فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
السلام علیک یا اباعبدالله...
🍃شب جمعه، شب زیارتی امام حسین علیهالسلام
https://eitaa.com/joinchat/4252696586Ce586060fd5
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃ای سید و مولای ما! پیش خدا گواهی بده که ما در راه خدا تا آخرین نفس ایستادهایم.
بزرگترین آرزوی بنده این است که در این راه جان خودم را تقدیم کنم.
◾️سالروز کودتای 18 تیر 78 که از بانیان اصلی آن نفوذی های اصلاح طلب با کمک لابی های آمریکایی_صهیونیستی بودند.
eitaa.com/ebratha_ir
https://eitaa.com/joinchat/4252696586Ce586060fd5
💐زیارت نامہ امام زمان(عج) در روز جمعہ
https://eitaa.com/joinchat/4252696586Ce586060fd5
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلام
جلسه صبح های جمعه با ختم صلوات و سخنرانی، دعای ندبه و سپس صبحانه.
برای جذبه بهتر اخلاص، تبلیغات و نشاط افزایی لازم است که در این جلسه به روشنی دیده می شود.
https://eitaa.com/joinchat/4252696586Ce586060fd5
🌷 ١٠٠ صلوات روز جمعه برای سلامتي و فرج آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را فراموش نکنید🥀.
🌸 با ارزش ترین کار در روز جمعه صلوات بر محمد و آل محمد است🥀.
🌷اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ولعن أعدائهم اجمعین🌷
https://eitaa.com/joinchat/4252696586Ce586060fd5
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
...دل نشکنیم...
سرمایه تو از این جهان یک کفن است
آن هم به گمانم ببری یا نبری.
https://eitaa.com/joinchat/4252696586Ce586060fd5
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃حقیقت فرج، پیاده شدن قرآن است در اجتماع
https://eitaa.com/joinchat/4252696586Ce586060fd5
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃انتظار ظهور یعنی...
https://eitaa.com/joinchat/4252696586Ce586060fd5
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃خدایا معرفت امام زمان به ما کرامت فرما...
https://eitaa.com/joinchat/4252696586Ce586060fd5
#همراه_باصحیفه_سجادیه
🌷 اللَّهُمَّ اجْعَلْ رَغْبَتِي فِي مَسْأَلَتِي مِثْلَ رَغْبَةِ أَوْلِيَائِكَ فِي مَسَائِلِهِمْ ، وَ رَهْبَتِي مِثْلَ رَهْبَةِ أَوْلِيَائِكَ ، وَ اسْتَعْمِلْنِي فِي مَرْضَاتِكَ عَمَلًا لَا أَتْرُكُ مَعَهُ شَيْئاً مِنْ دِينِكَ مَخَافَةَ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِكَ
🌷خداوندا !
رغبت مرا در درخواستم، همانند رغبت اولياى خود در خواسته هايشان،
و ترسم را مانند ترس #اوليائت قرار ده.
و مرا در (راه) خوشنودى ات به كارى بگمار كه با آن چيزى از دين تو را،
به خاطر ترس كسى از آفريدگانت رها ننمايم.
📚صحیفه سجادیه دعای ۵۴ فراز ۶
https://eitaa.com/joinchat/4252696586Ce586060fd5
🍃...آقا تو را به جان کسانی که عاشقند...
هی جمعه پشت جمعه فقط ندبه خوان شدیم
چشم انتظار مهدی صاحب زمان شدیم
هی بین اشک ها و دل و بغض پل زدیم
هی دست پشت چشم به این جاده زل زدیم
بی تو تمام پنجره ها رو به غربت است
بی تو بهار هست ولی بی طراوت است
آقا بیا که بی تو زمین ظلم مطلق است
برخی نشانه های ظهورت محقق است
شب بی قرار دیدن نورت نشسته است
دنیا در انتظار ظهورت نشسته است
آقا ببین که منتظران معاصریم
جارو زدیم کوچه و گفتیم حاضریم
گه ریسه بسته ایم و گهی شربتی زدیم
کاهی به نام نامی تان بدعتی زدیم
انگار انتظار همین ریسه بستن است
نام تو را به سر لب نشاندن است
آقا به من نگاه نکن بی لیاقتم
افتاده شک به جان تمام صداقتم
آقا تو را به جان کسانی که عاشقند
دلداده ی وصال تو هستند و لایقند
یک شب بیا و کار جهان را تمام کن
بر ضد حاکمان دروغین قیام کن
بر این شب سیاه نوید سحر بده
بر خستگان ره نفسی تازه تر بده
پاییزِ داغدار زمین را بهار کن
فکری برای آخر این انتظار کن
ای امتداد رویش خورشید در غدیر
ای بر تمام آینه های جهان امیر
ای سبز پوش اوج نشین ای تمام عشق
ای پیشوار نور و محبت امام عشق
ای خاستگاه عدل جهان بارگاه تو
دنیا خلاصه ایست ز برق نگاه تو
ای بهترین بهانه دریا شدن بیا
ای آرزوی غنچه پس از وا شدن بیا
گوشم در انتظار صدایت و چشم ها
در انتظار محو تماشا شدن بیا
یک عمر انتظار زبانی کشیده ام
دارم فقط ادای مهیا شدن بیا
کی می رسی که پنجره بسته وا شود
پایان بگیرد این غم تنها شدن بیا
مهدی بیا که بغض زمین وا شود همه
این زخم های کهنه مداوا شود همه... یا مهدی
https://eitaa.com/joinchat/4252696586Ce586060fd5
«بِسْمِ اَللّٰهِ اَلرَّحْمٰنِ اَلرَّحِيمِ قَدْ أَفْلَحَ اَلْمُؤْمِنُونَ، اَلَّذِينَ هُمْ فِي صَلاٰتِهِمْ خٰاشِعُونَ، مؤمنان رستگار شدند؛ آنها که در نمازشان خشوع دارند؛ سوره مؤمنون، 1-2
🍃🌸🍃«... و كلمه «فلاح» به معناى ظفر يافتن و به دست آوردن و رسيدن به آرزو است. و اين به دو نحو است:
يكى دنيوى، و ديگرى اخروى، اما ظفر دنيوى رسيدن به سعادت زندگى است، يعنى، به چيزى كه زندگى را گوارا سازد و آن در درجه اول بقاء و سپس توانگرى و عزت است.
و ظفر اخروى(سعادت و پیروزی آخرت) در چهار چيز خلاصه مىشود:
بقايى كه فناء نداشته باشد،
غنايى كه دستخوش فقر نشود،
عزتى كه آميخته با ذلت نباشد
و علمى كه مشوب با جهل نباشد و به همين جهت گفتهاند: «عيشى جز عيش آخرت نيست.» (مفردات راغب، ماده «فلح»)
پس اگر دست يابى به سعادت را فلاح خواندهاند، به اين عنايت است كه موانع را شكافته، كنار مىزند و رخسار مطلوب را نشان مىدهد.
و كلمه «ايمان» به معناى اذعان و تصديق به چيزى و التزام به لوازم آن است، مثلا ايمان به خدا در واژههاى قرآن به معناى تصديق به يگانگى او و پيغمبرانش و تصديق به روز جزا و بازگشت به سوى او و تصديق به هر حكمى است كه فرستادگان او آوردهاند.
البته تا اندازهاى با پيروى عملى، نه اينكه هيچ پيروى نداشته باشد و لذا در قرآن هر جا كه صفات نيك مؤمنين را مىشمارد و يا از پاداش جميل آنان سخن مىگويد به دنبال ايمان، عمل صالح را هم ذكر مىكند، مثلا مىفرمايد: «من عمل صالحا من ذكر أو أنثى و هو مؤمن فلنحيينه حياة طيبة» سوره نحل، آية 97 و يا مىفرمايد: «الذين آمنوا و عملوا الصالحات طوبى لهم و حسن مآب» سوره رعد، آيه 29 و آيات بسيار زياد ديگر.»
ترجمه تفسير الميزان، علامه طباطبایی(ره)، ج15، ص4
https://eitaa.com/joinchat/4252696586Ce586060fd5
هدایت شده از فروغ توحید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
「﷽」 #استاد_فروغی سلمه الله
#نماز_خاشعانه
💠در نماز، اخلاق نهفته است.
💠خشوع در نماز، انسان را متخلق به اخلاق الهی می کند.
💠قد افلح المومنین الذین هم فی صلاتهم خاشعون
💠کسی که در نماز خشوع دارد، صفات کمالیه در او ظهور می کند.
#نماز
#بهجت
#خشوع
◦◦◉🌼 ۩فروغ توحید۩ 🌼◉◦◦
🔆 @forooghetohid
هدایت شده از فروغ توحید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
「﷽」 #استاد_فروغی سلمه الله
🕋#نماز_معجون_آسمانی
✨امام زین العابدین سجاد علیه السلام فرمودند: «حق نماز این است که بدانی مهمان خداوند متعال شده ای»
✨کسانیکه اهل نماز نیستند یا نسبت به نماز سهل انگاری می کنند، دچار محرومیت و حسرت خواهند شد که این محرومیت، در قیامت ظهور کرده و ابدی خواهد بود.
✨جامع ترین عبادت، نماز است.
✨نماز در بین عبادات، همانند اسم اعظم است در بین اسماءالله تعالی
✨ نماز، هم فقه اصغر، هم فقه اوسط و هم فقه اکبر را در خود جمع کرده است.
🥉#فقه_اصغر= احکام (کتاب الصلاة)
🥈#فقه_اوسط= اخلاق (آداب الصلاة)
🥇#فقه_اکبر= عرفان (اسرار الصلاة)
🕯سالک، هر سه مرتبه را باید در نماز، سیر کند.
◦◦◉🌼 ۩فروغ توحید۩ 🌼◉◦◦
🔆 @forooghetohid
🍃مردان میدان
💐«رِجٰالٌ لاٰ تُلْهِيهِمْ تِجٰارَةٌ وَ لاٰ بَيْعٌ عَنْ ذِكْرِ اَللّٰهِ وَ إِقٰامِ اَلصَّلاٰةِ وَ إِيتٰاءِ اَلزَّكٰاةِ يَخٰافُونَ يَوْماً تَتَقَلَّبُ فِيهِ اَلْقُلُوبُ وَ اَلْأَبْصٰارُ» ﴿سوره نور، 37﴾
مردانی که تجارت و داد و ستد آنان را از یاد خدا و برپا داشتن نماز و پرداخت زکات باز نمی دارد، [و] پیوسته از روزی که دل ها و دیده ها در آن زیر و رو می شود، می ترسند.
در نهج البلاغه در تفسیر همین آیه آمده است: «و براى ذكر اهلى است كه از دنياى خود به جاى هر چيز ديگرى ذكر را بر گزيدند، آن چنان كه هيچ تجارت و بيعى ايشان را در طول زندگى از آن باز نمى دارد، ايشان همواره سايرين را نيز بدان دعوت نموده و با تذكر كلمات و اندرزهايى كه از محارم خدا نهى مى كند غافلان را اندرز مى دهند.
امر به عدل و قسط مى كنند و خود قبل از هر كس فرمانبر آن چيزى هستند كه به آن امر مى كنند و از آنچه ديگران را نهى مى كنند باز مى ايستند.
گويى راه دنيا به سوى آخرت را طى كرده و به ما وراى دنيا رسيده و آن را مشاهده كرده اند و گويى كه به غيبهاى اهل برزخ در تمام مدتى كه در آن ماندگار مى باشد مشرف هستند و آنها را مى بينند و قيامت عذاب خود را بر آنان محقق ساخته و لذا پرده آن را براى اهل دنيا كنار مى زنند، حتى گويى آنان مى بينند چيزهايى را كه مردم نمى بينند و مى شنوند چيزهايى را كه مردم نمى شنوند.
در مجمع البيان در ذيل آيه «رجال لا تلهيهم تجارة و لا بيع» این روایت آمده که: اين رجال مردمى هستند كه وقتى موقع نماز مى رسد تجارت را رها كرده به سوى نماز روانه مى شوند و اينها اجرشان عظيم تر است از كسانى كه اصلا تجارت نمى كنند...» نهج البلاغه، خطبه 222، ترجمه مرحوم دشتی و ترجمه تفسير الميزان، ج15، ص: 197
https://eitaa.com/joinchat/4252696586Ce586060fd5
🍃نشانه های مردان راستین
🌸بِسْمِ اَللّٰهِ اَلرَّحْمٰنِ اَلرَّحِيمِ🌸
🌺به هدف رسیدن مردان راستین؛ زیرا راه شان مستقیم است. «قَدْ أَفْلَحَ اَلْمُؤْمِنُونَ» بی تردید مؤمنان رستگار شدند.
🌷نماز با توجه؛ «اَلَّذِينَ هُمْ فِي صَلاٰتِهِمْ خٰاشِعُونَ» آنان که در نمازشان [به ظاهر] فروتن [و به باطن با حضور قلب] اند.
🌼پرهیز از لغو؛ زیرا سخن لغو خلاف مراقبه و باعث ضعف ایمان و حضور قلب در نماز است؛ «وَ اَلَّذِينَ هُمْ عَنِ اَللَّغْوِ مُعْرِضُونَ» و آنان که از [هر گفتار و کردارِ]
بیهوده و بی فایده روی گردانند.
🌻در کنار نماز زکات می دهند و جامعه را با دادن زکات پاک نگه می دارند؛ «وَ اَلَّذِينَ هُمْ لِلزَّكٰاةِ فٰاعِلُونَ» و آنان که پرداخت کننده زکات اند؛
🌸پاکدامنند؛ آری کسی که اهل نماز و زکات باشد، ثمره اش عفاف است. «وَ اَلَّذِينَ هُمْ لِفُرُوجِهِمْ حٰافِظُونَ» و آنان که نگه دارنده دامنشان [از شهوت های حرام] اند،
🌷فقط چشم شان به حلال خویشتن است؛ «إِلاّٰ عَلىٰ أَزْوٰاجِهِمْ أَوْ مٰا مَلَكَتْ أَيْمٰانُهُمْ فَإِنَّهُمْ غَيْرُ مَلُومِينَ»
مگر در [کام جویی از] همسران یا کنیزانشان، که آنان [در این زمینه] مورد سرزنش نیستند.
🌾اهل تجاوز از احکام الهی نیستند؛ «فَمَنِ اِبْتَغىٰ وَرٰاءَ ذٰلِكَ فَأُولٰئِكَ هُمُ اَلعٰادُونَ» پس کسانی [که در بهره گیری جنسی، راهی] غیر از این جویند، تجاوزکار [از حدود حق] هستند.
🌺به عهدشان پایبندند؛ «وَ اَلَّذِينَ هُمْ لِأَمٰانٰاتِهِمْ وَ عَهْدِهِمْ رٰاعُونَ» و آنان که امانت ها و پیمان های خود را رعایت می کنند،
🍃نماز اول وقت را مواظبند؛ «وَ اَلَّذِينَ هُمْ عَلىٰ صَلَوٰاتِهِمْ يُحٰافِظُونَ» و آنان که همواره بر [اوقات و شرایط ظاهری و معنوی] نمازهایشان محافظت دارند.
💐پس اهل بهشت برین الهی اند؛ «أُولٰئِكَ هُمُ اَلْوٰارِثُونَ» اینانند که وارثان اند،
بهشت فردوس؛ اَلَّذِينَ يَرِثُونَ اَلْفِرْدَوْسَ هُمْ فِيهٰا خٰالِدُونَ» وارثانی که [از روی شایستگی] بهشت فردوس را به میراث می برند [و] در آن جاودانه اند.
🌸✨🌸✨🌸✨🌸✨🌸✨
https://eitaa.com/joinchat/4252696586Ce586060fd5
🍃سه قدم تا موفقیت
۱- محور اول علم است و ادب. از امام علی(علیه السلام) نقل شده: «ای مؤمن: همانا علم و ادب جان بهای توست. پس در فراگرفتن آن دو کوشا باش که هرچه بر دانش و ادبت افزوده شود، قدر و ارزشت فزونی گیرد.» (منتخب میزان الحکمه، ص۱۵)
۲- نماز و در اهمیت آن همین بس که نماز محور همه امور زندگی است و با آن کارها سامان یابد.(رجوع کنید به: مراحل اخلاق در قرآن(تفسیر موضوعی قرآن، ج۱۱)، علامه جوادی آملی، ص۳۴)
۳- پدر و مادر که در همه ادیان توحیدی و کتاب های آسمانی به احترام، توجه و احسان به والدین اهمیت ویژه داده شده است. فقط در قرآن حکیم چهار مرتبه آمده است«بالوالدین إحسانا» مانند: سوره بقره، آیه ۸۳, نساء، ۳۶, أنعام، ۱۵۱ و إسراء، ۲۳.
در هر فردی رشد، خوش رزقی و نشاط یافتم، دیدم در یک یا دو یا هر سه محور یاد شده موفق بوده است.
https://eitaa.com/joinchat/4252696586Ce586060fd5
🌷 عمل
اگر بخواهیم خلاصه دین اسلام را در یک کلمه عرض کنیم اینست:
🌸 «عمل»
🌺 البته برای کسی که اهل عمل است سه علامت است:
حماد بن عیسی از امام صادق نقل کرده است: «لِلْعَامِلِ ثَلَاثُ عَلَامَاتٍ الصَّلَاةُ وَ الصِّيَامُ وَ الزَّكَاةُ» (الخصال ؛ ج1 ؛ ص121)
برای شخص اهل عمل صالح سه ویژگی است: نماز، روزه و زکات
eitaa.com//toubaefaf
https://eitaa.com/joinchat/4252696586Ce586060fd5
🌸🌷 یک نماز صحیح🌷🌺
از حماد بن عيسى به سند صحیح نقل شده است كه روزى حضرت امام جعفر صادق (صلوات اللَّه عليه) به من فرمودند:
ای حماد مى دانى و می توانی نماز صحیح بخوانی؟
عرض کردم: اى آقای من؛ در حفظ دارم كتاب حريز را كه در نماز تصنيف كرده است.
حضرت فرمودند: باكى نيست برخيز و نماز بخوان.
حماد گفت پس برخاستم در برابر آن حضرت و رو بقبله كردم و تكبير گفتم و ركوع و سجود انجام دادم.
حضرت فرمودند: اى حماد نیک به جا نیاوردی. چه قبيح است مردى را كه عمر او شصت سال يا هفتاد سال شود و يك نماز با حدودش، صحیح نخوانده باشد.
با این حال خجالت زده شدم؛ ادب کرده و گفتم فداى تو گردم، نماز را به من ياد ده.
پس حضرت رو بقبله ايستادند و قد مبارك را راست كردند.
پس دستها را آويختند تمام به جانب رانها يعنى از پيش نه از پهلو و بر بالاى هم نگذاشتند چنانكه اكثر عامه مى گذارند و انگشتان را پهلوى هم گذاشته و نگشوده بودند و پاها را نزديك هم گذاشتند تا آن كه ميان هر دو بمقدار سه انگشت گشوده بود كه تقريبا شش انگشت باشد و انگشتان پاها را همه را رو بقبله كردند و نگردانيدند از قبله به جانب راست و چپ و ايستادند از روى خشوع و يا تضرع به آن كه نظر را به محل سجده كردند و آثار خوف و خشيت بر آن حضرت ظاهر شد.
پس گفتند: اللَّه اكبر.
سپس سوره حمد را به ترتيل خواندند (يعنى به تأنى و تامّل و تفكر در معانى آن چنانكه از اخبار ظاهر مى شود)
و از روى حزن قل هو اللَّه احد را خواندند.
پس آن مقدار كه نفسى توان كشيد صبر كردند و بعد از آن اللَّه اكبر از جهت رفتن بركوع گفتند در وقتى كه ايستاده بودند نه در رفتن بركوع چنانكه متعارفست پس بركوع رفتند و دستهاى خود را از زانوها پر كردند و انگشتان دستها گشوده بود و زانوها را بر پشت شكستند تا آن كه پشت راست شد تا به مرتبه كه اگر يك قطره از آب يا روغن بر پشت مى ريختند حركت نمى كرد و چون پشت راست شده بود و زانوها بر پشت شكسته بود و گردن را كشيدند و به زير نينداختند و چشمها را بر هم گذاشتند. (در صحيحه زراره وارد است كه نظر را در حالت ركوع در ميان هر دو پا كنند و در اين حديث آنست كه بر هم گذارند پس مخيّر است ميان هر دو و ممكن است كه حضرت نظر در ميان هر دو پاها داشته باشند)
پس سه مرتبه تسبيح كبير را به ترتيل و تانّى خواندند كه سبحان ربّى العظيم و بحمده يعنى خداوند عالميان را كه پروردگار من است و از آن اعظم است كه وصف عظمت او توان كردن منزه مى دانم از آن چه لايق ذات و صفات و افعال او نيست و شكر او مى كنم بر اين نعمتى كه مرا اهل تسبيح خود گردانيد.
پس راست ايستادند و چون درست ايستادند گفتند سمع اللَّه لمن حمده (يعنى حق سبحانه و تعالى اجابت فرمود دعاى حمد كنندگان خود را هر چند دعا نكرده باشد چون اصل حمد دعاست، زيرا كه ظاهر است كه هر گاه شخصى اين خسيسان دنيا را مدحى كند البته در مقام احسان هستند، كسى كه مدح اكرم الاكرمين كند البته جميع مطالب او بر آورده مى شود و لهذا در حديث است كه بهترين دعاها الحمد للّه است.)
پس تكبير گفتند در حالتى كه ايستاده بودند و دستها را برداشتند در برابر و به سجده رفتند و دستها را پيش از زانوها بر زمين گذاشتند و گفتند سبحان ربي الاعلى و بحمده را سه مرتبه (يعنى منزه مى دانم و به پاكى ياد مى كنم پروردگار خودم را كه از آن بالاتر است كه عقول عاقلان به كنه ذات مقدس او تواند رسيد در حالتى كه حمد او مى كنم بر اين تسبيح و اين تنزيه را نيز از جمله نعمتهاى او مى دانم و هر گاه تسبيح از نعم اوست حمد بر تسبيح نيز از نعمتهاى اوست)
هيچ جزوى از بدن را بر جزوى ديگر نگذاشتند و پيشانى و دستها و كاسه زانوها و سر انگشتان شست پاها و بينى را بر زمين گذاشتند
پس سر از سجود برداشتند، چون درست نشستند اللَّه اكبر گفتند و بر جانب چپ نشستند و پشت پاى راست را بر شكم پاى چپ گذاشتند و گفتند استغفر اللَّه ربي و اتوب اليه (يعنى از خداوندى كه تربيت كننده من است طلب آمرزش می کنم و بازگشت مى كنم به او از جميع گناهان)
پس در وقتى كه درست نشستند اللَّه اكبر گفتند و به سجده دويم رفتند و آن چه در سجده اول گفته بودند در سجده دويم گفتند و يارى نجست به هيچ جزوى از بدنش بر جزوى ديگر در ركوع و سجود چنانكه متعارفست كه در ركوع پهلوها را بر بازو و آرنج مى گذارند(بدن را جمع می کنند) و در سجود آرنج را بر ران يا زانو مى گذارند بلكه بال دار بودند و همه اعضا را از يكديگر گشوده بودند و ذراعهاى خود را بر زمين نگذاشتند.
امام صادق(علیه السلام) دو ركعت نماز را به اين عنوان خواندند و فرمودند: اى حماد اين چنين نماز بگذار (و روى خود به هيچ طرف مكن و با دست خود بازى مكن به آن كه بر ريش يا غير آن گذارى و با انگشتان خود بازى مكن.)
لوامع صاحبقرانى مشهور به شرح فقيه، ج۴، ص: ۱۰
كافي (ط - الإسلامية)، ج۳، ص۳۱۱
https://eitaa.com/joinchat/4252696586Ce586060fd5
✍سلام.
موضوع پیام های امروز در کانال #طوبای_عفاف آیات اول #سوره_مؤمنون و #نماز است.
مجموع پیام ها یک بسته جامع است که عنوان یک نقشه می تواند به لطف خدا نماز ما را به سمت یک نماز مطلوب هدایت کند.
https://eitaa.com/joinchat/4252696586Ce586060fd5