13940312_11625_192k.mp3
5.06M
🔹انتظار به معنای این است که ما باید خود را برای سربازی امام زمان آماده کنیم ... سربازی منجی بزرگی که میخواهد با تمام مراکز قدرت و فساد بینالمللی مبارزه کند، احتیاج به خودسازی و آگاهی و روشنبینی دارد.
▪️بیانات در دیدار اقشار مختلف مردم به مناسبت نیمه شعبان در مصلای تهران
۱۳۸۱/۰۷/۳۰
#روز_سرباز
#سربازی_امام_زمان
#انتظار
#امام_خامنهای
••※[🔹∷∷※∷∷🔹]※••
___پیامبر.mp3
4.5M
🔹خدای متعال شخصیت روحی و اخلاقی آن بزرگوار را در ظرفی تربیت کرد و به وجود آورد که بتواند آن بار عظیم امانت را بر دوش حمل کند... عبدالمطلب مثل جان شیرین از این کودک پذیرایی و پرستاری میکرد... عبدالمطلب از ابیطالب - پسر بسیار شریف و بزرگوار خودش - بیعت گرفت و گفت که این کودک را به تو میسپارم... بتدریج این سفرهای تجارت تکرار شد، تا به دوره جوانی و دوره ازدواج با جناب خدیجه و به دوران چهل سالگی - که دوران پیامبری است - رسید.
▪️بیانات در خطبههای نمازجمعه تهران
۱۳۷۹/۰۲/۲۳
#وفاتجنابعبدالمطلب_جدبزرگوار_حضرتمحمد_صلیاللهعلیهوآله
#ازدواجرسولاکرم_صلیاللهعلیهوآله_باحضرت_خدیجه_سلاماللهعلیها
#امام_خامنهای
••※[🔹∷∷※∷∷🔹]※••
🔴پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی در پی درگذشت حجتالاسلام حاج سیداحمد کلانتر
🔹️ حضرت آیتالله خامنهای در پیامی درگذشت عالم مجاهد حجتالاسلاموالمسلمین آقای حاج سیداحمد کلانتر را تسلیت گفتند.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت عالم مجاهد جناب حجتالاسلاموالمسلمین آقای حاج سیداحمد کلانتر (رحمتاللهعلیه) را به همسر و فرزندان مکرم و دیگر بازماندگان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض میکنم.
ایشان در دوران مبارزه با طاغوت مدتهای طولانی در صحنههای دشوار حضور یافته و متحمل سختیهای فراوان شدند، پس از پیروزی انقلاب اسلامی به مجاهدت خود ادامه دادند و دو فرزند عزیزشان به شهادت رسیدند.
از خداوند متعال علو درجات و رحمت و مغفرت الهی را مسالت مینمایم.
سیدعلی خامنهای
چهارم مهر ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#رهبرانه😍
آرامش جانم.....❤️
هدایت شده از #مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
اشکال در نزول آیه تطهیر حافظ- این ادعای شما دربارۀ نزول آیه تطهیر در شأن آن پنج بزرگوار غیر مسلّم ا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
زوجات پیغمبر داخل اهل بیت نیستند
گذشته از این دلائل واضحه زوجات رسول اللّه صلّی اللّه علیه و آله و سلّم داخل اهل بیت نیستند.
چنانچه در صحیح مسلم و جامع الاصول روایت شده است که حصین بن سمره از زید بن ارقم پرسید که آیا زنان رسول اللّه صلّی اللّه علیه و آله و سلّم از اهل بیت اند زید گفت نه بخدا قسم زیرا که زن مدتی با شوهر خود میباشد چون طلاقش
داد بخانه پدرش میرود و بقوم پدری ملحق میشود و از شوهر بکلّی جدا میگردد بلکه اهل بیت او خویشان او میباشند که صدقه برایشان حرامست و بهر خانه و بهر کجا بروند از اهل بیت او جدا نمی باشند.
ثالثا گذشته از اجماع شیعه امامیه نقلا از عترت و اهل بیت طهارت اخبار متکاثره از طرق خودتان بر خلاف این معنی حکم میکند.
اخبار عامه در اینکه آیه تطهیر در شان اهل بیت آمده
چنانچه امام ثعلبی در تفسیر کشف البیان و امام فخر رازی در ص ۷۸۳ جلد ششم تفسیر کبیر و جلال الدین سیوطی در ص ۱۹۹ جلد پنجم درّ المنثور و ص ۲۶۴ جلد دوم خصائص الکبری و نیشابوری در جلد سیم تفسیر و امام عبد الرزاق الرسعنی در تفسیر رموز الکنوز و ابن حجر عسقلانی در ص ۲۰۷ جلد چهارم اصابة و ابن عساکر در ص ۲۰۴ و ۲۰۶ جلد چهارم تاریخش و امام احمد حنبل در ص ۳۳۱ جلد اول مسند و محب الدین طبری در ص ۱۸۸ جلد دوم ریاض النضره و مسلم بن حجّاج در ص ۳۳۱ جلد دوم و در ص ۱۳۰ جلد هفتم صحیح و نبهانی در ص ۱۰ شرف المؤبد (چاپ بیروت) و محمّد بن یوسف گنجی شافعی در باب ۱۰۰ کفایت الطالب با نقل شش خبر مسندا و شیخ سلیمان بلخی حنفی در باب ۳۳ ینابیع الموده از صحیح مسلم و شواهد حاکم از عایشهام المؤمنین و ده خبر از ترمذی و حاکم علاء الدوله سمنانی و بیهقی و طبرانی و محمد بن جریر و احمد بن حنبل و ابن ابی شیبه و ابن منذر و ابن سعد و حافظ زرندی و حافظ ابن مردویه ازام المؤمنینام سلمه و عمر بن ابی سلمه (ربیب النبی) و انس بن مالک و سعد بن ابی وقّاص و واثلة بن اسقع و ابو سعید خدری نقل مینمایند که این آیه تطهیر در شان پنج تن آل عبا نازل گردیده.
و حتّی ابن حجر مکّی با کمال تعصّبی که دارد در ص ۸۵ و ۸۶ صواعق از هفت طریق با اعتراف بصحت این وقعۀ مهمّه را نقل نموده که این آیه در شان محمد و علی و فاطمه و حسن و حسین نازل گردیده و فقط این پنج تن مقدس بودند که مشمول طهارت این آیه شریفه واقع گردیدند.
و سید ابی بکر بن شهاب الدین علوی در ص ۱۴ تا ص ۱۹ کتاب رشفة الصّادی من بحر فضائل بنی النبی الهادی (چاپ مطبعه اعلامیه مصر در سال ۱۳۰۳) ضمن باب ۱ از ترمذی و ابن جریر و ابن منذر و حاکم و ابن مردویه و بیهقی و ابن ابی حاتم و طبرانی و احمد بن حنبل و ابن کثیر و مسلم بن حجّاج و ابن ابی شیبه و سمهودی با تحقیقات عمیقه از اکابر علماء خودتان روایت نموده که این آیه شریفه در شأن پنج تن مقدس آل عبا نازل گردیده.
بعلاوه استدلالا ثابت میکند که تمام ذراری و اهل بیت رسول اکرم صلّی اللّه علیه و آله و سلّم که صدقه بر آنها حرام است تا قیام قیامت مشمول این آیه شریفه میباشند!!.
و در جمع بین الصحاح الستّه عن موطأ مالک بن انس الاصبحی و صحاح بخاری و مسلم و سنن ابی داود و سجستانی و ترمذی و جامع الاصول بالاخره عموم علماء و محدثین و مورخین فقهاء شما اقرار دارند که این آیه شریفه در شأن این پنج تن آل عبا نازل گردیده و در نزد شما قریب بتواتر آمده اگر چند نفری عناد ورزیده حق کشی کرده و خبر را ضعیف دانسته اند لطمه باین همه اخبار متکاثره معتبره مندرجه در کتب اکابر علماء خودتان نمی زند.
نیست خفاشک عدوی آفتاب
او عدوی خویش آمد در حجاب
#شبهای پیشاور....
https://eitaa.com/zandahlm1357