eitaa logo
کانال شهدایی یاد یاران
412 دنبال‌کننده
24.8هزار عکس
8.7هزار ویدیو
49 فایل
✅کپی با صلوات برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان عج تعالی فرجه الشریف بلامانع است 🌷🇮🇷ما را بدوستان خود معرفی کنید🇮🇷🌷
مشاهده در ایتا
دانلود
🔷 شهید آوینی: «کربلا را تو مپندار که شهری است در میان شهر‌ها و نامی است در میان نام‌ها. نه، کربلا حرم حق است و هیچ کس را جز یاران امام حسین (ع) راهی به سوی حقیقت نیست.» 🔸منبع: کتاب «گنجینه آسمانی»
🔷 ۳۱ شهریور سالروز آغاز جنگ حق و باطل و فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گرامی باد. ♦️شهید آوینی: «دیدم كه جنگ برپا شده بود تا از این خاک دروازه‌ای به كربلا باز شود و مردترین مردان در حسرت قافله‌ عشق نمانند و چنین شد.» 🔸منبع: کتاب «گنجینه آسمانی»
🔷 ۳۱ شهریور سالروز آغاز جنگ حق و باطل و فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گرامی باد. ♦️شهید آوینی: «جنگ حق و باطل که از همان آغاز هبوط بشر بر کره زمین آغاز شده، اکنون به آخرین دوره تاریخی خویش نزدیک می گردد و نهضت حق، بعد از هزاران سال مظلومیت و محکومیت، به دوران اقتدار خویش می رسد. ♦️جهان در آستانه عصر نور است و آنکه دلش با حق باشد، آثار این نزدیکی را در همه جا، در آب و هوا و خاک و آتش باز خواهد یافت و مشتاقانه به جبهه حق خواهد پیوست.» 🔸منبع: کتاب «گنجینه آسمانی»
از شهید آوینی پرسیدند: شهدا چه ویژگی خاصی داشتند که به این مقام رسیدند؟؟ گفت: یکی را دیدم سه روز در هوای گرم خط مقدم جبهه روزه گرفته بود؛ هرچه از او سوال کردم برادر روزه مستحبی در این شرایط واجب نیست خودت رو چرا اذیت می‌کنی؟! جواب نداد... وقتی شهید شد دفترچه خاطراتش رو ورق می‌زدم نوشته بود: خب آقا مجید! یک سیب اضافه خوردی جریمه میشی سه روز، روزه بگیری تا نفس سرکش را مهار کنی.
تنها کسی که شهید دارابی گوش به فرمانش بود... به روایت مادر بزرگوار شهید؛ دم خداحافظی گفت که راهی سوریه‌ام.. ناراحت و کلافه گفتم: حسین تو چرا حرف هیچ‌کس را گوش نمی‌دهی، کجا می‌روی، مگر تازه نیامده‌ای؟ حداقل بگو به حرف چه کسی گوش می‌دهی! جواب داد مادر من فقط به حرف رهبرم گوش می‌دهم.. آقا دستور بدهد ،جانم را هم برایشان می‌دهم. 🔹وصیتی به بچه حزب‌اللهی‌ها می‌کنم و آن هم این است که در قبال انقلاب احساس تکلیف کنند و ننشینند گوشه‌ای و نگاه کنند و مشکلات را به گردن دیگران بیندازند. 🌷شهید مدافع حرم 🌷
🌷شهید امیرعلی محمدیان🌷 «شهیدی که عاشق گمنامی بود» شهید مدافع حرم امیرعلی محمدیان ۱۳۷۱/۰۹/۳۰ در شهرری به دنیا آمد و در۱۳۹۴/۱۰/۲۱ در سوریه به شهادت رسید پیکر مطهرش شش سال پس از شهادتش کشف و شناسایی شد. فرازی از زندگینامه شهید: امیرعلی محمدیان در آذر ماه ۱۳۷۱ به دنیا آمد. مادرش می گوید: از پنج شش سالگی شروع به حفظ آیات قرآن کرد، چون به استعداد او پی بردم، نامش را در کلاس قرآن مسجد محله نوشتم. همه ی دل خوشی اش رفتن به مسجد بود. در هیات ها تا دیروقت، فعالیت می کرد. در تعزیه ها شرکت می نمود و به سبب درشتی هیکلش نقش شمر را به او می دادند. با شروع جنگ در سوریه آرام و قرار نداشت. معتقد بود در مکتب امام حسین (ع) درس آزادگی یاد گرفته است. وقتی با مخالفت من، برای رفتن به سوریه روبرو شد، حرفی به من زد که تسلیم شدم. گفت که: از بین سه فرزندی که خدا به شما عنایت کرده نمی خواهی که یکی شان را قربانی حضرت زینب کنی؟ موقـعیت مـزار در گـلزار شـهدا قـطعـه :۵۰ ردیـف :۱۱۶ شـماره :۲۴ شهید مدافع حرم
4_6019467407750333510.mp3
4.14M
هفته دفاع مقدس گرامی باد به یاد شهدای جنگ تحمیلی
🌏 زمین بهشت میشود .. اگر مردم روزی بفهمند ... هیچ چیز عیب نیست ! جز نادیده گرفتن اصول اخلاقی ! هیچ چیز گناه نیست ! ... جز پایمال نمودن ارزشهای انسانی ! هیچ چیز ثواب نیست ! جز خدمت به دیگران ... هیچ اسطوره نیست ! جز درمهربانی وانسانیت ... هیچ چیز جاودانه نمی ماند ... جز عشق ... هیچ چیز ماندگارنیست ... جز خوبی و بدی ... پس به نام " انسانیت" ... برایتان روزهای پر از عشق و انسانیت آرزومندم... ‌ 🌼
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روزی تو خواهی آمد و ما همه باهم صدا میزنیم لبیک یا مهدی😭 لبیک یا مهدی 🤲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روزی تو خواهی آمد و ما همه باهم صدا میزنیم لبیک یا مهدی😭 لبیک یا مهدی 🤲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥رژه ی هوایی جنگنده بمب افکن های سوخو-۲۲ سپاه پاسداران و F-4 فانتوم ارتش در بندرعباس 🇮🇷
🔷 مسدود شدن گذرگاه‌های غزه و کرانه باختری 🔸ارتش رژیم صهیونیستی امروز جمعه اعلام کرد که به مناسبت «عید غفران» کلیه معابر غزه و کرانه باختری را از عصر فردا تا عصر دوشنبه خواهد بست. 🔸عید غفران یکی از اعیاد یهودیان است و شهرک‌نشینان صهیونیست در طول این مراسم به صورت گسترده به مسجدالاقصی یورش برده و اقدام به هتک حرمت به این مکان مقدس می‌کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 گروهک‌های تروریست و تجزیه طلب ، از مرزهای ایران فاصله گرفته‌اند رئیس ستادکل نیروهای مسلح: 🔸تیم های کارشناسی، روند خلع سلاح این گروهک‌ها را در عراق ، بررسی و راستای آزمایی خواهند کرد.
🔷 خبرهای سردار تنگسیری از تجهیزات جدید نظامی فرمانده نیروی دریایی سپاه: 🔸رهبر معظم انقلاب در خصوص سرعت شناورها امر فرموند و سرعت ما از ۳۵ نات دریایی به ۵۵ نات سپس ۷۵ نات و ۹۰ نات رسید و این روند افزایش سرعت تداوم خواهد داشت و این مسئله در دنیا بی‌سابقه است. 🔸در شناورهای که راکت‌انداز بودند با به روز کردن تجهیزات الان قادر به حمل و پرتاب موشک شده‌اند که به نمایش هم درآمد، در شرایط تحریم، زیردریایی هوشمند را با بردهای بسیار زیاد ساخته‌ایم که آزمایش و تست شده که نشان دهنده شعار همیشگی ما می‌توانیم است. 🔸در حوزه پهپاد نیز کارهای بزرگی به ویژه با قابلیت‌های متناسب با دریا صورت گرفته که در آینده از آنها رونمایی خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بازداشت پسر رئیس‌جمهور سابق ارمنستان در تظاهرات 🔸نیروهای امنیتی در جریان تظاهرات معترضان به دولت ارمنستان، پسر رابرت کوچاریان، رئیس‌جمهور سابق این کشور را در ایروان بازداشت کردند. 🔸برآوردهای اولیه حاکی از آن است که حداقل ۱۰۰ معترض در جریان تظاهرات‌ها در ایروان بازداشت شده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وقتی نتانیاهو جرات حرف زدن از حمله نظامی به ایران را در پخش زنده ندارد! 🔸خبرنگار شبکه اینترنشنال با کمال وقاحت از نتانیاهو سوال می‌کند، آیا برنامه‌ای برای حمله نظامی به ایران را دارید، که حتی نتانیاهو هم جرات حرف زدن در این‌باره را در آنتن زنده ندارد؛ برخلاف سرباز خبرنگاران مزدور شبکه اینترنشنال که به راحتی حرف می‌زنند.
🔷 اعزام تیم‌های ناظر به اقلیم شمال عراق به‌منظور بررسی وضعیت خلع سلاح تروریست‌ها 🔸 سرلشکر باقری با اشاره به معاهده امنیتی تهران و بغداد درخصوص خلع سلاح گروهک‌های تروریستی در اقلیم شمال عراق گفت: تیم‌های ناظر را می‌فرستیم تا ببینیم که خلع سلاح به‌صورت کامل صورت گرفته است یا خیر؛ پس از آن برای اقدام لازم، تصمیم می‌گیریم.
امام صادق(ع):شما شیعیان اگر دعا برای تعجیل فرج را انجام دهید، خداوند قطعاً فرج وگشایش ما را میرساند و اگر انجام ندهید وبی تفاوت بمانید این امر به نهایت خود میرسد (تفسیر عیّاشی، ج۲، ص۱۵۵)
🔷 دستگیری ۱۲ متهم قاچاق سوخت خودروهای اسقاطی 🔸دادستان مشکین‌شهر اردبیل: این افراد با جمع‌آوری کارت‌های سوخت خودروهای افراد متخلف از سراسر کشور، از جمله اسقاطی و فرسوده، راکد و کم‌کارکرد با بهره‌گیری از خطاهای سیستمی سامانه بار برگ، اقدام به سوءاستفاده از این طریق می‌‌کردند. 🔸تاکنون مقدار یک میلیون و ۷۶۱ هزار و ۷۱۱ لیتر سوخت را از چرخه توزیع خارج کرده‌اند و غالباً از طریق استان هرمزگان سوخت یارانه‌ای مورد نیاز کشور را به کشورهای همسایه به صورت قاچاق ارسال کرده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
واکنش پلیس به فیلم پرتاب باتوم به یک موتورسوار 🔸درپی انتشار فیلمی از پرتاب باتوم توسط یکی از کارکنان پلیس راهور به راکب یک موتور، بلافاصله دستور شناسایی متخلفان صادر شد. 🔹بررسی‌ها نشان داد که موتورسیکلت سنگین پلاک نداشته و راکب آن نه‌تنها به ایست مأمور توجه نکرده بلکه با حرکات نامتعارف باعث اخلال در عبورومرور شده. مامور راهور هم برای متوقف‌کردن او اقدام نامتعارفی انجام داده که مورد تایید نیست. 🔹قطعا هم با مامور متخلف برخورد می‌شود و هم با موتورسوارِ متخلف.
ترکیه برای خروج از شمال سوریه شرط گذاشت 🔹وزیر دفاع ترکیه: تا زمانی‌که شرط‌های ما محقق نشود شمال سوریه را ترک نمی‌کنیم. ایجاد منطقۀ امن در شمال سوریه، نوشتن قانون اساسی جدیدِ سوریه، برگزاری انتخابات دموکراتیک و تشکیل دولتی که نمایندۀ تمام سوری‌ها باشد جزو شروط ما هستند.
ژنرال صهیونیست: به سناریوی وحشتناکِ جنگ‌ چند‌جبهه‌ای نزدیک می‌شویم 🔹اسحاق بریک: در جنگ بعدی جبهۀ داخلی اسرائیل روزانه هزاران موشک می‌خورد و ما در مرز لبنان با هزاران مبارز روبرو خواهیم شد. سوری‌ها هم درحال بازسازی ارتش خود هستند و کرانۀ باختری هم یک جبهه است. 🔹هر اتفاقی که در یک بخش روی دهد، جرقه جنگی زده می‌شود که هیچ‌کس دنبال آن نیست. اسرائیل درحال نزدیک‌شدن به سناریوی وحشتناکِ درگیری در چندجبهه است.