فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#طلبگی
♦️ در هر بخشی از دستگاه روحانیت که خدمت می کنید، اگر این چند دقیقه را نبینید ضرر میکنید ...
🔸 سخنرانی آیتالله حائری در میان بزرگانی چون آیتالله شاهرودی و آیت الله جوادی و ...
@tollabolkarimeh 🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎧 پاسخ #شهید_مطهری به شبهه انواع نمیشود و نمیتوانیم
میتوان گناه نکرد!!!
چرا انسان باید مسخر باشد؟؟!!!
@tollabolkarimeh 🌷
✅ حجت الاسلام #محمودمقدمی دبیر شورای هماهنگی گروههای فرهنگی حوزه در گفتگو با #خبرگزاری_فارس در مورد نامه درخواست اساتید و طلاب حوزه و این مجموعه جهت بازداشت و #محاکمه آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی
🔹 حجت الاسلام مقدمی: #شورایهماهنگیگروههایفرهنگیحوزه در سال ۱۳۹۴ و در پاسخ به فرمان مقام معظم رهبری به نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه، مبنی بر ضرورت انقلابی ماندن حوزه تشکیل شد.
🔹 در حال حاضر این شورا که به هیچ شخص یا نهادی وابسته نیست، از ۸۰ گروه فرهنگی حوزوی تشکیل شده و #ماموریت خود را «امر به معروف و نهی از منکر مسئولین حوزه و نظام » میداند و حمایت و تایید این نامه نیز در همین راستا صورت گرفته است.
🔹 ما عملکرد مسئولین فضای مجازی و کمکاری آنان در ایجاد اینترنت ملی را بر خلاف دستورات و منویات رهبر معظم انقلاب امام خامنهای دانسته و مصداق بارز منکر و زمینهساز #اشاعهفحشا و سلطه استکبار میدانیم.
🔹 امید واثق داریم آیتالله #رئیسی با توجه به عملکرد ایشان، جهت روشن شدن کوتاهیهایی که عامدانه و یا جاهلانه در جهت عدم اجرای اینترنت ملی و بازگذاشتن دست دشمن در مهندسی افکار عمومی صورت گرفته، ورود کند.
@tollabolkarimeh 🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مطالبه مهم رهبر انقلاب...
🔰اساتید و فضلای حوزه های علمیه کشور به چه چیزی معترض هستند؟
🔰آیا آذری جهرمی و فیروزآبادی دستگیر و محاکمه خواهند شد؟
❓آیا قوه قضائیه انقلابی عمل خواهد کرد؟
💢 لطفا همه به این کمپین بپیوندید 👇
https://www.farsnews.ir/my/c/23860
@tollabolkarimeh 🌷
📉ویروسی مرگبارتر از کرونا در ایام قرنطینه
نمونههایی از این دست را پیشتر دیدهایم، نموداری نزولی که اولش با بیحجابی شروع شده کمکم بهسمت لایوهای زیاده از حد صمیمانه میرود، با سرعت به برهنگی فرهنگی و فرهنگ برهنگی مبدل شده؛ در نهایت با یک تیرخلاص تو را در خلسه کامل هویتی و فروپاشی روحی، الی الابد سرگردان و متحیر خواهد کرد.
🕳در این باتلاق مکنده فرقی ندارد برصیصای زاهد باشی یا بلعم باعورا، حواست نباشد و به تمنای نفساماره دل سپاری تو را ذره ذره در ژرفای اقیانوس بیانتهای شهوات مستغرق ساخته، گنجینه حیا و کرامت نفسانیت تو را به یغما خواهد برد.
📱در این ایام قرنطینه و خانهنشینی، برخی سلبریتیها هیجانزده از سیر صعودی بازدیدکنندگانشان در فضای مجازی، هر آنچه را که نباید، هر آنطور که نباید در صفحاتشان به اشتراک گذاشتند. از چالشهای کپی شده، تجویز دارو، غر زدنهای مکرر تا چشممان روشن؛ لایوهای جهتدار با پوششهای غیر متعارف!
❗️مواجه شدیم با شکل جدیدی از حجاب، تفاسیر جدیدی از مصادیق دین، خواستگاری از زن شوهردار و کامنتهای شرمآور! این لایوها، محتوا و حواشی متعفن پیرامونش ادامه دارد و بیننده آن جوانان و فرزندان ما...
❄️″وزیر جوانمان″ هم در راستای تحقق تعهداتش ترافیک رایگان اینترنت هدیه میدهد، توئیت بازی میکند و ″سرش را تا گردن″ در برف فرو میکند تا جهانش سپید باقی بماند...
«حیا و ایمان در یک رشته و همدوش یکدیگرند، و هروقت یکی از آن دو برود، دیگری هم در پی آن میرود» امامصادق(ع)
@tollabolkarimeh 🌷
🌼دعای روز نهم ماه مبارک رمضان🌼
🌷اللهمّ اجْعَلْ لی فیهِ نصیباً من رَحْمَتِکَ الواسِعَةِ و اهْدِنی فیهِ لِبراهِینِکَ السّاطِعَةِ و خُذْ بناصیتی الی مَرْضاتِکَ الجامِعَةِ بِمَحَبّتِکَ یا أمَلَ المُشْتاقین.
خدایا قرار بده برایم در آن بهره ای از رحمت فراوانـت وراهنمائیم کن در آن به برهان و راههای درخشانت وبگیر عنانم به سوی رضایت همه جانبه ات بدوستی خود ای آرزوی مشتاقان.🌷
@tollabolkarimeh 🌷
9.mp3
3.7M
💫☀️ مسأله شرعی به همراه شرح دعای روز نهم ماه مبارک رمضان- حضرت آیت الله مجتهدی(ره)☀️💫
@tollabolkarimeh 🌷
اگر بخواهید به جايی برسيد، با کار حوزه و دانشگاه مشکلتان حل نمی شود. اين فقط به شما علم می دهد؛ آن که مشکل شما را حل می کند سجاده نماز شب است.
اگر خواستیم ببینیم آیا با خدا مأنوسیم یا نه، باید ببینیم از خواندن قرآن كه سخن خدا با ماست و از خواندن نماز كه سخن ما با خداست، احساس ملال میكنیم یا احساس نشاط؟
_ آیت الله #جوادی_آملی
@tollabolkarimeh 🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️👆 توهین بیشرمانه یک کارشناس نمای غربزده، به ساحت مقدس مرجع شهید علامه شیخ فضل الله نوری اعلی الله مقامه الشریف، در رسانه ملی (شبکه چهار، برنامه زاویه)
👈 در غفلت و انفعال اصحاب انقلاب، بخصوص حوزویان‼️‼️⁉️
💠 امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه):
مخالفین و دشمنان شیخ فضل الله(ره) از جاهلین و معاندین بوده و هستند.۱۳۴۸ش نجف اشرف،
💠 امام خامنه ای (حفظه الله):
...مجتهد بزرگی مثل شیخ فضلاللَّه نوری _را که از بانیان و بنیانگذاران و رهبران #مشروطه بود، به جرم اینکه با #جریان_انگلیسی و غربگرای #مشروطیت همراهی نکرد، ضد مشروطه قلمداد کردند، که هنوز هم یک عده قلمزن های ما، گوینده ها و نویسنده های ما همین حرف دروغ بی مبنای بی منطق را نشخوار می کنند و تکرار می کنند.۸۴/۸/۸
...شیخ فضل الله را اول متهم کردند، اول او را ضد مشروطه قلمداد کردند، و بعد او را کشتند و همیشه همینطور است. همیشه کسانی را که می خواهند از هدف ها و آرمان های عالی انسانیشان دور کنند، همیشه هرگاه می خواهند شتابندگان به سوی حکومت عدل اسلامی را متوقف کنند، آنها را به کهنه پرستی، به وابستگی، به ضدیت با آرمان های دموکراسی متهم می کنند.و شیخ فضل الله قربانی عدالت شد/۱۳۵۹
✍ شایسته و ضروری است که فعالین سیاسی، ضمن تماس با صدا و سیما، اعتراض خود را نسبت به این هتک حرمت و رویه نامیمون دعوت از اینگونه معاندین اعلام نمایند/جزاک الله خیرا👇
سامانه هاي نظارتي صدا و سيما
📞شماره تلفن
1- ارتباطات مردمي صداو سيما(تلفن گويا)تهران 162
2- ارتباطات مردمي صدا و سيما(براي شهرستانها) 0212781
/شهید رابع
@tollabolkarimeh 🌷
✅ جوابیه عالمانه اندیشمند متفکر، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین خادمیان نوش آبادی، به توهین کننده به ساحت مقدس مرجع شهید علامه شیخ فضل الله نوری اعلی الله مقامه / شهید رابع
@tollabolkarjmeh 🌷
👇👇👇
شیخ شهید ره.pdf
54.6K
✅ نسخه PDF جوابیه عالمانه اندیشمند متفکر، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین خادمیان نوش آبادی، به توهین کننده به ساحت مقدس مرجع شهید علامه شیخ فضل الله نوری اعلی الله مقامه الشریف.
@tollabolkarimeh 🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وقتی #شهید_مطهری برای یک مجله مستهجن مطلب مینوشت!!☝️
جای خالی #شهید_مطهری و فهم ایشان در جامعه ما خالی است.
🎙 دکتر #غلامی
@tollabolkarimeh 🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴آزادی در #اسلام و #لیبرالیسم
⚠️ اگر طبق آزادی لیبرالی و امانیستی بخوایم با کرونا برخورد کنیم، نباید کسی قرنطینه بشه و نباید آزادی کسی رو محدود کنیم...
در اسلام هر جا آزادی اشخاص سبب آسیب حقوق دیگران شود،فرد مرتکب حق الناس شده..
تو در جامعه آزادی..اما آزاد نیستی حقوق دیگران رو بخطر بندازی..
@tollabolkarimeh 🌷
💠لوازم هدایت یک جامعه و شرایط هادیان آن
♨️آدمى كه سر و كارش فقط با چند كتاب معين در يك علم بخصوص مثلًا فقه، ادبيات، فلسفه و غيره باشد و در كنج مدرسه بسر برد نمى تواند بفهمد در جامعه چه مى گذرد و چه بايد كرد. انسان در كنج مدرسه نمى تواند مصالح جامعه را تشخيص بدهد... على هذا نشستن و هى انتقاد كردن و ايراد گرفتن، اين كار را نكن، آن كار را نكن، اسمش هدايت نيست./فاطر
🔰شهید مطهری
👇👇👇
@tollabolkarimeh 🌷
هدایت شده از طلاب الکریمه
💠لوازم هدایت یک جامعه و شرایط هادیان آن
🔰شهید مطهری
🔰🔰🔰🔰🔰🔰
🔹روايتى كه ديشب از حضرت رضا عليه السلام خواندم وظيفه خطيب را در سه قسمت بيان كرده بود .... قسمت دوم همان است كه فرمود: وَ تَوْقيفِهِمْ عَلى ما ارادَ مِنْ مَصْلَحَةِ دينِهِمْ وَ دُنْياهُمْ يعنى خطيب مردم را آگاه گرداند به مصالح دين و مصالح دنيوى آنها ...
🔹دو اشكال در اين كار هست: يكى اينكه علم و اطلاع زياد مى خواهد، ديگر اينكه اخلاص بسيار لازم است كه آنچه را از مصالح عاليه دينى و دنيايى مى فهمد همانها را به مردم بگويد...
🔹اما علم و اطلاع. اولًا بايد علم و اطلاعش به مبانى دين كافى باشد، بايد اسلام را كاملًا بشناسد، به روح تعليمات اسلامى آگاه باشد؛ ظاهر اسلام و باطن اسلام، پوسته اسلام و هسته اسلام، همه را در حد خود و جاى خود بشناسد تا بفهمد مصلحت دين يعنى چه. ثانياً تنها دانستن و شناختن دين براى مصلحت گويى كافى نيست؛ جامعه را بايد بشناسد، به اوضاع دنيا بايد آگاه باشد، بايد بفهمد كه در دنيا چه مى گذرد و امروز مصلحت جامعه اسلامى در برابر جريانهاى موجود دنيا چه اقتضا مى كند، و مردم را به آن جريانها و مصالح واقعى آنها آگاه بكند.
🔹متأسفم كه بايد بگويم ما ازاين جهت ضعيفيم. ما در جنبه موعظه ضعيف نبوده ايم و نيستيم و لااقل خيلى ضعيف نيستيم اما در اين قسمت خيلى ضعيفيم، در اين جهت كمتر مطالعه داريم. اين كلام امام رضا عليه السلام خيلى قيمت دارد. فرمود: مردم را به مصلحت دين و دنياى آنها آگاه بكنيد. آدمى كه سر و كارش فقط با چند كتاب معين در يك علم بخصوص مثلًا فقه، ادبيات، فلسفه و غيره باشد و در كنج مدرسه بسر برد نمى تواند بفهمد در جامعه چه مى گذرد و چه بايد كرد. انسان در كنج مدرسه نمى تواند مصالح جامعه را تشخيص بدهد. علم و اطلاع به اوضاع جارى و متغير جهان لازم است. شامّه تيز مى خواهد كه حتى حوادثى كه در آينده واقع مى شود از حالا پيش بينى كند و جامعه را طورى از آن حادثه عبور دهد كه با خطرى مواجه نشود.
🔹هدايت بدون قدرت پيش بينى امكان پذير نيست. هدايت يعنى چه؟ هدايت يعنى راهنمايى. قافله اى در راهى به سوى مقصدى حركت مى كند، از يك نفر مى پرسند راه فلان مقصد كجاست و او نشان مى دهد، مى گويد از اين طرف برو يا از آن طرف. اين، راهنمايى است كه فرع بر راه بلدى است. چه كسى مى تواند راهنماى قافله باشد؟ كسى كه بفهمد قافله چه مسيرى دارد و به كجا مى رود.
🔹جامعه مانند قافله اى هميشه در حال حركت است. ما چه بخواهيم و چه نخواهيم اين قافله در حركت است. ما بايد بفهميم كه اين قافله را چگونه سوق بدهيم. ... مصلحت شناسى اجتماع يعنى اين. غير اين اگر باشد ممكن نيست كسى بتواند واقعاً هادى جامعه باشد و مصالح جامعه را بگويد.
🔹كِى مى توانيم هادى جامعه باشيم؟ وقتى كه همه اينها را بدانيم، جاى همه اينها را تميز بدهيم، بفهميم در كجا جامعه را ترمز كنيم، در كجا فرمان را بپيچيم. جامعه حركت دارد، تحولات دارد. گاهى تحولات بزرگ اجتماعى پيش مى آيد، جامعه به سر يك پيچ مى رسد و بايد از آن پيچ جامعه را عبور داد. الآن جامعه ما با وضع جديدى كه پيش آمده و با تمدن جديدى كه پيش آمده، با مسلكهاى مختلف و متفاوتى كه پيدا شده، انديشه هاى گوناگونى كه پديد آمده، بر سر يك پيچ قرار گرفته، در برابر يك دست انداز قرار گرفته و بايد به راحتى و بى خطر از آن بگذرد، بايد اندكى فرمان را پيچ داد تا از خطر برهد. ديوارى در برابر ما قرار گرفته و بايد از آن ديوار بپيچيم و بگذريم و به راه خودمان ادامه دهيم. نبايد چشم بسته روى همان خطى كه حركت مى كرديم حركت كنيم. سابقاً ديوار نبود حالا ديوارى در جلو ما هست، دست اندازى نبود حالا دست انداز پيدا شده، به رودخانه رسيده ايم، به درّه و كوه رسيده ايم.
🔹به هرحال هادى اجتماع بايد بفهمد در كجا جامعه را بپيچد و در مسير جديدى بيندازد و به سوى مقصد اصلى خود حركت كند. همچنين بايد بدانيم كجا گاز بدهيم و بر سرعت بيفزاييم. يك جا ميدان مسابقه است و همه كوشش مى كنند كه مسابقه را ببرند و پيش بيفتند، بايد بر نيرو و سرعت افزود. امروز دنيا ميدان مسابقه علم و صنعت شده است. حالا كه چنين مسابقه اى در دنيا هست بايد كوشش كرد و جامعه را به حركت آورد كه در اين مسابقه عقب نماند. على هذا نشستن و هى انتقاد كردن و ايراد گرفتن، اين كار را نكن، آن كار را نكن، اسمش هدايت نيست.
📚ده گفتار، خطابه و منبر
#اندیشه_مطهر #حوزه_و_روحانیت
@tollabolkarimeb 🌷
هدایت شده از طلاب الکریمه
با سلام و صلوات
خدمت اساتید و پژوهشگران گرامی
ماهنامه مبلغان حوزه های علمیه از مقالات شما بزرگواران استقبال می کند
ضمناحق التالیف مقالات در سال جدید با افزایش سی و هشت درصدی پرداخت می گردد.
ارتباط با سردبیر:
https://eitaa.com/AliRezaz313
🔘 به کار اسلام بخورید
🔹 از #حوزه_های_علمیه ای که قدرت دفاع از #انقلاب_اسلامی و ترویج آرمانهای آن را نداشته باشند، بوی سکولاریسم به مشام می رسد. چنین حوزه هایی پرداختن به مباحث صوم و صلات را وظیفۀ اصلی
خود می دانند و ورود عالمانه و فقهی در عرصۀ مباحث حکومتی، روابط بین الملل، هنر و سینما و بسیاری از مسائل مورد نیاز جامعه را بی ربط با خود می پندارند.
🔹 هر وقت به آرمان های سیاسی مکتب تشیع حمله شود؛ سکوت اختیار کرده و هیچ اعتراضی نمی کنند؛ اما اگر حرفی زده شود که به گوشۀ قبایشان بر بخورد، خودشان و اعوان و انصارشان کوه آتش فشان شده و گدازه های گندیدۀ درونی خود را بر پهن دشت #حوزه_های_علمیه و خواص انقلابی سرازیر می کنند.
🔹 چنین حوزه هایی و چنین حوزویانی نه تنها به کار اسلام نمی خورند؛ بلکه موضع گیری ها و عملکردشان در بسیاری از مواقع باعث اثربخش شدن نقشه های دشمنان و مبتذل شدن جامعه اسلامی می شود.
🖋 #رضا_خدری
#رحا
@tollabolkarimeh 🌷
#پخش_موسیقی_بانوان
#خاتمی اظهارات عیسی کلانتری را تکذیب کرد
🔴در روزهای گذشته کلانتری رئیس سازمان محیط زیست در گفتگویی مدعی شد که امام خمینی در زمان حیاتشان، از سید محمد خاتمی وزیر وقت ارشاد درخواست داشتند که موسیقی بانوان را پخش کنند.
#رئیس_دولت_اصلاحات نیز در مطلبی در کانال شخصی خود اظهارات کلانتری را رد کرد و نوشت:
موضوع از این قرار است که مدیر کل محترم ارشاد یکی از استانها، استفتایی از حضرت امام کرده بود که همخوانی زنان (و شنیدن مردان) حکمش چیست؟ امام نوشتند اگر فسادی بر آن مترتب نباشد اشکالی ندارد.
در سوال دوم پرسیده شده بود که تکخوانی زنان حکمش چیست؟ فرموده بودند حکم مسأله بالا را دارد.
نه یکبار نه دوبار، ابدا درباره پخش یا عدم پخش مطلبی نفرمودند.
یادآور می شود که #خاتمی قبلا نیز در مصاحبه پر حاشیه ای که #مسیح_علینژاد از وی گرفته بود نیز بر همین نظر فقهی از امام تاکید داشت و اجازه داد که این خبرنگار زن برایش قطعه ای بخواند. / حجره
@tollabolkarimeh 🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ پیشتازی و ایستادگی در ایمان
➖دهم رمضان، سالروز وفات حضرت خدیجه(س)
◀️ جناب خدیجه(س) حقیقتا مظلوم است... دیگران عمده رنجهای دوران رسالت پیغمبر را ندیدند. جناب خدیجه دوران رنج و سختی پیامبر را تحمل کردهاند.
🔺 راحت نیست اینکه انسان از همه زندگیِ راحت خارج شود، همه ثروتش را صرف کند، یک ذره دو ذره نیست، همه ثروت را خرج کند در راه ترویج اسلام و تقویت پیغمبر(ص).
@tollabolkarimeh 🌷
🌼دعای روز دهم ماه مبارک رمضان🌼
🌷اللهمّ اجْعلنی فیهِ من المُتوکّلین علیکَ واجْعلنی فیهِ من الفائِزینَ لَدَیْکَ واجْعلنی فیهِ من المُقَرّبینَ الیکَ بإحْسانِکَ یاغایَةَ الطّالِبین.
خدایا قرار بده مرا در این روز از متوکلان بدرگاهت ومقرر کن در آن از کامروایان حضرتت ومقرر فرما در آن از مقربان درگاهت به احسانت ای نهایت همت جویندگان.🌷
@tollabolkarimeh 🌷
10.mp3
4.72M
💫☀️ مسأله شرعی به همراه شرح دعای روز دهم ماه مبارک رمضان- حضرت آیت الله مجتهدی(ره)☀️💫
@tollabolkarimeh 🌷
📌 #کار_فرهنگی | تعریف فرهنگ
🔰بخش عمده فرهنگ، همان #عقاید و #اخلاقیات یک فرد یا یک جامعه است. رفتارهای جامعه هم كه جزو فرهنگ عمومی و فرهنگ یک ملت است، برخاسته از همان عقاید است.
💠 در واقع عقاید یا اخلاقیات، رفتارهای انسان را شکل میدهند و به وجود می آورند. #خلقيات_اجتماعی، رفتارهای اجتماعی را به وجود می آورند و #خلفيات_فردی، باعث به وجود آمدن رفتارهای فردی میشوند.
🌀 بنابراین درست است که مقوله فرهنگ در موارد زیادی شامل رفتارها هم می شود، لیکن #اساس_و_ریشه_فرهنگ عبارت است از عقیده و برداشت و تلقی هر انسانی از واقعیات و حقایق عالم، و نیز خلقيات فردی و خلقیات اجتماعی و ملی.
📚 دغدغه های فرهنگی، ص:۱۹
@tollabolkarime 🌷
#نشر_حداکثری
📢 این همان کسی است که میخواهد ((خمینی مشهد)) بشود... 📢
🌀 مأمور مرا وارد اتاق کرد و روی یک صندلی نشاند و گفت: سرت را بلند کن این عبارت به معنای امر به برداشتن پوشش صورت بود پوشش بالا رفت و دیدم بازجوی مسئول پرونده من _که به خاطر شباهت چهره ای که داشت ما او را ((انورسادات)) می نامیدیم! _ در برابرم ایستاده است شروع کرد به طرح سئوال های همیشگی، و من هم پاسخ میدادم. در این اثنا مردی در اتاق را باز کرد و سرش را آورد داخل و خطاب به بازجو گفت: دکتر! چای داری؟ عنوان ((دکتر)) و ((مهندس)) را بازجوها به هم میگفتند؛ و این کلمه صرفاً نشان دهنده عقده حقارت و پستی شخصیت این نادانهای تقریباً بی سواد بود. سراغ چای گرفتن هم در واقع رد گم کردن بود که سئوال کننده از این طریق می خواست وانمود کند حضورش جنبهٔ عادی دارد و با قصد قبلی آنجا نیامده است.
🚪وارد اتاق شد. بعد چنان که گویی با دیدن من غافلگیر شده گفت: این کیست؟ این هم در زندان رژیم یک نوع سئوال معروف بود، چون من هرگز نشنیدم که بازجویی در مورد یک زندانی بگوید این کیست؟
بازجو پاسخ داد این #خامنه_ای است و از مشهد است. مرد تازه وارد مثل این که با شنیدن نام من شگفت زده شده باشد گفت: عجب! این همان است؟ این همان کسی است که میخواهد ((خمینی مشهد)) بشود؟
این هم عبارتی بود که در پرونده من بارها تکرار شده بود: میخواهد خمینیِ مشهد باشد!
بعد افزود: دکتر! او آدم خطرناکی است. سپس سرش را تکان داد و خطاب به من گفت: خامنهای! تو از اینجا جان سالم به در نمی بری...
📗 خون دلی که لعل شد/ص٢۵۶
#امام_خامنه_ای
#سیر_مطالعاتی_صراط (منظومه فکری مقام معظم رهبری)
#پای_درس_خمینی_مشهد
@tollabolkarimeh 🌷
🚨 در پی انتشار فایل متن و صوت اظهارات رئیس سازمان محیط زیست مبنی بر نظر امام(س) در رابطه با «تک خوانی آواز زنان» و پیرو تماس مکرر مردم درباره صحت و سقم این موضوع، قائم مقام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) توضیحاتی ارائه کرد:
❌آنچه که در این اظهارات درباره گفتگوی وزیر وقت فرهنگ با امام خمینی و ادعای «دستور حضرت امام به وی در استفاده از آواز تکخوانی زن در برنامههای ارشاد»، بیان گردیده است بنا به اسناد این مؤسسه صحیح نبوده و با واقعیت امر تفاوت فراوان دارد.
@tollabolkarimeh 🌷
💢احساسات بیشتر جایگزین تفکر
🔘 تکنیک غالب این روزهای رسانه های معاند، تکنیک «احساسات بیشتر، تفکر کمتر» است که برای فریب مخاطبان ایرانی شان استفاده می کنند.
🔘 توجه زیاد به احساسات باعث می شود که مخاطب نتواند واقعیات را با تفکر انتقادی و عینی درک کند. احساساتی شدن بیش از حد مخاطبان، بخش منطقی مغز را متوقف می کند که در اکثر موارد به تحریف و تغییر واقعیت منجر می شود.
🔘 یکی از راهبردهای دفاعی ما در مقابل جنگ ترکیبی رسانه ای همه جانبه غرب، می تواند «آموزش سواد رسانه ای» باشد؛ چرا که سواد رسانه ای به دنبال قدرتمند کردن شهروندان و تغییر دادن ارتباط غیرفعالانه آنان با رسانه و تبدیل آنها به ارتباط گرانی فعال و پویا است.
محمدضا برزویی
#سواد_رسانه
@tollabolkarimeh 🌷