زیارت امام حسن علیهالسلام در
«روز دوشنبه»
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
«السَّلامُ عَلَيْكَ يَا ابْنَ رَسُولِ رَبِّ الْعَالَمِينَ، السَّلامُ عَلَيْكَ يَا ابْنَ أَمِيرِالْمُؤْمِنِينَ، السَّلامُ عَلَيْكَ يَا ابْنَ فاطِمَةَ الزَّهْرَاءِ، السَّلامُ عَلَيْكَ يَا حَبِيبَ اللّٰهِ، السَّلامُ عَلَيْكَ يَا صِفْوَةَ اللّٰهِ، السَّلامُ عَلَيْكَ يَا أَمِينَ اللّٰهِ، السَّلامُ عَلَيْكَ يَا حُجَّةَ اللّٰهِ، السَّلامُ عَلَيْكَ يَا نُورَ اللّٰهِ، السَّلامُ عَلَيْكَ يَا صِرَاطَ اللّٰهِ، السَّلامُ عَلَيْكَ يَا بَيَانَ حُكْمِ اللّٰهِ، السَّلامُ عَلَيْكَ يَا نَاصِرَ دِينِ اللّٰهِ، السَّلامُ عَلَيْكَ أَيُّهَا السَّيِّدُ الزَّكِىُّ؛،
السَّلامُ عَلَيْكَ أَيُّهَا الْبَرُّ الْوَفِىُّ، السَّلامُ عَلَيْكَ أَيُّهَا الْقَائِمُ الْأَمِينُ، السَّلامُ عَلَيْكَ أَيُّهَا الْعَالِمُ بِالتَّأْوِيلِ، السَّلامُ عَلَيْكَ أَيُّهَا الْهَادِى الْمَهْدِىُّ، السَّلامُ عَلَيْكَ أَيُّهَا الطَّاهِرُ الزَّكِىُّ، السَّلامُ عَلَيْكَ أَيُّهَا التَّقِىُّ النَّقِىُّ، السَّلامُ عَلَيْكَ أَيُّهَا الْحَقُّ الْحَقِيقُ، السَّلامُ عَلَيْكَ أَيُّهَا الشَّهِيدُ الصِّدِّيقُ، السَّلامُ عَلَيْكَ يَا أَبَا مُحَمَّدٍ الْحَسَنَ بْنَ عَلِيٍّ وَرَحْمَةُ اللّٰهِ وَبَرَكاتُهُ.»
زیارت امام حسین علیهالسلام در
«روز دوشنبه»
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
«السَّلامُ عَلَيْكَ يَا ابْنَ رَسُولِ اللّٰهِ، السَّلامُ عَلَيْكَ يَا ابْنَ أَمِيرِالْمُؤْمِنِينَ، السَّلامُ عَلَيْكَ يَا ابْنَ سَيِّدَةِ نِساءِ الْعالَمِينَ، أَشْهَدُ أَنَّكَ أَقَمْتَ الصَّلاَةَ، وَآتَيْتَ الزَّكَاةَ، وَأَمَرْتَ بِالْمَعْرُوفِ، وَنَهَيْتَ عَنِ الْمُنْكَرِ، وَعَبَدْتَ اللّٰهَ مُخْلِصاً، وَجَاهَدْتَ فِى اللّٰهِ حَقَّ جِهادِهِ حَتَّىٰ أَتَاكَ الْيَقِينُ، فَعَلَيْكَ السَّلامُ مِنِّى مَا بَقِيتُ وَبَقِىَ اللَّيْلُ وَالنَّهَارُ، وَعَلَىٰ آلِ بَيْتِكَ الطَّيِّبِينَ الطَّاهِرِينَ؛
أَنَا يَا مَوْلَاىَ مَوْلىً لَكَ وَ لِآلِ بَيْتِكَ، سِلْمٌ لِمَنْ سَالَمَكُمْ، وَحَرْبٌ لِمَنْ حَارَبَكُمْ، مُؤْمِنٌ بِسِرِّكُمْ وَجَهْرِكُمْ، وَظَاهِرِكُمْ وَبَاطِنِكُمْ، لَعَنَ اللّٰهُ أَعْداءَكُمْ مِنَ الْأَوَّلِينَ وَالْآخِرِينَ، وَأَنَا أَبْرَأُ إِلَى اللّٰهِ تَعالىٰ مِنْهُمْ، يَا مَوْلَاىَ يَا أَبا مُحَمَّدٍ، يَا مَوْلَاىَ يَا أَبا عَبْدِاللّٰهِ، هٰذا يَوْمُ الإِثْنَيْنِ وَهُوَ يَوْمُكُما وَبِاسْمِكُما وَأَنَا فِيهِ ضَيْفُكُما، فَأَضِيفانِى وَأَحْسِنا ضِيَافَتِى، فَنِعْمَ مَنِ اسْتُضِيفَ بِهِ أَنْتُمَا، وَأَنَا فِيهِ مِنْ جِوارِكُما فَأَجِيرانِى، فَإِنَّكُمَا مَأمُورانِ بِالضِّيافَةِ وَالْإِجارَةِ، فَصَلَّى اللّٰهُ عَلَيْكُمَا وَآلِكُمَا الطَّيِّبِينَ.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 کلام «حضرت امام» رضوانالله علیه
* اگر خدای نخواسته این جمهوری اسلامی شکست بخورد
شکست برای همه مسلمین در همه اعصار است ...
15.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⤴️ شرح در کلیپ
* کاش اینجا میشدی ، میدیدی چه ده با صفاییه
خلاصه وقت کردی بیا تماشا کن ...
🌷 و البته که در باغ شهادت برای مشتاقان شهادت و رهروان شهدا همچنان باز است ...
💠 با «قرآن کریم» نورانی شویم
سوره مبارکه آل عمران آیه ۲۷
تُولِجُ اللَّيْلَ فِي الْنَّهَارِ وَتُولِجُ النَّهَارَ فِي اللَّيْلِ وَتُخْرِجُ الْحَيَّ مِنَ الْمَيِّتِ وَتُخْرِجُ الَمَيَّتَ مِنَ الْحَيِّ وَتَرْزُقُ مَن تَشَاء بِغَيْرِ حِسَابٍ
(خداوندا) تو شب را به روز و روز را به شب درآورى
و زنده را از مرده و مرده را از زنده بيرون آورى
و هر كه را خواهى بى شمار روزى مىدهى.
آیا پیروز نهایی جهاد امام حسین ع ، یزید ملعون بود ؟ مجتبی مهدوی ارفع.mp3
4.5M
🔒 پیروز نهایی در واقعه عاشورا چه کسی بود ؟
🔓 پاسخ توسط استاد : محسن مهدوی ارفع
#تاریخ اسلام
انسانشناسی 4.mp3
7.09M
#باز_نشر | #درس_گفتار
📻انسان شناسی
💠جلسه چهارم
🎙دکتر صفدر الهی راد
🔰همه مفاهیم در ذهن وجود دارند. چه مفاهیمی که در خارج مصداق داشته باشند و چه مفاهیمی که در خارج مصداق نداشته باشد. مثل: اژدهای هفت سر
♻️جلسه سوم
#انسان_شناسی
#مفاهیم_ذهنی
#علم
🔻
4.MP3
19.89M
#باز_نشر | #درس_گفتار
📻فلسفه حجاب
💠جلسه چهارم
🎙آیتالله سید یدالله یزدانپناه
💠مفسران ذیل آیه تبرج، حکم آیه را شامل همه زنان دانستهاند و منحصر کردن آن به زنان پیامبر را ناصحیح میدانند.همچنین بنا به گفته مفسران بر دیگر شواهد قرآنی، به ویژه آیه ۳۵ سوره احزاب که هم مردان و هم زنان مسلمان و مؤمن مورد خطاباند، مردان مسلمان نیز ملزم به رعایت حدود شرعیاند و تبرّج منحصر به زنان نیست.
◀️جلسه سوم
#فلسفه_حجاب
#قرآن
#تبرج
🔻
خداشناسی فلسفی 7.mp3
20.44M
#باز_نشر | #درس_گفتار
🎧خداشناسی فلسفی
#جلسه_هفتم
🎙آیت الله فیاضی
💠نظریه وحدت شخصی وجود به عنوان دیدگاهی بدیع در ساحت حکمت اسلامی، تأثیر بنیادینی در بسیاری از مباحث حکمی داشته است. از جمله می توان به تأثیر آن در مباحث توحید افعالی، جبر و اختیار، وجه خاص، خلق جدید و اصل علیت اشاره کرد.
♻️جلسه ششم
🗓تاریخ : ۱۴۰۲/۰۱/۲1
#وحدت_وجود
#وجود
#خداشناسی
🔻
فلسفه دین جلسه۶.mp3
17.42M
#باز_نشر | #درس_گفتار
🎧درس فلسفه دین
#جلسه_ششم
🎙دکتر رضا برنجکار
💠مبناگرایی اصطلاحی است در باب نظریههای فلسفی معرفت که بر اساس آن فرد مبناگرا معتقد است، دانش باید بر باور موجه و یا برخی دیگر از اصول یقینی تکیه کند.
♻️جلسه پنجم
📆نیمسال اول و دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱_ ۱۴۰۲
#فلسفه_دین
#تجربه_دینی
#علم_حضوری
🔻