eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
47.8هزار عکس
34.8هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
تغزّل در نيايش آية اللّه حاج سيّد محمّد سجّادى مى فرمايد: در شبى از شبها در نجف اشرف كه واقعاً هر شبى از آن، ليلة القدر است در كنار مزار شريف مولى الموحّدين حضرت على عليه السلام مشاهده شد كه استاد محقّق آية اللّه سيّد مصطفى خمينى بعد از زيارت در كنار حرم نشسته بودند و اشعارى را زمزمه مى كنند. بعد از دقّت معلوم شد اين اشعار را مى خواندند: در آن نفس كه بميرم در آرزوى تو باشم به گفتگوى تو خيزم به جستجوى تو باشم به وقت صبح قيامت كه سر ز خاك برآرم به گفتگوى تو خيزم به جستجوى تو باشم به مرجعى كه درايند شاهدان دو عالم نظر به سوى تو دارم غلام روى تو باشم به خوابگاه عدم گر هزار سال بخوابم ز خواب عاقبت آگاه به بوى موى تو باشم حديث روضه نگويم گل بهشت نبويم جمال حور نجويم دوان به سوى تو باشم مى بهشت ننوشم ز دست ساقى رضوان مرا به باده چه حاجت كه مست روى تو باشم (۷۳) از علماء ✍محمدتقی صرفی پور ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آیتالله بهجت به اون جوان فرمود: عج یک ماهه از شما خوشحاله... 🎙دکتر علی غلامی ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
نقل اخبار اهل تسنن در ندای سلونی دادن علی علیه السّلام فلذا اکابر علماء خودتان از قبیل ابن کثیر در جلد چهارم تفسیر و ابن عبد البر در استیعاب و سلیمان بلخی حنفی در ینابیع المودة و مؤید الدین خوارزمی در مناقب و امام احمد در مسند و حموینی در فرائد و ابن طلحه در درّ المنظوم و میر سید علی شافعی در مودة القربی و حافظ ابو نعیم اصفهانی در حلیة الاولیاء و محمّد بن طلحه شافعی در مطالب السئول و ابن ابی الحدید در شرح نهج البلاغه و دیگران از محققین شما بعبارات و الفاظ مختلفه در موارد متعدده نقل نموده اند از عامر بن واثله و ابن عباس و ابی سعید البحتری و انس بن مالک و عبد اللّه بن مسعود از امیر المؤمنین صلوات اللّه علیه که بالای منبر فرمود: أیها الناس سلونی قبل ان تفقدونی فانّ بین جوانحی لعلما جمّا سلونی فانّ عندی علم الاوّلین و الآخرین [۱] . و ابی داود در ص ۳۵۶ سنن و امام احمد حنبل در ص ۲۷۸ جلد اول مسند و بخاری در ص ۴۶ جلد اول و ص ۲۴۱ جلد دهم صحیح نقل نموده اند مسندا که علی علیه السّلام فرمود سلونی عما شئتم و لا تسئلونی عن شیء الاّ انبأتکم به [۲] . و شیخ سلیمان بلخی حنفی در ص ۷۴ ضمن باب ۱۴ ینابیع الموده از موفق بن احمد خوارزمی و شیخ الاسلام حموینی بسند خودشان از ابو سعید بحتری نقل ---------- [۱]: ۱) ای مردم سؤال کنید از من (یعنی از آنچه می‌خواهید) قبل از آن که مرا نیابید پس بدرستی که در سینه من علم فراوانی است سؤال کنید از من که در نزد من است علم اولین و آخرین. [۲]: ۲) سؤال کنید مرا از هرچه می‌خواهید و سؤال نمی کنید مرا از چیزی مگر آنکه شما را خبر می‌دهم بآن. نموده که گفت: رایت علیّا رضی اللّه عنه علی منبر الکوفة و علیه مدرعة رسول اللّه صلّی اللّه علیه و آله و سلم و هو متقلّد بسیفه و متعمم بعمامته صلّی اللّه علیه و آله و سلّم فجلس علی المنبر فکشف عن بطنه و قال سلونی قبل ان تفقدونی فانّما بین الجوانح منّی علّم جم هذا سفط العلم هذا لعاب رسول اللّه صلّی اللّه علیه و آله و سلم هذا ما زّقنی رسول اللّه زقّا زقّا فو اللّه لو ثنّیت لی و سادة فجلست علیها لافتیت اهل التوریة بتوراتهم و اهل الانجیل بانجیلهم حتّی ینطق اللّه التوریة و الانجیل فیقولان صدق علیّ قد افتاکم بما انزل فیّ و انتم تتلون الکتاب أ فلا تعقلون [۳] . ---------- [۳]: ۳) دیدم علی را بر منبر کوفه در حالتی که جامه پشمی پیغمبر را پوشیده و عمامه آن حضرت را بر سر و بشمشیر آن حضرت تکیه نموده پس نشست بر روی منبر و شکم مبارک را باز نموده فرمود سؤال کنید از من قبل از آنکه مرا نیابید (چون دعوی خود را مقید بمطلب خاصی ننموده یعنی از هرچه می‌خواهید سؤال کنید) جز این نیست که در سینۀ من علم فراوان است این شکم من سفط علم است این لعاب رسول خدا می‌باشد (یعنی اثر آب دهان پیغمبر است) اینست آنچه حضرت بمن دانه علم را خورانیده پس بخدا قسم که اگر مسند برای من پهن شود و متکاء اختیار بر او گذارده گردد و در آنجا بنشینم هرآینه فتوی می‌دهم اهل توریة را بتوریة آنها و اهل انجیل را بر انجیل آنها تا آنکه خداوند متعال آن کتابها را بنطق آورده بگویند راست گفت علی فتوی داد شما را بآنچه نازل شده در ما. و نیز شیخ الاسلام حموینی در فرائد و مؤید الدین خوارزمی در مناقب نقل می‌نمایند که در بالای منبر فرمود سلونی قبل ان تفقدونی فو الذی فلق الحبة و برء النسمة لا تسئلونی عن آیة من کتاب اللّه الاّ حدّثتکم عنها متی نزلت بلیل او نهار فی مقام او مسیر فی سهل‌ام فی جبل و فی من نزلت فی مؤمن او منافق و ما عنی اللّه بها‌ام عامّ‌ام خاصّ [۱] . ابن کوّای خارجی برخاست و گفت: اخبرنی عن قوله تعالی الذین آمنوا و عملوا الصالحات اولئک هم خیر البریّة فقال علیه السّلام اولئک نحن و اتباعنا فی یوم القیمة غرّاء محجلین روّاء مرویین یعرفون بسیماهم [۲] . و نیز امام احمد بن حنبل در مسند و شیخ سلیمان بلخی حنفی در ص ۷۴ ینابیع الموده ضمن باب ۱۴ از ابن عباس نقل می‌نماید که علی در بالای منبر فرمود: سلونی قبل ان تفقدونی سلونی عن کتاب اللّه و ما من آیة الاّ و انا اعلم حیث انزلت بحضیض جبل او سهل ارض و سلونی عن الفتن فما من فتنة الاّ و قد علمت من کسبها و من یقتل فیها [۳] . ابن سعد در طبقات و ابی عبد اللّه محمّد بن یوسف گنجی شافعی در باب ۵۲ کفایت الطالب که اختصاص بهمین موضوع داده و حافظ ابو نعیم اصفهانی در سطر اول ص ۶۸ جلد اول حلیة الاولیاء مسندا از امیر المؤمنین علیه السّلام نقل می‌نماید که فرمود. ---------- [۱]: ۱) سؤال کنید از من قبل از آنکه مرا نیابید قسم بآن خدائی که دانه را شکافته و بشر را آفریده سؤال نمی کنید از من از آیه ای از کتاب خدا مگر خبر می‌دهم بشما از آنها که چه وقت نازل گردیده شب یا روز در مقام یا در راه در زمین یا در کوه و در چه کس نازل شده در مؤمن با منافق عام است یا خاص.
[۲]: ۲) خبر بده مرا از آیه ای که خدا می‌فرماید مؤمنینی که عمل صالح نمودند آنها بهترین مردم اند فرمود آنها ما هستیم و اتباع ما که روز قیامت پیشانی سفیدانیم شناخته می‌شوند آنها بصورتهایشان. [۳]: ۳) سؤال کنید از من از کتاب خدا قبل از آنکه مرا نیابید نیست آیه ای مگر آنکه من داناترم چگونه نازل گردیده در دامنه کوه یا زمین نرم و سؤال کنید از من از فتنه‌ها پس نیست فتنه ای مگر آنکه من می‌دانم چگونه برپا شده و کی در او کشته می‌شود. و اللّه ما نزلت آیة الاّ و قد علمت فیمن نزلت و این نزلت و علی من نزلت ان ربی وهب لی قلبا عقولا و لسانا طلقا [۱] . و نیز در همان کتابها نقل می‌نمایند که امیر المؤمنین علیه السّلام فرمود: سلونی عن کتاب اللّه فانّه لیس من آیة الاّ و قد عرفت بلیل نزلت‌ام بنهار فی سهل‌ام فی جبل [۲] . و نیز در مناقب خوارزمی از اعمش از عبایة بن ربعی روایت نموده که گفت. کان علیّ رضی اللّه عنه کثیرا یقول سلونی قبل ان تفقدونی فو اللّه ما من ارض مخصبة و لا مجدبة و لا فئة تضل مائة او تهدی مائة الاّ و انا اعلم قائدها و سائقها و نائقها الی یوم القیمة [۳] . و نیز جلال الدین سیوطی در ص ۱۲۴ تاریخ الخلفاء و بدر الدین حنفی در عمدة القاری و محب الدین طبری در ص ۱۹۸ جلد دوم ریاض النضرة و سیوطی در ص ۳۱۹ جلد دوم تفسیر اتقان و ابن حجر عسقلانی در ص ۴۸۵ جلد هشتم فتح الباری و نیز در ص ۳۳۸ جلد هفتم تهذیب التهذیب نقل می‌نمایند که علی علیه السّلام فرمود: سلونی و اللّه لا تسئلونی عن شیء یکون الی یوم القیمة الاّ اخبرتکم و سلونی عن کتاب الله فو الله ما من آیة الا و انا اعلم أ بلیل نزلت‌ام بنهار فی سهل‌ام فی جبل [۴] . آیا این بیانات ادعای بغیب نیست و جز عالم بعلم غیب دیگری می‌تواند چنین ادعائی در مقابل دوست و دشمن بنماید اگر قدری از عادت خارج شوید و با نظر انصاف بنگرید خواهید دانست که آن حضرت عالم بعلم غیب بوده و در مقام عمل هم ظاهر می‌نموده و از مغیبات خبر می‌داده. ---------- [۱]: ۱) بخدا قسم نازل نگردید آیه ای مگر بتحقیق من می‌دانم در چه کس نازل گردیده و بر چه چیز نازل گردیده خدای من افاضه فرمود بمن قلبی و عقلی کامل و زبانی طلق و گویا و ناطق. [۲]: ۲) سؤال کنید از من از کتاب خدا پس بدرستی که نیست آیه ای مگر آنکه من می‌شناسم بشب نازل شده یا روز در زمین نرم یا کوه سخت. [۳]: ۳) علی (ع) بسیار می‌فرمود سؤال کنید از من قبل از آنکه مرا نیابید بخدا قسم نیست زمینی پرگیاه یا خشک بی گیاه و نیست گروهی که گمراه کنند صد نفر را یا هدایت نمایند صد نفر را مگر آنکه من بهتر می‌دانم رئیس و قائد آنها را و خواننده آنها و راننده آنها را تا روز قیامت. [۴]: ۴) سؤال کنید از من بخدا قسم سؤال نمی کنید مرا از چیزی تا روز قیامت مگر آنکه خبر می‌دهم شما را (از آنها). سؤال کنید مرا از کتاب خدا بخدا قسم نیست آیه ای مگر آنکه من می‌دانم در شب نازل گردیده یا روز در زمین نرم یا کوه سخت. ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
@shervamusiqiirani-2 - هنگام سپیده دم.mp3
1.31M
✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍂🌺🍂 🌺 هنگام سپیده دم خروس سحری دانی که چرا همی کند نوحه گری یعنی که نمودند در آیینه صبح کز عمر شبی گذشت و تو بی خبری 🌺 🍂🌺🍂 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
محبت درمانی 25.mp3
11.7M
۲۵ 🤗 حشر در قیامت ، بر پایه ی محبته یعنی با چیزی محشور میشی که دوستش داری.....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آیا بعد از ظهور ارواحنافداه هیچ ظلم و گناهی نمیشود؟ أللَّھُـمَ ؏َـجِّـلْ لِوَلیِڪْ ألْـفَـرَج ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بعضی میگن کسی که بهشت و جهنم را ندیده. از کجا معلوم که بهشت و جهنم وجود داشته باشه؟! 🎙 ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
29.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✡️ مستند 🎯 قسمت بیستم: 👈 نفوذ در دولت‌ها (بخش اول) 💥 حضور صهیونیست‌ها در معاهدات بین‌المللی! 📖 جوزف نای و استفاده از بستر آموزش عالی برای «پروژهٔ نفوذ» 👉 https://jscenter.ir/jewish-methods/jews-and-politics/5382 📖 «بورس تحصیلی» یا ابزار نفوذ و جذب نخبگان! 👉 https://jscenter.ir/jews-and-the-media/jews-and-culture/9777 📖 نفوذ و نفوذی بدونِ «شبکهٔ نفوذ» معنا ندارد! 👉 https://jscenter.ir/slave-jews/muslim-zionism/8394 ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
مي‌خواهم اينجا به شما بگويم جان كلام اينجاست كه من نه تنها اساسا عقيده ندارم كه امرالله مفيد به حال جامعه بشر است. بلكه بالعكس آنرا به هر كجا كه رود موجب توسعه اختلافات و اتلاف وقت افراد و ايجاد تعصبات جديد و بالاخره علت استثمار خلايق و هموار كردن زمينه براي رياست جمعي جاه طلب و دكه براي مفت خوران و حتي در صورت پيشرفت در آتيه علت تجديد خونريزي‌ها مي‌دانم. تمام ادياني كه براي شما ذكر كردم و صدها ديگر هم تصور مي‌كنند به حال جامعه ي بشريت مفيدند يعني همانطور كه بهائيان فكر مي‌كنند داروي اعظم سعادت بشر نزد آنهاست ديگران هم همينطور فكر مي‌كنند و آنگهي فرض كنيم اين فرق و اديان و مذاهب مانند احزابي باشند كه هريك موفق به اتحاد جمعي در ظل خود شده و گروهي را با مطالب و مجالس خود سرگرم نموده و رياكارانه روحانيتي به عالم آنها مي‌دهند و [ صفحه ۶۱] يا به قول پاپ پالو ۶ در نطق عيد پاك سال ۱۹۶۵ اختلاف اديان مانند اختلاف السنه باشد. اگر كار در اينجا تمام مي‌شد شايد ضرر زيادي نداشت ولي وقتي مي‌خواهند ديكتاتور منشانه كار كنند و سلب آزادي افكار و انتخاب مسكن و غيره نمايند و دست به ارتداد و تكفير و طرد و غيره بزنند و در صورت حصول اقتدار حتي به كشتار و خونريزي پردازند اينجاست كه كار خرابي پيدا كرده و چنين ديني و يا تشكيلاتي و حزبي اگر سر تا پايش به طلا و جواهر هم مزين شود ارزش خود را از دست مي‌دهد زيرا حكايت نقض غرض در بين مي‌آيد. زيرا مقصود از همه تلاشها و نظامات و تشكيلات تأمين آزادي و اتحاد افراد است حال اگر يك بهائي نتواند چيزي بنويسد مگر آنكه از سانسور محافل بهائي بگذرد و اگر كسي نتواند نظري مغاير مندرجات كتب بها و عبدالبها و شوقي ارائه دهد والا فوري تكفير و طرد شود و روز ديگر مهدورالدم گردد. اختيار آزادي معدوم گرديده و ترور و شرارت جاي نشين آن شده است، وقتي افراد را وادارند به تظاهرات و اجراي احكام پوچ بها ولو به قيمت حبس و زندان و تعقيب و قتل توسط ساير متعصبين ديگر باشد، اين اقدام علت سلب امنيت و انعدام اتحاد بين افراد است. اينكه افراد را از محل خود كندن و اطراف جهان پراكنده و بي خانمان نمودن بدون هيچگونه نتيجه اخلاقي سلب آسايش و ترقي و تأمين افراد است اينها و هزاران مطلب ديگر كلا موارد نقض غرض است. آخر شما فكر كنيد براي چه و براي كه تحمل اين ناملايمات و اين آزادي كشي‌ها و اين اختلافات و پريشانيها بين افراد، در نامه‌هاي سابق درباره بعضي از اين مسائل قدري بحث كرده‌ام در اينجا مقصودم خواندن آن چند كتاب مذكور با شماست و اثبات اينكه چگونه براي فريب من و شما و امثال ما مطالب را دگرگونه جلوه مي‌دهند. [ صفحه ۶۲] مقصودم اينست كه به شما نشان دهم كه به موجب همان كتابها كه اقرار شخص بها و اولادش مي‌باشد نام برده هيچيك از سه سمتي را كه براي خود قائل شده كه به هر يك از آن سه، جمعي معتقد شده اند نبوده، يعني نه خدا بوده نه مظهر او و نه قابل اينكه مربي عالم انساني باشد تا چه رسد به آنكه باب مبشر او بوده باشد. بلكه شخصي بوده است جاه طلب و خودخواه و صرفا در آرزوي رياست و احتمالا صدارت و سلطنت، اگرچه گفتن اينكه من خدايم و يا خلاق خدايان بقدري مسخره آميز و توخالي و بي معني است كه نه قابل ذكر است و نه قابل بحث. اين مطلبي است كه فقط در خور درويشان و اشخاص بيكار است كه بنشينند و عرفان باقي نمايند و از وحدت و كثرت صحبت و بحث بي حاصل نمايند و عاقبت هم در مباحثات خود به هيچ نتيجه اعم از اخلاقي و مادي و معنوي نرسند براي اينكه دور نمائي از اين مذاكرات را داشته باشيد اين حكايت منقوله توسط نبيل را براي شما ذكر مي‌كنم..... ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
سرگذشت استعمار 7.mp3
4.43M
🔰 جلسات تدریس کتاب 7 💠 جلسه هفتم 7️⃣ : فرمانده طمع کار اسپانیایی به دست بومی ها کشته شد ، استعمار هیچوقت جرأت جنگ روبرو با گروه مقابل را ندارد ‼️ 🎤 👌 دغدغه های تاریخی رهبری را برطرف کنیم. 🔰انقلابی باید قوی شود🔰 ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🤲رَبِّ قَدْ آتَيْتَنِي مِنَ الْمُلْكِ وَعَلَّمْتَنِي مِن تَأْوِيلِ الْأَحَادِيثِ فَاطِرَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ أَنتَ وَلِيِّي فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ تَوَفَّنِي مُسْلِمًا وَأَلْحِقْنِي بِالصَّالِحِينَ 🤲پروردگارا! بخشی (عظیم) از حکومت به من بخشیدی، و مرا از علم تعبیر خوابها آگاه ساختی! ای آفریننده آسمانها و زمین! تو ولیّ و سرپرست من در دنیا و آخرت هستی، مرا مسلمان بمیران؛ و به صالحان ملحق فرما!» سوره ی یوسف آیه ی ١٠١ ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
تفسیر نماز » راه رسیدن به قرب رسیدن به قرب الهی و قصد قربت از دو راه است: یکی شناخت عظمت و مقام خداوند و دیگری شناخت پوچی و بی اعتباری غیر او. قرآن همواره نعمت‌ها و الطاف الهی را بر بندگان مطرح می‌کند تا انسان را عاشق خدا کند. ذکر صفات او، آفریده‌های او، امدادهای مادی و معنوی او و دهها نعمت بزرگ و کوچک، همه و همه بخاطر آنست که محبت و عشق ما را به خدا زیاد کند. از طرف دیگر آیات زیادی ضعف و پوچی غیر او را شمرده و می‌فرماید: غیر او نه عزّتی دارد نه قدرتی، اگر همه جمع شوند و بخواهند مگسی خلق کنند نمی توانند، جز او چه کسی می‌تواند به ندای افراد مضطرّ و درمانده پاسخ دهد؟ آیا درست است که دیگران را در کنار خدا مطرح کنیم و آنها را همسان و یکسان با خدا بدانیم؟ خاطره یکی از مراجع تقلید جهان تشیّع، آیةاللّه العظمی بروجردی بود. ایشان در ایام سوگواری در منزلش عزاداری برپا می‌کرد. در یکی از این جلسات حال ایشان خوب نبود، لذا در همان اتاق شخصی خود استراحت می‌کردند و به صدای سخنران گوش می‌دادند. یکی از حاضران در مجلس عزا می‌گوید: برای سلامتی امام زمان و آقای بروجردی صلوات. ناگهان دیدند که ایشان عصای خود را به در می‌کوبد، نزدیکان آقا حاضر شدند و پرسیدند: چه امری دارید؟ این مرجع بزرگوار فرمودند: چرا نام مرا در کنار نام امام زمان علیه السلام بردید؟ من که لایق نیستم شما نام مرا در ردیف نام امام ببرید و برای هر دو صلوات بفرستید. [۱] این مرجع دینی که نایب امام زمان است حاضر نمی شود نامش در ردیف نام امام معصوم آورده شود، اما بسیاری از ما از روی کج فهمی و بی ادبی، نام موجوداتی ضعیف و سراپا نیاز و احتیاج را در کنار خداوند قادر مطلق متعال قرار می‌دهیم و گویا آنها را در یک ردیف می‌دانیم. ---------- [۱]: ۱۰۵) به نقل از آیة اللّه صافی. ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دعاے ...🥀👆👆 كفعمى در بلد الامين فرموده: اين دعاء حضرت صاحب الامر عَلَيْهِ السَّلام است كه تعليم فرمود آن را به شخصى كه محبوس بود، پس خلاص شد: اِلهى عَظُمَ الْبَلاءُ وَ بَرِحَ الْخَفآءُ وَ انْكَشَفَ الْغِطآءُ وَ انْقَطَعَ الرَّجآءُ وَ ضاقَتِ الاَْرْضُ وَ مُنِعَتِ السَّمآءُ وَ اَنْتَ الْمُسْتَعانُ وَ اِلَيْكَ الْمُشْتَكى وَ عَلَيْكَ الْمُعَوَّلُ فِى الشِّدَّةِ وَ الرَّخآءِ اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّد وَ الِ مُحَمَّد اُولِى الاَْمْرِ الَّذينَ فَرَضْتَ عَلَيْنا طاعَتَهُمْ وَ عَرَّفْتَنا بِذلِكَ مَنْزِلَتَهُمْ فَفَرِّجْ عَنّا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلا قَريباً كَلَمْحِ الْبَصَرِ اَوْ هُوَ اَقْرَبُ يا مُحَمَّدُ يا عَلِىُّ يا عَلِىُّ يا مُحَمَّدُ اِكْفِيانى فَاِنَّكُما كافِيانِ وَ انْصُرانى فَاِنَّكُما ناصِرانِ يا مَوْلانا يا صاحِبَ الزَّمانِ الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ اَدْرِكْنى اَدْرِكْنى اَدْرِكْنى السّاعَةَ السّاعَةَ السّاعَةَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ يا اَرْحَمَ الرّاحِمينَ بِحَقِّ مُحَمَّد وَ الِهِ الطّاهِرينَ. (عج)🌼 @zandahlm1357