eitaa logo
کانال طب اسلامی و سنتی سید یاسین
9.8هزار دنبال‌کننده
742 عکس
357 ویدیو
39 فایل
تلگرام @seyed_ya_seen 09196807244 درمانگر طب اسلامی سنتی سیدیاسین🏠 تدریس,تحلیل عنبیه،زبانشناسی،دیسکوپاتی،کایروپرکتیک،طب سوزنی،حجامت،فصدسوزنی،فصد و اعمال یداوی و...pv مشاوره حضوری درنسیم شهر https://eitaa.ir/teb_sayed_ya_seen
مشاهده در ایتا
دانلود
💎جنون واکسیناسیون💎 😱برخی از واکسن های تزریقی به ملت بی گناه Vaccines Licensed 1. Influenza Virus Vaccine 2. Biothrax 3. BCG Vaccine 4. TICE BCG 5. Vaxchora 6. Infanrix 7. DAPTACEL 8. Pediarix 9. KINRIX 10. Quadracel 11. Pentacel 12. PedvaxHIB 13. ActHIB 14. Hiberix 15. Comvax 16. Havrix 17. VAQTA 18. Twinrix 19. Recombivax HB 20. Engerix-B 21. HEPLISAV-B 22. Gardasil 23. Gardasil 9 24. Cervarix 25. FLUAD 26. AFLURIA QUADRIVALENT 27. Flucelvax Quadrivalent 28. Afluria 29. FluLaval 30. FluMist 31. Fluarix 32. Fluvirin 33. Agriflu 34. Fluzone, Fluzone High-Dose and Fluzone Intradermal 35. Flucelvax 36. Flublok 37. Flublok Quadrivalent 38. FluMist Quadrivalent 39. Fluarix Quadrivalent 40. Fluzone Quadrivalent 41. FluLaval 42. Quadrivalent 43. Ixiaro 44. JE-Vax 45. M-M-Vax 46. M-M-R II 47. ProQuad 48. Menveo 49. MenHibrix 50. Menactra 51. BEXSERO 52. TRUMENBA 53. Menomune-A/C/Y/W-135 54. Pneumovax 23 55. Prevnar 13 56. Poliovax 57. IPOL 58. Imovax 59. RabAvert 60. ROTARIX 61. RotaTeq 62. ACAM2000 63. TENIVAC 64. Adacel 65. Boostrix 66. Vivotif 67. TYPHIM Vi 68. Varivax 69. YF-Vax 70. Zostavax 71. SHINGRIX 👌واکسیناسیون بیوتروریسم نرم 👌آخرین عدد واکسن چه خواهد بود؟ 👌ترکیبات این واکسن ها چه تعداد است؟
🥣 با ( روماتیسم . تین) @teb_sayed_ya_seen 💢ترکیبات و طرز تهیه 🔹انجیر خشک یک کف ( 27 گرم ) 🔹سبزی شنبلیله یک کف (27 گرم ) 🔹یک قاشق غذا خوری تخم شنبلیله ⏰دستور و مقدار مصرف ترکیب فوق را در چهار لیوان آب جوشانده تا یک لیوان باقی بماند ، پس از صاف کردن ناشتا میل شود. ✅کاربرد درمانی در 🔸درمان 🔸ورم و سردی 🔸خلط نارس 🔸باد در بدن ⚠️نکته : باید در هفت مرحله و یک روز درمیان آماده و میل شود.
. ✅ تناقض گویی سازمان بهشت زهرا(س) تهران ✍️ خبرگزاری جمهوری اسلامی: مدیرعامل سازمان بهشت زهرا گفت: آمار فوتی های روزانه کلانشهر تهران به رغم شیوع ویروس کرونا نسبت به مدت مشابه سال گذشته( از ابتدای اسفند ماه تاکنون) کاهش داشته است. ✍️ روزنامه همشهری: طی سال ۹۸ حدود ۵۱ هزار نفر در بهشت زهرای تهران به‌صورت عادی دفن شدند، اما تنها طی ۹ ماه گذشته به گفته مدیرعامل سازمان بهشت زهرا حدود ۲۲ هزار نفر بر اثر ابتلا به کرونا در این آرامستان به خاک سپرده شده‌اند. ⭕️ آمار فوتی های کرونا، توسط صدا و سیما و وزارت بهداشت تولید می شود و اصلا واقعی نیست. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅ خیلی وقتها ما علم داریم اما عقل نداریم ✍️این بی عقلی در همه ما است ✍️ استاد رائفی پور .
. ✅ نرخ فوت آنفولانزا 5 برابر کرونا است پس چرا برای آنفولانزا پروتکل وضع نشد ✍️ بر اساس آمار رسمی جهانی، نرخ کشندگی کرونا برای جهان معادل ۲.۲۳٪ و برای ایران ۴.۷٪ است (با وجود تمام خطاهای آماری و بزرگنمایی‌ها). ✍️ این درحالی است که نرخ فوت آنفولانزا حدود ۱۰٪ است! پس چرا برای آنفولانزا پروتکل وضع نشد؟! ⭕️ چرا آمار فوتی های ایران دو برابر جهان است .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅ شیرهای پاستوریزه سرطانزا و آلوده به سم آفلاتوکسی است ✍️ پخش زنده شبکه سه سیما ⭕️ كليه محصولات كارخانه اي بخاطر افزودن مواد شيميايي از جمله: اسید سیتریک، بنزوات سدیم، ساكاروز، کارامل، لسیتین، آنتی اکسیدان، کلرید آمونیوم و... سوداي حاد در بدن ايجاد مي كنند، مخصوصا براي كودكان خيلي مضرر هستند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅ ترویج فساد و روابط نامشروع در صدا و سیما ✍️ خدا، پیامبر و فرشته بخاطر پول است ✍️ مردم بخاطر ناکارآمدی دولت روحانی افسرده اند نه بخاطر موزیک و کنسرت .
🌏 تقویم همسران 🌍 @teb_sayed_ya_seen ✴️ سه شنبه 👈 25 آذر 1399 👈 29 ربیع الثانی 1442👈 15 دسامبر 2020 🕌 مناسبت های دینی و اسلامی . 🌙⭐️ احکام دینی و اسلامی . ❇️ امروز روز شایسته ای است برای امور زیر : ✅ خواستگاری و عقد و ازدواج . ✅ خرید حیوان . ✅ حرکت و مهاجرت از شهری به شهر دیگر . ✅ خارج ساختن خون از بدن . ✅ و انتقال و جابه جایی نیک است . 📛 اغاز نگارش کتاب و قسم دادن و وصیت نامه نوشتن خوب نیست . 👶 زایمان مناسب و نوزادش مبارک و شجاع خواهد گردید . ان شا ء الله 🤕 بیمار امروز نیز زود خوب شود. 🚘 مسافرت : مسافرت خوب و مفید و سودمند است . 🔭 احکام نجوم. 🌓 امروز برای امور زیر نیک است . ✳️ عمل جراحی . ✳️ وام و قرض گرفتن و دادن . ✳️ از شیر گرفتن کودک . ✳️ درو و برداشت محصولات . ✳️ و تشکیل شرکت نیک است . 💑 حکم مباشرت امشب (شب چهارشنبه ) ، مباشرت و زفاف عروس مکروه است و ممکن است فرزند جن زده شود . 💇💇‍♂ اصلاح سر و صورت طبق روایات،(سروصورت)دراین روز از ماه قمری، باعث پرهیز از خلق می شود . 💉💉حجامت خون دادن فصد و زالو انداختن 🔴 یا در این روز از ماه قمری ، باعث نجات از بیماری می شود . ✂️ ناخن گرفتن سه شنبه برای ، روز مناسبی نیست و در روایتی گوید باید برهلاکت خود بترسد . 👕👚 دوخت و دوز. سه شنبه برای بریدن،و دوختن روز مناسبی نیست و شخص، از آن لباس خیری نخواهد دید. ( به روایتی آن لباس یا در آتش میسوزد یا سرقت شود و یا شخص، در آن لباس مرگش فرا رسد) ✅ وقت در روز سه شنبه: از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۲ ظهر و بعداز ساعت ۱۶ عصر تا عشای آخر( وقت خوابیدن) 😴😴 تعبیر خواب تعبیر خوابی که شب چهار شنبه دیده شود طبق ایه ی 30 سوره مبارکه " روم " است. فاقم وجهک للدین حنیفا .... و از معنای آن استفاده می شود که خواب بیننده را امری پیش آید که جماعتی می خواهند او را از آن کار منصرف کنند و او سخن آنان را گوش نکند و همین درست است . ان شاء الله و شما مطلب خود رادراین مضامین قیاس کنید . ❇️️ ذکر روز سه شنبه : یا ارحم الراحمین ۱۰۰ مرتبه ✳️️ ذکر بعد از نماز صبح ۹۰۳ مرتبه که موجب رسیدن به آرزوها میگردد . 💠 ️روز سه شنبه طبق روایات متعلق است به و و سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد. 🌸 زندگیتون مهدوی 🌸
🔻تلاش ها برای دستیابی به ‎ این روزها صدر اخبار را به خود اختصاص داده است. قرار گرفتن ایران در سازوکار کواکس برای دسترسی به این واکسن هرچند به عنوان یک دستاورد مطرح می‌شود اما ابعاد تاریکی نیز دارد که برخی در نظام سلامت علاقه ای به روشن شدن آن ندارند. پروژه نفوذ در ایران موضوع جدیدی نیست و بخصوص با روی کار آمدن دولت روحانی هر روز شاهد ابعاد جدیدی از آن هستیم. اما یکی از خطرناک ترین اشکال آن، نفوذ در سیستم سلامت کشور است. موضوعی که با استعفای ‎، معاون تحقیقات وزارت بهداشت بخش هایی از آن آشکار شد. ملک زاده یکی از حامیان مشارکت نهادهای خارجی در تحقیقات حوزه سلامت ایرانیان بود. از همین رهگذر و با پوشش تحقیقات اطلاعات حساس زیادی در اختیار این نهادها و در واقع سرویس های اطلاعاتی بیگانه قرار گرفت. یکی از این تحقیقات به تغییرات ژنومی جمعیت ایران با مشارکت آلمان مربوط می‌شد. ‏آلمان! همان کشوری که تسلیحات شیمیایی را در جنگ تحمیلی در اختیار صدام قرار می‌داد حالا به نقشه وسیع ژنتیکی ایران دسترسی دارد. از طرف دیگر پژوهشکده‌های وابسته به پنتاگون در سال‌های اخیر سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری در حوزه تسلیحات ژنتیک انجام داده‌اند. حالا ارتباط این مسائل با ‎ چیست؟ در واقع واکسنی که توسط ‎ عرضه می‌شود نه بر اساس تولید آنتی‌بادی بلکه بر اساس تغییرات در ژنتیک و RNA ویروس تولید شده است. یک واکسن ژنتیکی؟! حالا میتوان تکه های پازل را کنار هم گذاشت. ۱-به لطف جریان نفوذ داخلی اکنون دشمن به نقشه ژنتیک ایران دسترسی دارد. ۲-آمریکا تحقیقات وسیعی در حوزه تسلیحات ژنتیکی انجام میدهد. ۳-واکسن جدید کرونا بر اساس عوامل ژنتیکی تولید شده است. ۴-برخی در داخل و خارج اصرار دارند این واکسن هرچه و در دوز بالا وارد ایران شود. ۵-شهید فخری زاده که در حوزه واکسن کرونا به مراحل تست انسانی رسیده بود ترور می‌شود. ۶-علی‌رغم تحریم های همیشگی در حوزه دارو اما ظاهرا برای رسیدن واکسن کرونا به ایران مانعی وجود ندارد. ۷-غرب قبلا با ارسال خون‌های آلوده به ایدز رویکرد خود را نسبت به سلامت ایرانیان نشان داده است. حالا دیگر بحث جان ایرانی مطرح است نه جیب آن! هر سهل انگاری در این حوزه می‌تواند فاجعه‌ای جبران نشدنی را به بار بیاورد. فاجعه ای که زندگی میلیون ها ایرانی را طی دهه‌های آینده نابود خواهد کرد... هوشیار باشیم که داخل اسب تروای ‎ شاید سلاحی مخوف پنهان شده باشد.
. ✅ روزنامه اصلاح‌طلب: حاصل دولت روحانی چیزی جز فقر نیست ✍️ اعتماد به نفس روحانی صدای حامیانش را هم در آورد ⭕️ روحانی: در این هفت سال به وعده‌های خود عمل کردیم! .
. ✅ شکایت مجلس از دولت به ‌خاطر اهمال در اجرای شفافیت حقوق و درآمد مسؤولان ✍️ طبق ماده 234 آیین نامه داخلی مجلس هر بار جمعی از نمایندگان درخواست رسیدگی به یک موضوع خاص را داشته باشند، پس از تصویب متن گزارش برای رسیدگی قضایی به قوه قضائیه ارسال می‌شود. ⭕️ آغاز رسیدگی به فیش های نجومی دولت روحانی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅ دنیای مرد و دنیای زن: نکاتی که تا به حال نشنیده اید ✍️ نکات اخلاقی از زبان استاد مرتضی صالحيان ⭕️ از دست ندهید .
♻️ ⚠️ از مصرف ماست و دوغ همراه با پرهیز کنید. ✅از باورهای غلط طبی که درجامعه رواج زیادی دارد و حتی به صورت عادت هم درآمده است مصرف همزمان لبنیاتی نظیر و با غذا برای بهره مندی از خواص خوب آنهاست، در صورتی که این گونه نیست. 🔹باید توجه داشت که جذب موجود در گوشتها در هر شرایطی خوب و بالاست، ولی علت ایجاد اختلال در جذب آهن، مصرف لبنیات نظیر ماست و دوغ همراه با خوراکی های حاوی آهن است. ❌پس "کباب ایرانی، دوغ ایرانی" شعار غلطی است! 🔴مصرف هم‌زمان ماست و در کنار هم منجر به تولید مواد می‌شود که بیشترین ضرر را به وارد می‌کند، پس به نوعی مصرف ماست یا دوغ با نامناسب است، برخلاف اینکه این مسئله رایج بوده و عوارضی را برای فرد مصرف‌کننده به همراه دارد. 🔸بهتر است افراد مبتلا به مشکلات گوارشی نظیر ، و و همچنین مبتلایان به برای مدتی ازمصرف ماست پرهیز نموده، یا ماست را همراه غذا میل نکنند و همچنین آن را همراه با مصلحات گرم (نظیر ، ، ، ، آویشن و کشمش) میل کنند. ⚠️این افراد از مصرف ماست همراه با غذاهای گوشتی مخصوصا گوشت به شدت پرهیز کنند. زیرا با همه خواص خوبی که ماست دارد هضم ماست کمی سخت است و ماده خام در بدن ایجاد نموده ‌و با رسوب این مواد در مفاصل موجب تشدید درد مفاصل می‌گردد. 🔺همچنین مصرف ماست همراه با غذاهایی که حاوی هستند نیز توصیه نمی شود. مصرف ماست با یا مضر بوده و مصرف همزمان ماست و می تواند باعث ایجاد درد معده گردد. ______________ 🔹طبع لبنیات سرد و تر می باشد و خوردن آن برای افراد سرد و تر و یا به اصطلاح خوب نيست و بهتر است همراه مصلحات آن يعني گرمیجات مصرف شود . 🔴خوردن لبنیات برای که اکثرا مزاج سردی دارند اصولا موجب و ابتلا به بیماری های می شود و بخصوص اگر در شب مصرف شود به علت اینکه طبع شب نیز سرد هست موجب بدن ، و التهاب می شود. ✅ افرادی که از بیماریها و ناراحتی های زیرنیز رنج می برند باید تا حد امکان از مصرف لبنیات پرهیز نموده و در صورت مصرف همراه با گردو، خرما، زنیان ،پونه کوهی یا گلسرخ استفاده نمایند: 🔸درد مفاصل 🔸یبوست 🔸 سنگ کلیه، مثانه و مشکل کیسه صفرا 🔸 نفخ معده،باد روده و میکروب معده. 🔸 لک سفید ( برص یا پیسی) 🔸 عفونت و ترشح زنانگی 🔸 کیست تخمدان 🔸 درد قاعدگی و شکم درد 🔸 اختلالات قاعده گی 🔸 سزارین 🔸 شب ادراری کودکان 🔸 صرع و تشنج 🔸 افسردگی و ناراحتی اعصاب 🔸 پر خوابی 🔸 آلزایمر یا فراموشکاری 🔸 پارکینسون یا رعشه و لرزش بدن ( سر، دست، پا، گردن ) 🔸 نفس تنگی،آسم وسینوزیت 🔸 کم کاری تیروئید 🟢 نسبت به سایر اقلام لبنیات مفید می باشد که می توان با عسل یا خرما میل کرد. ⚠️ توصیه نمی شود.  
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅ راز طول عمر پیرمرد ۱۴۰ ساله‌ مازندرانی با ۱۵۰ نواده و کاملاً سالم @kotob_tebi ✍️ پیرمرد: کره گاو را با قاشق می خورم ✍️ دکترهای دروغگو: شیر کم چرب بخورید تا سالم بمانید ⭕️ برای جلوگیری از هرگونه آسیب چشم زخم حتماً در حین تماشای کلیپ، ذکر «ماشاء‌الله لاقوة الا بالله العلی العظیم» را سه مرتبه بگویید .
(تقویم همسران) @teb_sayed_ya_seen ✴️ چهارشنبه 👈 26 آذر 99 👈 1جمادی الاول 1442 👈 16 دسامبر 2020 🏛 مناسبت های دینی و اسلامی . 🌙⭐️ احکام دینی و اسلامی . 👶مناسب زایمان و نوزادش مبارک و دوست داشتنی خواهد شد . ان شاءالله 🚘مسافرت : مسافرت خوب نیست و درصورت ضرورت همراه صدقه باشد . 🔭 احکام نجوم. 🌗 این روز از نظر نجومی روز مناسبی برای امور زیر است : ✳️ جراحی . ✳️ از شیر گرفتن کودک . ✳️ درو محصولات . ✳️ تشکیل شرکت . ✳️ و شکار نیک است . 📛 برای عقد و ازدواج و دیدار روسا خوب نیست. 👩‍❤️‍👨 انعقاد نطفه و مباشرت 👩‍❤️‍👩 مباشرت امروز ...# عروسی و مباشرت مکروه و فرزند ممکن است جن زده گردد . 💑 حکم مباشرت امشب (شب پنج شنبه) ، فرزند امشب حاکمی از حاکمان یا عالمی از عالمان می گردد . ان شاء الله 💉💉 حجامت خون دادن فصد برای رگ ها ضرر دارد . 💇‍♂💇 اصلاح سر و صورت باعث کوتاهی عمر می شود . 😴🙄 تعبیر خواب. خوابی که (شب پنجشنبه) دیده شود تعبیرش طبق ایه ی ۱ سوره مبارکه " حمد " است. بسم الله الرحمن الرحیم الحمد الله رب العالمین. و مفهوم آن این است که نامه یا حکمی از بزرگی به خواب بیننده برسد و مایه خوشحالی وی گردد . ان شاءالله و شما مطلب خود را دراین مضامین قیاس کنید. ✂️ ناخن گرفتن 🔵 چهارشنبه برای ، روز مناسبی نیست و باعث خارش میشود. 👕👚 دوخت ودوز چهارشنبه برای بریدن و دوختن روز بسیار مناسبی است و کار آن نیز آسان افتد و به سبب آن وسیله و یا چارپایان بزرگ نصیب شخص شود.ان شاالله ✴️️ وقت در روز چهارشنبه: از طلوع آفتاب تا ساعت ۱۲ ظهر و بعداز ساعت ۱۶ عصر تا عشای آخر( وقت خوابیدن) ❇️️ روز چهارشنبه : یا حیّ یا قیّوم ۱۰۰ مرتبه ✳️️ ذکر بعد از نماز صبح ۵۴۱ مرتبه که موجب عزّت در دین میگردد @teb_sayed_ya_seen 💠 ️روز چهارشنبه طبق روایات متعلق است به #امام_رضا_علیه السلام_ و . سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد. 🌸زندگیتون مهدوی ان شاالله🌸
(تقویم همسران) ✴️ پنجشنبه👈 27 آذر 1399 👈 2 جمادی الاول 1442 👈 17 دسامبر 2020 @teb_sayed_ya_seen 🕋 مناسب های دینی و اسلامی . 🎇 امور دینی و اسلامی . ❇️روز مبارک و محمودی است برای: ✅خواستگاری عقد و عروسی. ✅قرار داد و پیمان نامه نوشتن. ✅درختکاری. ✅تجارت و داد و ستد. ✅بنایی. ✅و جابجایی و نقل و انتقال خوب است. 🤒 مریض امروز زود خوب می شود. 👶 مناسب زایمان و نوزادش مبارک و خوش قدم خواهد شد . ان شاء الله 🚘 مسافرت:مسافرت خوب و مفید و سودمند است . 🔭احکام نجوم. 🌗 این روز از نظر نجومی روز مناسبی برای امور زیر است . ✳️ امور کشاورزی . ✳️ ختنه و نام گذاری فرزند . ✳️ درختکاری . ✳️ آغاز بنایی و تعمیرات . ✳️ و معامله خانه نیک است . 👩‍❤️‍👩 انعقاد نطفه و مباشرت مباشرت امروز ...# خداوند به فرزند هنگام زوال ظهر سلامتی دین و دنیا عطا خواهد کرد .ان شاءالله 💑 امشب: امشب (شبِ جمعه) ، فرزندش سخنوری توانا با بیانی زیبا و فصیح خواهد بود . ان شاء الله 💇‍♂💇 اصلاح سر و صورت : طبق روایات، (سر و صورت) در این روز ماه قمری ، حاجت روایی است . 💉💉حجامت فصد خون دادن . یا و فصد خوب نیست . 😴 تعبیر خواب امشب : اگر شب جمعه خواب ببیند تعبیرش از ایه ی ۲ سوره مبارکه " بقره " است . الم ذالک الکتاب لا ریب فیه ... و مفهوم آن این است که خواب بیننده بر چیزی اطلاع می یابد که در فکر و خاطرش نبود . ان شاء الله و شما مطلب خود را در این مضامین قیاس کنید . @teb_sayed_ya_seen 💅 ناخن گرفتن: 🔵 پنجشنبه برای ، روز خیلی خوبیست و موجب رفع درد چشم، صحت جسم و شفای درد است. 👕👚 دوخت و دوز: پنجشنبه برای بریدن و دوختن روز خوبیست و باعث میشود ، شخص، عالم و اهل دانش و علم گردد. ✴️️ وقت استخاره : در روز پنجشنبه از طلوع فجر تا طلوع آفتاب و بعد از ساعت ۱۲ ظهر تا عشاء آخر ( وقت خوابیدن) ❇️️ ذکر روز پنجشنبه نیز: لا اله الا الله الملک الحق المبین ✳️️ ذکر بعد از نماز صبح ۳۰۸ مرتبه موجب رزق فراوان میگردد . 💠 ️روز پنجشنبه طبق روایات متعلق است به . سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد. 🌸 زندگیتون مهدوی 🌸
. ✅ سلسله دروغ های وزارت بهداشت ✍️ وضعیت آزمایش انسانی واکسن کرونای ایرانی تا این لحظه: ✍️ ۱۲ تیرماه: واکسن کرونای ساخت ایران در آستانه آزمایش انسانی ✍️ ۲۴ آبان‌ماه: آزمایش انسانی ۲ واکسن ایرانی کرونا آغاز شد ✍️ ۲۶ آبان‌ماه: آزمایش انسانی واکسن کرونای ایرانی هفته آینده آغاز می‌شود ✍️ ۶ آذرماه: واکسن کرونای ایرانی تا ۲ هفته آینده وارد فاز انسانی می‌شود. ✍️ ۱۸ آذرماه: آزمایش انسانی واکسن کرونای ایرانی آغاز شد ✍️۲۵ آذرماه: تزریق فاز انسانی واکسن ایرانی کرونا از دی آغاز می‌شود .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅ عقیم سازی مخفی خانم ها در بیمارستانهای ایران ✍️ خاطر خوش عقیم سازی زنان ایران ✍️ تشویق و رقابت دکترها برای عقیم سازی زنان ✍️ عقیم سازی دائمی زنان ایران ⭕️ لطفا در گروهها و کانالها نشر حداکثری نمایید .
. ✅ نمونه زندگی با طب اسلامی ✍️ آیت‌الله صافی گلپایگانی هستن متولد ۱۲۹۷ و ۱۰۲ ساله از قم و ۴ ماه دیگه میتونن رکورد دیدن سه قرن شمسی رو ثبت کنن ✍️ آیت الله صافی گلپایگانی: بسیاری از علمای قدیم ما در علم طب اسلامی هم وارد بودند ⭕️ دکترهای طب جدید، حداکثر 80 سال عمر می کنند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅ نمکی: واکسن فقط 28% پیشگیری ایجاد میکند ✍️ فرایند تولید هر واکسن حداقل 70 سال طول می کشد ✍️ با این وضع، واکسن کرونا که طی یک سال با کمترین آشنایی از ویروس ساخته شده، بنظرتون چقدر تأثیر داشته باشه ؟ .
. ✅ حرام بودن واکسن آمریکایی کرونا ✍️ آیت الله محمّد جواد محقّق یزدی: ✍️ استفاده و تزریق هرگونه دارو و آمپول جهت بیماری کرونا که از بلاد کفر ، سیّما مؤسّسات وابسته به یهود وارد شده ، شبهه قویّ حرمت دارد . ✍️ و چنانچه شخصی با استفاده از این دارو جان مؤمنين را در معرض خطر قرار دهد ، مرتکب فعل حرام شده و قطعا ضامن است . .
. ✅ بازی دکترها و داروخانه ها با جان مردم ✍️ نگاه بقالی مأبانه به مسئله مهم دارو و درمان حاصلش می شود انبوه نامه هایی با مضمون نامه ی فوق که در آن داروساز(همان داروفروش) با نهایت وقاحت از پزشک(همان دارونویس) تقاضای نسخه کردن داروهای در حال انقضا(یا احیناً منقضی) را می کند ✍️ داروفروشان و دارونویسان جز به کسب درآمد حداکثری از بیماران(بخوانید مشتری ها) به چیز دیگری فکر نمی کنند .
. ✅ تعداد فرزندان اهل بیت(ع) در عمر کوتاه شان ✍️ تدابیر اهل بیت علیهم‌السلام در فرزند‌آوری و نگهداری فرزند .
. ✅ اگر فردا who بگه کرونا در "ارتفاع" یک متری از زمین حرکت میکنه ✍️ اغلب مردم چهاردست و پا روی زمین راه می روند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅ زدن واکسن کرونا در ایران اجباری خواهد شد ✍️ اجباری کردن تزریق واکسن طبق قوانین بین المللی(بخصوص لایحه نورنبرگ) غیرقانونی است ⭕️ بالاخره نقشه های سازمان صهیونیستی بهداشت جهانی و بیل گیتس و فائوچی عملی می‌شود .