eitaa logo
تریبون مستضعفین
1هزار دنبال‌کننده
1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
52 فایل
کانال رسمی پایگاه اطلاع رسانی تریبون مستضعفین Www.teribon.ir تریبونی برای آنان که رسانه‌ای ندارند
مشاهده در ایتا
دانلود
تریبون مستضعفین
⭕️گواهی جنجالی 🔺۴ ابهام درسابقه کاری بذرپاش 🔹بذرپاش و مجلس یازدهم پاسخگو باشند. http://Eitaa.com/teribon_ir
⭕️دو فوریت نمایندگان به طرح فسادزای قیر رایگان! 🔹 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی چهارشنبه (یکم مرداد 99) پارلمان جزئیات کلیات طرح دو فوریتی الحاق یک بند به تبصره یک قانون بودجه سال 1399 کل کشور(تخصیص قیر رایگان) را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مورد بررسی قرار دادند. وکلای ملت نهایتا پس از استماع نظرات مخالفان و موافقان طرح مزبور، با اکثریت آراء کلیات این طرح را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به تصویب رساندند. 🔹متاسفانه مجلس یازدهم در همین ابتدای کار علی رغم شعارهای مبارزه با فساد و بستن گلوگاه های فساد، با تصویب طرح دو فوریتی تخصیص قیر رایگان عملا زمینه های ایجاد رانت و فساد را در توزیع و چرخه قیر در کشور را فراهم کرد. طرحی که به دلیل مشکلات فراوان حتی در مجلس ضعیف و ناکارآمد دهم نیز از بودجه سال 99 حذف گردید. 🔹قیر رایگان یا همان قیر تهاتری به جای دادن پول پیمانکاران، مساله ای است که سال های گذشته اجرا شد اما به دلیل ایجاد مفاسد گوناگون متوقف شد و اکنون بیم آن می رود با مصوبه مجلس یازدهم مجددا چرخه تولید فساد به تبع این طرح به کار بیفتد. 🔹رانت، قاچاق، فساد در واگذاری و توزیع، اختلال در بورس و کاهش کیفیت قیر و از دست رفتن فرصت رقابت از جمله مواردی است که با اجرای این طرح در شبکه تولید مواد اولیه، پیمانکاران، کارفرمایان و شهرداری ها و دهیارهای ایجاد خواهد شد. فروش حواله های رایگان قیر در بازار سیاه و همچنین قاچاق قیر به خارج از کشور از جمله عوارض این طرح است. 🔹طرحی که در گذشته با مخالفت مرکز پژوهش های مجلس، مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای نگهبان و نهادهای نظارتی چون دیوان محاسبات، سازمان بازرسی کل کشور و وزارت اطلاعات مواجه شده است چگونه آن هم با دوفوریت و بدون کمترین کار کارشناسی در مجلس یازدهم کلیات آن به تصویب می رسد؟! 🔹از طرفی گزارش تفریغ بودجه سالانه کل کشور نشان می دهد که مقدار قابل توجهی از قیرهای تخصیص داده شده، در پروژه های عمرانی مورد استفاده قرار نگرفته است. به نظر می رسد یکی از دلایل اصرار بعضی نمایندگان فعلی و سابق ادوار مجلس برای اجرایی شدن این طرح نفوذ و دخالت نمایندگان در توزیع حواله های رایگان و کسب محبوبیت در حوزه انتخاباتی خود است. ✍️ http://Eitaa.com/teribon_ir
⭕️کاش مشکل از مهر و سربرگ بود کاش مشکل فقط مهر و سربرگ و ماجرای استفاده یا عدم استفاده از ‎ بود. گیرم معاون پژوهشکده با ترم ۳ کارشناسی شدن هم با ظاهر قانونی حل شد. بالاخره افکار عمومی نمی‌پرسد دانشجوی کارشناسی با کدام سوابق در ۲۲ سالگی می‌تواند مشاور شهردار تهران شود؟ ‏ اصلا همه چیز قانونی. دانشجوی دکتری بیکار که در ۲۷ سالگی آرزویش داشتن پراید است نمی‌پرسد چجوری کسی در همین سن بدون رزومه مرتبط مدیرعامل سایپا شد؟ در ۲۹ سالگی معاون رییس جمهور شدن را هم به حساب نخبگی می‌زند؟ در ۳۰ سالگی قائم مقام یکی از بزرگترین کارتل‌های اقتصادی کشور به اسم بنیاد تعاون سپاه شدن چطور؟ در سی و چند سالگی معاون یکی دیگر از کارتل‌های بزرگ زیر نظر رهبری به نام ستاد اجرای فرمان امام شدن هم بخاطر تجربه موفق کاری در همان آموزش پژوهشکده است؟ آیا مشکل فقط کاغذ بازی و رسمی کردن سابقه کار و ظاهر قانونی ساختن است؟ اصولگراها مشکل‌شان همین است. ‏همه چیز را همینقدر سطحی می‌بینند. با انتشار یک برگ پرینت فکر می‌کنند سوالات را پاسخ داده‌اند. حواس‌شان نیست نمک روی زخم است. هیچوقت نه عمق نارضایتی جامعه‌ که مثل انبار بنزین شده را می‌فهمند نه حجم نارضایتی توده‌ای که بخاطر فساد و پارتی بازی رایج در کشور در آستانه انفجار است. ‏اگر می‌فهمیدند در چنین اوضاعی از کشور حداقل برای حفظ ظاهر هم که شده جوانی که حتی بین بخش زیادی از حزب اللهی‌ها نماد ترقی با آسانسور است را اصلا گزینه می‌کردند؟ آنهم در یکی از مهمترین گلوگاه‌هایی که کارش مبارزه با رانت و فساد است؟ اسمش را هم بگذارند ‎؟ دورببن مخفی است؟ ‏ پراید در ذهن مردم نماد مرگ و میر، فساد صنعت خودروسازی و ناامنی است. اگر می‌خواهید به تولید داخل و اقتصاد مقاومتی و خودکفایی بزرگترین ضربه را بزنید، در تبلیغات، ‎ را نماد ایستادن روی پای خودمان بکنید. خود بخود تکلیف مردم با همه آن واژه‌های پیش گفته روشن می‌شود. ‏جوانگرایی بازی، با مسئول دفترها و کیف کش‌ها و نمادهای آسانسوری،در حکم تولید ملی بازی با پراید است. اگر موفق شوید اینها را بعنوان نماد جوانگرایی جا بزنید تا چندسال دیگر واژه‌هایی چون میدان دادن به جوان‌ها چنان به لجن کشیده میشوند که تا چند قرن دیگر کسی نتواند اسم‌شان را بیاورد. ✍ http://Eitaa.com/teribon_ir
هدایت شده از دی‌بی‌سی فارسی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺بخش خبری دی‌بی‌سی فارسی🔺 🔰 ۵ مرداد ۱۳۹۹ | 26 ژوئیه 2020🔰 گفت و گو با دکتر سریع الکلام استاد دانشگاه از تهران و الیاس احتشام رئیس اندیشکده بین المللی فرهنگ و انسان شناسی از تگزاس 🆔 @DBCpersian 🆔 @DBCpersian
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ آقای حاج علی‌اکبری به دنبال اجرای سیاست‌های چه کسی است؟ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در گفتگوی ویژه خبری در خصوص ترییون جریان انقلابی در نماز جمعه (خصوصا آقای رحیم پور ازغدی) تعبیر ساختارشکنی را بکار برد! در حالی که امام خامنه ای در تاریخ ۲۰ تیر ماه ۱۳۹۴ در دیدار با دانشجویان سراسر کشور بر حضور امثال استاد رحیم‌پور ازغدی در تریبون نماز جمعه تاکید داشتند. سوال اساسی این جاست که آقای حاج علی اکبری قرار است سیاست‌های چه کسی را در این جایگاه پیگیری کند؟ کدام بخش از سخنان رحیم پور ازغدی ساختارشکنانه است؟ کدام ساختار با حضور امثال رحیم پور ازغدی شکسته می‌شود؟ چه کسانی از حضور چنین چهره‌هایی در نماز جمعه هراس دارند؟ کدام قاعده زیر سئوال می رود اگر صدای انقلاب از تریبون انقلاب به گوش برسد؟ دلیل تفاوت دیدگاه رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با امام خامنه‌ای چیست؟ http://Eitaa.com/teribon_ir
Gomnam-Haftegi960720[03].mp3
6.83M
⭕️نوایی تقدیم به کوخ نشین ها، پابرهنه ها کپرنشین ها و کارتن خواب های تمامی تاریخ 🔺خطیب: حسین بن علی (ع) 🔺شاعر:محمد علی مودب 🔺مداح:میثم مطیعی http://Eitaa.com/teribon_ir
⭕️ عید قربان، عیدِ نفیِ آقازادگی 🔹عید قربان، بر خلاف آنچه بعضی پنداشته‌اند، اتفاقاً یکی از سیاسی‌ترین اعیاد اسلام است و یکی از مهم‌ترین شاخص‌های جامعه دینی را به رخ می‌کشد. شاخصه‌ای که اتفاقاً در جامعه امروز ایران هم محل بحث است. 🔹ابراهیم پس از آن که از فرزندش می‌گذرد و عملاً ثابت می‌کند دستور خدا را بر رابطه پدر_فرزندی ترجیح می‌دهد، به مقام امامت می‌رسد، «وَ إِذِ ابْتَلی إِبراهیمَ ربّه بِکلماتٍ فأتمهنّ قالَ إِنّی جاعِلُک لِلنّاسِ إِماماً » جالب اینجاست که ابراهیم می‌پرسد حالا که به این مقام رسیدم این اعتبار و جایگاه از طریق ژن به خانواده و بازماندگانم هم می‌رسد؟ «قالَ وَ مِنْ ذُرِّيَّتي »؟ و پاسخ می‌رسد که «قالَ لا يَنالُ عَهْدِي الظَّالِمينَ» یعنی: خیر، با آقازادگی نمی‌شود ادعای سروری کرد و اگر فرزند ابراهیم هم باشی و از موازین عدالت فاصله بگیری، حق نداری از اعتبار خانوادگی خرج کنی و در جایگاه تمشیت امور جامعه قرار بگیری. عید قربان، عید نفی آقازادگی و تاکید بر مناسبات عادلانه در سازماندهی جامعه دینی است. 🔹با این تفصیل، اتفاقاً نسبت عید غدیر و قربان هم آشکار می‌شود و نام گذاری «دهه ولایت» معنا و ‌منطق روشن‌تری پیدا می‌کند. حکومت و جایگاه سرپرستی و رهبری جامعه، مبتنی بر عهدی ملکوتی است و به علی علیه السلام که عادل‌ترین شخصیت امت است، «اختصاص» دارد که او هم ابراهیم دیگری است چرا که ده فرزندش یکی پس از دیگری به قربانگاه می‌روند و عملاً اثبات می‌کنند که در انجام رسالت الهی از مسموم و‌مقتول شدن ابایی ندارند. 🔹فرزندان رسول خدا از حضرت زهرا سلام الله علیها تا امام حسن عسکری علیه السلام به شهادت رسیدند تا خدا به فرشتگانش فخر کند که ببینید عهد مرا چه ظلم ستیزان فداکاری به دوش گرفتند. عید قربان عید امامت است و عید غدیر عید قربانی شدن و فداکاری برای اهداف مکتب. ✍️ 🌹 اعیاد بر همه عدالتخواهان مبارک http://Eitaa.com/teribon_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ رهبرانقلاب،امروز: اگر جریان تحریف شکست بخورد جریان تحریم نیز حتما شکست خواهد خورد. http://Eitaa.com/teribon_ir
⭕️ مسئله غدیر برای امام علی"ع" حکومت و قدرت نبود بلکه برقراری عدالت بود 🔺علامه امینی از منابع اهل سنت ولایت امیرالمومنین (ع) را اثبات می کند و این منابع بهترین وحدت نظری است، بنابراین ما در منابع نظری با برادران اهل سنت کاملاً به وحدت می رسیم. 🔺غدیر سند وحدت است نه منشأ اختلاف. در منابع اهل سنت صحبت از تمسک به ولایت است و این تمسک به معنی علاقه نیست بلکه تمسک یعنی و اقتدا. 🔹مسئله غدیر برای امام علی (ع) مسئله دنیا و حکومت، و ثروت نبوده، بلکه نگاه ایشان برقراری و نجات مردم است. ✍ @teribon
⭕️ مسئله غدیر برای امام علی"ع" حکومت و قدرت نبود بلکه برقراری عدالت بود 🔺علامه امینی از منابع اهل سنت ولایت امیرالمومنین (ع) را اثبات می کند و این منابع بهترین وحدت نظری است، بنابراین ما در منابع نظری با برادران اهل سنت کاملاً به وحدت می رسیم. 🔺غدیر سند وحدت است نه منشأ اختلاف. در منابع اهل سنت صحبت از تمسک به ولایت است و این تمسک به معنی علاقه نیست بلکه تمسک یعنی و اقتدا. 🔹مسئله غدیر برای امام علی (ع) مسئله دنیا و حکومت، و ثروت نبوده، بلکه نگاه ایشان برقراری و نجات مردم است. ✍ http://Eitaa.com/teribon_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ اختلاف‌کردن بر سر «خیانت به اسلام» است 🎙 : 🔹 یکی جزوه می‌دهد لعن می‌کند یک کسی را؛ یکی جزوه می‌دهد تعریف می‌کند از کسی! هر دویش خلاف است. هر دویش امروز غلط است. دست بردارید از نادانی! 🔹 این تفرقه امروز خیانت به اسلام است، با هر اسمی که باشد. امروز سر ولایت امیرالمومنین اختلاف کردن خیانت به اسلام است. 🔹 با اعمال شما مبادا اسلام دفن بشود. اگر دلسوز به اسلام و ملت هستید، دست از تفرق بردارید، اگر دلسوز به کشورتان هستید، دست از این تفرقات بردارید. http://Eitaa.com/teribon_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ امیرالمومنین(ع): من اسبِ تندروی جنگجو نمی‌خواهم؛ چون نه از میدان جنگ فرار می‌کنم و نه... 🔹روایتی از یک گفت‌وگو در میدان جنگ درباره ترور امام علی(ع) http://Eitaa.com/teribon_ir
⭕️چراغانی و مداحی کردن خوب است اما مسئله‌ی غدیر، اینها نیست. مسئله اقامه عدل است. 🔺امام خمینی(ره): این که در روایات ما و از آن زمان تا حالا این غدیر را آن قدر از آن تجلیل کرده اند، نه از باب این که حکومت یک مسأله ای است، حکومت آن است که حضرت امیر به ابن عباس می گوید که (به قدر این کفش بی قیمت هم پیش من نیست) ، آن که هست است. 🔺آن چیزی که حضرت امیر سلام الله علیه و اولاد او می توانستند در صورتی که فرصت به آنها بدهند، اقامه عدل را به آن طوری که خدای تبارک و تعالی رضا دارد انجام بدهند، اینها هستند لکن فرصت نیافتند. زنده نگه داشتن این عید نه برای این است که بشود و قصیده خوانی بشود و مداحی بشود، اینها خوب است، اما مسأله این نیست. 🔺مسأله این است که به ما یاد بدهند که باید تبعیت کنیم، به ما یاد بدهند که غدیر منحصر به آن زمان نیست، غدیر در همه اعصار باید باشد و روشی که حضرت امیر در این حکومت پیش گرفته است باید روش ملت ها و دست اندرکاران باشد. عید غدیر مبارک🌹 http://Eitaa.com/teribon_ir
⭕️برای مستضعفان! 🔺ذکر صریح این چند مثال قابل تقدیره اما بهترش اینه که همه املاک این‌چنینی رو روی سایت بنیاد مستضعفان بذارید و براشون تایملاین بازپس‌گیری، فروش و چگونگی مصرف در محرومیت‌زدایی تعریف کنید. باید شفاف ببینیم که املاک از حدادعادل و سپاه و احمدی‌نژاد و خاتمی گرفته شد و رسید به کپرنشین‌های سیستان و بلوچستان! 🔺من اعلام آمادگی میکنم که درصورت ارائه اطلاعات، از تاریخچه و سرنوشت املاک مستند بسازیم و ببینیم درطول ۴۰سال گذشته، کی به کی و با چه شرایطی ملک داده و یه سامانه بالا بیاریم و همه املاک رو روی اون به نمایش بذاریم و تا پول شدن و مصرف‌شدن اونا در محرومیت‌زدایی پیگیر ماجرا باشیم... ➕پ.ن: فتاح، رئیس بنیاد مستضفان در برنامه نگاه ۱ تلویزیون چندمورد از املاک بنیاد مستضعفان که در اختیار شخصیت‌های سیاسی و نهادهای مختلف نظام است را افشا کرد و از تلاش برای بازپس‌گیری آنها گفت: 📎 http://mfnews.ir/fa/news/13300 http://Eitaa.com/teribon_ir
تریبون مستضعفین
🔺‏تحجر در سالهای اخیر ریشه دوانده، در برابر الگوی انقلاب اسلامی صف‌آرایی و یارگیری کرده و قسر در رفته. حتی رگه‌هایی از آن به فکر و عمل بچه‌های خوب و دلبسته انقلاب وارد شده. مقابله با وحدت یک جلوه مهم اوست. 🔺اقدامات وحدت‌شکن در گنبدکاووسِ محب‌اهل‌بیت و همراه انقلاب و وقایع عید غدیر ‏مشهد تنها نمونه‌هایش نیست. متحجرین در سالهای اخیر وحدت را به یک آرمان بی‌اولویت تبدیل کرده‌اند. حتی صداوسیما رعایت این ماجرا را نمیکند و به‌اسم دفاع از ولایت علوی در ایام مختلف حتی رمضان حرفهای اختلافی را به حرفهای وحدتی و تقریبی سیطره داده. رفتارهای وحدت‌شکن حتی ‏بعضا از بچه‌های خوب سر میزند. کافیست در ایامی مثل ربیع و غدیر و... شبکه‌های اجتماعی را بچرخید یا سری به بسیاری هیئات بزنید. 🔺مشکل فقط از تکفیریها و افراطها در اهل‌تسنن نیست در شیعه هم هست انهم نه‌فقط تشیع لندنی. تغییر ماجرای اصلی در ولایت را بعد از استعمار و انقلاب اسلامی نمیفهمند‏به‌اسم ولایت علی ریشه ولایت علی را میزنند. 🔺بخش عمده اصلاح برعهده سخنگویان دینی ماست که بسیاریشان این رعایتها را نمیکنند همانگونه که سخنگویان مدعی در اهل‌تسنن وظیفه‌شان را در این حوزه انجام نمیدهند. 🔺ولایتیهای بی‌ولایت، دوران مبارزه به روحانیون انقلابی تقریبی مثل بهشتی حمله میکردند‏حالا هم مدام، آن رگه بیرون میزند. در اهل تسنن هم روشن‌بینان تقریبی به دست ایران و حکومت و.... متهم میشوند. 🔺مبارزه با مخالفین وحدت و تقریب، جزو سخت‌ترین بخشهای مقابله با تحجر است که مخالفینش صورتک ولایت و جماعت بر چهره زده یا در ذهن و قلبشان خود را ولایی یا اهل سنت نبوی میپندارند. http://Eitaa.com/teribon_ir
⭕️۴ نکته پیرامون افشاگری های پرویز فتاح فتاح در اقدامی کم سابقه اسامی نهادها و افرادی که در املاک بنیاد مستضعفان هستند و به دلایل مختلف یا تخلیه نکرده اند یا حاضر به پرداخت اجاره نشده اند را اعلام کرد و به آنها اولتیماتوم داد. از کاخ مرمر در اختیار مجمع تشخیص مصلحت نظام تا مدرسه فرهنگ حداد عادل در خیابان فرشته، ​ساختمان مرکز مطالعات و تحقیقات زنان در اختیار خانم ابتکار و مولاوردی، ساختمان بنیاد باران خاتمی، ساختمان ولنجک احمدی نژاد، ساختمان مرکز پژوهش های مجلس، ساختمان کوهک در اختیار ارتش، ملکی در جماران در اختیار سپاه ولی امر همه را علنی و صریح در برنامه زنده تلویزیونی نام برد و درخواست تخلیه کرد. هرچند بعد از این افشاگری نهادها و افراد مذکور در اطلاعیه های جداگانه پاسخ هایی به اظهارات فتاح دادند. 1⃣ اولین نکته ای که در این رابطه به نظر می رسد این است که اساس کار بنیاد مستضعفان و جناب فتاح بازپس گیری املاک متعلق به مستضعفان و مصرف آنها در جهت منافع مستضعفان است. لذا جدای از بررسی نیت جناب فتاح و بعضی از گمانه زنی ها پیرامون حضور ایشان در انتخابات 1400 که البته تاکنون با تکذیب ایشان مواجه شده است این اقدام بسیار لازم و از وظایف بنیاد مستضعفان بوده است. کسانیکه که تاکنون به ناحق در املاک و زمین های بنیاد مستضعفان بوده اند باید تخلیه کنند تا عایدی این املاک به صاحبان اصلی آنها یعنی مستضعفان برسد، لذا در اصل این مساله باید مدافع مطالبه رئیس بنیاد مستضعفان بود. 2⃣اما نکته حائز اهمیت آن است که این افشاگری ها از جانب یک مقام مسئول زمانی پذیرفته خواهد شد و در ریل منطقی خود قرار خواهد گرفت که بنیاد مستضفعان با شفافیت حداکثری لیست تمامی اموال بنیاد مستضعفان را با جزئیات که اکنون در تصرف چه نهاد و اشخاصی است و عایدی آنها دقیقا در کجا مصرف می شود را منتشر کنند تا مردم بدانند که این اظهارات رسانه ای چقدر سیاسی و چقدر واقعی و پیوست عملی دارد. باید سامانه ای طراحی شود که نه تنها لیست اموال بنیاد مستضعفان در آن درج شود، بلکه روزشمار مهلت به نهادهای مختلف، فروش و چگونگی مصرف در جهت حمایت از مستضعفان با جزئیات منتشر شود. باید روشن شود در 40 سال گذشته املاک بنیاد براساس چه ضابطه هایی به چه نهادها و افرادی تعلق گرفته و در صورت بازپس گیری آن املاک چگونه مصرف شده، آیا به مستضعفان رسیده یا سرنوشت دیگری پیدا کرده است؟ 3⃣در صورت صحت اظهارات ریاست فعلی بنیاد مستضعفان، این سئوال مطرح می شود که روسای قبلی این نهاد چه نقشی در این واگذاری ها داشته اند؟ باید بصورت دقیق مشخص شود که واگذاری‌هایی اگر بدون ضابطه بوده است در زمان ریاست کدام از افراد قبلی بوده و آنها باید در محضر افکار عمومی و دستگاه قضایی پاسخگو باشند. نمی شود ریاست فعلی بنیاد مستضعفان از واگذاری های بی ضابطه مربوط به سال های گذشته گلایه کند اما کسی از واگذارکننده ها سئوالی نپرسد. 4⃣اکنون و بعد از افشاگری سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان، تمامی افراد و نهادهای مختلف جوابیه های جداگانه ای به اظهارات ایشان داده و بر قانونی بودن تصرفات خود تاکید کردهاند. که باید تکلیف صحت و سقم ادعاهای طرفین در دستگاه قضایی روشن شود. بنظر می رسد اگر جناب فتاح بر اظهارات خود اطمینان دارند جدای از انتشار اسناد و اطلاعات املاک بنیاد مستضعفان در سامانه ای جهت اطلاع افکار عمومی، باید در دستگاه قضایی نیز از نهادهایی که به ناحق متصرف هستند شکایت کند تا تکلیف نهایی روشن گردد. و البته در مقابل نیز افراد و نهادهای مذکور نیز اگر به پاسخ های خود اطمینان دارند به دلیل نشر اکاذیب از ریاست بنیاد مستضعفان شکایت کنند تا دیگر کسی نتواند بدون استناد قانونی و مستدل نهادها و افراد مختلف را در برنامه زنده تلویزیونی زیرسئوال ببرد. درغیراینصورت مانند بسیاری از افشاگری های گذشته این مسائل در افکار عمومی خواهد ماند و به مرور ظن فساد سیستمی و فراگیر تثبیت خواهد شد. ✍ http://Eitaa.com/teribon_ir