دوستان این انتخابات از رفراندوم روز اول انقلاب اهمیتش بیشتر و مهم تر، اگرم روز اول جمهوری اسلامی رای نمیآورد ما خسارات زیادی نداده بودیم ولی الان ما 45ساله داریم شهید میدیم سختی میکشیم با تمام کمی ها و کاستی ها تحمل کردیم که بتونیم نام اسلام و ایران رو دوباره زنده کنیم و الان در مهمترین پیچ تاریخی هستیم باید تلاش کنیم جهاد کنیم که نزاریم این انقلاب بدست نااهلان بیفته
@westaz_defa
جریان دگم و تندرویی که در توهین به مقامات و چهرهها و نمادها و قهرمانانِ فکری و جهادیِ کشور وقاحت رو به حد اعلی رسوندن نمیتونن برای من نمایندهی جریان انقلاب باشن. القاب رو به بها دهند نه به شعارهای توخالی.
@westaz_defa
شهیدانه ⃟🌱
جریان دگم و تندرویی که در توهین به مقامات و چهرهها و نمادها و قهرمانانِ فکری و جهادیِ کشور وقاحت رو
واقعا آقای امیر حسین ثابتی در این چند روز هر چه توان داشت جبهه انقلاب را زد، نمی دانم جواب شهداء را چگونه خواهد داد.
8.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جونم به این اقتدار....
علی به وقتِ حوادث عصا نمیگیرد:)🤍🌿
@westaz_defa
شهیدانه ⃟🌱
جونم به این اقتدار.... علی به وقتِ حوادث عصا نمیگیرد:)🤍🌿 @westaz_defa
رأیِ ما بهانه ست آقایِ من
لبخـندِ شما نشانه ست❤️
شهیدانه ⃟🌱
جریان دگم و تندرویی که در توهین به مقامات و چهرهها و نمادها و قهرمانانِ فکری و جهادیِ کشور وقاحت رو
اگر امکان مشخص شدن رأی رهبری
وجود داشت، حامیان متعصب نامزدها
حتی ایشان را هم تکفیر میکردند...
@westaz_defa
تا اینجای کار
نقطهی عطف این انتخابات عدم اجماع بود.
اگر اجماع شکل میگرفت مطمئنا غالب حامیان جلیلی و قالیباف حاضر نبودند که به کاندیدی که روی آن اجماع شده رای دهند یا به پزشکیان رای میدادند یا برگه سفید در صندق می انداختند.
(چیزی که رفقای صاحب رسانه علنا اعلام کردند که اگر کاندید من جام زهر را بنوشد رای من سفید خواهد بود)
که رای باطله هم تضعیف کنندهی نظام بود هم سرعت حرکت پزشکیان به سمت پاستور را زیاد میکرد.
.
هر دوی آقایان جلیلی و قالیباف پاکدست، انقلابی، کارآمد، با برنامه و با تقوا هستن.
.
معتمدین و روحانیون و مداحان به سهم و سلیقهی خودشان از یکی از آنها حمایت کردند، در هیچ برههای از تاریخ چنین چیزی وجود نداشت.
این یعنی جبهه انقلاب حساس ترین چالشش را تاریخ انتخابات جمهوری اسلامی را سپری میکند.
@westaz_defa
894.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟢ویدیو حاشیه ساز شده امروز
اونی که دارن میکشنش عقب به جلیلی میگه چرا اجماع نکردی ، که بادیگار بهش میگه خفه شو و اون بلا رو سرش میاره
@westaz_defa
عزیزانی که با رای دادنتون جهاد کردید! قبول باشه! اونایی که هنوز نرفتید، بسم الله.