eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
49.5هزار عکس
36.1هزار ویدیو
1.7هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
12.55M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 نمایش حیای زینبی با حرکت از مساجد 🔺یک کار فرهنگی خوب در راستای گسترش فرهنگ و عفاف توسط بانوان محجبه @zandahlm1357
27.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 دلت پاک باشه، و نماز مهم نیست... آیا خدا فقط به دل نگاه می‌کند یا نه ؟🤔 (۲ دقیقه اول نمایشی است، در ادامه پاسخ شبهه) 🎙 شیخ مرتضی کهرمی @zandahlm1357
42.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 شبیه شدن مذهبی نما به حیوان و سختی عذاب فردی به خاطر در برزخ / تجربیات عجیب تجربه گران...🎙 آقای تحلیگر @zandahlm1357
7.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 عامل اصلی بی‌حجابی چه کسانی هستند⁉️ 🎙استاد حسن عباسی @zandahlm1357
عيادت از نامحرم يكى از اصحاب امام صادق (عليه السلام) به نام «محمدبن ابى عمير»، دو خواهر به نام هاى «سعيده» و «منّه» داشت. آنها روزى از محضر امام صادق (عليه السلام) اجازه خواستند تا خدمتش برسند و از ايشان پرسش هايى درباره حجاب و حدود رابطه با نامحرم بپرسند. وقتى به محضر امام رسيدند، يكى از آنها پرسيد: آيا زن مسلمان مى تواند از برادر مسلمانش [در هنگام بيمارى و مانند آن] عيادت كند؟ حضرت فرمود: «اشكالى ندارد». او پرسش ديگرى مطرح كرد و سپس پرسيد: خواهرم كه همراه من است به عيادت برادران مسلمانش مى رود، [نظرتان چيست؟ ] حضرت [به او رو كرد و] فرمود: «وقتى به زيارت برادر مسلمانت مى روى، لباس رنگارنگ و جذاب نپوش! » [۲] از سخن امام صادق (عليه السلام) در اين روايت در مى يابيم، اسلام با رابطه سالم زن و مرد مشكلى ندارد، ولى هشدار مى دهد كه بايد از هرگونه رفتار يا سخن يا پوششى كه به ناسالم شدن اين روابط مى انجامد، خوددارى شود. ---------- [۲]: كافي، ج۵، ص۵٢۶. تقویت فرهنگ حجاب https://eitaa.com/zandahlm1357
زندانى در كتابخانه بعضى‌ها خيال مى كنند كتاب الغدير به راحتى تاءليف شده است. مرحوم علاّمه امينى سختى‌ها متحمّل شد كه توصيف آن از عهده زبان خارج است. مقابل خانه ما كتابخانه مرحوم كاشف الغطاء قرار داشت. ايشان يك مدرسه اى هم داشتند كه در جنب اين كتابخانه بود و داراى ده، دروازه حجره بود. كتابهاى اين كتابخانه از پدرشان شيخ على كاشف الغطا به ايشان رسيده بود و هيچگونه امكانات رفاهى نداشت. مرحوم امينى از اين كتابخانه به لحاظ نزديكى، خيلى استفاده مى كردند. ايشان از صبح مى رفتند براى مطالعه و آن چنان غرق در مطالعه مى شدند كه حتّى گذشت زمان را هم فراموش مى كردند. يك بار مدير كتابخانه هنگام عصر از كتابخانه بيرون مى آيد و درِ كتابخانه را قفل مى زند. غافل از اينكه علاّمه امينى داخل كتابخانه است. آن روز سپرى مى شود. روز بعد او وقتى به كتابخانه مى آيد مى بيند علاّمه در حال مطالعه هست. به ايشان مى گويد: شما كِى آمده ايد؟ علاّمه پاسخ مى دهد: از ديروز كه من را در اين كتابخانه زندانى كردى تا الا ن در اينجا به سر مى برم! (۲۰) صفحه ... https://eitaa.com/zandahlm1357
قیام امام حسین برای ریاست و خلافت ظاهری نبوده و أما فرقۀ دیگر مردمانی هستند که طالب دلائل حسّی هستند دلائل محسوس برای آنها بسیار است که در این وقت تنگ بتمام آن دلائل نتوان استشهاد نمود ولی من باب نمونه بمختصری اشاره می‌نمایم. أولا قیام حضرت ابا عبد اللّه الحسین علیه السّلام علیه یزید پلید اگر جنبه جاه طلبی و ریاست داشت نبیّ مکرم امر بیاری آن حضرت نمی نمود چنانچه اخبار بسیاری از طرق خودتان در این باب رسیده که بیکی از آنها اکتفا می‌کنیم. شیخ سلیمان بلخی حنفی در باب ۶۰ ینابیع الموده از تاریخ بخاری و بغوی و ابن السکین و ذخائر العقبی امام الحرم شافعی از سیرۀ ملا و غیرهم نقل می‌نماید از أنس بن حارث بن نبیه که گفت شنیدم از رسول اکرم صلّی اللّه علیه و آله و سلّم که فرمود: انّ ابنی هذا یعنی الحسین یقتل بارض یقال لها کربلا فمن شهد ذلک منکم فلینصره فخرج انس بن الحارث الی کربلا فقتل بها مع الحسین رضی اللّه عنه و عمّن معه [۲] . پس معلوم می‌شود قیام آن حضرت در کربلا قیام بحق بوده نه حب ریاست مشئوم از اینها گذشته اگر معترضین فکر کنند از خود عمل و حرکت آن حضرت تا شهادت و اسیری أهل بیت طهارت حق و حقیقت ظاهر و هویدا می‌باشد. زیرا اگر فردی در مملکتی حب ریاست داشته باشد و بخواهد بر دولت وقت خروج نماید هرگز با عیال و اطفال حرکت نمی کند اطفال صغیر و زن حامله و بچۀ شیر خوار با خود نمی برد بلکه تنها و منفرد و با یک عدۀ زبده سواران کاری حرکت می‌کند پس از آنکه بر دشمن غالب و محور کار بدستش آمد و روزگار بر وفق و مرامش شد آنگاه عیالاتش را می‌طلبد. حرکت دسته جمعی حضرت ابا عبد اللّه علیه السّلام با عیالات و اطفال صغیر خود دلیل کامل است که آن حضرت بقصد ریاست و خلافت ظاهری و غلبه بر خصم نیامده و اگر چنین قصدی داشت قطعا بسمت یمن می‌رفت که همه از دوستان خود و پدر بزرگوارش و ثابت قدم در ارادت بودند آنجا را مرکز کار قرار داده آنگاه با تجهیزات کامل و مجرد حملات خود را شروع می‌نمود. چنانچه مکرّر بنی اعمام و دوستان و برادران این پیشنهاد را بآن حضرت نمودند و جواب یأس شنیدند چه آنکه از هدف و مقصد اصلی آن حضرت خبر نداشتند. ---------- [۲]: ۲) بدرستی که این پسر من حسین کشته می‌شود در زمین کربلا پس هر کس از شما آن روز حاضر باشد یاری کند حسین را-آنگاه نوشته است انس بن حارث رفت بسوی کربلا و بدستور پیغمبر عمل کرد و کشته شد با ابا عبد اللّه الحسین علیه السّلام. پیشاور.... https://eitaa.com/zandahlm1357