eitaa logo
کانال طب اسلامی و سنتی سید یاسین
9.8هزار دنبال‌کننده
742 عکس
357 ویدیو
39 فایل
تلگرام @seyed_ya_seen 09196807244 درمانگر طب اسلامی سنتی سیدیاسین🏠 تدریس,تحلیل عنبیه،زبانشناسی،دیسکوپاتی،کایروپرکتیک،طب سوزنی،حجامت،فصدسوزنی،فصد و اعمال یداوی و...pv مشاوره حضوری درنسیم شهر https://eitaa.ir/teb_sayed_ya_seen
مشاهده در ایتا
دانلود
(تقویم همسران) @teb_sayed_ya_seen ✴️ چهارشنبه 👈 7 آبان 99 👈 11 ربیع الاول 1442 👈 28 اکتبر 2020 🏛 مناسبت های دینی و اسلامی . 🌙⭐️ احکام دینی و اسلامی . 📛 برای دیدارها مناسب نیست . 👶مناسب زایمان و نوزادش روزی دار و عمر طولانی خواهد داشت .ان شاءالله 🚘مسافرت : مسافرت مکروه است و درصورت ضرورت همراه صدقه باشد . 🔭احکام نجوم. 🌗 این روز از نظر نجومی روز مناسبی برای امور زیر است: ✳️ تجارت و داد و ستد . ✳️ بذر افشانی . ✳️ و از شیر گرفتن کودک نیک است . 💑 حکم مباشرت امشب (شب پنج شنبه)، فرزند امشب حاکمی از حاکمان یا عالمی از عالمان می گردد . ان شاء الله 💉💉حجامت خون دادن فصد باعث اختلال در مغز می شود . 💇‍♂💇اصلاح سر و صورت باعث غم و اندوه می شود . 😴🙄 تعبیر خواب. خوابی که (شب پنجشنبه) دیده شود تعبیرش طبق ایه 12سوره مبارکه " یوسف " است. ارسله معنا غدا یرتع و یلعب و انا له ...... و مفهوم آن این است که عزیزی یا چیزی از خواب بیننده دور افتد و عاقبت او به خیر شود . ان شاءالله.و شما مطلب خود را دراین مضامین قیاس کنید. ✂️ناخن گرفتن 🔵 چهارشنبه برای ، روز مناسبی نیست و باعث خارش میشود. 👕👚 دوخت ودوز چهارشنبه برای بریدن و دوختن روز بسیار مناسبی است و کار آن نیز آسان افتد و به سبب آن وسیله و یا چارپایان بزرگ نصیب شخص شود.ان شاالله ✴️️ وقت در روز چهارشنبه: از طلوع آفتاب تا ساعت ۱۲ ظهر و بعداز ساعت ۱۶ عصر تا عشای آخر( وقت خوابیدن) ❇️️ روز چهارشنبه : یا حیّ یا قیّوم ۱۰۰ مرتبه ✳️️ ذکر بعد از نماز صبح ۵۴۱ مرتبه که موجب عزّت در دین میگردد 💠 ️روز چهارشنبه طبق روایات متعلق است به #امام_رضا_علیه السلام_ و . سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد. 🌸زندگیتون مهدوی ان شاالله🌸
. ✅ مردم فهمیدن که آمارهای وزارت بهداشت در مورد کرونا واقعی نیست ✍️ مردم فهمیدن که اکثر بیمارهای غیر کرونایی به ساده ترین شکل ممکن در آمارها تبدیل به بیمار کرونایی می شن... ✍️ مردم فهمیدن که هر بیمار کرونایی که در منزل ماند در بدترین حالت بیماری از مرگ نجات پیدا کرد و اکثر بیمارانی که برای درمان به وزارت بهداشت اعتماد کرد و خودش را به دست بیمارستان سپرد جانش را هم در این راه داد و عملا هیچ چیز قابل اثبات نیست.... ✍️ مردم فهمیدن که داروهای تجویز شده برای درمان کرونا علی رغم گرانی و تحمیل هزینه های زیاد بر گرده مردم، عملا هیچ فایده ای نداشته و این همه هیاهو برای بزرگ کردن خدمت رسانی وزارت بهداشت یه توهم رسانه ای بزرگه... ✍️ مردم فهمیدن که اکثر کسانی که در مدت شیوع کرونا فوت شدن را به اسم کرونایی دفن کردن ...حتی با وجود مخالفت و اعتراض خانواده هاشون... ✍️ مردم فهمیدن که وزارت بهداشت ایران در حال انجام‌ بزرگترین عملیات پژوهشی جهانی هستند که واقعا جزئیات و اهدافش معلوم نیست و برای این عملیات بزرگ یا به قول خودشون دستاورد بزرگ به ازای هر بیمار از سازمان بهداشت جهانی مبالغ زیادی دریافت میشه... ✍️ مردم فهمیدن که هر جا پروتکلهای سازمان بهداشت جهانی بیشتر رعایت شده کشتار و مرگ و میر هم بیشتر بوده و در عراق و یمن و پاکستان و افغانستان و کشورهای آفریقایی تقریبا چیزی به اسم کرونا وجود نداره ...چون چیزی به اسم بهداشت وجود نداره... ✍️ مردم خیلی چیزای دیگه هم فهمیدن... ✍️ اما نمیدانم این بازی مرگبار تا کی می خواهد ادامه پیدا کند. ✍️ رسانه های انقلابی کی می خواهند بیدار شوند؟ ✍️ پزشکان معتقد و متعهد انقلابی کی می خواهند به خودشان بیایند و واقعیت را به مردم بگویند؟ ✍️ و مردم تا کجا می خواهند این بازی را تحمل کنند....؟ .
. ✅ تجارت اعضای بدن پشت پرده بیماری مرموز کرونا در تبریز ✍️ پرونده‌ای مخوف که راز مرگهای مرموز بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان را افشا کرد. ✍️ سوال پیچیده‌ای که این روزها ذهن اکثر مردم را درگیر کرده، اینست که «چرا بیماران کرونایی که به بیمارستان انتقال داده می‌شوند، هرچند جوان و قوی و با حال نه چندان بد، اکثرا در یکی دو روز اول به حدی بدحال می‌شوند که به آی سی یو منتقل شده و می‌میرند؟! درحالی که اکثر بیماران کرونایی هرچند مسن و ضعیف که در منزل استراحت می‌کنند، پس از مدتی حالشان خوب می‌شود؟! ✍️ این روزها پرونده‌ای مرموز در یکی از شعب دادسرای شهرستان تبریز در جریان است که مربوط به پسر جوانی است که کاملا صحیح و سالم و فقط به خاطر علائم مشکوک به بیماری کرونا، به بیمارستان... تبریز منتقل شده و درکمال تعجب در کمتر از ۲۴ ساعت حالش وخیم اعلام شده و خبر درگذشتش به خانواده وی داده می شود! و چون بیمار کرونایی بوده، اجازه کفن و دفن به خانواده وی داده نمی شود! پدر وی که خیلی به قضیه مشکوک شده، با اصرار و سماجت، و با تشکیل پرونده شکایت از کادر بیمارستان، موفق به اخذ حکم نبش قبر میگردد و در کمال تعجب می بینند که در بدن جوان ناکام بخیه‌های مربوط به عمل جراحی وجود دارد. ✍️ با پیگیری پرونده و ارسال جسد به پزشکی قانونی، مشخص می شود که اعضایی از بدن جسد جوان درآورده شده است. ✍️ آیا راز این مرگ‌و‌میرهای مشکوک چندماهه اخیر در تجارت اعضای بدن نهفته است؟ ✍️ آیا باندی مافیایی در حال تجارت با اعضای بدن انسانهای مظلوم و بی دفاعی است که پایگاهی و مرجعی برای پیگیری ندارند؟ ✍️ لازم به ذکر است این اطلاعات بدون اطلاع خانواده جوان متوفی و از طریق یکی از کارکنان انسان‌دوست و شریف دادگستری آذربایجان شرقی به دست ما رسیده است. ⭕️ لطفا به خاطر حفظ جان انسانها در انتشار این پیام ما را یاری کنید. سید محمود ت. تبریز، ۱ آبان ۹۹ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅ عمل وحشیانه "سقط جنین" اینگونه انجام می‌شود ✍️ وقتی دستگاه می خواهد بچه را تکه تکه کند،جنین خودش را عقب میکشد و به دیواره ی رحم مادر پناه میبرد و از دستگاه مکش فرار می‌کند اما... ✍️ ظاهرا از نظر وزارت بهداشت، فقط قربانیان کرونا، انسان هستند و قربانیان کورتاژ و... که تکه تکه میشوند، انسان نیستند. ⭕️ وزارت بهداست، حرمله زمان .
. ✅ ماجرای واقعی از نحوه کشتن بیماران کرونایی در بیمارستانها ✍️ بنده در یکی از بیمارستان ها بخاطر کرونا بستری بودم ✍️ در اتاق ما چهار نفر بخاطر کرونا بستری بودند ✍️ بعد از چند روز، آخر شب که همه خوابیده بودیم پرستاری وارد اتاق ما شد، من به حالت نیمه بیدار به خانم پرستار نگاه می کردم. ✍️ خانم پرستار به سرم همه ما با سرنگ مایعی تزریق کرد ✍️ من چون شنیده بودم در بعضی بیمارستانها به عمد بیماران کرونایی را می کشند، سوزن سرم رو از دستم خارج کردم ✍️ صبح وقتی از خواب بیدارم شدم، دیدم سه نفر از بیماران کرونایی فوت نموده اند ⭕️ جنایت وزارت بهداشت علیه بیماران کرونایی .
. ✅ جریان تحریف درون مجلس اینبار با پلاکارد ✍️ پلاکارد درب مجلس را می‌توان در ادامه‌ی خط تحریف از درون مجلس دانست ✍️ یک جریان انتخابات محور و قدرت طلب از درون مجلس امنیت و معیشت مردم را گروگان گرفته‌ برای پیروزی در انتخابات سال ۱۴۰۰ ⭕️ جریان تحریف درون مجلس .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅ ضد ولایت فقیه یعنی چی؟ ✍️ آیا معتقد نبودن به ولایت فقیه مساوی با ضدیت با آن است؟ ✍️ آیا اعتراض به نظرات خاص رهبری ضدیت با رهبری است؟ ✍️ آیا حمایت رهبری از دولت، مساوی با تأیید جزئیاتِ فعالیت‌های دولت است؟ ⭕️ قابل توجه بعضی ولایی‌های تندرو .
. ✅ آیا میدانید پول کاغذی از سنگ توالت کثیف تر است ✍️ سنگ توالت هر روز با آب شسته می شود ولی پول کاغذی هرگز. ✍️ چرا وزرات بهداشت مردم را از پول کاغذی نمی ترساند و نمی گوید پول را با الکل ضدعفونی کنید؟ ✍️ چون هدف اصلی کرونا به جیب زدن پول مردم توسط دکترها است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅ روحانی چطور زندگی مردم را در بورس نابود کرد ✍️ سهام را به مردم گران فروختند و امروز مردم به دولت ارزان میفروشن ⭕️ روحانی برای جبران کسری بودجه دست به جیب مردم برده .
💯تعریف علمی کلاسیک: ناف بعداز تولد توسط ۴لیگامان به 💎کبد،💎زیر جناغ قفسه سینه سمت چپ و 💎سمت کشاله های ران از دوسمت در وسط این مربع چهار ضلعی نگه داشته شده است و رگ آئورت قلب از زیر ناف رد میشود که اگر ناف در جای خود قرار داشته باشد و شخص هم خیلی چاق نباشد نبض در مرکز ناف به صورت آرام کاملا قابل حس میباشد اما اگر نبض(جریان خون در رگ آئورت که از محل زیر ناف رد می شود) در اطراف ناف حس شود نشانه ی جابجایی ناف از مرکز این مربع ۴ضلعی(لیگامان های نگه دارنده ناف) می باشد(رگ آئورت که ثابت میباشد نبض اطراف ناف نشانه عدم قرارگیری ناف در جای خودو روی رگ آئورت میباشد) 💯علل افتادگی ناف 💎سردی و رطوبت 💎فشار زیاد لحظه ای 💎گرم و سرد شدن آنی 💎فشار در مقاربت سنگین در خانومها 💎سوءهاضمه 💎یبوست و... 💯علائم افتادگی ناف 🔹التهاب(قرمزی) دور ناف(در موارد حاد) 🔹سنگینی سر دل 🔹درد دل و دل پیچه 🔹نفخ شکم خشکی دهان 📌نکته:"نفخ شکم" ی که علت آن به ناف منتهی میشه بیشتر مربوط به "آب آوردن دور ناف" هست تا "افتادگی ناف" در اصطلاح گفته میشود "نافش آب آورده" 🔹دل پیجه غرغر شکم 🔹بی اشتهایی مفرط بوی غذا بهش بخوره میخواد بالا بیاره 🔹سفت شدن شکم(پوست و عضلات شکم) 🔹بوی بد مدفوع یبوست 🔹اسهال 🔹کمردرد خصوصا کمر درد صبگاهی 🔹سردردهای ضربان دار گیجگاهی 🔹تپش قلب دوره ای 🔹سردی وخواب رفتگی دست و پا 🔹بی حالی و کسلی 🔹لرزش اندام 🔹لرزش زانوان 🔹رنگ پریدگی 🔹نبض_نداشتن یا دل دل زدن(ضربان موزون )ناف 🔹ضربان_اطراف_ناف ♻️ دو گزینه ی آخر از علائم واضح و آشکار و قابل بررسی هستش 📌ناف سالم نبض خیلی آرام و ملایم داره ولی ناف افتاده یا به علت جابجایی ناف از رگ آئورت(رگ آئورت از زیر ناف رد میشود) اصلا نبض ندارد یا به علت التهاب خیلی با هیجان و وقتی جا بیفته ضربانش کم میشه 📍نکته:اگربیمار لاغر باشه نبض رو در ناف احساس میشه افراد چاق خیلی کمتر حس میشه 📍به علت رد شدن رگ آئورت از زیر ناف اگه ناف بره کنار (جابجا شه،بیفته) کنار ناف ضربان میزنه 💯روش معاینه ناف شخص به پشت خوابیده و پاها را کاملا صاف کرده سپس پزشک دست چپ را زیر کمر(در موازات ناف)قرار داده و با دست راست از زیر قفسه سینه با شست تا ناف میکشد و معاینه می کنیم👈 💎سفتی عضلات شکم 💎درد در حال معاینه 💎التهاب ناف 💎نبض متفاوت👇 در حالت خوابیده اگر طبق شکل انگشت را روی ناف بزارید اگر وسط ناف نبض وجود نداشته باشه ناف جابجا شده و یا اگر نبض خیلی موزون و به اصطلاح دل بزنه ینی التهاب داره و ناف افتاده تمام موارد بالا نشانه افتادگی ناف هست 💯روش جا انداختن ناف 📍ملاحظات:معده بیمار باید خالی باشد 💎برای جا انداختن هم همانند حالت معاینه دست چپ باید زیر کمر شخص و به موازات ناف قرار گیرد و هردوپایش را درناحیه زانوها خم کرده و کف پا را روی زمین قرار گیرد 💎داخل ناف رو باید چرب شود که در کنار خاصیت تا دست به راحتی در ناف بچرخد 💎باید با بیمار صحبت کنیم و به او اطمینان دهیم که خطر یا دردی برای او نیست تا عضلات شکمش شل کند والا سفت بودن عضلات شکم در حال جا اندازی ناف باعث آسیب رسیدن به شخص میشود 💎انگشت شست را داخل ناف کرده و "آرام" فشار داده (در حد ۲ الی۳ کیلوگرم فشار به ناف) تا حدی که ناف کاملا به ستون فقرات نزدیک شود و سپس در "جهت عقربه های ساعت" 270درجه (از ساعت 12 فرضی تا ساعت 9 فزضی ) "یک بار "می چرخانیم 📍موارد بسیار نادری نیازی به دو یا نهایتا سه بار تکرار این کار هست 📌امکان دارد با این کار درد بیمار بیشتر شود امااشکالی ندارد و با ماساژ بعد تسکین پیدا میکنه و بهبودی کامل حاصل میشه 📍چرخاندن شست در ناف مقدمه هست مهم ماساژ بعده 📌وقتی ناف جا افتاد باید ماساژ بدیم به طریقه زیر👇 💎از بیمار میخوایم که شکمش رو کاملا داخل بده و ما از زیر جناغ تا بالای آلت ماساژ به صورت تبری از بالا تا پایین ماساژ میدیم و بعد هم ماساژ عضلات شکم 💎 بعد از این مرحله خوردن ۴قاشق روغن زیتون توسط شخص و سپس شربت عسل یا نبات تمام مواد زاید روده رو میشوره و پاکسازی کامل و عالی دستگاه گوارش انجام میشه 💯"آب آوردن دور ناف" 📌خیلی از پزشکان علل برخی ازدردو التهاب معده رو به اشتباه خود معده تشخیص می دهند درحالی در بعضی موارد ریشه در "آب ناف" هست ک باعث فشار به معده و 👈 درد و...میگردد 💯نحوه تشخیص "آب آوردن دور ناف" وتفاوت آن با افتادگی ناف در تشخیص دور ناف رو ماساژ بدید آب میزند( دست خیس میشه) 💎علت اصلی"آب آوردن دور ناف " 👈 خوردن آب یخ در فصل تابستان هست 💯درمان " آب آوردن دور ناف" دقیقا مثل درمان افتادگی ناف هست فقط فشاری ک به ناف آورده میشه مقدارش بیشتری هست👌
(تقویم همسران) ✴️ پنجشنبه👈 8 آبان 1399 👈 12 ربیع الاول 1442 👈 29 اکتبر 2020 🕋 مناسب ها دینی و اسلامی. 🔥 انقراض بنی امیه به دست ابومسلم خراسانی " ۱۳۲ ه.ق " . 🌹 ولادت رسول خدا صلی الله علیه و آله " به روایت اهل سنت " . 🔥 مرگ احمد بن حنبل " ۲۴۱ ه.ق " . 🔥 مرگ معتصم عباسی " ۲۲۷ ه.ق " . 🐫 ورود پیامبر صلی الله علیه و آله به مدینه هنگام زوال ظهر . 🎇 امور دینی و اسلامی . ❇️ روزبسیار شایسته و خوب و خوش یمنی است برای همه امور خصوصا : ✅ خرید و فروش . ✅ دکان باز کردن . ✅ و زراعت و کشاورزی نیک است . 📛 برای واسطه گری خوب نیست . 🤒مریض امروز زود خوب می شود. 👶 مناسب زایمان و نوزادش صالح وعفیف خواهد شد . ان شاءالله 🚘 مسافرت: مسافرت بسیار خوب است. 🔭احکام نجوم. 🌗 این روز از نظر نجومی روز مناسبی برای امور زیر است . ✳️ ختنه کردن فرزند . ✳️ آغاز درمان . ✳️ و خرید لوازم نیک است . 👩‍❤️‍👩امروز (روز پنجشنبه) مباشرت هنگام زوال ظهر برای سلامتی مفید است و فرزندش عاقل و سیاستمدار خواهد شد .ان شاءالله 💑 امشب: امشب (شبِ جمعه) ، مباشرت پس از نماز عشا مستحب و فرزندش از ابدال و یاران امام زمان خواهد شد . ان شاء الله 💇‍♂💇 اصلاح سر و صورت : طبق روایات، (سر و صورت) در این روز ماه قمری ، باعث هیبت و شکوه خواهد شد . 💉💉حجامت فصد خون دادن. یا و فصد باعث ضعف بدن می شود . 😴 تعبیر خواب امشب: اگر شب جمعه خواب ببیند تعبیرش از ایه ی 13 سوره مبارکه " رعد " است. و یسبح الرعد بحمده و الملائکه من خیفته .... و چنین برداشت میشود که چیزی باعث ملال خاطر باشد به خواب بیننده برسد . شما مطلب خود را در این مضامین قیاس کنید . @teb_sayed_ya_seen 💅 ناخن گرفتن: 🔵 پنجشنبه برای ، روز خیلی خوبیست و موجب رفع درد چشم، صحت جسم و شفای درد است. 👕👚 دوخت و دوز: پنجشنبه برای بریدن و دوختن روز خوبیست و باعث میشود ، شخص، عالم و اهل دانش و علم گردد. ✴️️ وقت استخاره : در روز پنجشنبه از طلوع فجر تا طلوع آفتاب و بعد از ساعت ۱۲ ظهر تا عشاء آخر ( وقت خوابیدن) ❇️️ ذکر روز پنجشنبه نیز: لا اله الا الله الملک الحق المبین ✳️️ ذکر بعد از نماز صبح ۳۰۸ مرتبه موجب رزق فراوان میگردد . 💠 ️روز پنجشنبه طبق روایات متعلق است به . سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد. 🌸 زندگیتون مهدوی 🌸
درمان انواع زانو درد درد زانو و مشکلات مرتبط با آن یکی از شایعترین دردهای جامعه امروزی است. به همین دلیل در این مطلب به چگونگی تشخیص و نحوه درمان می­پردازیم. 📌 درد زانو از نظر طب سنتی می­تواند از علل مختلفی همچون بلغم و یا سودا و یا حتی صفرا باشد. در موارد بسیار نادری هم از خلط دم ممکن است درد زانو بوجود بیاید. 1⃣ (زانو دردهای صفراوی): این نوع زانو درد شیوع کمی در جامعه دارد. ⚛ علائم تشخیصی: این نوع زانو درد در کسانی بوجود میاید که صفراوی هستند و درجه صفرای آنها هم بالا است. علت به وجود آمدن زانو درد در این افراد ناشی از خشکی زیاد مفصل است که از شدت صفرا بوجود می­ آید. این خشکی نمودش در خشکی مفصل زانو، صدا دادن مفصل، سوزش و درد داخل مفصل می­باشد. 🔆 نحوه درمان: ۱- سرکه انگبین (دو واحد عسل + دو واحد عرق کاسنی + یک لیوان سرکه طبیعی) از این ترکیب یک سوم لیوان ریخته الباقی را آب ریخته و یکساعت بعد شام میل شود. (۴۰ شب) ۲- حجامت عام در ربع سوم ماه قمری یک مرحله ۳- کاهش صفرازاها ۴- اگر این بیماری مدت زیادی باشد که بوجود آمده است برای ترمیم غضروف از ترکیب زیر شبها موقع خواب استفاده شود(۴۰ الی ۸۰ روز): یک لیوان شیر طبیعی + دو قاشق غذاخوری پودرسنجد + دو قاشق غذاخوری عسل 2⃣ (زانو دردهای بلغمی) : این نوع زانو درد در جامعه زنان بسیار شایع است. 🔴 علائم تشخیصی: این زانو درد در بلغمی مزاجها و کسانی که غلبه بلغم دارند عموما به وجود می آید. علت آن هم از رسوب بلغم در مفصل زانو است. وقتی بلغم در مفصل زیاد شود و رسوب کند باعث تورم همراه درد می شود. در اصطلاح عوام می گویند زانو آب آورده است. 🔷 نحوه درمان: برای درمان موارد زیر توصیه میشود : ۱-کاهش غذاهای سردوتر ۲-از ترکیب دوسین (۳ واحدعسل+۱ واحدسیاه دانه نیم کوب) هر هشت ساعت یک قاشق مرباخوری میل شود (۴۰ الی۱۲۰ روز) ۳- ارده با شیره روزی یک پیاله صبحانه ۴- روغن مالی هر شب با روغن سیاهدانه و بادام تلخ ترکیبی ۵- بادکش زانو یک شب در میان ۲۱ مرحله ۶- انجیر شبی ۷ عدد خیس کرده میل شود. ۷- دمکرده زنجفیل و دارچین روزی یک لیوان توصیه میشود. طول درمان این نوع زانو درد بسته به شدت بلغم بین ۲ تا ۶ ماه است. 3⃣ (زانو درد سوداویی): این نوع زانو درد در جامعه بسیار شایع است و هم درجامعه زنان و هم در مردان به وفور یافت می شود. 🔴 علائم تشخیصی: کسانی که سوداوی باشند یا غلبه سودا داشته باشند احتمالا دچار اینگونه زانو درد می شوند. زانو دردی است که زانوها لاغر و درحین باز و بسته شدن صدا می دهد. به دلیل رسوب سودا در مفصل و بروز خشکی همراه سردی زانو دردی بوجود میاید که دایم سرد است و اگر پیشرفت کند مفصل دچار تغییر شکل می شود و غالب روماتیسم مفصلی ها از این دسته هستند. @teb_sayed_ya_seen 🔷 نحوه درمان: ۱- از ترکیب سرکه انگبین (۲ واحد عسل +۲ واح عرق نعنا + ۱ لیوان سرکه طبیعی) یک سوم لیوان ریخته الباقی را آب ریخته یکساعت بعد از شام میل شود. 🔴🔵 اگر سن بیمار بالای ۴۰ سال باشد و یا طبع بیمار خیلی سرد باشد از ترکیب "اکسیر جوانی " به جای ترکیب بالا استفاده شود: (۴ واحد روغن زیتون بودار+۲ واحد عسل+۱ واحد سرکه طبیعی) هر هشت ساعت یک قاشق غذاخوری میل شود. ۲- هرشب روغن بادام تلخ روی زانو مالیده شود تا ۴ ماه. ۳- بادکش زانو یک شب در میان ۲۱ مرحله. ۴- شبی ۷ عدد انجیر را داخل یک لیوان گلاب خیس داده شب ها میل شود. ۵- زیتون ۷ عدد ناشتا. مویز روزی ۴۰ عدد. ارده با شیره روزی یک پیاله ۶- کاهش جدی سودازاها  ۷-حجامت عام و حجامت زانو و حتی زالو درمانی باید در حین درمان بسته به شرایط بیمارانجام پذیرد. 🔈 نکته: اگر بیماری پیشرفته شده باشد و تغییر شکل مفصل رخ داده باشد فقط طول درمان بیشتر خواهد بود. طول درمان در حالت عادی ۴ الی ۶ ماه و در حالت پیشرفته ۱ الی ۲ سال خواهد بود.   
😳منتظر بودیم 🌑منتظر بودیم که برای تامین نظر سازمان بهداشت جهانی، روند آمار فوتی های کرونا را که «یکان یکان» و بعد «دهگان دهگان» بالا میبردند به «صدگان صدگان» برسانند! به مبارکی آذر ماه ۶۰۰عدد آبان ماه۹۰۰ عدد هیچ دلیلی و مدرکی هم برای چرایی رشد نمیخواهد ، کارشناسان گفته‌اند یا ژن ویروس جهیده یا هر چی که دلمون خواسته! 👌بالاخره سال جهش تولیده
درمان 👈خواب آورها، رطوبت دهنده‌های مغزی هستند: 🔸کاهو برای مغزهای دموی و صفراوی از شدن گرمی و خشکی یک بطه کاهو با شیره انگور یا شربت سکنجبین میل شود 🔸خود سرکنگبین رطوبت بخش است 🔸بهارنارج عرق بید عرق کاسنی رطوبت بخش های فرح بخش هستند و خواب آور 🔸خواب آورهای تخدیر کننده که به جز در شرائط اضطراری تجویز نمی شوند 👈گاهی عدم خواب از شدت ضعف یا شدت خستگی است. 🔸برخی کارهای خستگی بر باید انجام شود مانند بادکش، ماساژ سر یا تن، راه رفتن یا شانه کردن سر با برس 👈بی خوابی از شدت ضعف مغزی که باعث خواب کم عمق می شود. 🔸خوردن بادام و شربت زعفران، شربت عسل، شربت بهار نارنج، و خوردن پنیر و گردو که اثر مثبتی بر مغز می گذارند. 📚حکیم خیراندیش
🔺🔻🔺 ⛔️⛔️ دست نگهدارید 🔺 افرادی که در کما رفته اند (به اصطلاح مرگ مغزی شده اند) را نکشید، خیلی ها از این حالت برگشتند و زندگی عادی خود را به دست آوردند. 🔻 دست نگهدارید، پیوند قلب، کبد، ریه و.... نیازی نیست، اغلب این بیماری ها در طب اسلامی درمان دارند. 🔺 دست نگهدارید، عمل قلب باز انجام ندهید، در طب اسلامی راهکار دارد. 🔻 دست نگهدارید، کیسه صفرا را خارج نکنید، در طب اسلامی درمان دارد. 🔺 دست نگهدارید، جنین ها را به بهانه های سخیف سقط نکنید، در طب اسلامی راهکار دارد 🔻 دست نگهدارید، سر را نشکافید، تمام مشکلات مغز در طب اسلامی درمان دارد. 🔺 دست نگهدارید، عمل های سنگین و حتی غیر سنگین انجام ندارید، همه آن ها دارو و درمان دارد. 🔻 دست نگهدارید، بیماران کرونایی را به بیمارستان نبرید، هر مشکلی هست در همین کیت ها و داروهای شیمیایی و ضد عفونی کننده ها و ... است ، در خانه با داروهای طب اسلامی به راحتی خود را درمان کنید . 🔺 عمده این است که مرگ مغزی ها را نکشید، که در دادگاه عدل الهی قتل محسوب میشود و عقاب خواهید شد .
👈بوهای آرامبخش ✳️استشمام بوي نان: باعث مي‌شود شما مهربان‌تر شويد. در واقع بوي نان انسان را نرم‌تر مي‌کند ✳️استشمام بوي نعناع: به‌خصوص براي ورزشکاران باعث ايجاد انگيزه و علاوه بر اين، باعث بهبود خُلق و خوي افراد مي‌شود ✳️استشمام بوي پرتقال و ليمو: باعث افزايش انرژي و به دنبال آن شادی و نشاط میشود ✳️استشمام بوی سیب: افزایش امیدواری را افزایش میدهد خصوصا در صبح ✳️استشمام گل یاس: عطر یاس میتواند شما را از غمگینی برهاند و افکار ناشی از افسردگی را از ذهن دور کند ✳️استشمام دارچین: در افراد سرمائی باعث افزایش حافظه و تمرکز میشود ✳️استشمام اسطوخودوس: رایحه اسطوخودوس برای رفع اختلالات خواب و آرام شدن ذهن و جسم مناسب است ✳️استشمام چمن تازه برای جلوگیری از آلزایمر و محرک شادی و نشاط است. ⬅️نشردهید
✅التهاب معده‌ 🔶1- برگ «گشنیز» مسکن است. 🔶2- «اختر زغال» (زغال اخته) فرو می‌نشاند. 🔶3- میوه «زالزالک» و «ازگیل» هر دو خنک بوده و دارای مقدار زیادی تانن هستند و برطرف کننده می‌باشند. 🔶4- دو تا ده قطره اسانس «سوسنبر» در تسکین مفید است. 🔶5- «چغندر» به هضم غذا کمک می‌کند و التهاب معده را فرو می‌نشاند. 🔶6- «تازه پنیر» (دلمه) تجویز می‌شود. 🔶7- تخم «تُرشَک درشت»، «به»، «سوسنبر»، «آب خیار»، «شیرین بیان»، «زردآلو» و 1 ب نیشکر»، 4«آب نیشکر» برای التهاب معده مفید هستند. 📚 نسخه های استاد ضیائی نشر دهید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅ بیمارستان های ایران، موش آزمایشگاه شرکت های داروسازی و WHO ✍️ حریرچی قاتل بیماران کرونایی در بیمارستان ها را معرفی کرد ✍️ در کشور ما هر دارویی که دستشان می آید به بیماران کرونایی می دهند ⭕️ هر کس که بستگان خود را تشویق کرده برای درمان به بیمارستان ها بروند هم شریک خون این کشته ها هستند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅ افشاگری دکتر بانکی‌پور نماینده مجلس از خیانت لیبرال‌ها برای بالا بردن سن ازدواج و افزایش فساد در جامعه ✍️ الان مشکل ما ازدواج کودکانه یا دومیلیون و صدهزار دختر مجرد بالای سی سال...؟ ✍️ با چه دروغ های شاخ داری بر طبل حقوق کودکان ،حقوق برابر و حقوق بشر و دلسوزی برای دفاع از حقوق کودک میزنند که با کمی دقت متوجه میشوی چقدر قشنگ دروغ می گویند. ⭕️ اگر مدت تحصیلات از 12 سال به 10 سال و مدت خدمت سربازی از 2 سال به 1 سال کاهش یابد، 3 سال از سن ازدواج کاهش یابد. .
. ✅ داستان واقعی از نحوه کشته شدن بیماران کرونایی در بیمارستانهای ایران ✍️ شب قبل از خواب پرستاری به ICU آمد و به همه بیماران کرونایی قرصی داد تا بخورند ✍️ قرص من از دستم زمین افتاد و بخاطر بیماری کرونا، نتونستم پیدایش کنم و بخورم ✍️ صبح وقتی از خواب بیدار شدم دیدم همه بیماران کرونایی ICU که آن قرص را خورده بودند مرده اند ⭕️ بیمارستان های ایران، موش آزمایشگاه شرکت های داروسازی و WHO .
. ⭕️ چرا ایران تبدیل به آزمایشگاه داروهای ناشناخته غربی شده و در عین حال توجهی به روشهای درمانی طب اصیل ایرانی-اسلامی نمی شود ✍️ طرح سؤال نماینده کرج از وزیر بهداشت .
(تقویم همسران) ✴️ جمعه 👈 9 آبان 1399 👈 13 ربیع الاول 1442👈 30 اکتبر 2020 🏛مناسبت های دینی و اسلامی. 🌙⭐️امور دینی و اسلامی . 📛 از دیدارها و دعواها پرهیز شود . ✈️مسافرت :مسافرت بعد از ظهر خوب و سودمند و خیر دارد . 👶 برای زایمان خوب نیست . 🔭 احکام و اختیارات نجومی. 🌗 این روز از نظر نجومی روز مناسبی است و برای امور زیر نیک است . ✳️ ختنه کردن فرزند . ✳️ ارسال کالاهای تجاری . ✳️ و آغاز درمان نیک است. 🔲این مطالب تنها یک سوم مطالب سررسید همسران است اختیارات بیشتر را در تقویم بخوانید. 💑 انعقاد نطفه و مباشرت 👩‍❤️‍👩مباشرت امروز.... پس از وقت فضیلت نماز عصر دانشمندی معروف و با شهرت جهانی گردد . ان شاء الله . 💑امشب... برای در جمعه شب (شب شنبه ) ، مجامعت برای سلامتی مفید است ، ولی تاثیر خاصی بر فرزند ندارد . 💇💇‍♂ اصلاح سر و صورت طبق روایات، (سر و صورت) ، خوب نیست . @teb_sayed_ya_seen 💉حجامت خون دادن فصد و زالو انداختن.... یا ، زالو انداختن باعث ملال است . ✂️ ناخن گرفتن جمعه برای ، روز بسیار خوبیست و مستحب نیز هست. روزی را زیاد ، فقر را برطرف ، عمر را زیاد و سلامتی آورد. 👕👚 دوخت و دوز. جمعه برای بریدن و دوختن، روز بسیار مبارکیست و باعث برکت در زندگی و طول عمر میشود.. ✴️️ وقت استخاره در روز جمعه از اذان صبح تا طلوع آفتاب و بعد از زوال ظهر تا ساعت ۱۶ عصر خوب است 😴 تعبیر خواب... خواب و رویایی که امشب (شبِ شنبه)دیده شود تعبیرش در ایه ی ۱۴ سوره مبارکه " ابراهیم " است. و لنسکننکم الارض من بعدهم ذلک لمن .... و از مفهوم و معنای آن استفاده می شود که کسی که دوست یا دشمن خواب بیننده باشد به او برسد . شما چیزی همانند ان قیاس گردد... کتاب تقویم همسران صفحه 115 ❇️️ ذکر روز جمعه اللّهم صلّ علی محمّد وآل محمّد وعجّل فرجهم ۱۰۰ مرتبه ✳️️ ذکر بعد از نماز صبح ۲۵۶ مرتبه موجب عزیز شدن در چشم خلایق میگردد . 💠 ️روز جمعه طبق روایات متعلق است به . سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد 🌸زندگیتون مهدوی 🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅ آمارهای بالای مبتلایان به کرونا و کشته‌ شدگان کووید۱۹ انگلستان کجا تولید می‌شوند!؟ ✍️ در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها!؟ ✍️ خیر، تماما در رسانه‌ها! ✍️ ویدئو: کمپ‌ها و درمانگاه‌های تست کووید۱۹ در انگلستان خالی از هرگونه مراجعه کننده و یا حتی بیمار! ⭕️ انگلیس روباه پیر، برای کروناهراسی سایر کشورها آمارسازی می کند .
😷من ماسک میزنم اما @teb_sayed_ya_seen تحقیقات علمی بسیاری مضرات ماسک را ثابت کرده اما هیچ مستندی برای موثر بودن ماسک در پیشگیری از کرونا وجود ندارد! 😷من ماسک می زنم اما می دانم، بازدم موجب می‌شود! 😷من ماسک می زنم اما می دانم، ماسک باعث کاهش اکسیژن و فراهم کردن محیط اسیدی در بدن است که استعداد ابتلا به سرطان را بالا میبرد و بدن در مقابل تمام بیماری ها ضعیف می شود. 😷من ماسک می زنم اما می دانم، موجب کمبود خون می شود! 😷من ماسک می زنم اما می دانم، موجب تضعیف عملکرد می‌شود! 😷من ماسک می زنم اما می دانم، منافذ ماسک چندین برابر بزرگتر از ویروس است! 😷من ماسک می زنم اما می دانم، از بالا و پایین ماسک هم ویروس نفوذ می کند! 😷من ماسک می زنم اما می دانم، از سوراخ گوش و چشم هم ویروس نفوذ می کند! 😷من ماسک می زنم اما می دانم، موقع خوردن و نوشیدن، ویروس داخل دهان می شود! 😷من ماسک می زنم اما می دانم، هوای آزاد ویروس ها را از بین می برد! 😷من ماسک می زنم اما می دانم، تحقیقات علمی آزاد فایده ی برای آن قائل نیستند! 😷من ماسک می زنم اما می دانم، بدلیل ارتباط دست با ماسک آلودگی آن بیشتر است! 😷من ماسک می زنم اما می دانم، سیستم ایمنی من را تضعیف می کند! 😷من ماسک می زنم اما می دانم، ماسک برای ترساندن اجتماع برای قبول دستورات ، ، و.. است! 😷من ماسک می زنم اما می دانم، با زدن ماسک، آمار کاهش پیدا نکرده است! 😷من ماسک می زنم اما می دانم، با زدن ماسک، آمارهای مرگ و میر بالاتر رفته است! 😷من ماسک می زنم اما می دانم، نیمی از مردم آمریکا ماسک نمی زنند! 😷من ماسک می زنم اما می دانم، بیش از نیمی از مردم اروپا ماسک نمی زنند! 😷من ماسک می زنم اما می دانم، بسیاری و محققان اعتقادی به ماسک ندارند! 😷من ماسک می زنم اما می دانم، ماسک برای بستن دهان های مخالفان است! 😷من ماسک می زنم اما می دانم، ماسک ذخیره ی نقاب، برای آشوب هاست! 😷من ماسک میزنم اما می دانم، وجود ویروس ها هیچ زیانی برای ندارد! 😷من ماسک میزنم اما می دانم، کرونا هراسی یک بازی بین المللی سیاسی برای کنترل جمعیت جهان است! 😷من ماسک میزنم اما می دانم، که این ویروس برنامه جهانی است که سالهابرای ساخت اون تحقیق وبررسی کردن....تا در سال 2019 اون رو عملی کنن! 😷من ماسک میزنم امامیدانم،که این ویروس رومنتشرکردن برای جهان....تعداد بالایی مرگ ومیربیماران زمینه ای....وتعدادی هم عقیم کردن به واسطه !!🙀 😷من ماسک میزنم امامیدانم...این ویروس پوششی هست برای دولتها وحکومتها....تامردم روخونه نشین کنن....ودراین مدت حکومت هاچپاول های مالی وخیانت های ملی خود راانجام دهندومردم هم نتوانن براثر درخیابان هاشورش وانقلاب کنن!!! 😷من ماسک میزنم امامیدانم ،یهودی هست وطبق دستورات یهودیان عمل میکنه ودستوراتی که برای پیشگیری یادرمان کرونا:میده کاملا برعکس عمل میکنه وباعث تضعیف بدن میشه وبدن باکمترین مفیدبدن هم خواهدشد!!! پس
(تقویم همسران) @teb_sayed_ya_seen ✴️ شنبه 👈 10 آبان 1399 👈 14 ربیع الاول 1442👈 31 اکتبر 2020 🕌 مناسبت های دینی و اسلامی . 🔥 مرگ یزید بن معاویه " ۶۴ ه.ق " . 🔥 مرگ هادی عباسی " ۱۷۰ ه.ق " . 🌙⭐️احکام دینی و اسلامی. ❇️ روز شایسته ای است برای امور زیر : ✅ طلب علم و حوائج . ✅ وام گرفتن . ✅ و مشارکت و دیدار با بزرگان نیک است . 👶مناسب زایمان و نوزاد روزی دار و عمر طولانی خواهد داشت . ان شاء الله 🤕بیمار امروز زود شفا یابد . ان شاءالله 🚖 مسافرت : مسافرت خوب و سودمند و خیر دارد . 🔭 احکام و اختیارات نجومی. 🌓 این روز از نظر نجومی روز مناسبی برای امور زیر است . ✳️ خرید ملک . ✳️ آغاز بنایی و خشت بنا نهادن . ✳️ و خواستگاری و عقد و ازدواج نیک است . 🔲این اختیارات تنها یک سوم مطالب سررسید همسران است بقیه امور را در تقویم مطالعه بفرمایید. 💑 امشب .. # مباشرت (شب یکشنبه ) ، فرزند همیشه حقیر و فقیر و خوار دیگران باشد . 💇💇‍♂ اصلاح سر و صورت طبق روایات، (سر و صورت) در این روز از ماه قمری ، باعث شادی می شود . 💉💉 حجامت خون دادن فصد زالو انداختن خون_دادن یا در این روز از ماه قمری، سبب خارش می شود . 😴😴 تعبیر خواب امشب. خواب و رویایی که شب یکشنبه دیده شود تعبیرش از ایه ی ۱۵ سوره مبارکه ی " حجر " است. لقالوا انما سکرت ابصارنا بل نحن قوم ... و از مفهوم و معنای آن استفاده می شود که شخصی بی حد و حساب با خواب بیننده گفت و گوی باطل کند ، ولی به جایی نرسد و کار خواب بیننده خوب و روبراه شود . ان شاء الله. شما مطلب خود را بر آن قیاس کنید . 💅 ناخن گرفتن شنبه برای ، روز مناسبی نیست و طبق روایات ممکن است موجب بیماری در انگشتان دست گردد. 👚👕دوخت و دوز. شنبه برای بریدن و دوختن، روز مناسبی نیست آن لباس تا زمانی که بر تن آن شخص باشد موجب مریضی و بیماری اوست. 🙏🏻 وقت در روز شنبه: از طلوع آفتاب تا ساعت ۱۰ و بعداز اذان ظهر تا ساعت ۱۶ عصر. 📿ذکر روز شنبه : یارب العالمین ۱۰۰ مرتبه 📿 ذکر بعد از نماز صبح ۱۰۶۰ مرتبه که موجب غنی و بی نیاز شدن میگردد . 💠 ️روز شنبه طبق روایات متعلق است به (ص). سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد.