطه
ناحیه 4 قم
هدایت شده از داستان مدرسه
📝📝📝📝
کانال های 15 گانه مجموعه تدریس یار
👇👇👇👇👇👇
از ابتدایی تا متوسطه
☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️
کانالهایی برای بهتر دیده شدن و بهتر بزرگ شدن.
#تبلیغ #تبلیغات #تبادل
با ما دیده شوید.
جهت سفارش تبلیغ شبانه و یا روزانه
در ۱۵ کانال
@teacherschool
✅✅✅✅✅✅✅
هدایت شده از داستان مدرسه
❌❌❌با فیلتر #اینستا و #واتساپ به بزرگترین مجموعه دانشآموزی در #ایتا بپیوندید.
🌺دریافت #نمونهسوال، #جزوه و کلی اطلاعات دیگر برای افزایش نمره شما ✈️ 👇
کلاس اولی ها 👇👇👇
@tadriis_yar1
کلاس دومی ها 👇👇👇
@tadriis_yar2
کلاس سومی ها 👇👇👇
@tadriis_yar3
کلاس چهارمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar4
کلاس پنجمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar5
کلاس ششمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar6
کلاس هفتمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar7
کلاس هشتمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar8
کلاس نهمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar9
کلاس دهمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar10
کلاس یازدهمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar11
کلاس دوازدهمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar12
کانال کلی برای معلمان
@tadriis_yar
کانال ضمن خدمت و اطلاع از مسابقات
@ltmsme
کانال ایده و نقاشی و داستان
@naghashi_ghese