eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
376 دنبال‌کننده
111.6هزار عکس
74.2هزار ویدیو
169 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 درگیری شدید و مداوم بین و ارتش رژیم صهیونیستی در چندین منطقه در غزه.
🔴هوای پایتخت آلوده است 🔹بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین شاخص کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون بر روی عدد ۱۰۸ قرار گرفته و کیفیت هوا برای گروه‌های حساس جامعه آلوده است. 🔹همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته شاخص کیفیت هوا بر روی عدد ۱۰۱ قرار داشت و هوا برای گروه‌های حساس ناسالم بود.
ابن عباس از پیامبر نقل می‌کند . «خِيارُ اُمَّتِي الَّذينَ يَعِفّونَ إذا آتاهُمُ اللّهُ مِنَ البَلاءِ شَيئا. قالوا: و أيُّ البَلاء؟ قالَ: العِشق» . «بهترین‌های امت من، کسانی هستند که چون خداوند به اندکی از بلا دچارشان کند، پاک دامنی ورزند. گفتند: کدام بلا!؟ حضرت فرمود: "عشق" » . | كنز العمّال ـ ج3 ـ ص373 |
☫﷽☫ کم کم چشم دلت باز می شود! رسول الله فرمود: «مؤمن وقتی ايمانش قوی شد خوابهايش کم می‌شود و بايد اين طور باشد». وقتی به درجات عالی رسيد ديگر چه حاجت که خواب ببيند، در بيداری مشاهده می‌کند. روايت خيلی شيرين و عرشی است. مؤمن وقتی ايمانش قوی شد رؤيايش کم می‌شود و در بيداری می‌بيند. غرض خداوند که توفيق دهد و مواظبت و مراقبت مرحمت فرمايد و انسان کشيک نفس کشيد و قوه خيال را پروراند و تربيت کرد و به آن آمادگی داد می‌بينی که اشباح و اشکال را چگونه مشاهده می‌کند. 📚اشاره 110- صد و ده اشاره
♐️ بیشتر مردان نمیدانند که حرف زدن و درد دل کردن برای بالا بردن سطوح اکسی توسین، در مقابله با استرس، به زن کمک میکند بدون آگاهی و درک این کشش زیستی، مرد به اشتباه گمان میکند که زن از او راه حل میخواهد. پس حرف زن را قطع میکند تا راه حل هایش را بگوید. مرد این کار را میکند چون حل کردن مساله یکی از روش های او برای بهبود حال خودش به هنگام فشارها و ناراحتی هاست. او میپندارد که این کار به زن کمک میکند. حل مساله سطوح تستوسترون مرد را بالا می برد ولی چندان تاثیری بر اکسی توسین زن ندارد.
اگر رازی در گذشته دارید و مردد هستید درباره آن با همسرتان یا همسر آینده خود صحبت کنید یا خیر یا اگر شما آن شخصی هستید که به گذشته همسر خود شک دارید و نمی­‌دانید کنکاش و دانستن درباره آن، اوضاع را بهتر می­‌کند یا بدتر، لازم است قبل از هر اقدامی با مشاور صحبت کنید. گاهی بیان مسائلی که مربوط به گذشته است و یا سرک کشیدن در گذشته همسر تمام اعتماد و احساس امنیتی که مدت­ها برای ساختن و حفظ آن تلاش کرده بودید را از بین می­‌برد که بازسازی آن کار چندان آسانی نیست. پس بی­‌مهابا اقدام نکنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رئیسی: آمریکا مانع آتش بس در غزه است رئیس جمهور ایران پیش از عزیمت به ریاض: 🔹نشست اضطراری سازمان همکاری اسلامی با موضوع فلسطین برگزار می‌شود. 🔹سفر به ریاض به دعوت رئیس سازمان کنفرانس اسلامی انجام می‌شود. 🔹در روزهای ابتدایی شروع جنگ طوفان الاقصی درخواست تشکیل جلسه را دادیم که به دلایلی با تاخیر مواجه شد و امروز برگزار می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رئیسی: اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه مصداق کامل جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است رئیس جمهور ایران پیش از عزیمت به ریاض: نشست اضطراری سازمان همکاری اسلامی با موضوع فلسطین برگزار می شود. سفر به ریاض به دعوت رئیس سازمان کنفرانس اسلامی انجام می شود. در روزهای ابتدایی شروع جنگ طوفان الاقصی درخواست تشکیل جلسه را دادیم که به دلایلی با تاخیر مواجه شد و امروز برگزار میشود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رئیسی: یکی از جلوه های مهم نشست ریاض وحدت کشورهای اسلامی خواهد بود رئیس جمهور ایران پیش از عزیمت به ریاض: بمباران غزه باید سریعا متوقف، محاصره رفع و راه‌‌های ارسال کمک‌ها باز شود. امروز وحدت کشورهای اسلامی بسیار مهم است. میدان غزه به هیچ وجه میدان سخن نیست باید میدان عمل باشد. امیداوریم در ریاض زبان گویای مردم انقلابی باشیم. امروز وحدت کشورهای اسلامی بسیار مهم است.
🗣رئیس جمهور پس از یازده سال، عازم عربستان شد. 🗣این سفر اولین سفر رسمی رئیس جمهور پس از بازگشایی سفارت هردو کشور می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙گریه خبرنگار الجزیره بخاطر وضعیت سخت بیماران و زخمیها در غزه
📢 پهپادهای مسلح شبه‌نظامیان تروریست صهیونیست یک دستگاه خودرو را در منطقه براک (زهرانی) در جنوب لبنان هدف قرار دادند.. 🔹منطقه‌ای که صهیونیست‌ها هدف قرار دادند در عمق ۴۰ کیلومتری خاک لبنان است این یعنی آنکه صهیونیست‌ها دارند دامنه جنگ را گسترش می‌دهند. باید منتظر پاسخ مقاومت در این زمینه باشیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📢 افشاگری خلبان اخراجی ارتش اسرائیل؛ کودکان در یک سیستم آموزشی "نظامی‌گرایانه" صهیونیستی می‌شوند! 🔶 یوناتان شاپیرو، خلبان سابق رژیم صهیونیستی: 🔺دولت من و فرماندهان نظامی من، جنایتکاران جنگی هستند. 🔺از لحاظ روانی بسیار دشوار است، اما وقتی می‌فهمید که بخشی از یک سازمان تروریستی هستید، باید "نه" بگویید! 🔺باید عواقب مخالفت با صهیونیسم را در نظر بگیرید، من از تمام شرکت‌هایی که در اسرائیل کار می‌کردم اخراج شدم.
🔴رئیسی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کرد 🔹نماینده سیدابراهیم رئیسی با حضور در ستاد انتخابات کشور به نیابت از وی برای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کرد. 🔹رئیسی هم‌اکنون عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری است.
🔴مرگ 3 زن در تهران هنگام انجام جراحی لاغری و زیبایی! 🔹اولین حادثه صبح سه‌شنبه اتفاق افتاد. زنی جوان که برای انجام جراحی زیبایی به یکی از کلینیک‌های پایتخت رفته بود وقتی به اتاق عمل منتقل شد، زیر تیغ جراح ناگهان قلبش از تپش ایستاد. هرچند عمل احیا صورت گرفت، اما زن جوان به زندگی برنگشت و جانش را از دست داد. خانواده این زن از تیم جراحی شکایت کرده‌اند و پرونده برای ادامه روند رسیدگی به دادسرای جرایم پزشکی فرستاده شد. 🔹دومین حادثه نیز ساعتی بعد به بازپرس جنایی تهران اعلام شد. قربانی دوم نیز زنی جوان بود که برای انجام جراحی ساکشن به یکی از کلینیک‌های پایتخت مراجعه کرده بود، اما در اتاق عمل و هنگام جراحی قلبش از تپش ایستاده و به کام مرگ رفت. خانواده این زن هم از تیم جراحی شکایت کرده‌اند که تحقیقات ادامه دارد. 🔹اما ساعتی پس از این دو حادثه مشابه، مرگ زن جوان دیگری به بازپرس جنایی اعلام شد تا قربانیان جراحی زیبایی به ٣ نفر برسد. آخرین و سومین زن جانباخته نیز همانند دو زن قبلی برای انجام جراحی زیبایی به یکی از کلینیک‌های پایتخت رفته که او هم پس از عمل جراحی به هوش نیامد و جانش را از دست داد./همشهری
﷽ 📌شستن موهای بلند🔰برخی از مردم در حین انجام غسل به شستن موهای بلند اهمیتی نمی دهند‼️ ✅در حالی که برخی از مراجع آن را احتیاط واجب می دانند. ↩️آیات عظام امام، خامنه ای، مکارم و نوری همدانی: بنابر احتیاط واجب، لازم است. ↩️آیات عظام بهجت، سیستانی، زنجانی، صافی و وحید: واجب نیست. 📚توضیح المسائل مراجع ج1 ص222
🚨شعار Free Gaza روی ماشین پلیس نیویورک تابلوی پایینی هم جالبه نوشته فکر میکنید دخترای تیک تاکی ارتش اسقاطیل به سربازای اس اس تپ جهنم رقص یاد میدن؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🕊اسم من کلوئی کول است؛ یک فرد بازگشته از تغییر جنسیت هستم...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺در تظاهرات حمایت از اسراییل در امریکا بلندگو به دست می گوید ما سفید هستیم و شما حیوان هستید. ما همه شما را می‌کشیم. شما تروریست هستید. بربر هستید. ما غزه رو از روی زمین حذف می‌کنیم! این پایان شماست! 🔹 خلاصه ایدئولوژی نژادی صهیونیسم در یک دقیقه
🔴 اردوغان: اسرائیل به خاک ترکیه هم چشم دارد.
سخنان اخیر ظریف در رسانه‌های عبری و عربی با عنوان غزه ربطی به ما ندارد در حال انتشار است خدا قوت آقای ظریف
سانسور ماهواره‌ای؛ دسترسی خبرگزاری‌ها به تصاویر ماهواره‌ای غزه متوقف شده است 🔹شرکت پلنت لبز، ارائه‌دهنده تصاویر ماهواره‌ای به خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها، تصاویر هوایی غزه را از برنامه خود حذف کرده است. 🔹به نقل از سمافور پس از آن که نیویورک تایمز در مقاله‌ای با استفاده از تصاویر ماهواره‌ای موضع تانک‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی را مشخص کرده بود، حالا ارائه‌دهندگان تصاویر ماهواره‌ای به سازمان‌های خبری و پژوهشگران محدودیت‌هایی بر تصاویر ماهواره‌ای غزه وضع کرده‌اند. 🔹شرکت ارائه‌دهنده تصاویر ماهواره پلنت لبز (Planet Labs) و رقبای این شرکت پیش از این در جنگ‌های مشابه مانند جنگ روسیه و اوکراین، با در اختیار گذاشتن تصاویر هوایی با کیفیت توانسته بودند انقلابی در زمینه پوشش رسانه‌ای جنگ ایجاد کنند. این تصاویر ماهواره‌ای قبلاً تنها در اختیار دولت‌ها و آژانس‌های اطلاعاتی آن‌ها قرار داشت. اما برای اقناع افکار عمومی غربی علیه روسیه از آن به شدت استفاده شد. 🔹شرکت پلنت که در سان‌فرانسیسکو مستقر است در سال ۲۰۱۰ توسط دانشمندان سابق ناسا تشکیل شد.