eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
377 دنبال‌کننده
112.1هزار عکس
74.6هزار ویدیو
170 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨با تنش در مرزهای شمال غرب کشور، سطح آمادگی یگان های پدافند هوایی و موشکی ارتش و سپاه افزایش یافته است. نیروی هوایی ارتش در پایگاه دوم تبریز آماده پاسخ قاطع به هر تهدیدی است
☑️رسانه ارمنی: سفر علی باقری کنی معاون وزیر امور خارجه ایران به ارمنستان با هدف جلوگیری از وقوع جنگ احتمالی است.
تو برو زندان، اعدام شو، اعتصاب کن و منِ توله آمریکایی کنسرت بذارم و پول در بیارم..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨پایگاه شکاری تبریز در آماده‌باش صد در صدی دستور سفید شدن آسمان مناطق شمال غربی ، تبریز تا پارس آباد صادر شد. پرواز های پشتیبانی پایگاه دزفول امروز از حالت گشت زنی معمول به شکل عملیاتی و به دفعات زیاد تغییر حالت داد.
🔸منابع خبری از وقوع زلزله‌ای ۷.۷ ریشتری در پاکستان و کشمیر خبر می‌دهند.
📢 مرحله سوم جمع آوری اطلاعات و عملیات شناسایی آغاز و مجدد دستور کلیر شدن آسمان شمال غربی کشور صادر شد.
عمو بابک از وقتی خداحافظی کرده داره رگباری آلبوم و ترک میده بیرون 😂
🔻رئیس‌جمهور قانون بودجه ۱۴۰۲ کل کشور به سازمان برنامه را ابلاغ کرد 🔹آیت‌الله رئیسی «قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور» را برای اجرا به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد.
🔴تماس رئیس‌جمهور با رهبر انقلاب و تبریک سال نو 🔹رئیس‌جمهور در تماس تلفنی با رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تبریک سال نو، از حمایت‌ها و هدایت‌های ایشان تشکر و خاطرنشان کرد: دولت در سال جدید با همه توان، بهبود اقتصاد و معیشت مردم و تحقق شعار سال را دنبال خواهد کرد. 🔹در این تماس تلفنی، رهبر انقلاب اسلامی نیز برای دولت در خدمت به مردم دعا و آرزوی توفیق کردند.
♦️ قطر هم همچون ایران و عربستان پنجشنبه را اول رمضان اعلام کردند 🔹عربستان و قطر پس از عدم رؤیت هلال ماه، پنجشنبه را اول ماه رمضان اعلام کردند. 🔹ایران نیز این روز را به عنوان نخستین روز ماه مبارک رمضان اعلام کرده است.
سردار رادان: سفرهای نوروزی در کشور ٢۶ درصد رشد دارد فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران: 🔹از آغاز تعطیلات نوروزی تا کنون میزان سفر در سراسر کشور نسبت به مدت مشابه پارسال۲۶درصد رشد و در خراسان رضوی ٢٨ درصد رشد دارد.
توده هوای سردی که از شب اخیر نفوذ کرده تا پنجشنبه ادامه دارد 🔹با لغزش هوای سرد عرض های شمالغربی از شب اخیر ضمن آغاز بارندگی دمای هوا در اکثر مناطق بین 3 تا 8 درجه نسبت به روز های قبل کاهش پیدا کرده است. 🔹این نرخ منفی دمایی تا پنجشنبه متداوم خواهد بود سپس مجددا روند افزایش دما از روز پنجشنبه آغاز می شود.
🔸تحرکات مشکوک نیروهای وابسته به عربستان در استان الجوف 🔹یحیی السریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که سامانه‌ پدافند هوایی این کشور با یک موشک زمین به هوا یک پهپاد وینگ لونگ ۲ ساخت چین متعلق به ائتلاف را پس از نقض حریم هوایی یمن در استان الجوف سرنگون کرد. 🔹این گزارش در حالی است که رشاد العلیمی، رئیس شورای ریاستی مورد حمایت ریاض در روز گذشته با سران نیروهای قبایلی و نظامی ضد انصارالله در استان الجوف دیدار و از آن‎ها برای وحدت در مقابل صنعا دعوت کرد.
🔺منابع ارمنی نوشتند که رسانه های ایران گزارش می دهند که امشب آذربایجان قصد حمله به سمت مرزهای ارمنستان را دارد.
💢 درگیری مسلحانه در سقز تکذیب شد فرمانده انتظامی استان کردستان: 🔹برخی کلیپ‌ها و اخبار فضای مجازی و رسانه‌های معاند دال بر درگیری بین مردم و نیروهای انتظامی در سقز تکذیب می‌شود. 🔹ضدانقلاب به‌خاطر شکست در اتفاقات سال گذشته و مراسمات چهارشنبه آخر سال و شب عید، در این روزهای تعطیلات دنبال فضاسازی و دروغ‌پراکنی هستند. 🔹مردم روال زندگی عادی خود را گذرانده و اکنون نظم و امنیت در نقطه به نقطه استان کردستان به ویژه شهرستان سقز برقرار و هیچ مشکلی وجود ندارد.
تماس رئیس‌جمهور با رهبر انقلاب و تبریک سال نو 🔹رئیس‌جمهور در تماس تلفنی با رهبر انقلاب اسلامی ضمن تبریک سال نو، از حمایت‌ها و هدایت‌های ایشان تشکر و خاطرنشان کرد: دولت در سال جدید با همه توان، بهبود اقتصاد و معیشت مردم و تحقق شعار سال را دنبال خواهد کرد. 🔹در این تماس تلفنی، رهبر انقلاب نیز برای دولت در خدمت به مردم دعا و آرزوی توفیق کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پس از وقوع زلزله شدید در دوشنبه، مردم از بازگشت به خانه می ترسند و می خواهند در خیابان باقی بمانند.
هدف قرار گرفتن دومین پهپاد رزمی و شناسایی وینگ‌لونگ-۲ ساخت چین نیروهای ائتلاف عربی در شمال یمن در استان الجوف توسط نیروهای انصارالله یمن
هشدار شویگو درباره نزدیک‌تر شدن روسیه و غرب به «برخورد هسته‌ای» 🔹سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه روز سه‌شنبه هشدار داد گام‌های لازم برای وقوع «برخورد هسته‌ای» میان روسیه و غرب کمتر و کمتر شده است. 🔹وزیر دفاع روسیه این نظر را در واکنش به گزارش‌های رسانه‌های غربی درباره احتمال ارسال بمب‌های حاوی اورانیوم‌ ضعیف‌شده از سوی انگلیس به اوکراین مطرح کرد.