اللهم الرزقنا توفیق شهادته فی سبیلک تحت رایته ولیک المهدی
شب بخیر گفتن ما محض اداب ادب است ور نه چون شب برسد اول بیداری ماست
شب بر همه خوش
یا علی
ما رو هم دعا کنید . .
بچااااا کومک داداشم ۴ سالشه زده گوشی بابامو شیکونده بابامم میگه من گوشی ندارم گوشیتو بده برا من باشه😭😭😂😂
الان من چه گِلی به سرم بگیرممم
دلــ🇮🇷ـی☫
بچااااا کومک داداشم ۴ سالشه زده گوشی بابامو شیکونده بابامم میگه من گوشی ندارم گوشیتو بده برا من باشه
اشکال ندارع میرم براشیه نوکیا میخرم🤣💔