eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
376 دنبال‌کننده
111.7هزار عکس
74.3هزار ویدیو
169 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
در پتاخ تیکوا هم انفجار و تیراندازی داشتن میگن دو نفر سرقت کردن
سرتیپ حیدری: ایجاد پنج گروه موشکی در نیروی زمینی/به هر تهدیدی پاسخ می‌دهیم امیر سرتیپ کیومرث حیدری در بازدید از آمادگی و توان رزمی گروه ۸۴۰ موشکی سرلشکر شهید کبریایی این نیرو، گفت: در نیروی زمینی ارتش برای تداوم و نهادینه کردن آمادگی‌های رزمی، بنابر منویات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) اصل را بر خودکفایی با نگاه به داخل گذاشته‌ایم. وی افزود: نیروی زمینی ارتش در مسیر خودکفایی، تولید و طراحی انواع تجهیزات و تسلیحات، ۲۳ رسته دفاعی دارد و همواره سعی بر این است تا در این رسته‌ها به خودکفایی پایداری برسد تا بتوانیم با قدرت، پاسخگوی نیازهای دفاعی و امنیتی این مرزو بوم باشیم.
سرتیپ حیدری با اشاره به ارتقای آمادگی رزمی اظهار کرد: نیروی زمینی ارتش در راستای ارتقای آمادگی رزمی و توان دفاعی خود همواره توسعه‌ یگان‌های موشکی را مدنظر قرار داده است، در همین راستا این نیرو در آمایش سرزمینی جدید خود، پنج گروه موشکی را در اقصی نقاط حساس و مختلف کشور ایجاد خواهد کرد. فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره پیشرفت روزافزون این نیرو در عرصه موشکی تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش در عرصه‌ موشکی توانایی پاسخگویی به هر تهدیدی، در هر زمان و مکانی را دارد. وی درباره قدرت بی‌نظیر تسلیحاتی و موشکی این نیرو گفت: نیروی زمینی ارتش با تکیه بر توانمندی‌های متخصصان داخلی و بومی همواره در عرصه‌های تهیه، تولید و طراحی تسلیحات و موشک‌های خود بر ۴ ویژگی دور زن، نقطه‌ زن، هوشمند و قابلیت شبکه شدن تأکید داشته و روز به روز در این زمینه به موفقیت‌های متعددی دست یافته است. فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه یگان موشکی این نیرو باید تقویت شود، خاطرنشان کرد: در آینده‌ نزدیک از دو نوع موشک پیشرفته‌ زمین پایه و هواپایه در نیروی زمینی ارتش رونمایی و عملیاتی خواهد شد. سرتیپ حیدری در این بازدید با خانواده معظم شهیدان سرباز علی اکبر و رضا سروری نوش‌آبادی، سربازان جانباز خیرالله پالیزی و اسماعیل یزدی و سروان وابسته (بازنشسته) رسول زین‍الدینی دیدار و از آنان دلجویی کرد. بازدید از پروژه ۱۰۴ واحدی در حال ساخت آران و بیدگل بخش دیگری از برنامه‌های فرمانده نیروی زمینی ارتش در سفر به این شهرستان بود.
بنیانگذار مرکز ائتلاف ایران شناسی در دانشگاه تل آویو، در پس زمینه ترور شهید سیدرضا موسوی: ترور سردار موسوی با همه اهمیتی که دارد، نکته کوچکی در یک کلیت بسیار گسترده است تجربه گذشته نشان می دهد که حذف این یا آن فرد بدون توجه به وضعیت آنها مشکلی را حل نمی کند. "ممکن است او در یک مقطع زمانی خاص چیزهایی را رد کند، اما همه یک جایگزین دارند و معمولاً جایگزینی به همان بدی قبلی است. در حال حاضر مهم نیست که چه کسی پشت این عملیات است، ایران حساسیت ویژه ای نسبت به تلفات ایرانی ها دارد، دائماً از طریق فرستادگان کار می کنند، در حالی که در گذشته که افسران ارشد ایرانی یا حتی غیرافسرانی که مجروح می شدند، اجساد شبانه به ایران می‌رسند و در تاریکی دفن می‌شوند تا خشم مردم برانگیخته نشود ، مردم هم از حجم تلفات در دور از مرزها ناراحت بودند به طور معمول، رسانه ها سعی می کنند اهمیت این موضوع را به حداقل برسانند و بازتاب آن را کاهش دهند. اما در اینجا فکر می کنم که از این نظر ما در مرحله متفاوتی هستیم، جایی که ایران نمی تواند با انکار نقش خود در آنچه در خاورمیانه اتفاق می افتد و انچه در ۷ اکتبر رخ داد پنهان شود. ایرانی‌ها می‌گویند ما مطلع نبودیم. آنچه در مرز لبنان اتفاق می‌افتد، اتفاق بسیار بزرگ‌تری است. به عنوان مثال، نیمی از خانه‌های کیبوتز مناره ویران شد، ده‌ها هزار اسقاطیلی از خانه‌های خود اواره شده‌اند. اما واضح است که آنچه در یمن می گذرد سرمایه گذاری ایرانیها، هدایت ایران و حتی تسلیحات ایرانی و حتی آموزش میدانی برای هدف گیری موشک ها و امثال آن است. همین امر در مورد عراق نیز صدق می کند، زمانی که آنها به نیروهای آمریکایی حمله می کنند، در حالی که تقریباً ۲۰۰۰ آمریکایی در آنجا باقی ماندند نگرانی این است که منطقه شعله‌ور شود، همه چیز می تواند از کنترل خارج شود. من فکر می کنم مشکل بسیار پیچیده تر است و اقدام یا حمله خاص به این یا آن نوع مشکل را حل نمی کند و می تواند عواقب گسترده تری داشته باشد. ایرانی ها در تقویت قدرت خود در دو خط موازی عمل کردند، اول توسعه منطقه ای و دوم برنامه هسته ای آنها، گفتنش راحت نیست اما در هر دوی این موارد موفق شدند. ماروی موضوع هسته ای تمرکز کردیم و کار کردیم. تا حدودی سرعت توسعه را کاهش دادیم، اما آن را متوقف نکردیم، پیشرفت آنرا به تعویق انداختیم، برنامه هسته ای را به تاخیر انداختیم، اما مشکل راحل نکردیم.
توافق هسته ای در سال 2015 برای اسقاطیل خوب بود. خروج از توافق هسته ای، به دلیل فشار اسقلطیل، هیچ فایده ای برای ما نداشت و بازگشت بایدن برای احیای توافق نیز وضعیت را بهبود بخشید. می‌توان گفت که ما از قدرت پیشروی ایران در اطراف مرزهای خود آگاه نبودیم، از خطر جنوب غزه آگاه نبودیم و با دخالت در ارسال سلاح‌های پیشرفته، فعالیت آنها را کاهش دادیم. اما در نهایت آنها موشک‌ها را در شمال نیز به دست آوردند. کاری که آنها در یمن انجام دادند یکی از شگفتی‌های بزرگ است - این واقعیت است که آنها توانایی ارسال موشک به ما را دارند و این نیز نتیجه ای از اقدامات ایران است. ما در حال حاضر در مرحله جدیدی هستیم که ایران دیگر سهم خود را ، پیشرفت آن و اینکه چقدر حاضر است ریسک کند را پنهان نمیکند این مهم است که بگوییم راه حل آسانی از دیدگاه اسقاطیل برای این وضعیت وجود ندارد زیرا قدرت های دیگری مانند روس ها و چینی ها نیز درگیر هستند. اوضاع از کنترل خارج می شود و بنابراین اینکه من از این که کسی به این یا آن ژنرال ضربه زده است خوشحال باشم حاشیه‌ای است و سوال این است که آیا محرکی برای چیزی بزرگ‌تر ایجاد می‌کند یا نه فکر نمی‌کنم آنها در حال حاضر علاقه‌ای به این شعله‌ور شدن داشته باشند. آنها می‌گویند که از زمان انجام کاری که حماس انجام داده تعجب کرده‌اند و اعلام کرده‌اند که درگیر نبوده‌اند، اما نمی‌گویند که از آن مطلع نبوده‌اند. اینها برای آنها چیزهای کوچکی نیست، اما گاهی اوقات جنگ رخ می دهد. ناصر هم نمی خواست وارد نبرد در سال 1967 شود، بنابراین، قبل از تاختن به جلو، باید اطمینان حاصل کنیم که همه چیز از تناسب خارج نمی شود. سوالی که مطرح می شود این است که آن خط قرمز چیست، زیرا به نظر می رسد قبلاً از آن عبور کرده اند. وقتی وضعیت شمال را می بینید، تبادل آتش، مردمی که در کشور خودشان🤮 آواره شده اند، پس خط قرمز چیست؟ایران دائماً در تلاش است تا مرزها را بررسی کند و وقتی هر یک قدمی فراتر از دیگری برمی‌دارند، ممکن است در جنکی قرار بگیریم که ماهیت و زمان آن را ما تعیین نکرده‌ایم. ما باید اسب‌ها را متوقف کنیم و بفهمیم که عواقب آن چیست. ای کاش می توانستم به ایرانی ها هم همین طور نصیحت کنم، زیرا آنها احتمالاً نمی فهمند که در هفتم اکتبر اعصاب همه به هم ریخته است و در نهایت باید بی سر و صدا و متفکرانه چنین تصمیماتی گرفت.
ابوهدی: طوفان الاقصی قضیه‌ی فلسسطین را زنده کرد. سید حسن با چنین عبارتی سخنرانی مشهورش را شروع کرد؛ همان سخنرانی که گفته شد چهار میلیارد نفر شاهدش بودند. هرکسی پیگیر قضیه‌ی فلسطین بود همان فردای ۷ اکتبر دستاورد اساسی این عملیات را تشخیص داد. همینکه ثابت شد با وجود سکه بودن تجارتِ خیانت و عادی‌سازی روابط با اسرائیل همچنان شعله‌ی مبارزه و آزادگی روشن است. همینکه دنیا بفهمد امضاهای پشت پرده‌ی سران، با وجود جوشش خون مقاومت و آزادگی پشیزی ارزش ندارد. ولی فکر نمی‌کنم خوش‌بین‌ترین تحلیل‌گر‌ها هم احتمال زلزله‌ای چنین گسترده بر پیکره‌ی آمریکا در منطقه و حتی جهان را وارد می‌دانستند. همین قطعه‌ای که فیلمش را گذاشته‌ام ببینید. اگر کسی نداند و کاور را ببیند فکر می‌کند یکی از کارهای سازمان اوج در آستانه‌ی ۱۳ آبان است! یا اگر در شعر دست ببریم و جمله‌بندی را کمی بالا پایین کنیم احتمالا به یک خطبه‌ی نماز جمعه‌ی قم در روز قدس خواهیم رسید. ولی همان‌طور که می‌بینید بندی مصری به نام کایروکي در یکی از جشنواره‌‌های سینمایی قطعه‌ی «قضية» را اجرا کرده است. قطعه‌ای که در آن روی سخن اصلا با اسرائیل نیست! قضية، محاکمه‌ی آمریکا است؛ آمریکایی که دامنش خونی است. آیا آمریکا بعد از ۷ اکتبرِ مجید بازهم می‌تواند کلاه‌های گشاد و مندرس حقوق بشر و انسان‌دوستی و دموکراسی و آزادی و مبارزه با نژاد‌پرستی را سر ملت‌هایی که بیدار شده‌اند بگذارد؟ می‌تواند باز هم نقش فرشته‌ی نجات دنیا را ایفا بکند؟ دنیایی که با چشمان خودش دید پادشاه لخت است دیگر از کدخدا حساب می‌برد؟ شمایی که به اثر پروانه‌ای اعتقاد داری بیا و اثر این زلزله را برایم‌ بسنج.
در شب میلاد حضرت مسیح (ع) ، صفحه اینستاگرام اپلیکیشن در یک اقدام عجیب، خزعبلاتی بسیار مشکوک را منتشر کرد، که نه تنها توهین به مسیحیان است، بلکه توهین به قطعیات مسلمانان و مقدسات ما در تضاد با متون صریح قرأن است. چند بخش از اون: ۱- وجود حضرت مسیح قابل تایید نیست. ۲- مسیح یهودی بوده و هیچ ادعایی برای آوردن دین جدید نداشته ۳- اعدام مسیح دلیل سیاسی داشته نه مذهبی! چون قصد داشته یهودیان را علیه روم بشوراند ( برانداز بوده) 🛡 کتابراه اگر تحت فشار قرار بگیره قطعا اعلام می‌کنه این‌ها بخشی از یک معرفی کتاب بوده، و نهایتا پست رو پاک می‌کنه! چرا؟ 📣 آقای لطفا رسیدگی کنید.
نماز سید رو حضرت اقا خوندن خوش به سعادتت مرد مبارکت باشه نوش جانت این همه سعادت 🚨💥لینک کانال برای دعوت از دوستانتون🚩 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3245605080Ce636310c4b
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حاج قاسم در کدام جناحِ سیاسی بود؟ ♨️ روایتی ناب از هویت‌ یک سردار پُر رمز و راز 💢 سربازی که سودای سیاست نداشت ♨️ آبرویی که خرج شد! 🔰 برشی از سخنرانی 🔻 6روز دیگر تا سالگرد شهادت
بوسه سردار قاآنی بر تابوت شهید سید رضی موسوی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سرلشکر سلامی: جالب است این را بدانیم که شهید رضی در طول ۳۳ سال خدمت زیارت کربلا و نجف را انجام نداده بود تا دیروز که با جسم قطعه‌قطعه ملاقات و زیارت کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
«ترور» از ۱۴ دی روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود این مجموعه تلویزیونی ماجرای ترور نافرجام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان را روایت می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♦️‌سلام امام زمانم 🔹‌چه خوش است اگر بمیــرمبهرهِولایمهــــدی 🔹‌سـَـر و جــان بَهــا نَــداردکه کنم فَدای مهــــدی 🔹‌همـہ نَقــدِ، هستـی خـود بِدهَـم بہ صــاحب جـــان 🔹‌که یکی دَقیـقہ بینَــم رُخِدلگشـــای مهــــدی ....
هشدار یمن به آمریکا درباره نظامی کردن دریای سرخ 🔹مقامات نظامی و امنیتی دولت نجات ملی یمن با تاکید بر اینکه صنعا گزینه‌های راهبردی متعددی در اختیار دارد و هر زمان لازم باشد از آنها استفاده خواهد کرد، نسبت به عواقب نظامی کردن دریای سرخ به آمریکا و متحدانش هشدار دادند.
رئیسی به قم رفت 🔹رئیس‌جمهور به‌منظور شرکت در اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد وارد شهر قم شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلامی: سیدرضی از موثرترین فرماندهان بود فرمانده کل سپاه: 🔹شهید موسوی یکی از با سابقه‌ترین و موثرترین فرماندهان سپاه در جبهه مقاومت بود. 🔹شهید بزرگوار بیش از سه دهه در سخت‌ترین شرایط برای امنیت امت اسلامی ایستاد. 🔹او صحابی اسطوره جاودان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.