eitaa logo
تدریس یار پایه هشتم
7.3هزار دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
4.1هزار ویدیو
11.2هزار فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
4_5965075473762354104.pdf
68.9K
آزمون تستی ریاضی 🍓 فصل دوم 🌷پایه هشتم ✅پذیرش ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar8
سوال و جواب اجتماعي 12-1هشتم.pdf
1.44M
🌍 مجموعه سوالات متن کتاب مطالعات اجتماعی پایه هشتم ۱_۱۲ ✅پذیرش ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar8
4_5791668385389479850.pdf
2.96M
🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸 آموزش پودمان امور اداری و مالی درس کاروفناوری پایه هشتم تهیه شده توسط حامد اسماعیلی اهر/ آذربایجان شرقی ✅پذیرش ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar8
@MoallemYariR8 درس 3 زبان هشتم (02).pdf
739K
🔺 آزمون درس سوم هشتم 🔹 : قابلیت های من 🎯 : My Abillities 🔸 آزمون درس 3 هشتم 👈 🔸 هشتگ ها : # , , #زبان , ✅پذیرش ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar8
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✏️👈 فیلم حل سوالات صفحه 22 هشتم 🔹 : اهمیة اللغة ال 🔸 : اهمیه اللغه ال ◀️ فیلم تدریس درس دوم هشتم 🔺 تدریس و آموزش درس 2 هشتم 🔸 هشتگ ها : # , #عربی 👩🏻‍🏫👈 مدرس : عاطفه اکبری ✅پذیرش ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar8
4_5965075473762354105.pdf
107K
🚀 پاسخنامه آزمون تستی ریاضی👆 📚 فصل دوم 🎈پایه هشتم ✅پذیرش ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar8
@MoallemYariR8 درس 3 زبان هشتم (01).pdf
790.1K
🔺 آزمون درس سوم هشتم 🔹 : قابلیت های من 🎯 : My Abillities 🔸 آزمون درس 3 هشتم 👈 🔸 هشتگ ها : # , , #زبان , ✅پذیرش ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar8
1_1247853181.pdf
1.61M
جزوه علوم تجربی 🍇 فصل سوم 🌺پایه هشتم ✅پذیرش ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar8
@MoallemYariR8 درس 4 زبان هشتم (04).pdf
557.6K
🔺 فعالیتهای آموزشی درس 4 هشتم 🔹 : سلام علیکمت من 🎯 : My Health 🔸 آزمون درس چهارم هشتم 👈 🔸 هشتگ ها : # , , #زبان , ✅پذیرش ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar8
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✏️👈 فیلم حل سوالات صفحه 20 هشتم 🔹 : اهمیة اللغة ال 🔸 : اهمیه اللغه ال ◀️ فیلم تدریس درس دوم هشتم 🔺 تدریس و آموزش درس 2 هشتم 🔸 هشتگ ها : # , #عربی 👩🏻‍🏫👈 مدرس : عاطفه اکبری ✅پذیرش ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar8
@MoallemYariR8 درس 3 زبان هشتم (03).pdf
546.8K
🔺 آزمون درس سوم هشتم 🔹 : قابلیت های من 🎯 : My Abillities 🔸 آزمون درس 3 هشتم 👈 🔸 هشتگ ها : # , , #زبان , ✅پذیرش ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar8
انواع حروف در زبان فارسی🔽🔽🔽🔽 🔻انواع « ڪه» مطلق (وابستگی ) ڪه مفهوم خاصی ندارد : آنان ڪه رفتند . آنان ڪه خاڪ را به نظر ڪیمیا ڪنند ... بیان علّت یا تعلیل : به معنی زیرا، چون و... : زبان درڪش ای مرد بسیار دان     ڪه فردا قلم نیست بر بی زبان حرف اضافه: به معنی «از» و معمولاً بعد از صفت برتر می آید : جُوی مشڪ، بهتر ڪه یڪ توده گِل ضمیر پرسشی : به معنی چه ڪسی؟ ڪه گفتت برو دست رستم ببند ؟ ضمیر مبهم : در معنی ڪسی یا هرڪسی : هر ڪه آمد عمارتی نو ساخت * خبر از دوست ندارد ڪه ز خود بی خبر است 🔻انواع « چه » صفت پرسشی: قبل از اسم یا ضمیرمی آید: چه ڪسی راز مرا می داند؟ چه ڪتابی می خوانی ؟ ضمیر پرسشی: به تنهایی و به قصد پرسش می آید و می توان آن را جمع بست: او چه ڪرد آن جا ڪه توآموختی؟ ضمیر تعجبی: برای بیان تعجّب می آید و می توان آن را جمع بست : این مُلڪ چه ها دید و چه ڪردند بدین خلق ! صفت تعجبی: قبل از اسم یا ضمیر و برای بیان تعجّب می آید: چه خیال ها گذر ڪرد و گذر نڪرد خوابی ! حرف ربط بیان علت یا تعلیل: به معنی زیرا، زیرا ڪه ، به علت این ڪه و … : چه، هر یڪی را از این غذای دیگر است . حرف ربط همپایگی: هرگاه دو بار درجمله به معنی « یا » بیاید : چه بخواهی چه نخواهی او می آید پسوند تصغیر : اگر درآخر اسم قرار گیرد و نشانه ڪوچڪیِ ڪلمه قبل از خود باشد : زاغچه، باغچه 🔻انواع « تا » حرف ربط به معنی تا این ڪه ، زیرا ڪه، وقتی ڪه ، ڪه : بیا تا قدر یڪ دیگر بدانیم ؛ بگذار تا بگرییم چون ابر در بهاران حرف اضافه نشان دهنده ی پایان زمان یا مڪان و مسافت : چون ڪه تا اقصای هندوستان رسید ؛ از این جا تا مدرسه راهی نیست. صوت یا شبه جمله به معنی «هان» ، « مبادا » و معمولاً قبل از فعل منفی می آید: به روز نیڪ ڪسان گفت تا تو غم نخوری ! میان وند : بین دوڪلمه می آید و ڪلمه ای با مفهوم جدید می سازد : دور تا دور ، سر تا پا و…نڪته : اگر حرف «از» قبل از آن بیاید، «تا» به معنی حرف اضافه است : از سر تا پا … ممیّز : به جای ڪلمات «شاخص» : می آید : دو تخته پتو > دو تا پتو ؛ دو فروند هواپیما > دوتا هواپیما و … 🔻انواع «چو – چون» حرف ربط به معنی وقتی ڪه ، زیرا، چون ڪه و ... : چو باز آمدم ڪشور آسوده دیدم ؛ چون نیڪ نظر ڪرد، پَرِ خویش بر او دید حرف اضافه به معنی مانندِ، مثلِ، بسانِ و ... : چون شیر به خود سپر شڪن باش ؛ چو فرهادم آتش به سر می دود قید پرسشی  به معنی چگونه :دوش چون بودی ؟ ڪه شب چون بدی روز چون خاستی  ز پیڪار دل بر چه آراستی ؟ 🔻انواع « را » نقش نمای مفعول : این فصل را با من بخوان باقی فسانه است  * این فصل را بسیار خواندم عاشقانه است حرف اضافه در معانی:    الف - به : پدر را گفتم از انسان، یڪی سر بر نمی دارد ب - برای : این نصیحت ز جهان گذران ما را بس پ- از : حڪیمی را پر سیدند ... ت-  مخصوصِ : منت خدای را عزّ و جلّ ... ج- قسم به : دل می رود ز دستم صاحبدلان خدا را فڪ اضافه : نشانه ی جدایی بین مضاف و مضافٌ الیه است : فلڪ را سقف بشڪافیم و طرحی نو دراندازیم > سقف فلڪ را بشڪافیم را مالکیت یا تغییر فعل : پدر رابعه را سه دختر بود پدر رابعه چهار دختر داشت 🔻انواع « ان » پسوند جمع : گاوان و خران بار بردار *** بِه زآدمیان مردم آزار پسوند صفت حالیه : نگران با من اِستاده سحر؛ شادان همی رفت پسوند زمان : بامدادان ڪه خاطر بازآمدن بر رای ماندن چیره شد ... پسوند مڪان : دیلمان ؛ گیلان، ریگان و ... پسوند اسم مصدر: حنابندان ؛ یخ بندان و ... پسوند نسبت : جانان ؛ بابڪان پسوند شباهت : ڪوهان پسوند صفت فاعلی : گریان ، روان ؛ جویان و ... 🔻انواع «ڪ » ڪ تصغیر: بیان ڪوچڪی ظاهری : مثال : اتاقڪ – شهرڪ  –  سَرڪ – چشمڪ ڪ تحقیر : بیان ڪوچڪی باطنی :  مردڪ – زنڪ ڪ تحبیب : پسرڪ – دخترڪ ڪ ترحم : غلامڪ – حیوانڪ ڪ تشبیه : عروسڪ – پفڪ – شاپرڪ ڪ همراهی:سنگڪ–باد بادڪ ڪ تعظیم : حسنڪ وزیر ڪ نسبی : زردڪ–سفیدڪ–سیاهڪ   🔻انواع  «الف» الف‌ دعا : ڪناد الف‌ ندا : خدایا الف‌ واسطه‌: ڪشاڪش‌ الف‌ مناظره: گفتا الف‌ اطلاق‌ یا اشباع ‌: «ز بیژن‌ مگر آگهى‌ یابما» الف‌ تفخیم‌ و تعظیم‌: بزرگامردا الف‌ مبالغه‌: خوشا الف‌ اسم‌ معنى‌ساز: ژرفا الف‌ صفت‌ فاعلی: دانا ، بینا 🔻انواع «ی» ی نڪره: ڪتابی ی وحدت: نشانه ی یڪی بودن ی شناسه: رفتی ، آمدی ی استمراری : رفتمی ، بودندی ی مصدری : خستگی ، زیبایی ی لیاقت: خوردنی، پوشیدنی ی نسبت: تهرانی، محمدی ✅پذیرش ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar9
تجربه یک ساعت نگارش در کلاس👌 🌺انشای شفاهی و کتبی بر اساس داستان🌺 لطفا اندیشیدن را به دانش آموزان بیاموزید👌 از روز قبل ، داستانی را در گروه به اشتراک گذاشتم تا پیش خوانی کنند و برای مشارکت و گفت و گو آماده باشند. می توان از تصاویر مرتبط با داستان ، فیلم کوتاه ، کلیپ ، متن ، شعر یا هر چیز مرتبط هم استفاده کرد. برای کلاس انشای امروز ،، داستان کرم کنجکاو از ویتاتو ژیلینسکای را انتخاب کردم و پی دی اف را یک روز زودتر به گروه فرستادم تا فرصت مطالعه داشته باشند. در گام اول ، چند دانش آموز ، خلاصه ای از داستان بارگذاری شده را بیان کردند. قرار شد در بند اول نوشته هم به عنوان مقدمه ، فشرده ای از داستان بیاورند. این داستان از ابتدا تا انتها همراه با امید بخشی و هیجان است . دانش آموزان با بحث و گفت و‌گوها و سوالات خود ، کلاس انشا را پویا کردند. در این برنامه ، هر کسی خودش می اندیشد و با احترام به دیگران و البته بدون توجه به نظراتشان و تکرار آنها ، با ذهن پرسشگر خود و با ژرف نگری, گفت و گو و تعامل را تجربه کرده و گروه را همراهی می کند. 👌گام اول :  بیان داستان چالش برانگیز من یکی دیگر از داستان های ویتاتو ژیلینسکای را به نام کرم کنجکاو،  به اشتراک گذاشتم. 👌گام دوم : راهنمایی در جهت طرح سوالات و بیان چالش های موجود در فراز و نشیب های داستان و شخصیت های آن به صورت غیر مستقیم دانش آموزان آزاد هستند تا در مورد هر قسمت از داستان که برایشان حیرت آور است یا آنان را به تفکر واداشته است ؛ سوالاتی را مطرح کنند. در این قسمت معلم به صورت غیر مستقیم ، با بیان پرسش هایی، دانش آموزان را درجهت طرح سوالات مناسب هدایت می کند. تعامل و همکاری دانش آموزان در بیان سوالات مطلوب است. به تک تک سوالات انها ، باید توجه و به نام خودشان ثبت و توجه کرد. حالا برخی از سوالات که جنبه چالش برانگیزتری دارند ؛ نقطه مناسبی برای آغاز بحث و گفت و گو هستند. دانش آموزان می توانند در مورد ابعاد مختلف داستان صحبت کنند و شما باید با حوصله گوش کنید. هر کسی پاسخ و دلایل خود را بیان می کند و به این ترتیب ، حلقه کند و کاو شکل گرفته و قدرت استدلال ، انتقاد ، خلاقیت و روحیه پرسشگری دانش آموز تقویت می شود. در ضمن انها می توانند داستان را بازسازی و بازگویی کنند یا بازآفرینی کرده و مایه طنز به آن اضافه کنند. همچنین می توانند تمام پیام های دریافت شده از داستان را بیان کنند یا این که با موشکافی بیشتر ، صحنه های زیبای داستان ، فضا سازی ها و نکات جالب آن را بنویسند. 👌داستان هایی انتخاب کنید کوتاه ، پر محتوا , جذاب و فلسفی که دانش آموزان را به تأمل و تفکر وا دارد و ناگزیر پرسش هایی را در ذهنشان ایجاد  کند .( اندیشه ورزی) آن وقت است که کلاس انشا با حس طعم شیرینی همراه و  لذت بخش خواهد شد‌ به هر حال معلم ، نقش اساسی در اجرای مطلوب این برنامه را دارد و توفیق این برنامه و تحقق اهداف آن ، در گرو هدایتگری ها و مداخلات هوشمندانه اوست و اوست که روحیه گفت و گو ، حقیقت جویی ، عدالت طلبی و.....را در دانش آموزان برمی انگیزد. فایده ها 👌 ۱_ عادت دادن به فکر و تامل  و پرسیدن و پیدا کردن ذهن کنجکاو و پرسشگر ( از کجا آمده ام ، آمدنم بهر چه بود ؟ ) ۲_ رشد قدرت تخیل ۳_دقیق و عمیق دیدن جزئیات بار آوردن دانش آموزانی فعال ، محقق و متفکر ۴_تجزیه و تحلیل کردن  متن در جست و جوی علت چیزها بودن و به چالش کشیده شدن ۵_اگاه شدن به جهان پیرامون و یافتن جهان بینی بالاتر. بالا بردن هوش و خلاقیت ۶_ آشنایی با ادبیات جهان ، آثار ارزشمند و داستان های پر تامل ایرانی یا  خارجی ۷_ ارتقا توانایی و گرفتن تصمیمات درست برای زندگی ۸_ توفیق اجباری مطالعه ۹_ پیدا کردن شجاعت ، برای گفت و گو با دوستان و معلم ۱۰_ بیشتر شدن تعامل و دوستی هایشان با هم ۱۱_هر داستانی ، یک یا چند حکمت نهفته و نکته تربیتی دارد که با کند و کاو به آن می رسند. ✅پذیرش ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
املای فارسی
pt8_3.3.pdf
8.02M
💥 پاسخ خودآزمایی ۳ فصل ۳ 🔻درس سوم : چهارضلعی ها
2b (2).pdf
815K
💎 سوالات امتحان فصل ۲ گروه B به همراه پاسخ
t8_3.3.pdf
569.8K
🔘 خودآزمایی ۳ فصل ۳ 🔻درس سوم : چهارضلعی ها
صالحی_1-2 (1).pdf
1.21M
💎 سوالات امتحان فصل ۲ گروه A به همراه پاسخ
هدایت شده از معلم یار
📝📝📝📝 کانال های 15 گانه مجموعه تدریس یار 👇👇👇👇👇👇 از ابتدایی تا متوسطه ☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️ کانالهایی برای بهتر دیده شدن و بهتر بزرگ شدن. با ما دیده شوید. جهت سفارش تبلیغ شبانه و یا روزانه در ۱۵ کانال @teacherschool ✅✅✅✅✅✅✅