eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
377 دنبال‌کننده
111.9هزار عکس
74.5هزار ویدیو
170 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
اولین تصویر از رونالدو در لباس النصر و بازوبند کاپیتانی 🔹کریستیانو رونالدو برای اولین بار با لباس النصر به میدان رفت. 🔹تیم النصر عربستان با حضور کریستیانو رونالدو از ساعت ٢١ امشب به مصاف الاتفاق رفته که نیمه اول این مسابقه با برتری یک بر صفر یاران رونالدو به اتمام رسیده است.
🔴منابع فلسطینی هم اکنون از درگیری بین نیروهای مقاومت و نیروهای رژیم صهیونیستی در غرب جنین خبر می دهند.
⭕️ منابع یمنی اعلام کردند که در پی حملات ائتلاف سعودی در 22 روز گذشته به مناطق مرزی یمن 7 شهروند یمنی شهید و 91 تن دیگر مجروح شدند
📰 🔹 دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱
🔸 زن تاثیر گذار از نظر اصلاحات جماعت
📰صفحه نخست ، ۳ بهمن ۱۴۰۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
جلسه دفاع یک دانشجوی زندانی از رساله دکتری خود! 🔹 بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان تهران، این زندانی، دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران در رشته سلامت و رفاه اجتماعی است. 🔹 او امروز در زندان رجایی‌شهر و در حضور اساتید راهنما، مشاور و داور، به دفاع از رساله دکتری خود پرداخته است.
آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی تعطیلی مدارس ▪️غیرقابل جبران‌تر از آلودگی هوا معاون وزارت آموزش و پرورش: 🔹هزینه‌های دور شدن دانش‌آموزان از فضای تعاملی مدرسه به بهانه‌های مختلف، به مراتب عواقبی سنگین‌تر از هزینه جرم مندرج در قانون حمایت از کودکان دارد. 🔹مدرسه «کانون فرهنگی محله» به دلیل کنترل آلودگی هوا یا در امان ماندن دانش‌آموزان از آسیب‌های هوای آلوده، همچنان تعطیل می‌شود در حالی که آسیب‌های اجتماعی، عاطفی، روحی و احتمالاً اخلاقی عدم حضور آنها در مدرسه، بسیار بیشتر و غیرقابل جبرانتر است. 🔹دور کردن دانش‌آموزان از فضای تعاملی و جمعی مدرسه و قرار دادن آنها در معرض آسیب‌های انکارناپذیر فضای باز مجازی در دادگاه وجدان همه ما جرمی سنگین‌تر از جرم مندرج در قانون حمایت از کودکان به حساب می‌آید. 🔹هیچ تحقیق منسجمی درخصوص میزان مصونیت دانش‌آموزان غیرحضوری شده از عواقب عدم حضور در فضای مدرسه و کلاس درس به انجام نرسیده است بنابراین باید به فکر آسیب‌های جدی‌تر به کودکان در تعطیلی‌ها باشیم.
تروریستی اعلام کردن سپاه نشانه خشم اروپایی‌ها از شکست اغتشاشات است تولیت آستان قدس رضوی: 🔹دشمنان به اغتشاشات اخیر دلبسته بودند و با خود چنین می‌گفتند که با کمترین هزینه می‌توانیم حکومت ایران را ساقط کنیم؛ به همین دلیل یک جنگ ترکیبی و پیچیده را به راه انداخت. 🔹اما ملت همراهی نکرد و بار دیگر دشمن شکست خورد و آبرویش رفت؛ حالا برای لاپوشانی این افتضاحی که به بار آوردند و انحراف اذهان مردم از این شکست، مسئله تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران را مطرح می‌کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیه‌ای که امام باقر (ع) آن را امیدوارکننده‌ترین آیه قرآن نامیدند 🎙حجت الاسلام عالی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مثل سگ و گربه افتادن به جون هم 😂 این میگه تقصیر توهه اون میگه تقصیر توهه بدبخت‌های فلک زده 😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بابات چقدر دزدیده؟ ربع پهلوی در برنامه پارازیت در سال ۲۰۱۱ وقتی با سوال مجری برنامه در رابطه با دزدی های این خاندان روبه رو شد مکرر از اسناد صحبت میکرد، اسنادی که هیچ یک در دسترس نمیباشد و به مخاطبین بارها میگفت: برید و ببینید، حال کدام اسناد بماند (اسناد دزدی از مردم ایران؟)، ولی بعد از اصرار مجری رقم ۶۲ میلیون دلار دزدی را رسما اعلام کرد! خود با زبان خود گفت پدرم ۶۲ میلیون دلار از ایران دزدیده است. گرچه رقم اعلام شده خیلی خیلی پایین است و رقم رسمی چیزی حدود ۳۵ میلیارد دلار میباشد که شاه در سالهای آخر به روش های مختلف از ایران خارج کرده است. حال میبینیم که پسر شاه رسما به دزدی پدرش اعتراف میکند ولی یک عده نادان از شاه و خاندانش فردی پاک دست ساخته اند. قضاوت با شما...
🔸|جنگنده های رژیم کودک کش صهیونیستی هم اکنون بر فراز بیروت در حال گشت زنی هستند.
امتی که ولی دارند، چه نیاز به وکیل دارند؟
نبض ما با نبض حیدر می زند در رگ سبز پیمبر میزند ما به عهد خویش کافر نیسیم استخوان در حلق حیدر نیستیم در "خمینی" روح حق گر منجلی است روح "روح الله" همان "سید علی" است https://eitaa.com/joinchat/3245605080Ce636310c4b
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📢 سپاهی که ایرانیش بس تان است فقط یک سلیمانیش بس تان است 🇮🇷
⚠️یک نگاه حلال است⚠️ 🔰در بین برخی عوام رایج است که می گویند: «یک نگاه حلال است» و با همین توجیه، نگاه اول خود به نامحرم را طولانی کرده و امتداد می بخشند!‼️ ✅در حالی که نگاه عمدی و پیوسته به قصد لذت، حرام است و بدون قصد لذت و ترس افتادن به حرام نيز، بنابر احتياط واجب جايز نيست. 📚 صافی، توضيح المسائل مراجع، م٢۴٣٣
پنج سال پیش تو این ماه وقتی ‎ میگفت همه تحریم‌ها رو لغو کردم تو فرودگاه آلمان به هواپیمای خودش سوخت ندادن چون تحریم بود :))
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مجری سلطنت طلب هم از حجم جفنگیاتی که رضا پهلوی میگه خندش میگیره! ما چی بگیم دیگه 😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چند وقتیه این سبک از شوهای معلما زیاد شده ؛ برای این که دو تا فیلم بگیرن بذارن توی صفحه‌شون از بچه‌ها سوءاستفادا می‌کنن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
همسر رئیس جمهور: من بانوی اول ایران نیستم! 🔹وزیر خارجه:همسر رئیس جمهور مبتکر و محور کنگره بین‌المللی زنان تاثیرگذار بودند. 🔹برخی از مهمانان خارجی ما به همسر رئیس جمهور بانوی اول می‌گفتند. 🔹خانم علم‌الهدی پاسخ می‌دادند که من بانوی اول نیستم.