eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
55.2هزار عکس
41هزار ویدیو
1.8هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
۳۰-گوش كردن به آهنگ غنائي و موسيقي باعث فقر است. ۳۱-به دروغ گويي معتاد شدن باعث فقر است. ۳۲-در زندگي مسرف و ولخرج باشد. ۳۳-در حال ايستاده شانه كند، باعث فقر مي‌شود. ۳۴-قسم دروغ بخورد باعث فقر مي‌شود. ۳۵-زنا باعث فقر مي‌شود (زناي چشم، نگاه به نامحرم است و زناي بدن تماس بدن با بدن نامحرم) ۳۶-طوري نان را پاره كند كه بي حرمتي باشد (با كارد و خشم) باعث فقر مي‌شود. ۳۷-در وقت بخانه آمدن باعث فقر مي‌شود (ورود بخانه مستحب است متفاوت باشد و دست خالي هم نباشد) ۳۸-پيامبر اكرم (ص) فرمودند: با دندان ناخن گرفتن باعث فقر مي‌شود (ريشه انگشتان اگر با دندان بريده شود، هم احتياج به آب كشيدن دارد هم باعث فقر است). ۳۹-نيم خورده موش را بخورد و در حمام مسواك بزند. ۴۰-آب بيني را در مسجد و حريم مسجد بيندازد و زير درختان ميوه ادرار كردن باعث فقر مي‌شود. ۴۱-لميده و بحالت تكيه دادن غذا خوردن باعث فقر مي‌شود. ۴۲-در آب راكد ادرار كردن باعث فقر مي‌شود و عقل را زائل مي‌كند. ۴۳-امام باقر عليه السلام فرمودند: شركت در مجلسي كه غذا و موسيقي حرام باشد باعث فقر است. ۴۴-درخواست روزي از خدا نكردن باعث فقر است. ۴۵-تكبر باعث فقر مي‌شود. ۴۶-رفتگري كردن باعث فقر مي‌شود (مگر اينكه از لباس و ماكس دهان استفاده كند). ۴۷-با دو طرف دهان چيز خوردن باعث فقر مي‌شود. ۴۸-كيسه حمام بصورت ماليدن در حمام باعث فقر مي‌شود. ۴۹-نان به زانو گذاشتن و خوردن باعث فقر است (مگر در شرايط اضطرار) ۵۰-در شب جمعه سير و پياز خوردن و استخوان را به آتش بسوزاند باعث فقر مي‌شود. (موارد فوق اگر اضطرار باشد باستغفار رفع مي‌شود) خوش است عمر، دريغا كه جاوداني نيست پس اعتماد به اين پنج روز فاني نيست چه حاجت است عيان را به استماع زمان كه بي وفايي دور فلك نهاني نيست كدام باد بهاري وزيد در آفاق كه باز در عقبش نكهت خزاني نيست اگر ممالك روي زمين بدست آري بهاي مهلت يكروز زندگاني نيست دل اي، رفيق بر اين كاروانسراي مبند كه خانه ساختن آئين كارواني نيست و سلام علي من التبع الهدي دهم رمضان مبارك ۱۴۲۷ هجري قمري برابر با سالروز وفات حضرت خديجه كبري همسر باوفاي پيامبر اكرم (ص) عباسعلي حقيقي زاده خلاصه المکاسب📚 نويسنده: عباسعلي حقيقي زاده✍ https://eitaa.com/zandahlm1357
16.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. ▪️ بیچاره ماهی آکواریوم ↩️ روایت یک داســــــتان زیبا و یک نکته ی مهم! با ارســـــال این پسـت برای عــزیزانتون یک هدیـ🎁ـه معنوی زیبا تقدیمشون کــنــــید🌹 ┈┈••••✾•🍃💎🍃•✾•••┈┈
5.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⛔️ برادرِ من؛ خواهرِ من! باید مراقب بود... توی مراودات خانوادگی یک وقتهایی اتفاقات بدی می‌افته... ⭕️ قسمت سی و ششم 🔹 جلسه پرسش و پاسخ مهارت های ارتباطی زوجین 🔺محسن پوراحمد خمینی، روان‌شناس 🌼 ...
دشمن علی کافر است علاوه بر این دلائل اخبار بسیاری در کتب معتبره اکابر علماء خودتان از قبیل تفسیر جلال الدین سیوطی و تفسیر امام ثعلبی و مودة القربی میر سید علی همدانی و مسند امام احمد بن حنبل و صواعق ابن حجر و مناقب خوارزمی و فضایل ابن مغازلی شافعی و ینابیع المودة سلیمان بلخی حنفی و شرح نهج البلاغه ابن ابی الحدید معتزلی و اوسط طبرانی و ذخایر العقبی امام الحرم و خصائص العلوی امام ابو عبد الرحمن نسائی و کفایت الطالب گنجی شافعی و مطالب السئول محمّد بن طلحه شافعی و تذکرة الخواص سبط ابن جوزی و فصول المهمّه ابن صباغ مالکی و دیگران متکاثرا بالفاظ و عبارات مختلفه درج گردیده که رسول اکرم صلّی اللّه علیه و آله و سلّم فرمود لا یحبّ علیّا الاّ مؤمن و لا یبغضه الاّ کافر و در بعض اخبار است الاّ منافق [۲] که در شبهای قبل مشروحا نقل نمودم. بدیهی است هر یک از دو کلمه کافر و منافق در حدیث باشد دلالت تامه دارد که دشمن علی علیه السّلام در آتش است زیرا که خداوند متعال وعده فرموده در قرآن مجید با کمال صراحت که منزلگاه کفار و منافقین در درکات جهنم می‌باشد. چنانچه محمّد بن یوسف گنجی شافعی در آخر باب ۳ کفایت الطالب مسندا نقل نموده که محمّد بن منظور طوسی گفت ما در نزد امام احمد بن حنبل (امام الحنابله) بودیم مردی باو گفت یا ابا عبد اللّه چه می‌گوئی در حدیثی که نقل می‌نمایند از قول علی کرم اللّه وجهه که فرمود انا قسیم النار یعنی من قسمت کننده اهل آتش می‌باشم احمد گفت کیست که انکار نماید این حدیث را مگر نه این است که ما روایت نموده ایم از رسول خدا صلّی اللّه علیه و آله و سلّم که بعلی علیه السّلام فرمود لا یحبّک الاّ مؤمن و لا یبغضک الاّ منافق یعنی تو را دوست نمی دارد مگر مؤمن و دشمن نمی دارد مگر منافق-گفتیم بلی چنین است آنگاه احمد مطلب را توجیه نمود گفت پس مؤمن در کجاست گفتیم در بهشت گفت منافق در کجاست گفتیم در آتش گفت پس صحیح است که علی قسمت کننده آتش است (یعنی دشمن علی منافق است بفرموده پیغمبر و منافق ---------- [۲]: ۲) دوست نمی دارد علی را مگر مؤمن و دشمن نمی دارد او را مگر کافر-مگر منافق. بحکم آیه ۱۴۴ سوره ۴ (نساء) إِنَّ الْمُنٰافِقِینَ فِی الدَّرْکِ الْأَسْفَلِ مِنَ النّٰارِ وَ لَنْ تَجِدَ لَهُمْ نَصِیراً [۱] . در درک اسفل و طبقۀ زیرین جهنم خواهد بود پس دشمن علی علیه السّلام در طبقۀ زیرین جهنم عذاب خواهد گردید و عذاب منافقین از عذاب کفار بحکم همین آیه شریفه سخت تر خواهد بود). و نیز در جمیع کتب معتبره خودتان ثبت است که رسول اکرم صلّی اللّه علیه و آله و سلّم فرمود من ابغض علیّا فقد ابغضنی و من ابغضنی فقد ابغض اللّه [۲] از این قبیل اخبار بقدری زیاد است که در حد تواتر معنوی قرار گرفته شیخ- آیا از مثل شمائی سزاوار است که زبان جسارت و قدح باز کنید بفرد شایسته ای از صحابه پیغمبر صلّی اللّه علیه و سلّم مگر نه اینست که خداوند آیات چندی در مدح و ثنای اصحاب آن حضرت نازل و در آنها نوید و مغفرت و خوشنودی بآنان داده است و معاویه خال المؤمنین رضی اللّه عنه مسلّما از صحابه مکرم و مشمول آیات مدح و رضا و خوشنودی می‌باشد آیا اهانت بصحابه اهانت بخدا و رسول نمی باشد. ---------- [۱]: ۱) البته منافقین را در جهنم پست ترین جایگاه است و برای آنان هرگز یاوری نخواهی یافت. [۲]: ۲) هر کس علی (علیه السّلام) را دشمن بدارد پس بتحقیق مرا دشمن داشته و کسی که مرا دشمن بدارد پس بتحقیق خدا را دشمن داشته است. پیشاور.... https://eitaa.com/zandahlm1357