eitaa logo
استاد تراشیون
39.1هزار دنبال‌کننده
4.4هزار عکس
1.2هزار ویدیو
26 فایل
🚩 پایگاه حفظ و نشر آثار "استاد تراشیون" 💠 مرجع تخصصی "آثار تربیتی و مهارت‌های زندگی" 🌐 www.tarashiun.ir 👤 پشتیان سایت: @tarashiun_admin 02538909070 🔻 مشاهده محصولات: tarashiun.ir/shop
مشاهده در ایتا
دانلود
استاد تراشیون
🔰معرفی نرم افزار استاد تراشیون؛ 💽نام نرم افزار "تربیت مربی دوره تخصصی " 🔻سرفصل‌های این نرم افزار : 📌مشاوره در محورهای تربیتی و تحصیلی 📌اصول و فنون مشاوره، سبک‌های مختلف مشاوره 📌چگونگی مشاوره دادن 📌راه‌های شکست سکوت در مشاوره 📌کنترل پرحرفی، مقایسه کردن با دیگران 📌راهکارهای حل مشکلات نادر 💳قیمت روی بسته : ۱۶۰۰۰ تومان 💠به مناسبت افتتاح کانال ۲۰ درصد تخفیف: 💳قیمت نهایی: ۱۲۸۰۰ تومان 📪جهت سفارش میتوانید از راه‌های زیر اقدام بفرمایید: 💠 لینک خرید از طریق سایت: 🌐 http://tarashiun.ir/Products/GetProductById/e3d9d894-645d-4783-b264-ddc1c821c352 💠 ادمین فروش: 🆔 @tarashiun_admin‌ 💠 شماره تماس: 📞 ۰۹۱۹۲۹۵۷۱۷۸
🔰برنامه‌های استاد در هفته آتی؛ 🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽 📻رادیو معارف 🔸برنامه پرسمان تربیتی 🗓دوشنبه ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ 🕓ساعت: ۱۶:۰۰ عصر 🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸 📺شبکه قرآن و معارف سیما 🔸برنامه: "روزی بهتر" 🗓چهارشنبه ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ 🕓ساعت: ۹:۰۰ صبح 🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸 🌀دوره تربیت مربی و تربیت خانواده 🔸حوزه علمیه چیذر ویژه خواهران (تهران) 🗓چهارشنبه ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ 🕓ساعت: ۱۰:۳۰تا ۱۳ ⚠️ثبت نام و هماهنگی جهت حضور در محل 🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸 🌀هیئت رزمندگان اسلام /کاشان 🗓چهارشنبه ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ 🕓ساعت: ۱۹:۳۰ 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 🌐پایگاه حفظ و نشر آثار "استاد تراشیون" 🆔 @tarashiun_ir
💠پيامبر صلى اللّه عليه و آله: 🔸روز قيامت هر چشمى گريان است؛ مگرچشمى كه درمصيبت وعزاى حسين گريسته باشد،كه آن چشم در قيامت خندان است وبه نعمتهاى بهشتى مژده داده مى شود ▫️(بحار، ج ۴۴، ص ۲۹۳) 🌐پایگاه حفظ و نشر آثار "استاد تراشیون" 🆔 @tarashiun_ir
🔰عکس نگاشت 💠"انتقال مفاهیم" ✅ انتقال مفاهیم باید توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد داشته باشیم. مثلا گاهی باید برای شخصی مطلب را با یک داستان انتقال بدهیم، گاهی در قالب یک نصیحت و گاهی هم در قالب معرفی یک الگو مطلب را انتقال می‌دهیم. #عکس_نوشت۸ 🆔 @tarashiun_ir
🔰پرسش و پاسخ؛ 💠 فرزند بزرگ‌ترم انحصارطلبی در استفاده از اسباب‌بازی‌ها دارد، چگونه برخورد کنم؟ ✍پاسخی کوناه به این سوال؛ 2⃣ گاهی ما (خود والدین) آموزش انحصار در استفاده‌ی از وسایل بازی‌شان می‌دهیم. 🔸مثلا به او می‌گوییم: ''این اسباب‌بازی مال توست، مواظب باش دوستت خرابش نکند.'' 🔹و در اصل او را نسبت به اسباب‌بازی‌اش حریص‌ می‌کنیم که نتیجه‌اش انحصارطلبی خواهد شد. اتفاقا ما باید به بچه‌هایمان توصیه کنیم که ''با دوستت باهم با این اسباب‌بازی بازی کنید.'' ▫️سعی کنیم از جملاتی که می‌شود که فکر کند این اسباب‌بازی در مالکیت اوست و هیچ‌کس هم حق ندارد از آن استفاده کند استفاده نکنیم. ⚠️این موضوع با این‌که باید به بچه‌ها یاد بدهیم که مواظب وسایل‌شان باشند تضاد ندارد! استفاده صحیح می‌تواند بصورت مشترک باشد، انحصارطلبی "خساست" ایجاد می‌کند. 🔻بعضی وقت‌ها این‌قدر والدین تذکر می‌دهند که ''بچه مراقب باشد اسباب‌بازی خراب نشود'' که حتی خودش هم خوب بازی نمی‌کند، در حالی که ما از جنبه‌ی اشتراک گذاری حمایت می‌کنیم و می‌گوییم که استفاده‌ی صحیح را هم باید یاد بدهیم. 📌ما هیچ وقت نباید بچه‌ها را وقتی از اساب‌بازی‌ای صحیح استفاده می‌کنند و خراب می‌شود توبیخ کنیم. اگر دیدیم که خوب نگهداری و استفاده نمی‌کنند و ناصواب و ناصحیح استفاده می‌کنند باید تذکر داد، اما اگر بچه خوب از اساب‌بازی‌اش مراقبت می‌کند ولو به این باشد که به دیگران ندهد به نظر می‌رسد این روش صحیحی نیست! ۹ 🌐پایگاه حفظ و نشر آثار "استاد تراشیون" 🆔 @tarashiun_ir
گیرنده!!!.mp3
1.9M
🎼 کلیپ صوتی ⏲ثانیه‌های تربیت 🔰گیر نده! 📌 پاسخ به یک پرسش متداول 🌐 پایگاه حفظ و نشر آثار "استاد تراشیون" 🆔 @tarashiun_ir
✍ نوشتار تربیتی "کودک و نوجوان" 💠 |قسمت اول| ✅راه‌کارهای ‌درمان پرخاشگری؛ 📌تعریف پرخاشگری: واکنش غیر‌طبیعی فرد به اتفاقات پیرامون خود! 🌀واکنش غیر‌طبیعی شامل چه چیز‌هایی میشود؟ 🔸داد زدن 🔸برخود فیزیکی 🔸پرتاب کردن 🔸شکستن 🔸خود زدنی ☑️آیا واکنش طبیعی است؟ در صورتی که خارج از حد نباشد، بله! اگر واکنش تعادل و تناسب نداشته باشد یعنی بیشتر باشد پرخاشگری میشود. 📌پرخاشگری به دوشکل کلی تقسیم میشود: 1⃣کلامی 2⃣فیزیکی ▫️معمولا پرخاشگری کلامی برای دختران بیشتر است و فیزیکی برای پسران بیشتر است ولی این قطعی نیست. 📌عوامل پرخاشگری چیست؟ 1⃣عوامل وراثتی 🔻ضعف بنیه 🔻معلولیت 🔻بیش فعالی 2⃣ عوامل تغذیه ای 🔻کم غذا میخورند 🔻نوع غذا 🔻زمان تغذیه ۱۸ 🌐 پایگاه حفظ و نشر آثار "استاد تراشیون" 🆔 @tarashiun_ir
✍ نوشتار تربیتی "خانواده و زوجین" ✅ تحکیم خانواده 💠 قسمت هفتم ✅روش‌های تحکیم خانواده؛ 7⃣پرهیز از سوء‌تفاهم؛ ▫️چند نکته در خصوص سوء‌تفاهم: ۱) عواملی که زمینه سوء‌برداشت شریک زندگی را فراهم کند، مرتفع کنیم. مانند رمز گذاشتن روی گوشی و نگفتن رمز آن به شریک زندگی ۲) کلام؛ بدانیم که چه میگوییم. 3) نگاه 8⃣صداقت در کلام ؛ 🔸فطرت صداقت پاک است پس پذیرش آن بهتر محقق می شود. صداقت وقتی محقق شود: 🌀تلاش میشود که خطا کاهش یابد و از بین رود پس خانواده مستحکم میشود. 🔹پنهان کاری به دوبخش تقسیم میشود: 🔻طرف مقابل ناراحت میشود، دعوا و قهر میکند. 🔻پنهان کاری موجب آسیب رساندن به تحکیم خانواده میشود. ۱۹ . 🌐پایگاه حفظ و نشر آثار "استاد تراشیون" 🆔 @tarashiun_ir
🔰برنامه‌های استاد در هفته آتی؛ 🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽 📻رادیو معارف 🔸برنامه پرسمان تربیتی 🗓دوشنبه ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ 🕓ساعت: ۱۶:۰۰ عصر 🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸 🌀 عزاداری دهه سوم محرم الحرام 🗓از یکشنبه ۸ مهرماه تا ۱۷ مهر‌ماه 🔸اصفهان/ مرداویج/ بیت الحسن (ع) 🕓 بعد از نماز مغرب و عشاء 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 🌐پایگاه حفظ و نشر آثار "استاد تراشیون" 🆔 @tarashiun_ir
هدایت شده از استاد تراشیون
#ارتباط_با_ما 👤 کاربر محترم 🔻 شما میتوانید جهت انجام امور زیر از طریق راه‌های زیر اقدام بفرمایید: 🔹ادمین کانال: 👤 @tarashiun_admin 🔹لینک‌ ارتباط از طریق سایت: 🌐 http://tarashiun.ir/ContactUs/SendContactUs 🍃 ارائه انتقادات و پیشنهادات 🍃 خرید محصولات 🍃 ارتباط با استاد 🆔 @tarashiun_ir
🔰پرسش و پاسخ؛ 💠 حدود سه ماه است که پسر بزرگمان از ۹ صبح تا ۱۲ ظهر به مهد می‌رود. 🔹چه مشغولیت‌هایی را باید در خانه برایش داشته باشیم؟ ایشان۴.۵ ساله و خواهرش نزدیک ۳ سال و برادر کوچکش ۶-۷ماهه هستند. به دل برادر کوچکش مشت می‌کوبد و با خواهرش هم می‌کند؛ 🔹چگونه باید انرژی اش را خالی کنیم؟ 🔹چه کنیم که انگیزه بچه‌ها نسبت به قوانین خانه تقویت بشود؟ ✍پاسخی کوناه به این سوال؛ ✅ معمولا پرخاشگری بچه‌ها چند علت و سرشاخه دارد: 1⃣ اولین علت به‌خاطر بی‌برنامگی است. 🔸در خود بزرگ‌ترها هم همینطور است، زن و شوهرها هم که بیکار می‌شوند سربه‌سر یکدیگر می‌گذارند. 🔺مثلا یکی به دیگری متلکی می‌گوید. اصل بیکاری موجب این رفتارها می‌شود. 2⃣ و یا به علت ضعف‌های زیستی بچه‌ها، مثلا خسته است. یا نهارش را نخورده که منجر به پرخاشگری‌اش می‌شود. 3⃣ برخی از اختلالات رفتاری موجب ایجاد این مشکل می‌شود. ۱۰ 🌐پایگاه حفظ و نشر آثار "استاد تراشیون" 🆔 @tarashiun_ir