eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
47.9هزار عکس
34.8هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴فاکس نیوز مدعی شد: 🔻ضربه مهلک چین به دلار / توافق جدید پکن با 4 کشور 🔺فاکس نیوز مدعی شد چین با ایران، هند، عربستان و روسیه، برای معامله با یوآن به جای دلار توافق کرد @zandahlm1357
پيام رهبر معظم انقلاب اسلامي بمناسبت كنگره عظيم حج پيام رهبر معظم انقلاب اسلامي بمناسبت كنگره عظيم حج بسم اللّه الرحمن الرحيم قال اللَّه تعالي: فَإِذَاقَضَيْتُم مَّناسِكَكُم فَاذْكُرُواللَّهَ كَذِكْرِكُم آبائَكُم اَوْاَشَدَّ ذِكْر چون مناسك خود را به پايان برديد، خدا را چنان ياد كنيد كه پدران و برترين عزيزان خود را ياد ميكنيد، بل از آن نيز بيشتر («سوره بقره، آيه ي ۲۰۰») برادران و خواهران مسلمان! روزهاي حجّ، روزهاي اميد و نويد است. از سوئي شكوه همبستگي ميان مسافران خانه ي توحيد، در دلها اميد مي‌آفريند، و از سوئي طراوت يافتن جانها به بركت ذكر الهي، گشايش درهاي رحمت را نويد ميدهد. حاجيان پس از آنكه مناسك پر رمز و راز حجّ را كه خود لبالب از ذكر و خشوع است به جاي آوردند، بار ديگر به ذكر خدا فرا خوانده ميشوند. اين تاكيد از آنرواست كه ياد خدا دلهاي افسرده را فروغ مي‌بخشد و نور ايمان و اميد در آن ميدمد. و دل آنگاه كه اميدوار و مؤمن است، آدمي را بر درست پيمودنِ گردنه‌هاي لغزنده و پرچالش زندگي و رسيدن به قلّه‌هاي كمال مادي و معنوي قادر ميسازد. معنويت حجّ، همين در ذكرُاللَّه است كه چون روح در يكايك اعمال حجّ گنجانيده شده است. اين سرچشمه ي مبارك بايد پس از دوران حجّ نيز همچنان بجوشد و اين دستاورد، ادامه يابد. آدمي در ميدانهاي گوناگون زندگي، قرباني غفلت خويش است. هر جا غفلت هست انهدام اخلاقي و انحراف فكري و هزيمت روحي نيز هست.. و همين ضايعات است كه به نوبه خود ميتواند علاوه بر اضمحلال شخصيت افراد انسان، شكست ملّتها و فروپاشي تمدّنها را نيز پديد آورد. حجّ يكي از برترين تدابير اسلام در غفلت زدائي است. بين المللي بودن اين مراسم، گويا اين پيام را ميرساند كه امّت اسلامي در هويت جمعي خود نيز، جدا از وظيفه ي فردي هر مسلمان، موظف به غفلت زدائي از خويشتن است. عبادات و مناسك حجّ، فرصت ميدهد كه ما اسارت و وابستگي غفلتبار خود به لذّت طلبي و هوس و تن آسائي را موقتاً ترك كنيم. احرام و طواف و نماز و سعي و وقوف، مارا از ياد خدا سرشار و به حريم الهي نزديك ميكند، و لذّت انس با خدا را در كام جان ما مينشاند. از سوي ديگر، شكوه و جلال اين گردهمائي بي نظير، مارا با واقعيت امّت عظيم اسلامي كه فراتر از ملتها و نژادها و رنگها و زبانها است، آشنا ميسازد. اين جمع درهم تنيده و هماهنگ، اين زبانها كه همه به يك سخن مترنّم اند، اين تَن‌ها و دلها كه همه به يك قبله رو ميآورند، اين انسانها كه دهها كشور و ملّت را نمايندگي ميكنند، همه متعلق به يك واحد ويك مجموعه ي عظيم اند، و آن امّت اسلامي است. حقيقت آن است كه امّت اسلامي دوراني دراز، در غفلت از خويش گذرانيده است. عقب ماندگيهاي امروز علمي و عملي و فرودست ماندن در ميدان سياست و صنعت و اقتصاد، محصول تلخ آن غفلتها است.. و اكنون با تحول شگرفي كه درجهان پديد آمده يا در حال پديدآمدن است، امّت اسلامي بايد غفلت‌هاي گذشته ي خود را جبران كند.. و خوشبختانه برخي پديده‌هاي دوران كنوني، نويد دهنده ي آغاز اين حركت جبراني است. ترديد نبايد كرد كه دنياي استكبار، بيداري مسلمانان و اتّحاد اسلامي و پيشرفت ملتهاي ما در ميدانهاي دانش و سياست و نوآوري را، بزرگترين مانع سلطه و سيطره ي جهاني خود ميشمارد و با همه ي توان با آن مي‌ستيزد. تجربه ي دوران استعمار و نواستعماري پيش روي ما ملتهاي مسلمان است. امروز كه دوران استعمار فرانوين است بايد از آن تجربه‌ها درس بياموزيم و بارديگر براي مدّتي طولاني، دشمن را برسرنوشت خود مسلط نكنيم. در آن دورانهاي تلخ و سياه، قدرتهاي مسلط غربي، همه ي ابزارهاي فرهنگي و اقتصادي و سياسي و نظامي را براي تضعيف كشورها و ملتهاي مسلمان به كار گرفتند و تفرقه و فقر و جهل را بر آنان تحميل كردند. غفلت و تنبلي و ضعف نفس بسياري از رجال سياسي، و مسئوليت ناپذيري بسياري از نخبگان فرهنگي ما به آنان كمك كرد، و نتيجه، غارت ثروتهاي ما، و تحقير و حتّي انكار هويت ما، و نابود شدن استقلال ما شد. ما ملّتهاي مسلمان روز بروز ضعيفتر شديم و چپاولگران زياده خواه و سلطه طلب روز بروز قوي تر. اكنون كه به بركت فداكاري مبارزان و شجاعت و صداقت رهبران در برخي از نقاط دنياي اسلام، بيداري اسلامي امواج خود را گسترش داده و جوانان و نخبگان و آحاد مردم را در بسياري از كشورهاي اسلامي به ميدان آورده و چهره ي غدّار سلطه طلبان براي بسياري از سياستمداران و زمامداران مسلمان آشكار گشته است، بار ديگر سردمداران استكبار در پي ترفندهاي تازه براي ادامه و تحكيم سيطره ي خود بر دنياي اسلام اند. شعار دموكراسي خواهي و حقوق بشر يكي از اين ترفندها است. امروز شيطان بزرگ كه خود مجسمه ي شرارت و قساوت برضد بشراست، پرچم طرفداري از حقوق بشر را بلند كرده و ملّتهاي خاورميانه را به دموكراسي دعوت ميكند.
اولين متهم اين حوادث جنايتبار، نظاميان آمريكائي و دستگاههاي جاسوسي آمريكا و اسرائيل اند كه تاثيرگذاري بر روند تشكيل دولت در عراق نزديكترين هدف خباثت آلود آنها به شمار ميرود. برادران و خواهران مسلمان! تضمين كننده ي همه ي هدفهاي بزرگ امّت اسلامي، توكل به خداوند و اعتماد به وعده ي حتمي قرآن و تحكيم اتّحاد اسلامي است، و فريضه ي حج با مايه ي غني و كارساز »ذكراللَّه« و با اجتماع متراكم و عظيم مسلمانان در مناسك آن، ميتواند نقطه ي آغاز و سكوي پرش اين نهضت فراگير باشد. و برائت در قول و عمل از سردمداران كفر و استكبار در اين فريضه، الگوي عمل و نخستين گام در اين راه گردد. توفيق الهي را براي شما حجّاج و دعاي حضرت وليّ اللَّه اعظم روحي فداه را براي همه ي مسلمانان آرزو ميكنم. والسلام عليكم و رحمةاللَّه سيدعلي خامنه اي .......: مقام معظم رهبری https://eitaa.com/zandahlm1357
دموكراسي مورد نظر آمريكا دراين كشورها به معناي آن است كه دست نشاندگاني رام و مطيع، به كمك توطئه و رشوه و تبليغات اغواگر، در انتخاباتي ظاهراً مردمي و باطناً آمريكائي برسركار بيايند و عامل آمريكا در تحقّق هدفهاي پليد استكباري شوند. سرلوحه ي اين هدفها سركوب موج اسلامخواهي و به انزوا كشيدن دوباره ي ارزشهاي اسلامي است. همه ي ابزارهاي تبليغاتي و سياسي آمريكا و ديگر سلطه طلبان، امروز به كار افتاده است تا نهضت بيداري اسلامي را به تاخير اندازند و اگر بتوانند سركوب كنند. ملتهاي مسلمان بايد امروز كاملاً هوشيار و مراقب باشند.. و علما و پيشوايان ديني، روشنفكران و دانشگاهيان، نويسندگان و شاعران و هنرمندان، جوانان و نخبگان، همه و همه بايد با هوشياري و اقدام بهنگام، نگذارند، آمريكاي جهانخوار دوره ي جديدي از سلطه ي استعماري خود بر دنياي اسلام را آغاز كند. شعار دموكراسي خواهي از سوي سلطه گراني كه سالها مدافع رژيمهاي ديكتاتوري در آسيا و آفريقا و قاره ي آمريكا بوده اند، پذيرفته نيست. داعيه ي مبارزه با خشنونت و تروريسم از كساني كه خود مروّج تروريسم صهيونيستي و مرتكب خونين ترين خشونتها در عراق و افغانستان اند، نفرت آور است. ادعاي طرفداري از حقوق مدني از شيطانهائي كه جنايات تروريست خون آشامي چون شارون را بر مردم مظلوم فلسطين، همواره تحسين و تشويق كرده اند، فريبي مستوجب لعن و نفرين است. مرتكبان جنايات گوانتانامو و ابوغريب و زندانهاي مخفي در اروپا و تحقير كنندگان ملت عراق و فلسطين و پرورش دهندگان گروههائي كه بنام اسلام، خون مسلمانان را در عراق و افغانستان مباح ميشمرند، حقّ ندارند از حقوق بشر سخن بگويند. دولتهاي آمريكا و انگليس كه شكنجه ي متهمان و حتي ريختن خون آنان در خيابانها را مجاز ميشمرند و حتي شنود مكالمات تلفني شهروندان خود بدون حكم قضائي را جايز ميدانند، حق ندارند خود را طرفدار حقوق مدني معرفي كنند. دولتهائي كه با توليد سلاح اتمي و شيميائي و به كار گرفتن آن، تاريخ معاصر خود را سيه رو كرده اند، حق ندارند خود را متولّي عدم اشاعه ي صنعت هسته ئي قلمداد كنند. برادران و خواهران مسلمان! امروز جهان و بويژه جهان اسلام دوران حساسي را ميگذراند. از سوئي امواج بيداري سراسر دنياي اسلام را فرا گرفته، و از سوئي چهره ي غدّار آمريكا و ديگر مستكبران از پرده ي تزوير و ريا، بيرون افتاده است. از سوئي حركت به سمت بازيابي هويّت و اقتدار در بخشهائي از جهان اسلام آغاز شده و در كشوري به عظمت ايران اسلامي، نهالهاي دانش و فناوري مستقل و بومي به بارنشسته و اعتماد به نفسي كه محيط سياسي و اجتماعي را متحوّل كرده بود به محيط علم و سازندگي كشيده شده است. و از سوئي رخنه‌هاي ضعف و انحطاط در آرايش سياسي و نظامي دشمنان پديد آمده است. امروز عراق از سوئي و فلسطين و لبنان از سوئي، نمايشگاه ضعف و عجز قدرت پرمدعاي آمريكا و صهيونيزم است. سياست خاورميانه ئي آمريكا در نخستين گامهاي خود با موانعي بزرگ مواجه شده و ناكامي دراين سياست، به حربه ئي بر ضد طراحان آن تبديل شده است. امروز روزي است كه ملّتها و دولّتهاي مسلمان ميتوانند ابتكار عمل را به دست گيرند و كاري بزرگ را آغاز كنند. كمك به ملت مظلوم فلسطين، حمايت از ملت بيدار عراق، حراست از ثبات و استقلال لبنان و سوريه وديگر كشورهاي منطقه، وظيفه ئي همگاني است، و وظيفه ي نخبگان سياسي و ديني و فرهنگي و رجال ملّي و جوانان و دانشگاهيان، سنگين تر از ديگران است. وحدت و همدلي ميان پيروان مذاهب اسلامي و پرهيز از اختلافات فرقه ئي و قومي بايد از برجسته ترين شعارهاي اين نخبگان باشد. نشاط علمي، نشاط سياسي، تلاش فرهنگي و بسيج كردن همه ي نيروها در اين صفوف اصلي، بايد سرلوحه ي دعوت آنان قرار گيرد. دنياي اسلام براي مردمسالاري و حقوق بشر، محتاج نسخه ي مغلوط و بارها نقض شده ي غرب نيست، مردمسالاري در متن تعاليم اسلامي و حقوق انسان از برجسته ترين سخنان اسلام است. دانش را از دارندگان آن، از هرجا و هركه، بايد آموخت ولي دنياي اسلام بايد همّت كند تا هميشه شاگرد نماند و از استعدادهاي خود و همّت خود براي نوآوري و ابتكار و توليد علم كمك بگيرد. ارزشهاي غربي كه در كشورهاي آنان به فروپاشي اخلاقي و رواج شهوتراني و خشنونت و قانوني كردن همجنس بازي و فضاحتهاي ديگري از اين قبيل انجاميده، قابل تقليد نيست. اسلام با ارزشهاي والاي خود، برترين منبع رستگاري انسانها است و نخبگان ملتها وظيفه ي حتميِ بازخواني و ترويج اين ارزشها را بر دوش دارند. تروريسم كور و وحشيانه كه امروز مستمسك اشغالگران عراق براي حمله به اسلام و مسلمانان و بهانه ي ادامه ي اشغال نظامي آن كشور اسلامي است، بنابر تعاليم اسلام مطرود و محكوم است.
اگرچه الان وظیفه ی قانونیِ رهبری من اجرایی نیست، امّا بعضی از کارهای اجرایی به خودی خود متوجّه به من است - مثل کارهای مربوط به نیروهای مسلّح و چیزهای دیگر - لذا تجربه ی اجرایی من مستمر است. هشت سال رئیس جمهور بودم؛ قبل از آن هم در شورای انقلاب، کارهای دولت و همه چیز را انجام میدادیم. من میدانم که وقتی انسان میخواهد به یک مسؤول ایراد بگیرد که آقا چرا در حوزه ی کارتان خطا اتّفاق افتاد، بایستی تمام موانعی را که در اجرای صحیح کار بر سر راه یک انسان معمولی وجود دارد، در نظر بگیرد؛ با محاسبه ی اینها ببیند او کوتاهی کرده یا نه؛ اگر کوتاهی کرده، نبایستی از او صرف نظر کرد، نباید گذشت؛ این اعتقاد من است؛ در حوزه ی اختیارات مستقیم من هم همین جور عمل میشود. من اگر از کسی کوتاهی ببینم و بفهمم مقصّر بوده، اغماض نمیکنم؛ در آنجاهایی که من مستقیماً اعمال نظر میکنم. در مورد مسؤولین هم همیشه سفارش میکنم و میگویم اغماض نکنید. بارها به آقایان وزرا و مسؤولین دولت گفته‌ام که اگر چنانچه شما درون خودتان را مورد نظارت و دقّتِ خودتان قرار ندهید و اشکالات را نبینید، دیگران خواهند دید؛ نمیتوانید گله کنید که چرا گفتند، چرا دیدند؛ به طور طبیعی خواهند گفت. البتّه حقیقتاً کار سختی است. من مطمئنم شماها که حالا در یک محیط راحت و آرام دارید درس میخوانید، نه مسؤولیّتی بر عهده دارید، نه کسی از شما کاری میخواهد که انجام بدهید - کارتان فقط درس خواندن است و احیاناً یک مقدار از همین کارهای گفتن و شنیدن و یاد گرفتن و یاد دادن و این چیزها - یک روزی وارد این میدان خواهید شد و آن روز به صحّت این حرف خواهید رسید؛ اذعان خواهید کرد که اینجور نیست. خیلیها هستند که از افراد انتقاد میکنند، امّا وقتی که انسان خود اینها را مسؤول یک کاری میگذارد، می‌بیند بر او هم انتقاد وارد است؛ حالا آن انتقاد وارد نیست، یک انتقاد دیگر وارد است؛ این نشان دهنده ی این است که بالاخره ضعفها زیاد است. و امّا وضع کشور ما. نخیر، به هیچ وجه اینجور که شما تصویر میکنید نیست. وضع کشور ما از لحاظ امنیّت، بمراتب بهتر از همه ی کشورهای همسایه است؛ بدون استثناء. مرزهای ما مرزهای محکمی است. شما میگوئید از اطراف به ما حمله میکنند! [کدام] حمله؟! یک بی عقلی حمله کرد، مردم ما او را سر جای خودش نشاندند. البتّه او هم اگر خودش بود، قطعاً حمله نمیکرد. صدام اگر احساس میکرد تنهاست، یقیناً جرأت نمیکرد حمله کند؛ ولی خُب، به او دلگرمی دادند، پشتیبانی دادند و عمل کردند و تشویق کردند. من نمیدانم شماها میدانید یا نه، امّا من میدانم و اطّلاعات نزدیک دارم؛ در طول جنگ، گزارشهای بسیار ویژه ای به ما رسید که سران چه کشورهایی بخصوص با صدام صحبت کردند که شما این کار را بکن. البتّه بعضیها هم گفتند نکن. آن کسانی هم که گفتند نکن، ما اطّلاع داریم که چه کسانی هستند که منعش کردند و گفتند این کار برایت خطر دارد؛ نه برای خاطر ما، برای خاطر خودش. اینها گفتند این کار را نکن؛ ولی خُب، عدّه ای هم شیرش کردند، به او کمک دادند، امکانات دادند؛ سالهای متمادی، این کشورهای عربی و پشت سرشان آمریکا، به او تجهیزات دادند. این جنگ افروزی نه به خاطر این بود که ما یک کار خلافی کرده بودیم. شنیدم در گوشه و کنار، افراد بیخودی بهانه گیر میگویند که آقا چرا باید جمهوری اسلامی کاری کند که به او حمله کنند؟! ما کاری نکرده بودیم. گناه کبیره ی ما این بود که رژیم استبدادی سلطنت را سرنگون کردیم، بعد هم نخواستیم وابسته بشویم. آقایانی که اوّل انقلاب در رأس کار بودند، عقیده شان این بود که باید از اقمار آمریکا شد؛ چاره ای هم جز این نیست! البتّه حالاها ممکن است این مسئله را انکار کنند - چون اوّل انقلاب، آدم در این زمینه‌ها خیلی صریح حرف نمیزد - ولی معلوم میشد عقیده شان این است که تا با آمریکا پیوند نکنیم، کار مملکت نمیگذرد! خُب، با آمریکا پیوند کردن یعنی چه؟ یعنی جای پای آمریکا را باز کردن در داخل کشور، و همان سلطه و همان نفوذ را حاکم کردن - روز اوّل کم، روز دوّم بیشتر، و به ترتیب بیشتر - یعنی مجدّداً مملکت را دادن دست آمریکایی ها. خُب، چرا انقلاب کردیم؟ چرا اینقدر آدم کشته شدند؟ بنابراین ما گناهی نکرده بودیم که بگوئیم به خاطر گناه ما بود که عراق حمله کرد؛ نه، به خاطر اینکه یک حکومت اسلامی بود، یک حکومت مستقل بود، موج بیداری در دنیای اسلام پیچید - در خود عراق، در کشورهای عربی، در کشورهای اسلامی - اینها همه احساس کردند که وقتی بیداری اسلامی آمد، ممکن است دامن آنها را هم بگیرد؛ لذا متّحد شدند. یعنی به خاطر یک نقطه ی قوّت در ما - نه یک نقطه ی ضعف - آنها به ما حمله کردند؛ بعد هم هشت سال زور زدند و فشار آوردند و همه ی این توان عظیم را به خرج دادند، امّا نتوانستند یک وجب از خاک ایران را از ایران بگیرند. آنها میخواستند حدّاقل همه ی خوزستان را ببرند.
البتّه میگفتند تا تهران میرویم. امّا اگر تا تهران می‌آمدند، لطف میکردند یک حکومتی اینجا میگذاشتند و بعد خودشان میرفتند؛ فقط همان خوزستان را میبردند، برایشان کافی بود! این چیز کمی است؟ شما میدانید جوانهای این مملکت در این هشت سال چه کردند، که حالا همین طور می‌نشینید و میگوئید ما امنیّت نداریم؟ شما بدانید؛ اگر چنانچه الان هم حمله ای به این کشور بشود، این ملّت و همین جوانها - من نمیدانم شما به میدان خواهید رفت یا نه - باز هم به میدان خواهند رفت، باز هم دفاع خواهند کرد و نخواهند گذاشت دشمن موفّق شود. این به خاطر این است که کشور از یک قواره ی خوب برخوردار است. ما امروز در میان مسؤولین کشور، هیچ کس را نداریم که جزء مردم نباشد، از مردم نباشد. خود بنده افتخارم این است که زندگی‌ام زندگی مردمی است و وضع من با زمان قبل از انقلاب که در مشهد بودم و در آن اوضاع و احوالِ کذایی زندگی میکردم، تفاوتی نکرده. مسؤولین کشور هم - حالا با کم و بیش اختلافی - از مردمند، دردهای مردم را میدانند، حرفهای مردم را میدانند؛ البتّه بعضیها پابندترند، بعضیها یک خرده در یک زمینه‌هایی - که ایشان قبلاً اشاره کردند - بی قیدتر هستند؛ که البتّه اینها عیب است، اینها را باید علاج کنیم. برای اینکه سرطان گسترش پیدا نکند، در اوّل ورود، باید یک جوری درست بشود؛ یا شیمی درمانی بشود، یا ناگزیر جراحی شود. بنابراین نخیر، وضع امنیّت کشور خوب است. و امّا درباره ی وزارت اطّلاعات. شما خیال میکنید از این کارها در سرویسهای امنیّتی دنیا وجود ندارد، که حالا تصوّر میکنید در ایران فقط اتّفاق افتاده؟ اینجور کارها همه جا هست. کشورهایی که دم از آزادی و دموکراسی میزنند، آنجا پُر است از این مسائل. حالا دو نفر، سه نفر آدمهای نابابی پیدا شدند و یک حرکتی را انجام دادند، نباید شما کلّ دستگاه وزارت اطّلاعات را زیر سؤال ببرید. البتّه شما بدانید؛ من روز اوّل هم گفتم، الان هم تحقیقاتشان دارد همین را نشان میدهد و ان شاءالله امیدوارم بزودی روشن تر شود؛ قضیه در محدوده ی وزارت اطّلاعات نمیماند، این حتماً سرِ بیرون دارد. آن روز اوّلی که من گفتم، بعضیها استنکار میکردند؛ الان گزارشهایی که به ما میرسد، نشان میدهد که نخیر، این فکر تقویت میشود؛ به جاهای بیرون از دستگاه ما و سرویسهای خارجی بی ارتباط نبوده؛ ارتباط داشته. خُب، دشمن از این کارها میکند. در ام. آی. سیکس [۱] انگلیس، یکی از بلندپایه ترین شخصیتهاشان جاسوس شوروی بود؛ که کتابی نوشتند و چاپ شده و به فارسی هم ترجمه شده، که من یک وقتی هم اشاره کردم. در آمریکا، همین اواخر، یکی از مسؤولین بلندپایه شان را گرفتند که جاسوس روسیه بوده. از این قبیل هم اتّفاق می‌افتد و پیش می‌آید. به هر حال ذهنتان را نسبت به برخی از پدیده‌ها حتماً اصلاح کنید. نگوئید وزارت اطّلاعات غیر از جاسوسی، کار دیگری ندارد. خُب، وزارت اطّلاعات مگر غیر از جاسوسی، کار دیگری در داخل مردم دارد؟ خُب، کارش همین است. شما چرا گله میکنید؟! وزارت اطّلاعات سراغ شما که نمی آید، سراغ دوست که نمی آید؛ میگردد، اگر چنانچه یک دشمنی وجود دارد، پیدایش میکند؛ این بد است؟! شما از این بدتان می‌آید که اسمش را جاسوسی میگذارید؟ جزو عیبهای وزارت اطّلاعات این شد که خبر می‌آورد و خبر میبرد؟! خُب، باید خبر بیاورد و خبر ببرد. اصلاً اگر غیر از این بود، باید به او اعتراض و انتقاد میکردیم. منتها ایراد کار این است که وزارت اطّلاعات در این زمینه‌ها یک خرده ضعیف عمل میکند؛ بایستی یک خرده قوی تر عمل کند. این ایراد از آن طرف وارد است. در جامعه گروههایی هستند، دستهای پنهانی هستند، اشخاص بسیار خطرناکی هستند که وزارت اطّلاعات باید اینها را بشناسد، به دستگاههای قضایی معرفی کند تا به مجازات برسند. ---------- [۱]: M. I. ۶ مخفّف (۹Military Intelligence - section ۶)  سازمان اطّلاعات مخفی انگلیس که در برخی متون اس. آی. اس (SIS) مخفّف (Secret Intelligence Service) نیز خوانده میشود. پرسشهای دانشجویان ✍مقام معظم رهبری https://eitaa.com/zandahlm1357
کتاب صوتی " روایت رهبری" اثر سید یاسر جبرائیلی تولید : ایران صدا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ✳️ شما دعوت شدید به مهمانی خدا، حواستان هست؟ 🔰 از تلاوت قرآن غافل نشوید...
2880080.mp3
3.97M
ترتیل صفحه 4 سوره مبارکه بقره (جزء اول) قاری : سیدمحمد کرمانی
2880081.mp3
3.29M
ترجمه صفحه 4 سوره مبارکه بقره
هر روز با امام رضا @zandahlm1357 @HashtominEmam آرشیو مطالب صفحه هرروز با امام رضا (ع)
آرامشي كه پيامبران داشتند متن حديث السكينة الّتى تكون عند الأنبياء و الأوصياء الصدوق قال: أبى رضى الله عنه قال: حدّثنا سعد بن عبدالله عن أحمد بن محمد بن عيسي، قال: حدّثنا أبوهمام إسماعيل بن همام عن الرضا عليه السلام، أنّه قال لرجل: أى شى ء السكينة عندكم؟ فلم يدر القوم ما هى، فقالوا: جعلنا الله فداك، ما هي؟ قال: ريح تخرج من الجنّة طيّبة لها صورة كصورة الإنسان تكون مع الأنبياء عليهم السلام، و هى الّتى اُنزلت علي إبراهيم حين بني الكعبة فجعلتْ تأخذ كذا و كذا و بني الأساس عليها. آرامشي كه پيامبران داشتند. صدوق از پدرش (رض) از سعيد بن عبدالله، از احمد بن محمد بن عيسي، از ابوهمام اسماعيل بن همام از امام رضا (ع) نقل است كه آن حضرت به مردي فرمود: به نظر شما سكينه چيست؟ آنان پاسخ را نمي دانستند، پس گفتند: خداوند ما را فدايت كند، آن چيست؟ فرمود: نسيم خوشي است كه از بهشت خارج شده، به صورت انسان بوده و همراه پيامبران (ع) است، و اين هماني است كه بر ابراهيم (ع) در هنگام ساخت كعبه نازل شد، چنين و چنان كرد (نقشه كعبه را ريخت) و اساس خانه بر روي آن نهاده شد۱. منبع حديث ۱- معانى الأخبار ۲۸۵. امام رضا علیه السلام https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📺برنامه گامی به سوی ظهور 🔢 بخش هفتم 📚استاد نصوری تعجیل در فرج امام زمان عج صلوات اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم