eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
377 دنبال‌کننده
112.1هزار عکس
74.6هزار ویدیو
170 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
عمو بابک از وقتی خداحافظی کرده داره رگباری آلبوم و ترک میده بیرون 😂
🔻رئیس‌جمهور قانون بودجه ۱۴۰۲ کل کشور به سازمان برنامه را ابلاغ کرد 🔹آیت‌الله رئیسی «قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور» را برای اجرا به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد.
🔴تماس رئیس‌جمهور با رهبر انقلاب و تبریک سال نو 🔹رئیس‌جمهور در تماس تلفنی با رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تبریک سال نو، از حمایت‌ها و هدایت‌های ایشان تشکر و خاطرنشان کرد: دولت در سال جدید با همه توان، بهبود اقتصاد و معیشت مردم و تحقق شعار سال را دنبال خواهد کرد. 🔹در این تماس تلفنی، رهبر انقلاب اسلامی نیز برای دولت در خدمت به مردم دعا و آرزوی توفیق کردند.
♦️ قطر هم همچون ایران و عربستان پنجشنبه را اول رمضان اعلام کردند 🔹عربستان و قطر پس از عدم رؤیت هلال ماه، پنجشنبه را اول ماه رمضان اعلام کردند. 🔹ایران نیز این روز را به عنوان نخستین روز ماه مبارک رمضان اعلام کرده است.
سردار رادان: سفرهای نوروزی در کشور ٢۶ درصد رشد دارد فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران: 🔹از آغاز تعطیلات نوروزی تا کنون میزان سفر در سراسر کشور نسبت به مدت مشابه پارسال۲۶درصد رشد و در خراسان رضوی ٢٨ درصد رشد دارد.
توده هوای سردی که از شب اخیر نفوذ کرده تا پنجشنبه ادامه دارد 🔹با لغزش هوای سرد عرض های شمالغربی از شب اخیر ضمن آغاز بارندگی دمای هوا در اکثر مناطق بین 3 تا 8 درجه نسبت به روز های قبل کاهش پیدا کرده است. 🔹این نرخ منفی دمایی تا پنجشنبه متداوم خواهد بود سپس مجددا روند افزایش دما از روز پنجشنبه آغاز می شود.
🔸تحرکات مشکوک نیروهای وابسته به عربستان در استان الجوف 🔹یحیی السریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که سامانه‌ پدافند هوایی این کشور با یک موشک زمین به هوا یک پهپاد وینگ لونگ ۲ ساخت چین متعلق به ائتلاف را پس از نقض حریم هوایی یمن در استان الجوف سرنگون کرد. 🔹این گزارش در حالی است که رشاد العلیمی، رئیس شورای ریاستی مورد حمایت ریاض در روز گذشته با سران نیروهای قبایلی و نظامی ضد انصارالله در استان الجوف دیدار و از آن‎ها برای وحدت در مقابل صنعا دعوت کرد.
🔺منابع ارمنی نوشتند که رسانه های ایران گزارش می دهند که امشب آذربایجان قصد حمله به سمت مرزهای ارمنستان را دارد.
💢 درگیری مسلحانه در سقز تکذیب شد فرمانده انتظامی استان کردستان: 🔹برخی کلیپ‌ها و اخبار فضای مجازی و رسانه‌های معاند دال بر درگیری بین مردم و نیروهای انتظامی در سقز تکذیب می‌شود. 🔹ضدانقلاب به‌خاطر شکست در اتفاقات سال گذشته و مراسمات چهارشنبه آخر سال و شب عید، در این روزهای تعطیلات دنبال فضاسازی و دروغ‌پراکنی هستند. 🔹مردم روال زندگی عادی خود را گذرانده و اکنون نظم و امنیت در نقطه به نقطه استان کردستان به ویژه شهرستان سقز برقرار و هیچ مشکلی وجود ندارد.
تماس رئیس‌جمهور با رهبر انقلاب و تبریک سال نو 🔹رئیس‌جمهور در تماس تلفنی با رهبر انقلاب اسلامی ضمن تبریک سال نو، از حمایت‌ها و هدایت‌های ایشان تشکر و خاطرنشان کرد: دولت در سال جدید با همه توان، بهبود اقتصاد و معیشت مردم و تحقق شعار سال را دنبال خواهد کرد. 🔹در این تماس تلفنی، رهبر انقلاب نیز برای دولت در خدمت به مردم دعا و آرزوی توفیق کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پس از وقوع زلزله شدید در دوشنبه، مردم از بازگشت به خانه می ترسند و می خواهند در خیابان باقی بمانند.
هدف قرار گرفتن دومین پهپاد رزمی و شناسایی وینگ‌لونگ-۲ ساخت چین نیروهای ائتلاف عربی در شمال یمن در استان الجوف توسط نیروهای انصارالله یمن
هشدار شویگو درباره نزدیک‌تر شدن روسیه و غرب به «برخورد هسته‌ای» 🔹سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه روز سه‌شنبه هشدار داد گام‌های لازم برای وقوع «برخورد هسته‌ای» میان روسیه و غرب کمتر و کمتر شده است. 🔹وزیر دفاع روسیه این نظر را در واکنش به گزارش‌های رسانه‌های غربی درباره احتمال ارسال بمب‌های حاوی اورانیوم‌ ضعیف‌شده از سوی انگلیس به اوکراین مطرح کرد.
اگر حالت خوب نیست کسی مجبورت کرده مگه بری صداوسیما ؟ چه ژست مسخره‌ایه که این سلبریتی‌ها دارن ؟ پولا رو میگرن بعدش میگن حالمون خوب نیست :)))) اون از فرخ نژاد منافق که ۳ ماه خفه شده بود تا پولشو بگیره ، بعد که عنقلاب تموم شده بود ، رفت اون ور اب و نطقش باز شد 😂 اینم از خانم مجری که بعد اجرا یادش افتاده حالش خوب نبوده بگم فرزاد حسنی بیاد حالت خوب بشه آیا
اسد: کشورهای منطقه باید سیستم حمایتی در قبال سیاست‌های خصمانه غرب ایجاد کنند 🔹رئیس جمهور سوریه که میزبان رئیس شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران بود، تأکید کرد که کشورهای منطقه باید سیستم حمایتی در قبال سیاست‌های خصمانه غرب ایجاد کنند.
📢 امروز اول فروردین، روز شهادت شهید حسین خلعتبری شکارچی اوسا(قایق موشک انداز ساخت شوروی در خدمت عراق) فانتوم سوار بی نظیر ارتش ایران زمین است. 🔹هنگامی که گفتند چرا برای تعطیلات سال نو به دیدار خانواده نمیروید فرمودند : «در این شرایط بحرانی مردم هر لحظه به کمک ما نیاز دارند. وجدانم اجازه نمی‌دهد که این مردم را تنها بگذارم.» 🔹فرموده بود اگر خاک کشورم کف پوتین سرباز خارجی باشد باخونم آن را میشویم، سرانجام او وقتی یکه و تنها با چند کرکس عراقی در حوالی سایت سوباشی درگیر شد به فیض شهادت نائل آمد، قاتل شهید خلعتبری سرهنگ محمد رایان، خلبان افسانه ای میگ ۲۵ ملقب به شاهین آسمان بود که در یک نبرد نابرابر خلعتبری را به شهادت رساند، در کمتر از یکسال این کرکس عراقی به دست یکی از تامکت های ایرانی به هلاکت رسید و راهی جهنم شد.
🇺🇿🇮🇱 ازبکستان پهپاد انتحاری اسرائیلی را خریداری کرد
🔴 هم‌اکنون؛ پرواز پهپادهای شناسایی ایران بر فراز ارمنستان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️ | زمین لرزه شدید ۶.۸ ریشتری در پاکستان تاکنون ۲ کشته و بیش از ۱۲۰ نفر نیز مصدوم برجای گذاشته و در این کشور وضعیت اضطراری اعلام شده است
🔻در نمایشگاه گردشگری روسیه، غرفه ایران از بین ۶۰۰ غرفه اول شد 🔹️ برای توسعه گردشگری، لزوما نیازی به تایلند کردن ایران نیست ...
⭕️ آمادگی قوای باکو برای حمله به جرموک و گوریس 🔹 منابع خبری در ارمنستان خبر می‌دهند که قوای باکو قصد دارند بامداد فردا (چند ساعت دیگر) به مناطقی در سیونیک از جمله جرموک و گوریس تهاجماتی را آغاز کنند. 🔸 برخی دیگر از منابع ترکیه از آماده باش کامل نظامی در نخجوان خبر داده‌اند که این آرایش به‌معنای قصد باکو برای قیچی کردن مرز ایران-ارمنستان می‌باشد. ⚠️ در این شرایط همه چیز بستگی به موضع‌گیری نظامی ایران دارد. باقری کنی در سفر کاری بی‌سابقه و دو روزه به ایروان رفته است.
📢 سیستم درمان ارمنستان دستور تکمیل ذخایر خون برای مواقع اضطراری را صادر کرد.