eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
377 دنبال‌کننده
111.9هزار عکس
74.5هزار ویدیو
170 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 فرمایشات ارزشمند استاد مطهری حلول ماه رجب المرجب مبارکمان باشد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 نماهنگ | آغاز ماه دعا 🔻 حضرت آیت ‌الله خامنه‌ای: « باید همه به یکدیگر تبریک عرض کنیم [این‌] توفیق الهی را که توانستیم بار دیگر وارد بشویم. ماه رجب یک فرصت تقرّب به ارزشهای الهی و تقرّب به ذات مقدّس پروردگار و فرصت خودسازی است. این ایّامی که در روایات ما به‌عنوان ایّام برجسته معرّفی شده‌اند، اینها همه فرصتند؛ هر فرصتی هم نعمت است و هر نعمتی هم نیازمند شکر و سپاس است. شکر و سپاس نعمت هم این است که انسان نعمت را بشناسد، بر طبق اقتضای این نعمت رفتار کند، از آن بهره ببرد، نعمت را از خدا بداند و آن را در راه خدا به کار ببرد؛ ماه رجب از این نعمتها است.» ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رئیس بانک مرکزی: در بازار آزاد ورود کرده و نرخ‌سازی می‌کنیم منابع ما آزاد شده و این را نه در حرف، بلکه در عمل خواهید دید. ما در واقعیت ارز را تامین می‌کنیم اما برخی در فضای مجازی عددسازی می‌کنند و می‌گویند بازار آزاد است. ما در بازار آزاد هم ورود می‌کنیم. ثبات ارزی با یک قدم ایجاد نمی‌شود. ما این ثبات را گام به گام برای کشور ایجاد خواهیم کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️عید امام شکافنده علم ها مبارک❤️ 🍃در نهر رجب وقتی غرق نور او میشوید مارا هم دعا کنید 🍃 🌹رجب بر شما رجبیون مبارک🌹 🌼يَا مَنْ أَرْجُوهُ لِكُلِّ خَيْرٍ، وَآمَنُ سَخَطَهُ عِنْدَ كُلِّ شَرٍّ، يَا مَنْ يُعْطِى الْكَثِيرَ بِالْقَلِيلِ، يَا مَنْ يُعْطِى مَنْ سَأَلَهُ، يَا مَنْ يُعْطِى مَنْ لَمْ يَسْأَلْهُ وَمَنْ لَمْ يَعْرِفْهُ تَحَنُّناً مِنْهُ وَرَحْمَةً، أَعْطِنِى بِمَسْأَلَتِى إِيَّاكَ جَمِيعَ خَيْرِ الدُّنْيا وَجَمِيعَ خَيْرِ الْآخِرَةِ، وَاصْرِفْ عَنِّى بِمَسْأَلَتِى إِيَّاكَ جَمِيعَ شَرِّ الدُّنْيا وَشَرِّ الْآخِرَةِ، فَإِنَّهُ غَيْرُ مَنْقُوصٍ مَا أَعْطَيْتَ، وَزِدْنِى مِنْ فَضْلِكَ يَا كَرِيمُ🌼
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رئیس بانک مرکزی: فضای روانی این روزها با واقعیت بسیار تفاوت دارد 🔹ما امسال ۲۰ میلیارد دلار بیشتر از وارداتمان، صادرات داشتیم و به همین رقم ذخایر ارزی کشور افزایش یافته و همه این پول در دسترس ماست.
💢 فرود اضطراری پرواز قشم‌ایر در تبریز به دلیل نجات جان بیمار 🔹شرکت هواپیمایی قشم در توضیح‌ دلیل فرود پرواز استانبول در فرودگاه تبریز در ساعت ۹:۳۰ دقیقه امروز (یکشنبه) در گفت‌وگو با ایرنا اعلام کرد: نجات جان مسافر اورژانسی این پرواز خلبان را مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه تبریز کرد. 🔹این مسافر که دچار عارضه قلبی شده بود پس از لندینگ به موقع و انتقال به بیمارستان، از خطر مرگ نجات یافت.
فرزین: دلار ۲۸۵۰۰ تومانی مانند دلار ۴۲۰۰ نیست رئیس‌کل بانک مرکزی:‌ 🔹انتقاداتی کردند که نرخ ارز ۲۸۵۰۰ تومانی شبیه همان نرخ ارز ۴۲۰۰ تومانی و ۱۲۲۶ تومانی است اما این ارز متفاوت است. 🔹این عدد بر مبانی نرخ ارز ای تی اس ۲۸۵۰۰ تعین شده است و بودجه دولت را به تعادل می‌رساند چرا که نرخ ارز در بودجه دولت ۲۳ هزار تومان است.و 🔹تعادل مصرف کننده نیز برقرار می‌شود چون نمیخواهیم کالاهای اساسی مردم از محل ارز گران شود‌. 🔹تنها مشکل ممکن است برای صادرکننده‌ها باشد که آن هم عمده برای نفت و پتروشیمی‌هاست و اگر سایر صادرکنندگان دیگر هم متضرر شوند با بازارسازی و سیاست‌های حمایتی، مورد حمایت قرار می‌گیرند.
⭕️ ادامه عرضه سکه در بورس رئیس کل بانک مرکزی: 💢روند عرضه ربع سکه در بورس ادامه دارد و اگر لازم باشد، تمام سکه نیز در بورس عرضه می‌شود؛ چراکه عرضه ربع سکه در بورس، قیمت‌های بازار را متأثر کرد. 💢مردم نگران نباشند؛ به طور مستمر حواسمان به بازار هست. 💢شرایطی که به وجود آمده شرایط خوبی نیست اما بازار ارز و سکه را کنترل خواهیم کرد. 💢باید منشأ نقدینگی در کشور مشخص شود.
اولین تصویر از رونالدو در لباس النصر و بازوبند کاپیتانی 🔹کریستیانو رونالدو برای اولین بار با لباس النصر به میدان رفت. 🔹تیم النصر عربستان با حضور کریستیانو رونالدو از ساعت ٢١ امشب به مصاف الاتفاق رفته که نیمه اول این مسابقه با برتری یک بر صفر یاران رونالدو به اتمام رسیده است.
🔴منابع فلسطینی هم اکنون از درگیری بین نیروهای مقاومت و نیروهای رژیم صهیونیستی در غرب جنین خبر می دهند.
⭕️ منابع یمنی اعلام کردند که در پی حملات ائتلاف سعودی در 22 روز گذشته به مناطق مرزی یمن 7 شهروند یمنی شهید و 91 تن دیگر مجروح شدند
📰 🔹 دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱
🔸 زن تاثیر گذار از نظر اصلاحات جماعت
📰صفحه نخست ، ۳ بهمن ۱۴۰۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
جلسه دفاع یک دانشجوی زندانی از رساله دکتری خود! 🔹 بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان تهران، این زندانی، دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران در رشته سلامت و رفاه اجتماعی است. 🔹 او امروز در زندان رجایی‌شهر و در حضور اساتید راهنما، مشاور و داور، به دفاع از رساله دکتری خود پرداخته است.
آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی تعطیلی مدارس ▪️غیرقابل جبران‌تر از آلودگی هوا معاون وزارت آموزش و پرورش: 🔹هزینه‌های دور شدن دانش‌آموزان از فضای تعاملی مدرسه به بهانه‌های مختلف، به مراتب عواقبی سنگین‌تر از هزینه جرم مندرج در قانون حمایت از کودکان دارد. 🔹مدرسه «کانون فرهنگی محله» به دلیل کنترل آلودگی هوا یا در امان ماندن دانش‌آموزان از آسیب‌های هوای آلوده، همچنان تعطیل می‌شود در حالی که آسیب‌های اجتماعی، عاطفی، روحی و احتمالاً اخلاقی عدم حضور آنها در مدرسه، بسیار بیشتر و غیرقابل جبرانتر است. 🔹دور کردن دانش‌آموزان از فضای تعاملی و جمعی مدرسه و قرار دادن آنها در معرض آسیب‌های انکارناپذیر فضای باز مجازی در دادگاه وجدان همه ما جرمی سنگین‌تر از جرم مندرج در قانون حمایت از کودکان به حساب می‌آید. 🔹هیچ تحقیق منسجمی درخصوص میزان مصونیت دانش‌آموزان غیرحضوری شده از عواقب عدم حضور در فضای مدرسه و کلاس درس به انجام نرسیده است بنابراین باید به فکر آسیب‌های جدی‌تر به کودکان در تعطیلی‌ها باشیم.
تروریستی اعلام کردن سپاه نشانه خشم اروپایی‌ها از شکست اغتشاشات است تولیت آستان قدس رضوی: 🔹دشمنان به اغتشاشات اخیر دلبسته بودند و با خود چنین می‌گفتند که با کمترین هزینه می‌توانیم حکومت ایران را ساقط کنیم؛ به همین دلیل یک جنگ ترکیبی و پیچیده را به راه انداخت. 🔹اما ملت همراهی نکرد و بار دیگر دشمن شکست خورد و آبرویش رفت؛ حالا برای لاپوشانی این افتضاحی که به بار آوردند و انحراف اذهان مردم از این شکست، مسئله تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران را مطرح می‌کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیه‌ای که امام باقر (ع) آن را امیدوارکننده‌ترین آیه قرآن نامیدند 🎙حجت الاسلام عالی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مثل سگ و گربه افتادن به جون هم 😂 این میگه تقصیر توهه اون میگه تقصیر توهه بدبخت‌های فلک زده 😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بابات چقدر دزدیده؟ ربع پهلوی در برنامه پارازیت در سال ۲۰۱۱ وقتی با سوال مجری برنامه در رابطه با دزدی های این خاندان روبه رو شد مکرر از اسناد صحبت میکرد، اسنادی که هیچ یک در دسترس نمیباشد و به مخاطبین بارها میگفت: برید و ببینید، حال کدام اسناد بماند (اسناد دزدی از مردم ایران؟)، ولی بعد از اصرار مجری رقم ۶۲ میلیون دلار دزدی را رسما اعلام کرد! خود با زبان خود گفت پدرم ۶۲ میلیون دلار از ایران دزدیده است. گرچه رقم اعلام شده خیلی خیلی پایین است و رقم رسمی چیزی حدود ۳۵ میلیارد دلار میباشد که شاه در سالهای آخر به روش های مختلف از ایران خارج کرده است. حال میبینیم که پسر شاه رسما به دزدی پدرش اعتراف میکند ولی یک عده نادان از شاه و خاندانش فردی پاک دست ساخته اند. قضاوت با شما...
🔸|جنگنده های رژیم کودک کش صهیونیستی هم اکنون بر فراز بیروت در حال گشت زنی هستند.
امتی که ولی دارند، چه نیاز به وکیل دارند؟