فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلم آموزش ریاضی نهم فصل سوم حل تمرین صفحه 51 استاد قربان زاده
🌧 #پایه_نهم
☂ ✅جهت سفارش#تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar9
4_5942801661696150152.pdf
1.26M
📮نکات نگارش
📚درس به درس
🍓پایه نهم
🌧 #پایه_نهم
☂ #نهم
✅جهت سفارش#تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar9
40.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬👈 فیلم آموزشی ریاضی نهم
👈 حل آزمون نوبت اول
👈 نمونه سوال
👈 بخش دوم
👈 مدرس : #طاهره_شهرکی
🌧 #پایه_نهم
☂ #نهم
✅جهت سفارش#تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar9
44043068422649.pdf
368.8K
📝 آزمون تستی عربی
🔻 درس ۷
🌧 #پایه_نهم
☂ #نهم
✅جهت سفارش#تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar9
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
# حل_آزمون_ نوبت_اول
#استان_خراسان_ رضوی
#صفحه۶
🌧 #پایه_نهم
☂ ✅جهت سفارش#تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar9
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#ریاضی_نهم
#امتحان_نهایی
#فصل۶_درس۲
#صفحه۱۵
#استادابراهیمی
🌧 #پایه_نهم
☂ #نهم
✅جهت سفارش#تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar9
30.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 فیلم تدریس #نهم
6⃣ فصل ۶
✅ معادله خط
❇️ مدرس : میثم عین الهی
🌧 #پایه_نهم
✅جهت سفارش#تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar9
27.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌷ریاضی
🥫فصل ۵
📚اتحاد یک جمله مشترک
🎉پایه نهم
🌧 #پایه_نهم
☂ #نهم
✅جهت سفارش#تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar9
29.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آموزش بخش آهنگ زبان - درس ۳
Language Melody
مدرس: آقای رضا لنگرودی - استان قم
🌧 #پایه_نهم
☂ #نهم
✅جهت سفارش#تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar9
هدایت شده از قصه و نقاشی و کاردستی و بازی و ایده کودکانه
بزرگ ترین گروه آشپزی و ایده در ایتا
https://eitaa.com/joinchat/2931360063Cd33f759271
هدایت شده از Ltms
♨️🍂🍂قابل توجه مدیران محترم متوسطه دوره اول
♨️خلاصه موارد مهم محور برنامه نویسی جشنواره نوجوان خوارزمی👇
۱_همه دانش آموزان، همه پایه ها می توانند در محور برنامه نویسی شرکت کنند و لازم نیست هم پایه و همکلاس باشند
۲- این محور شامل سه زیرمحور تولید بازیهای دیجیتال، تولید برنامه های کاربردی و تولید وب سایت است. همه زبانها و پلتفرمهای برنامه نویسی به جز محیطهای بلاکی (اسکرچ و اپ اینونتور) و محیطهای آماده ساخت اپ یا سایت (بدون برنامه نویسی) مجاز هستند.
۳_ گروه دانش آموزان شرکت کننده می تواند انفرادی یا دو نفره باشد و خود دانش آموزان گروه خود را انتخاب می کنند .
4- مراحل انجام پروژه:
*دانش آموزان ابتدا ایده اولیه خود را یادداشت کرده، که مثلا در مورد ساخت یک وب سایت، یک اپلیکیشن یا بازی است
* با دوست هم تیمی خود در خصوص آن مشورت کرده،
*در مورد آن به سرچ با کلیدواژه های فارسی و انگلیسی می پردازند و نمونه های داخلی و خارجی ایده خود را بررسی می کنند.
* سپس در مورد ایده با دبیرکاروفناوری یا هر دبیر علاقمند دیگر در مدرسه و دوستان خود در انجمن علمی برنامه نویسی مدرسه یا پژوهشسرا صحبت می کنند.
* پس از نوشتن ایده کار، سناریوی بازی و طراحی اولیه بازی، اپ یا وب خود بر روی کاغذ، در مورد زبانهای برنامه نویسی مناسب برای آن سرچ می کنند.
* پس از پیدا کردن زبان و IDE برنامه نویسی مناسب، نمونه کدهای آماده مرتبط با ایده خود را پیدا کرده و همزمان منابع رایگان آموزش آن زبان برنامه نویسی را پیدا کرده و با علاقه یادگیری را ادامه می دهند.
* برای هر زبان برنامه نویسی، تعداد زیادی فیلم آموزشی، اپلیکیشن قابل نصب بر روی گوشی و جزوه و کتاب و تکه کد آماده وجود دارد که برنامه نویسی را به یکی از جذاب ترین و ساده ترین کارها تبدیل کرده و فقط کافی است که یک ایده خلاقانه و پشتکار داشته باشید. برای پیدا کردن ایده هم، برگ برنده شما دیدن نمونه کارهای مختلف موجود در نت است.
۵_مدرسه نباید بدون داوری آثار، تیمهای منتخب سه زیرمحور بازی، اپ و وب را در سامانه ثبت کنند.
۶_ برای طراحی و تولید محصولات نرم افزاری محور برنامه نویسی در مرحله مدرسه ای، 5 نمره از مستمر و تقدیرنامه مدرسه ای برای دانش آموزان ارائه دهنده و معلمان راهنما و ناظر مدرسه ای درنظر گرفته می شود.
۷_در هر مرحله، (مدرسه ای، منطقه ای و استانی)، از هر زیر محور، یک اثر به مرحله بعد راه پیدا می کند و داوری در مراحل منطقه ای و استانی شامل مرحله غیرحضوری ( بررسی مستندات اثر)، مرحله دفاع آنلاین و دفاع حضوری است.
۸_با توجه به تغییرات محور برنامه نوسی، دانش آموزانی که سال گذشته در خوارزمی شرکت کردند نیز می توانند در این محور شرکت کنند.
9_تمام مستندات اثر، شامل سناریو، اسناد طراحی بازی و سایر محصولات نرم افزاری، سورس کد و خروجی قابل اجرا و لینک های مربوطه همگی باید در کلیه مراحل مدرسه ای تا معرفی منتخبین استان، برای هر اثر در یک پوشه با نام دانش آموزان ذخیره شده، فشرده سازی شده و ارسال گردد.
10- همه مدیران و دست اندرکاران مدارس که آثار آنها در محور برنامه نویسی به مرحله استانی راه می یابند، تقدیرنامه شهرستانی، برگزیدگان مرحله دوم استانی، تقدیرنامه استانی و نمایندگان نهایی استان، تقدیرنامه کشوری دریافت خواهند کرد.
11- به کلیه اساتید راهنما و ناظران و دانش آموزانی که در زمینه آموزش پلت فرمها و زبانهای برنامه نویسی، طراحی الگوریتم، مدیریت پروژه های نرم افزاری، هوش مصنوعی، متاورس، بلاک چین و ...، هر نوع محتوا، اعم از فیلم، اسلاید، پادکست، اینفوگراف، نمونه کد، پوستر و ... طراحی کنند، پس از داوری و سطح بندی، گواهی اصالت محتوا، متناسب با کیفیت محتوا ارائه خواهد شد.
12- تمامی برگزیدگان مرحله دوم استانی از هر سه زیر محور بازی، اپ و وب، مورد حمایت برنامه های تجاری سازی در شبکه یادگیری قرار خواهند گرفت.
✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@ltmsme
➖🍃🍃🍃🌻🍃🍃🍃➖
💢 اثر فوتوالکتریک توسط هاینریش هرتز در سال ۱۸۸۷ میلادی در جریان آزمایش هائی که هدف آنها تأیید پیشگوییهای نظری ماکسول در مورد وجود امواج الکترومغناطیسی بود کشف شد. این کشف زمانی اتفاق افتاد که یک الکتروسکوپ باردار در اثر تابش پرتوهای فرابنفش تخلیه گردید. همین امر زمینه آزمایشهایی را فراهم کرد که منجر به کشف پدیده ای به نام فوتوالکتریک گردید که توجیه آن تنها زمانی قابل قبول بود که به نور خاصیت ذره ای نسبت بدهیم.
اگر پرتو نوری با بسامد مناسب به سطح فلزی تابیده شود، الکترون هایی از سطح آن جدا می گردد که به این پدیده، اثر فوتوالکتریک و به الکترونها جدا شده، فوتوالکترون میگویند.
فوتوالکترونها از نظر خواص فیزیکی و رفتار، تفاوتی با بقیه الکترونها ندارند. پیشوند فوتو، بر این نکته تاکید میکند که جدا شدن الکترونها از سطح فلز در نتیجه تابش نور است.
شبیه ساز اثر فوتو الکتریک: این شبیه ساز در تدریس مفهومی این اثر برای دانش آموزان می تواند موثر باشد.
برای دسترسی به شبیه سازهای مشابه دیگر به سایت بیازما مراجعه کنید.
https://byazma.ir/page/100
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
@madrese_yar
🌺در حقیقت
🎾 As a matter of fact
🌺به عنوان یک توریست
🎾 As a tourist
🌺تا آنجا که من می دانم
🎾 As far as I know
🌺همان طور که بهت گفتم
🎾 As I told you
🌺طبق معمول
🎾 As usual
🌺همان طور که می دانی
🎾 As you know
🌺هر طور راحت تری
🎾 As you please
🌺به هر قیمتی که شده
🎾 At any cost
🌺در نگاه اول
🎾 At first appearance
🌺بالاخره پدرش راضی شد
🎾 At last her dad went along with that
🌺در سن نه سالگی
🎾 At the age of nine
🌺در حال حاضر ، اکنون ، حالا
🎾 At the moment
✅جهت سفارش#تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar9
🎨 #animals
🐑 Sheep: گوسفند
🐏 Lamb: بره
🐷 Pig: خوک
🐄 Cow: گاو ماده
🐮 Calf: گوساله
🐎 Horse:اسب
🐴Donkey:الاغ
🐈 Cat: گربه
🐩 Dog:
✅جهت سفارش#تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar9
کاربرد_علائم_نگارشی_،_نشانه_گذاری_،_درس_نگارش_پایه_های_هفتم_،_هشتم.pdf
419.2K
علائم نگارشی
✅جهت سفارش#تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar9