eitaa logo
تحلیل و بررسی خبر
127 دنبال‌کننده
15.6هزار عکس
11.1هزار ویدیو
1هزار فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴معاون عملیات پلیس راهور: برای شماره‌گذاری خودروهای وارداتی هیچ مشکل و مانعی وجود ندارد •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🏴 به رقیبتان تهمت نزنید... ▪️◾️▪️ | •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
25.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🏴 مراقبِ این مسأله نباشیم؛ جبهه‌ی انقلاب بازی خواهد خورد ▪️◾️▪️ 🎙 |
11.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 کارشناس آمریکایی: می‌گویند حماس تسلیم شود تا همه چیز به اتمام برسد، پس اشغالگری اسرائیل چه زمان پایان می‌یابد؟ •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
═══ ⃟⃟ ⃟🇮🇷 ⃟ 🎥 اگر دوتا چیز را رعایت کنی خدا شهادت را نصیبت می‌کنه •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
7.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 وعده رهبری عزیز به ما »»» به شرطها و شروطها 🔹ما به تمام ترفندهای دشمنان فایق خواهیم آمد و آنها را به خاک سیاه خواهیم نشاند، اگر چند چیز را رعایت کنیم...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
═══ ⃟⃟ ⃟🇮🇷 ⃟ 🎥 نقش خانم‌ها در انتخابات 🔹رسالتی که از ظرفیت یه زن برخواسته است... •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
💢آمده‌ایم که برای همیشه بمانیم! 🔹یک رسانه عبری‌زبان خبر داد، بعد از آغاز جنگ غزه (عملیات طوفان‌الاقصی) فرار صهیونیست‌ها به خارج از سرزمین‌های اشغالی و اقامت دائم در یونان به شدت افزایش یافته است. 🔸روزنامه اقتصادی «د مارکر» نسخه اقتصادی روزنامه «هاآرتص» در گزارش مفصلی در این زمینه اعتراف کرد، از زمان آغاز جنگ موج ورود صهیونیست‌ها به یونان به شدت افزایش یافته است و هزاران خانواده اسرائیلی اکنون یونان را به عنوان پناهگاه موقت یا دائم خود برگزیده‌اند. 🔹«حاجای عامیت» نویسنده این گزارش از آتن گزارش داد، «درور رئوفمن ۶۵ ساله سال‌هاست که دلال املاک در جزیره ایوا در یونان است. او به اسرائیلی‌ها برای خرید ملک در اینجا کمک می‌کند. او می‌گوید لحظه‌ای نیست که من تنها باشم. همیشه چند اسرائیل دورم هستند، ده‌ها خانواده اسرائیلی با من در تماس هستند و اکثر آنها هم می‌گویند که به دنبال اقامت دائم در اینجا هستند. بسیاری از اسرائیلی‌هایی که به اینجا آمده‌اند، قصدی برای بازگشت ندارند و آمده‌اند که در اینجا بمانند.» •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
═══ ⃟⃟ ⃟🇮🇷 ⃟ 💢‏دیروز ۱۰۰۰ تاکسی برقی به ناوگان حمل و نقل کشور اضافه شد. 🔹این هم یکی دیگه از میراث شهید هست که وعده ش رو داده بود و وفا کرد. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
🔸انقلابی عزیز اگه مدافع قالیبافی هستی و از تخریب خوشحالی، اگه مدافع جلیلی هستی و از تخریب خوشحالی، بدون که یه عمروعاص مانندی یه گوشه نشسته و داره به این تفرقه بین انقلابی ها می خنده در لشکر علی هم که باشی، مکر عمروعاص تورو عاشق حکمیت میکنه، نه حکم علی ! •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
💢پساحقیقتی برای حق رأی 🔹«پساحقیقت» از شرایطی حکایت دارد که در آن فکت‌های عینی در مقایسه با کشش احساسات و باورهای شخصی تأثیر کمتری در شکل دادن به اذهان عمومی دارند. این شرایط به مثابه یک تکنیک برای هدایت اذهان به سمت دلخواه در کشورهای گوناگون پیاده شده است. 🔸برای نمونه، در قضیه برگزیت که صدها اتوبوس آمار جعلی پرداخت هفتگی ۳۵۰ میلیون یورو از طرف انگلیس به اتحادیه اروپا را تبلیغ می‌کردند، نتیجه این شد که اکثریت مردم به برگزیت رأی دادند؛ اما اکنون بعد از هفت سال شبکه ان‌تی‌وی آلمان می‌گوید: «حداکثر مردم (حدوداً ۵۴ درصد) از برگزیت پشیمان هستند» و در واقع این معضلی است که شرایط پساحقیقت برای‌شان رقم زد. جامعه ایرانی نیز از به دام این شرایط افتادن مصون نیست. آمارها نشان می‌دهد، ۳۰۰ ماهواره در جهان، ایران را پوشش می‌دهند. این ماهواره‌ها امکان پشتیبانی ۱۸ هزار شبکه تلویزیونی را فراهم کرده‌اند. بخش عمده آنها مربوط به شبکه‌های فارسی‌زبان از جمله BBC فارسی، VOA، من و تو و فارسی‌وان است. 🔹اختصاص بودجه‌های سنگین دولت‌ها و سرمایه‌داران خاص، به پشتیبانی از این شبکه‌ها بی‌ارتباط با محتوای این رسانه‌ها نیست؛ از این رو این سؤال همچنان از سوی این دولت‌ها بی‌پاسخ مانده است که چرا با وجود مشکلات گوناگون اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در این کشورها، اما کلان بودجه‌ها برای اجرای پروژه شبکه‌های فارسی زبان اختصاص داده می‌شود؟ به نظر می‌رسد پاسخ این پرسش، ایجاد شرایط پساحقیقت در بزنگاه‌های گوناگون برای جامعه ایرانی باشد. 🔸در واقع، انتخابات یکی از بزنگاه‌هایی است که دشمن همواره سعی داشته است با حربه‌های مختلف اذهان و احساسات اجتماعی را به سمتی هدایت کند که اعتباری برای انتخابات قائل نباشند. 🔹برای نمونه، در انتخابات سال گذشته این مسئله در رسانه‌ها و شبکه‌های فارسی‌زبان خارج‌نشین پیگیری شد. از فروردین سال ۱۴۰۲ رسانه‌های غربی کلیدواژه «مشارکت زیر ۳۰ درصد» را برای انتخابات مجلس در ایران کلید زدند. از طرفی برخی عوامل داخلی نیز این خط را تقویت کردند؛ به گونه‌ای که «جعفرزاده ایمن‌آبادی»، نماینده دوره‌های نهم و دهم مجلس اظهار داشت: «مردم اصلاً نمی‌دانند سال انتخابات مجلس است» یا اینکه برخی اظهار می‌کردند اصلاحات در این انتخابات گزینه‌ای نخواهد داشت. 🔸همه این اقدامات، مخاطب را در یک فضای پساحقیقت فرو می‌برد تا آمارها، دلایل و منطق مشارکت حداکثری او را از انجام تکلیف شهروندی‌اش باز دارد. جالب آنکه در سال گذشته بیش از ۸۰۰ نفر از اصلاح‌طلبان برای کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کردند و نیز شاهد مشارکت بالای ۴۴ درصد بودیم. در واقع حق رأی، امتیازی است که ملت‌ها در طول تاریخ برای آن جانفشانی کرده‌اند و اکنون باید از این حق اجتماعی در اعتلای سرنوشت کشور بهره برد. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•