eitaa logo
چهارشنبه های زهرایی.آتش به اختیار
2.3هزار دنبال‌کننده
7.2هزار عکس
2.9هزار ویدیو
99 فایل
|گروه جهادے چهارشنبه های زهرایے✨| -هیئت شهیـ🥀ـده های انقلاب -موسسه راه بهشت اطـ💞ــهر قم المقدسه خادم ڪانال : 09105830377 @yazahraa1397
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔅 آیه ۵۵ سوره اعراف به بحث دعا اشاره دارد. 🍃پیامبر اکرم در سفرى بعضى اصحاب را دیدند که با فریاد دعا مى‏ کنند، حضرت فرمودند: آرام دعا کنید. حضرت زکریّا نیز خداوند را در پنهانى و با اخلاص ندا مى‏ کرد. «نادى ربّه نداءً خفیّاً» زیرا نشانه‏ ى ادب است چنانکه خداوند به مؤمنان مى ‏فرماید: بلندتر از صداى پیامبربا او سخن نگویید. «لاترفعوا اصواتکم فوق صوت النبىّ کجهر بعضکم لبعض» و ممکن است صداى بلند در عبادت و نیایش، زمینه‏ ساز تظاهر و ریا باشد.  🍃تضرّع و ناله در دعا، نشانه‏ توجّه انسان به کمبودها و نیازهاى خود و عامل شکستن غرور و خودخواهى است. زیرا آنکه خود را قوى و غنى بداند، در برابر هیچ کس ناله و درخواستى ندارد.  🍃امام صادق (ع) فرمود: تضرّع در دعا، دستان را به طرف آسمان بلند کردن و دعا نمودن است، پیامبر اکرم نیز چنین دعا مى‏ کرد و سلمان فارسى از آن حضرت نقل کرده که فرمود: خداوند حیا مى‏ کند دستى را که به دعا بلند شود محروم برگرداند. 📝پیام ها ۱- پس از خداشناسى، خداپرستى لازم است. «اُدعوا ربّکم» در آیه‏ قبل، خداشناسى مطرح شد، در این آیه خداپرستى.  ۲- بهتر است دعا با استمداد از کلمه‏ «ربّ» و همراه تضرّع و زارى و پنهانى باشد. «اُدعوا ربّکم تضرّعاً و خفیة» دعاى پنهانى از ریا دور و به اخلاص نزدیک‏ تر است.  ۳- دعا وقتى مؤثّر است که خالصانه و همراه با تضرّع باشد. «تضرّعاً و خفیة»  ۴- با تمام وجود و با کمال خضوع خدا را بخوانیم و زبانمان نماینده همه‏ وجود ما باشد. «اُدعوا... تضرّعاً»  ۵ - گردنکشان و تجاوزکاران، از لطف و محبّت الهى محروم مى‏ باشند. «انّه لا یحبّ المعتدین»  ۶- دعا نکردن، دعاى بى‏ تضرّع و دعاى ریائى، از نمونه‏ هاى سرکشى و تجاوز است. «المعتدین»  💠 پیام صفحه ۱۵۷ قرآن 📿 🌸|| @yazahraa_1397
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از #هم_رفیق
|🥀🖤| امام باقر علیه السلام : همانا امر به معروف و نهی از منکر، راه انبیای إلهی و شیوه صالحان است. وظیفه ی بزرگی است که به برکت آن سایر واجباتْ برپا، راه ها أمن، کسب و تجارتْ حلال، ظلم و تجاوزْ دفع، زمینْ آباد، إعاده ی حقّ بر گردنِ متجاوز گذارده و همه ی کارها سامان می پذیرد. 🌺آن کسانی که هرگاه در زمین به آنها قدرت بخشیدیم نماز را بر پای دارند و زکات می دهند و امر به معروف می کنند و پایان همه کارها از آن خداست.🌺 🗣️باید از میان شما، جمعى دعوت به نیکى، و امر به معروف و نهى از منکر کنند! و آنها همان رستگارانند.😇 https://eitaa.com/joinchat/1113325629C5d0d2a90fe لطفا در تمام گروها و کانال هایی که عضو هستید ارسال کنید..اجرتون با مادر سادات🙏🖤 موفق باشید🌸التماس دعا🤗 قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر ثارالله استان قم
چهارشنبه های زهرایی.آتش به اختیار
‌قرارنبودبینِ‌ما،این‌همه‌فاصله‌بی‌اُفتھ💔 ! ((:
میگفت: گاهی‌ در هیئت‌ ها‌ یک‌ قطره‌ اشک برای‌ ارباب‌ را‌ به‌ من‌ هدیه‌ کنید، از همه‌ چیز برایم‌ بالاتر است، آن‌ را‌ به‌ تمآم‌ بهشت‌ نمیفروشم ‌. .‌ .♥️!' -شهیدغلامعلےرجبۍجندقے🌱
«أَمَّنْ یُجیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یَكْشِفُ السُّوءَ»
مداحی_آنلاین_خیلی_دلم_میخواست_که_،_بیام_حرم_پیاده_نریمانی.mp3
9.6M
🍃خیلی دلم میخواست که، بیام حرم پیاده 🍃دعوت نکردی من رو، غم تو دلم زیاده 🎤 👌بسیار دلنشین 🌷 🌷 @yazahraa_1397
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
الهی! تو که آگاهی به آنچه در قلب بنده هایت میگذرد پس خوب میدانی، بعد هر باری که دلت را شکستم چقدر دل خودت شکست! +میدونم میدونی چقدر دوستت دارم:) ✨ 🌸 || @yazahraa_1397
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔅 آیات ۵۹ و ۶۰ سوره اعراف اشاره به داستان حضرت نوح (ع) دارد. 📝پیام ها ۱- با اینکه رسالت نوح (ع) جهانى بود، ابتدا از قوم خود شروع کرد. «یا قوم»  ۲- دعوت به توحید و خداپرستى، سرآغاز دعوت انبیا و از مشترکات همه‏ ادیان الهى است. «اُعبدوا اللّه»  ۳- دلیل یکتاپرستى، یکتایى و بى‏ شریک بودن خداوند است. «اعبدوا اللّه... ما لکم من اله غیره»  ۴- خداشناسى و ایمان به خدا، از همان ابتدا و در طول تاریخ بوده است. (حضرت نوح که قبل از حضرت ابراهیم، موسى و عیسى (ع) بود، به مردم گفت: خدا را عبادت کنید، که این بیانگر شناخت آنان نسبت به خداوند است) «یا قوم اعبدوا اللّه»  ۵ - انبیا، دلسوزان واقعى بشرند. «یا قوم... انّى أخاف علیکم»  ۶- همیشه مخالف انبیا، گروهى از اشراف و سردمداران بوده ‏اند که زرق و برق ثروت و قدرت آنان، چشم مردم را پر مى‏ کرده است. «الملأ من قومه»  ۷- بدتر از ایمان نیاوردن، گمراه دانستن انبیاست. «انّا لنراک فى ضلال مبین» آرى، وقتى فطرت مسخ شود، راهنماى واقعى را گمراه مى‏ پندارد. امروز نیز گروهى که خود را روشنفکر مى ‏دانند، رهروان پیامبر را مرتجع و ساده‏ لوح مى‏ پندارند.  ۸ - کسى که در پى پدید آوردن نظام توحیدى و براندازى نظام شرک است، باید انتظار هرگونه تهمت و توهین را داشته باشد. «لنراک فى ضلال مبین»  ۹- مخالفان، در تهمت‏ زدن سخت و جدّى هستند. «انّا لنراک فى ضلال مبین»  💠 پیام صفحه ۱۵۸ قرآن 📿 🌸|| @yazahraa_1397
30.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🖤🖤🖤🖤🖤 یادت‌نرهـ‌بانـو...🧕 هر‌بار‌که‌ا‌زخانه‌‌‌پا‌ به‌بیرون‌میگزاریـ!!🤔 گوشه‌چـادرت‌ر‌ادست‌‌بگیر؛😍 و‌آرام‌زیر‌لب‌بگـو:♥️ هـذه‌‌امانتڪ‌یافاطمة‌الزهراء این‌امانـت‌زهراستـ! :)🙏🙏🙏🌺 گشت تراز شهر اسلامی و میز مهربانی در فلکه میثم..حضور ۱۲ تیم دونفره...حضور خانواده شهید لطفی نیاسر رزق امروز ما بود.. بابت 🦋 🦋 🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋 https://eitaa.com/joinchat/1220804622C852f66096a 🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋
خدایا با آگاهےات از حال من ، با من مدارا کن ... " { امام سجاد } " 🌻 🌸 || @yazahraa_1397
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔅 آیه ۷۱ سوره اعراف به خدایان و القاب غیر الهی اشاره دارد. 👈این آیه دلالت مى‏ کند به اینکه هر منصب و لقب و عنوانى الهى که به غیر اذن خداوند باشد، مخصوصاً در ولایت عامّه، کذب و بهتان است. همان گونه که لقب امیرالمؤمنین تنها براى حضرت على (ع) مى‏ باشد، نه هیچ کس دیگر، لذا هنگامى که امام صادق (ع) را با عنوان امیرالمؤمنین خطاب کردند، حضرت از این کار نهى کرده و فرمودند: هرکس غیر از على (ع) خود را به این عنوان متّصف کند، جایگاهش آتش است.  📝پیام ها ۱- نتیجه لجاجت و در افتادن با حقّ، کیفر الهى و ننگ و هلاکت است. «قد وقع علیکم» (بگذریم که خود لجاجت نوعى پلیدى معنوى است)  ۲- انسان ذاتاً موحّد و طالب توحید است، ولى گاهى تعصّب بر او عارض شده و حاکم مى‏ شود. «وقع علیکم»  ۳- کیفرهاى الهى در مسیر تربیت انسان واز شئون ربوبیّت خداست. «من ربّکم»  ۴- سنگ و چوب، با نام‏گذارى، «خدا» نمى‏ شود. (نام‏ هاى دهان پرکن و بى‏ محتوا، یکى از بلاهاى قرن ما نیز هست.) «أسماء سمّیتموها»  ۵ - معبودهاى مشرکان، اسماى بى‏ مسمّایند که حقیقت و مشروعیّت ندارند و خداوند در هیچ آئینى به آن فرمان نداده است. «أسماء... مانَزّل اللّه بها من سلطان»   ۶- عقاید باید بر پایه‏ حجّت و برهان باشد، حتّى از بت ‏پرستان هم برهان بخواهید. «ما نزّل اللّه بها من سلطان» (از آنان که مى‏ گویند بت وسیله‏ تقرّب به خداست، بپرسید آیا دلیلى دارید که خداوند پرستش بت را وسیله‏ قرب خود قرار داده است؟)  ۷- استدلال و برهان، نوعى فیض الهى است که به قلب و فکر انسان مى‏ رسد. «ما نزّل اللّه بها من سلطان»   ۸ - انبیا، به درستى هدف و پیروزى خویش و سقوط مخالفان اطمینان داشتند. «انتظروا انّى معکم من المنتظرین»  💠 پیام صفحه ۱۵۹ قرآن 📿 🌸 || @yazahraa_1397
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلامتی روزی که همه رفاقتا ختم بشه به شهادت صلوات بفرست😎✋🏼 🌸 || @yazahraa_1397