eitaa logo
کانال ܝ‌وܢܚ݅ܝ̇ߺܭَـــܝ‌ܨ و ܢ̣صــــیܝ‌ࡅ߳ߺߺܙ
1.2هزار دنبال‌کننده
38.7هزار عکس
29هزار ویدیو
255 فایل
🌴عرصه ی جنگ نرم، بصیرتی عمارگونه و استقامتی مالک اشتر وار می طلبد. امام خامنه ای 🍒 🌴 قرارگاه بسوی ظهور 🌷یک لشکر سایبری آتش به اختیار 🌷میباشد. #کانال_روشنگری_و_بصیرت☫ 🇮🇷 #قرارگاه_بسوی_ظهور 🆔 @uphjnv @Sydmusavi @cyber_2017
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👤 سوال کاربر آیا واقعیت داره که لاریجانی با پیشبرد اف ای تی اف تو مجلس و با حمایت انگلیس برای ریاست جمهوری تبانی کرده ؟؟ @uphjnv
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👤 سوال کاربر چرا جریان انقلابی مقابل به مثل نمیکنن و تخریب ندارند اونها چطور با احساسات پیش میبرند ولی جریان انقلاب اینجور نیستن؟ @uphjnv
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‍ ‍ ‍‍ ‍ ✨﷽ ✨ 💠 گروه روشنگری و بصیرت برگزار میکند: ⚪️موضوع کنفرانس: 🔵 توسط : # استاد 🗓 تاریخ۱۴۰۰/۲/۲۹ 🕰 زمان: ساعت :30 و شبهات خود را زمان اجرای کنفرانس مطرح کنید. 🔴 🎙محل برگزاری ڪنفرانس گروه https://eitaa.com/joinchat/88145932C70e043ab78 کانال @uphjnv 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
: 🔹خدا با شماست، . «مَن کانَ للهِ کانَ اللهُ لَه»؛ وقتی ملت در راه خدا حرکت می‌کند، خدا به او کمک می‌کند، سنت‌های الهی به او کمک می‌کنند. دل‌های مردم دست خداست. این عزم و اراده‌های راسخ، مصنوع ید قدرت الهی است. احساس حضور، احساس انقلابیگری، احساس حرکت که با عزم راسخ همراه است، مثل هوای خوش بهاری در همه جا نفوذ خواهد کرد؛ آرام آرام همه را بهره‌مند خواهد کرد.  🔹 در حرکت عظیم خود به یک نقطه‌ی حساس رسیده است. کانون اصلی هم اینجاست، جوشش اوّلی هم از اینجا شروع شده است. ۱۳۹۰/۱۱/۲۶ @uphjnv
❣رهبر معظم انقلاب: ✅دموکراسی حقیقی، مردم‌سالارىِ برخاسته‌ی از دین و ایمان است. انگیزه‌ی مردم، برخاسته‌ی از دین، از احساس مسئولیت و از احساس تکلیف ملی و دینی است؛ لذا وارد میدان می‌شوند و در میان نامزدهای مختلف، گزینه‌ی خودشان را انتخاب می‌کنند. ١٣٨۴/٠۵/١٢ @uphjnv
‏تو این اوضاع فجیع اقتصادی یکی بدون تعطیلی درحال پیگیری پرونده‌های مردمی و احیای کارخونه هاست، حتی جلسات شو واسه اینکه تبلیغ نشه اجازه نمیده توی تلویزیون پخش بشه! یکی دیگه هم که معاون اول ریاست جمهوریه، از رئیسش درخواست مرخصی میکنه! یه نمونه از تفاوت مدیریت انقلابی و غیرانقلابی..! "محمد نصوحی @uphjnv
✅ تکرار یا تغییر؟ (۱۹) 💢 فرصت تغییر ‼️ 🔻 امروز کمتر کسی است که از اوضاع اقتصادی و نوع مدیریت آن رضایت داشته باشد و تقریباً همه منتظر تغییر و بهبود این اوضاع هستند. 🔹در نظام‌های مردم‌سالار، تنها فرصت تغییر و بهبود اوضاع کشور زمان انتخابات است، اما وعده های عمل نشده در این دولت اعتماد و اطمینان مردم به این فرصت طلایی را سلب کرده، لذا مجاب سازی افکار عمومی برای بهره گیری از این فرصت دشوار شده، اما باید این واقعیت را پذیرفت و برای دیگران توضیح داد که ۲۸ خرداد بهترین فرصت برای تغییر و بهبود وضع اقتصادی کشور با نوسازی جدی قوه مجریه است. @uphjnv
🗳 اخـلاق انتخـابــاتی .. 🌀رهبر انقلاب : 🔶مردم نگاه کنند به اظهارات داوطلبان [انتخابات] محترمی که در این میدان وارد شدند، ما هم نگاه میکنیم؛ تشخیص بدهیم، ترجیح بدهیم، ببینیم آن کسی که میتواند برای انقلاب، برای کشور، برای آینده، برای عزت ملی، برای باز کردن گره مشکلات، برای ایستادگی قدرتمندانه و عزتمندانه در مقابل جبهه‌ی معاندان، و برای الگو کردن جمهوری اسلامی در چشم مستضعفان عالم، بیشتر و بهتر تلاش کند، کیست؟ 🔹ممکن است تشخیص یک آقائی با تشخیص یک آقای دیگر مخالف باشد؛ هیچ اشکالی ندارد. این را من به همه بگویم: ممکن است شما به یکی از نامزدها علاقه‌مند شوید، رفیقتان به یک نامزد دیگر؛ این موجب نشود که شما در مقابل هم قرار بگیرید. برای انتخابات و برای گزینش عالیترین مقام اجرائی در کشور - که بسیار هم حساس است، بسیار هم مهم است - سازوکارهای درستی وجود دارد؛ سازوکار قانون. 🔸هیچ مانعی ندارد که شما به یکی علاقه‌مند باشید، بنده به یکی دیگر علاقه‌مند باشم؛ شما به او رأی دهید، من به دیگری رأی دهم؛ بالاخره اکثریتی هست، اقلیتی هست، ضابطه‌ای هست، قانونی هست؛ بر طبق آن عمل خواهد شد. آحاد مردم با هم کدورت بیجا درست نکنند، به خاطر اینکه این به آن علاقه‌مند است، این به آن علاقه‌مند است؛ خب، باشند. خود داوطلبان محترم هم باید رعایت کنند. 🔹کار را با حماسه، با شور، با غیرتمندی، اما بدون چالش، بدون منافرت پیش ببرند. ظرافت کار اینجا است که ممکن است سکون و سکوت و جمود و خمودگی وجود نداشته باشد، نشاط باشد، تحرک باشد، در میدان و در عرصه گفتگو باشد - گفتگوهای گرم و داغ - درعین‌حال نفرت‌پراکنی نباشد؛ این میشود. این یک نکته‌ای است که آقایان داوطلبان محترم خوب است که رعایت کنند.۱۳۹۲/۰۳/۰۶ 🇮🇷 @uphjnv
🔴چند خطی درباره نامه اخیر ✍ محمد عبدالهی 🔰اخیرا نامه ای از سوی جمعی موسوم به نیروهای تحت عنوان درخواست از برای تایید صلاحیت نامزدهای همه سلایق سیاسی منتشر شده. فرض را بر دغدغه مند بودن نویسندگان نامه و ایمان داشتنشان به نیتی که در نامه ادعا کرده اند یعنی تقویت و گذاشته و برادرانه به چند نکته اشاره می کنم. 🔰در ابتدا باید گفت اصل این نامه یک نقض غرض بزرگ است. مهمترین چیزی که در آن مغفول مانده، و قانون مداری ست. اصل 99 قانون اساسی شورای نگهبان را موظف به نظارت بر کرده و در ماده ۸ قانون انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران مصوب ۵/۴/۱۳۸۶ ، این نظارت عام و در تمام مراحل و در کلیه امور مربوط به انتخابات جاری دانسته شده. با این حساب شورای نگهبان، نگهبان اصل 115 قانون اساسی یعنی نظارت بر احراز شرایطِ تعریف شده در این اصل برای نامزدهای ریاست جمهوریست تا کسی خارج از دایره ی شروط تعریف شده در قانون، نتواند خود را در معرض امتخاب مردم قرار دهد. هر نظری مبنی بر باز کردن دایره تعریف شده در قانون برای احراز صلاحیت ها، خدشه به قانون اساسی و به مثابه تقابل با آن است که بعید می دانم نویسندگان نامه متوجه این خطای بزرگ بوده باشند. 🔰آنان می گویند دلیل مطرح کردن این مطالبه، شرایط خاص این انتخابات یعنی حضور طیف های مختلف و خاص است و این اتفاق را نشاندهنده رویکرد مثبت طیف های مختلف سیاسی به انتخابات دانسته اند. حال آنکه این مساله اصلا جدید نیست و در برخی دوره ها حتی اپوزیسیون هم به کارزار انتخابات ورود کردند. می گویند این حضور، نشان از امیدواری به اصلاح و تغییر از کانال بسترهای قانونی درون نظام است. این هم یک مغالطه دیگر است. کسی مثل سال هاست هم اپوزیسیون نظام است و ساختارها را معیوب و قوانین را ناقص و نیازمند به بازنگری می داند و حتی نداهای براندازانه سر می دهد؛ هم در مقاطع انتخاباتی مثل این ایام، سراسیمه می آید و ثبت نام می کند. پس اینکه امکان اصلاح و تغییر از داخل نظام مهیاست یک شعار سیاسی و یک پارادوکس اساسی بین گفتمان و عملکرد این افراد است. 🔰هیچ وقت اینطور نبوده که ظرفیت های قانونی کشور اجازه اصلاح رویکردها را ندهد. قوانین هم مبسوط است و هم آزادی عمل در اجرا وجود دارد. با مشارکت در انتخابات مجلس می توان نمایندگانی را انتخاب کرد که همین قوانین را تغییر دهند. بارها دیده ایم در انتخابات مختلف، سلایق سیاسی مختلف با هدف تغییر قوانین و اصلاح رویکردها لیست داده اند؛ اما خروجی آن مثل عملا چیزی نبوده که به نفع مصالح مردم باشد و نهایتا با یک غوغاسالاری سیاسی و تولید حواشی مختلف گذشته و با خروج علیه کلیت نظام هم تمام شده. پس سابقه ای برای تایید این ادعا در جریانات سیاسی وجود ندارد. اساسا این تئوری که ما دچار انسداد و بن بستیم و وضعیت قوانین ما به گونه ایست که اصلاح ناپذیر است خودش یک مغالطه است. اول باید این را اثبات بکنند و بعد بگویند همچنان امیدوارند تغییر به وجود بیاید. 🔰از دیگر انگیزه های مطالبه ایشان، تلاش های داخلی و خارجی که برای دلسرد کردن مردم از حضور در پای صندوق های رای عنوان شده که آن هم تازگی ندارد و در طول انقلاب و هر انتخاباتی که برگزار شده، جریانات خارجی و دنباله روهای داخلی برای دلسرد کردن مردم و کاهش مشارکت تلاش کرده اند و این اصلا پدیده جدیدی نیست. اتفاقا و اتفاقاتی که باعث کاهش مشارکت در انتخابات گذشته شده، حاصل عملکرد همان جریانی ست که سیستم نظارتی ما اگر با دقت عمل می کرد اصلا وارد گود نمی شد. نمونه اش همین هشت سال دولت ست که شاید با دقت بیشتر ناظران و عمل به شاخصه ها این سرنوشت رقم نمی خورد و ما باید از شورای نگهبان مطالبه گر باشیم روی ملاک هایش محکم تر بماند؛ نه اینکه آن را تضعیف کنیم. 🔰بند بعدی که اساسا می شود گفت خلاف قانون است، احراز یا تایید صلاحیت را به عدم محکومیت قضایی در حوزه مفاسد اقتصادی محدود کرده. اگر نویسندگان نامه اندک اشرافی بر قوانین کشور داشتند، می دانستند تمام مفاسد در حوزه اقتصادی رقم نمی خورد و احراز تمام شرایط هم به واسطه سلامت اقتصادی نیست. البته و صد البته که سلامت اقتصادی مهم است. اما برای احرازصلاحیت شاخصه های مهم دیگری هم لحاظ شده؛ مثلا آیا شایسته است کسی که می خواهد برای تصدی جایگاه مهمی مثل ریاست جمهوری وارد گود انتخابات شود، با فرض سلامت اقتصادی، دچار مفاسد دیگر همچون سیاسی و اخلاقی باشد؟ آیا اثبات کارآمدی و توان مدیریتی که مصداق شاخص های مدیر و مدبر بودن است، برای تصدی پستی به اهمیت ریاست جمهوری ضروری نیست؟ ادامه دارد... ✍ @uphjnv
کانال ܝ‌وܢܚ݅ܝ̇ߺܭَـــܝ‌ܨ و ܢ̣صــــیܝ‌ࡅ߳ߺߺܙ
🔴چند خطی درباره نامه اخیر #عدالتخواهان ✍ محمد عبدالهی 🔰اخیرا نامه ای از سوی جمعی موسوم به نیروهای
🔰 با این اتفاق ما تراز انتخابات در کشور را پایین می آوریم و آن را به یک امر دم دستی تبدیل کرده ایم. در حالی که کشورهای دیگر با وسواس با آن برخورد می کنند که کسی که قرار است سکان دار مدیریت اجرایی کشور را داشته باشد، حتما حداکثرهای توان مدیریتی را داشته باشد که یکی از آن موارد سلامت اقتصادی ست. پس این مطالبه، به نوعی نگاه بخشی و ناقص به قوانین است. 🔰بند آخر را هم باید تهدید محترمانه ای فرض کنیم که می گوید اگر این کار را کردید، شایبه مهندسی انتخابات و دخالت شورای نگهبان و محدود کردن انتخابات آزاد منتفی ست. من فکر می کنم تمام این نامه برای این بند و این تهدید نوشته شده. رجوع به تاریخ می کنیم. در کدامیک از انتخابات بوده که شایبه مهندسی انتخابات و محدود کردن سلایق مطرح نشده؟ جالب است که در انتخاباتی مثل سال 88، مجلس ششم، مجلس سوم، دور اول شورای شهر که اساسا نظارتی وجود نداشت هم اتهام مهندسی انتخابات زده شد. این نشان می دهد اساسا با فلسفه نظارت و نظریه نظارت استصوابی مشکل وجود دارد. اگر همین هایی که منادی انتخابات آزادانه دارند و منتقد شورای نگهبان هستند، به قوانین بسیاری از کشورها مثل کشورهای اروپایی و آمریکا رجوع کنند، می بینند اتفاقا این کشورها شورای نگهبانشان قوی تر از ما عمل می کند و فیلترهای نظارتی شان محدودیت زا تر است. ولی شایبه مهندسی انتخابات در آنجا وجود ندارد. 🔰اتفاقا این که از لزوم حضور طیف های مختلف سیاسی در این نامه گفته شده، خود شایبه مهندسی انتخابات را تقویت می کند. بله هر طیف سیاسی معتقد به نظام می تواند در انتخابات حضور و اقبال خود در مواجهه با رای و نظر مردم را محک بزند؛ اما اینکه صلاحیت (با ملاک هایی که قانون تعریف کرده) را فرع بر حضور همه طیف ها در معرکه انتخابات بدانیم، در تناقض با ادعای نویسندگان نامه مبنی بر مخالفت با مهندسی انتخابات است. 🔰در پایان عرض میکنم بنای محکم شورای نگهبان آنقدر در حفظ اصل نظام ضروری بوده که چهل سال است در صدر هجمه های دشمنان خارجی و داخلی این کشور قرار داشته و همواره هر تلاش برای تضعیف آن با تشویق و ذوق زدگی بدخواهان همراه می شود. اگر کسانی از سر نگرانی برای حفظ نظام، راه حل مشکلات را در تضعیف و محدود کردن این بنای محکم می بینند، با توجه به این عقبه باید بفهمند راه را غلط آمده و در واقع گم کرده اند. ✍ @uphjnv
⛅️ گاهِ صبح ⛅️ این تحلیل، تحلیل پایه‌دار و پخته و درستی نیست که: ❌ «فلانی انسان خوبی بود، اما اطرافیانِ بدش موجب شدند که او انسان بدی بشود». هیچ انسانی بد نمی‌شود مگر آنکه زمینه‌ی «بد بودن» و پذیرش آن در خودِ او باشد، همچنانیکه هیچ انسانی خوب نمی‌شود مگر آنکه زمینه‌ی «خوب بودن» و پذیرش آن در خودِ او وجود داشته باشد. اطرافیان ما اعمّ از خوب و بد گرچه مؤثّرند، اما تأثیرشان در اصطلاح «تعیین‌کننده» و «حیاتی» نیست. همسر جهنّمی حضرت نوح(علیه السلام) و همسر بهشتی فرعون(جناب آسیه)، شاید بهترین مصداقی است که در این باره می‌توان به آن اشاره کرد. @uphjnv
🇮🇷 اگر رئیسی رئیس جمهور بود..... *نمونه هایی از اقدامات آیت الله رئیسی طی پنج ماه اول خدمت در قوه قضاییه* 👇 ۱. آغاز اصلاح ساختار قوه قضائیه ۲. تقلیل ۶۳ حساب قوه قضائیه به ۵ حساب ۳. برخورد با فساد درون قوه قضائیه ۴. انفصال ۶‌۰ قاضی متخلف از خدمت ۵. عزل اکبر طبری رئیس دفتر قوه قضائیه ۶. دستور برای بررسی ویژه تحقیق و تفحص‌های ارجاعی به قوه قضاییه ۷. برخورد قاطع با مفسدان ۸. حکم ۱۵ سال حبس ریخته‌گران و برادرش به اتهام اخلال در نظام اقتصادی ۹. حکم هادی رضوی ۱۰. حکم متهمان بانک سرمایه ۱۱. رسیدگی نهایی به پرونده پدیده شاندیز و اعلام حکم مال باختگان پرونده پدیده شاندیز ۱۲.  ۹۷۸ حکم قطعی برای مفسدین اقتصادی ۱۳. حکم حسین فریدون ۱۴. حکم متهمان پرونده کیمیا خودرو ۱۵. حکم تخریب ویلاهای غیر مجاز (تخریب بزرگترین سازه ویلایی در رشت) ۱۶. طراحی سامانه ثبت اموال و دارایی‌های مسؤولان ۱۷. آغاز گزارش‌دهی فساد یا همان ۱۸. پیگیری پرونده ۱۷ متهم جاسوسی ۱۹. پیشنهاد ارائه طرحی در رابطه با ممانعت از تحصیل فرزندان مسئولان در خارج از کشور ۲۰. دستور برای تهیه لایحه جامع احترام به آزادی‌های مشروع و حفظ حقوق شهروندی ۲۱. عزم جدی برای ورود به فساد خودروسازان ۲۲. بررسی لایحه مقابله با خشونت علیه زنان ۲۳. نشست نتیجه‌دار با تعدادی از فعالان محیط زیست ۲۴. حکم قصاص قاتل شیرعلی محمد ۲۵. تحول جدی در راه‌های ارتباطی قوه قضائیه با مردم به خصوص در فضای مجازی ۲۶.  توقف استفاده از چادر برای پوشش متهمین ۲۷. ابلاغ آیین‌نامه اجرای احکام کیفری ۲۸. بررسی امکان اعدام و قصاص به روشی غیر از طناب دار و اهدای عضو محکوم ۲۹. دستورالعمل حفظ کرامت و ارزش‌های انسانی در ق.ق با ۳۳ ماده ۳۰. بررسی پرونده تمامی زندانیان بدهکار مالی و اعمال حداکثر مساعدت قضایی و قانونی ۳۱. دستور اعلام نتیجه و روند بررسی احکام به مردم ۳۲. ممنوعیت مطالبه وجه در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ۳۳. بازدیدهای سرزده @uphjnv