eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
49.5هزار عکس
36.2هزار ویدیو
1.7هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
اولا اگر خلیفه عمر از رسول اکرم صلّی اللّه علیه و آله و سلّم چنین نسخی را شنیده بود می‌بایستی از زمان آن حضرت تا زمان زمامداری خود گفته باشد مخصوصا وقتی می‌دید که کبار از صحابه عمل بآن می‌نمودند بعنوان نهی از منکر هم شده بایستی بمردم برساند که این عمل منسوخ است از ارتکاب آن خودداری نمائید چرا نرساند و نهی از منکر ننمود؟!. ثانیا هر حکمی که بفرمودۀ پیغمبر اکرم صلّی اللّه علیه و آله و سلّم در امت شایع شد البته باید ناسخ آن هم بوسیله خود آن حضرت شایع گردد چنانچه در علم اصول مقرر است که تأخیر بیان از وقت حاجت جائز نیست. آیا عقلائی است حکمی که در تمام امت شایع گردیده نسخ آن را رسول خدا صلّی اللّه علیه و آله و سلّم بأحدی نفرماید مگر فقط بعمر تنها بفرماید عمر هم بأحدی نگوید تا آخر دوره خلافتش روی مخالفت شخص معینی سیاسة حرمت آن را اعلام نماید؟. آیا در مدتی که امت عمل باین حکم منسوخ (بقول شما) می‌کردند مسئول نبودند و عمل خلاف شرعی از آنها صادر نشده بود. آیا مسئول این عمل منسوخ غیر مشروع (بقول شما) که بمردم ابلاغ ننموده و امت عمل بآن می‌کردند جز رسول خدا صلّی اللّه علیه و آله و سلّم دیگری بوده که حکم ناسخی را که از خدا باو امر شده بامت برساند نرسانده (بقول شما) محرمانه بعمر تنها گفته باشد عمر هم بأحدی نگفته مگر در آخر دوره خلافتش من عندی حکم بحرمت داده؟! و خلیفه ابی بکر هم که حتما مقامش از عمر بالاتر بوده در تمام دورۀ خلافت خود جلوگیری از حکم منسوخ ننموده باشد؟. ---------- [۱]: ۱) آیه متعه در قرآن مجید نازل شد و ما بآن عمل می‌کردیم با رسول خدا صلی اللّه علیه و آله و آیه ای نازل نگردید که حکم متعه را نسخ نماید و پیغمبر (ص) هم نهی از آن ننمود تا وفات نمود. آیا در مدتی که امت عمل باین حکم منسوخ (بقول شما) می‌کردند مسئول نبودند و عمل خلاف شرعی از آنها صادر نشده بود. آیا مسئول این عمل منسوخ غیر مشروع (بقول شما) که بمردم ابلاغ ننموده و امت عمل بآن می‌کردند جز رسول خدا صلّی اللّه علیه و آله و سلّم دیگری بوده که حکم ناسخی را که از خدا باو امر شده بامت برساند نرسانده (بقول شما) محرمانه بعمر تنها گفته باشد عمر هم بأحدی نگفته مگر در آخر دوره خلافتش من عندی حکم بحرمت داده؟! و خلیفه ابی بکر هم که حتما مقامش از عمر بالاتر بوده در تمام دورۀ خلافت خود جلوگیری از حکم منسوخ ننموده باشد؟. آیا این کلمه کفر نیست و معتقد بآن کافر نیست که بگوید رسول خدا صلی اللّه علیه و آله و سلّم در ابلاغ احکام تسامح نموده و امت از روی جهالت و بی خبری عمل بحکم منسوخ می‌نمودند؟!. ثالثا اگر متعه در زمان پیغمبر صلّی اللّه علیه و آله و سلّم نسخ شده و عمر هم از آن حضرت شنیده بود بایستی در وقت گفتن نسبت آن حکم را بآن حضرت بدهد و بگوید خودم از پیغمبر شنیدم که فرمود عقد متعه منسوخ است و أحدی بآن عمل ننماید و اگر هر کس عمل بآن بنماید باید حد بخورد و یا سنگسار شود. و قطعا با استناد بفرمودۀ رسول اکرم صلّی اللّه علیه و آله و سلّم اثرش بیشتر ظاهر می‌شد در میان امت. نه آنکه بگوید دو متعه که در زمان پیغمبر حلال و مشروع بوده من حرام نمودم و عمل کنندگان را عقاب یا سنگسار می‌نمایم. آیا حلال و حرام و تعیین حد و حدود را باید پیغمبر مقرر دارد که اتصال با غیب عالم دارد یا خلیفۀ برگزیدۀ خلق این حق را دارد؟!!. هنوز نمی توانم بفهمم و عقلم حکم نمی کند که عمر با چه برهان و دلیلی حلال خدا را حرام کرده و با چه جرئتی گفته انا احرّمهما عجب آنکه خود رسول اللّه صلّی اللّه علیه و آله و سلّم در مواقع ابلاغ احکام نمی فرمود من حلال یا حرام نمودم هر وقت حکمی را ابلاغ می‌نمود می‌فرمود خدای متعال بمن امر فرموده بشما ابلاغ نمایم ولی خلیفه عمر با کمال جرأت و صراحت می‌گوید متعتان کانتا علی عهد رسول اللّه انا احرّمهما و اعاقب علیهما؟! فاعتبروا یا اولی الابصار. پیشاور.... https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_5945252790942041198.mp3
2.74M
✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍂🌺🍂 🌺 ما ز یاران چشم یاری داشتیم خود غلط بود آن چه ما پنداشتیم تا درخت دوستی بر کی دهد حالیا رفتیم و تخمی کاشتیم گفت و گو آیین درویشی نبود ور نه با تو ماجراها داشتیم شیوه چشمت فریب جنگ داشت ما غلط کردیم و صلح انگاشتیم گلبن حسنت نه خود شد دلفروز ما دم همت بر او بگماشتیم نکته‌ها رفت و شکایت کس نکرد جانب حرمت فرونگذاشتیم گفت خود دادی به ما دل حافظا ما محصل بر کسی نگماشتیم 🌺 🍂🌺🍂 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🆔 @zandahlm1357
تنبلی و بی حوصلگی 03.mp3
11.49M
۳ 🎤 💢 مهم‌ترین کارِ ما، اینجا؛ انسان زیستن است. یعنی هماهنگ کردنِ تمام فعالیت هایمان در جهتِ آماده شدن باطن، برای بهره بردن از شرایط زیستیِ آخرت ! حواسمان به این مهم‌ترین وظیفه هست؟
31.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
☀️آخر شاهراه آزادگی در غرب وحشی، این کلیپ را نه یکبار بلکه چندین بار ببینید، خصوصا دختر خانم هایی که حجاب کرده اند 👈مهم و دلخراش، غیر قابل باور🤔 زنان فاحشه در بعد از اینکه تاریخ مصرف شأن به اتمام رسید، در چرخ گوشت های بزرگ چرخ میشن و سپس خوراک خوک ها می شوند🥺 ☀️دکتر رضا حمیدی :در کانادا بعد از لو رفتن این عمل وحشیانه مقامات بلند پایه،مردم و شش ماه گوشت خوک نخوردن بزرگترین صنعتی اروپا در قبرس است که توسط ترکیه و اسرا ئیل از کشورهای دیگر برای صدها هزار نفر نظامیان آمریکایی ساپرت میشود https://ifilo.net/v/tvAVVqt
❌ یک چهارم اروپایی‌ها در شرایط «پرمخاطره» مالی قرار دارند 📊 نتایج نظرسنجی موسسه افکارسنجی ایپسوس (Ipsos) که بر اساس نمونه‌ای ۱۰ هزار نفری انجام شده، نشان می‌دهد شهروندان اروپایی نگران وضعیت آتی قدرت خرید خود هستند، چرا که بیش از نیمی از آنها (۵۵٪) بر این باورند که قدرت خرید آنها در سه سال گذشته کاهش یافته است. 🔹اکثریت قریب به اتفاق اروپایی‌ها به دلیل دشوارتر شدن شرایط مالی خود، مجبور به انتخاب‌های «سختی» شده اند. ۸۰ درصد اروپایی‌ها حداقل یک موقعیت دشوار مالی را تجربه کرده‌اند و از هر دو نفر یک نفر (٪۵‍۱) اخیرا حداقل یک مورد را تجربه کرده است. 🔹البته برخی شهروندان اروپایی در موقعیت‌های دشوارتری هم قرار گرفته‌اند، به طوری که ۳۸ درصد آنها گفته‌اند که دیگر روزانه سه وعده غذایی نمی‌خورند و ۳۱ درصد والدین هم ابراز کرده‌اند که با وجود گرسنگی، وعده‌های غذایی خود را حذف می‌کنند تا به فرزندانشان غذا بدهند. منبع: https://parsi.euronews.com/2023/09/10/one-in-four-europeans-financial-condition-is-precarious 🔴چهره واقعی غرب
🔹 تاریخچه بابیت(۱) بابیت یا آیین بابی (بیانی)، به دینی گفته می‌شود که در سال ۱۲۶۰ قمری توسط سید علی‌محمد شیرازی ملقب به باب، در ایران پدید آمد و پیروانی از تمامی قشرها و اصناف جامعه و از مناطق مختلف ایران به خود جذب کرد. سید علی‌محمد باب خود را پیامبری جدید و بشارت دهندهٔ دینی که قرار است پس از او توسط «من یُظهِره‌الله» (آنکه خداوند او را ظاهر خواهد ساخت)، ظاهر شود خواند و بارها در آثار خود به ظهور او اشاره کرد. پس از تیرباران باب، پیروانش که به «بابی» مشهور بودند بر طبق بیانات باب به دنبال «من یظهره الله» می‌گشتند. در سال ۱۲۷۹ قمری، بهاءالله خود را «من یظهره الله» یا همان موعود کتاب بیان خواند. اکثر بابیان به او ایمان آورده و بهائی نام گرفتند. گروه کوچک که به پیروی از میرزا یحیی صبح ازل، بابی باقی ماندند ازلی نام گرفتند که تعداد آن‌ها اکنون اندک است. 📗بهالله در قرآن، صفحه ۱۴۶. 📗یاران پارسی، صفحه ۱۴۶