eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
55.4هزار عکس
41.2هزار ویدیو
1.8هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
22.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ببینید | اشاره رهبر انقلاب به واکسن کرونای ایرانی فرمانده صلوات https://eitaa.com/zandahlm1357
🔰 نظام ما حق ندارد وضع دفاعی کشور را طوری تنظیم کند که امثال صدام به فکر تعرض بیفتند قدرت دفاعی امروز ما محاسبات دشمنانمان را تغییر داده است 🔺 یکی از مسائل پرتکرار در چالش بین جمهوری اسلامی و جبهه استکبار که دائم تکرار میشود مسئله توان دفاعی ایران و قدرت موشکی ایران است. نظام جمهوری اسلامی حق ندارد وضع دفاعی کشور را جوری قرار بدهد که یک آدم بی عرضه‌ای مثل صدام حسین بتواند بیاید شهر تهران را بمباران کند، موشک بزند و هواپیمای میگ 25اش بیاید روی آسمان تهران حرکت کند و کاری ازش برنیاید. این اتفاق (در دوره جنگ تحمیلی) افتاد و ما امکاناتی نداشتیم. امروز قدرت دفاعی ما جوری است که دشمنان ما در محاسباتشان ناگزیرند توانایی های ایران را به حساب بیاورند. وقتی که موشک جمهوری اسلامی میتواند پرنده متجاوز آمریکایی را که آمده روی آسمان ایران ساقط کند یا وقتی که موشکهای ایرانی میتوانند پایگاه عین الاسد را آن جور درهم بکوبند آن وقت دشمن مجبور است در محاسبات خودش در مورد تصمیمهای نظامی خودش روی این قدرت کشور این توانایی کشور حساب کند. فرمانده صلوات https://eitaa.com/zandahlm1357
49.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎙ببینید| فیلم کامل سخنرانی تلویزیونی رهبر انقلاب در سالروز قیام ۱۹ دی مردم قم. ۹۹/۱۰/۱۹ فرمانده صلوات https://eitaa.com/zandahlm1357
🔰 هیچ اصرار و عجله‌ای به بازگشت آمریکا به برجام نداریم/ آنچه مطالبه اصلی ماست، رفع تحریم‌هاست/ اگر آمریکا بدون رفع تحریمها به برجام برگردد به ضرر ماست 🔺 بحث میکنند که آمریکا برگردد به برجام یا برنگردد. ما هیچ اصرار و هیچ عجله‌ای نداریم که آمریکا به برجام برگردد. این اصلاً مسئله ما نیست که آمریکا به برجام برگردد یا برنگردد. آنچه که مطالبه منطقی ما و مطالبه عقلانی ماست رفع تحریمهاست. تحریمها باید برداشته بشود. این حق غصب‌شده ملت ایران است. چه آمریکا، چه اروپا که آویزان و دنباله‌روی آمریکاست، وظیفه دارند این حق ملت ایران را ادا کنند. اگر تحریمها برداشته شد، خب به برگشت آمریکا معنا میدهد. البته خب مسئله خسارتها هست که جزو مطالبات ما هست در مراحل بعدی دنبال خواهد شد. اما اگر چنانچه تحریمها برداشته نشد برگشت آمریکا به برجام حتی به ضرر ما ممکن است تمام بشود به نفع ما که نیست به ضرر ما هم ممکن است باشد. فرمانده صلوات https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
زمان: حجم: 1.24M
《صوت سوم‌》 ---------------💥--------------- دشمن‌اصلی‌ما👁شیطان‌رجیم ⚠️ و مهره اصلی ‌شیطان : ⚠️ 🔯 🔯 ❌ البته باید توجه داشت که منظور ما از یهودیت ، دنیا نیست . عده ای از یهودیان هم هستند که هنوز بر دین حضرت موسی (علیه السلام) پایبندند . منظور ما آن افرادی است که خود را یهودی میخوانند و تنها دین را در ظاهر خود حفظ مینمایند و قصد دارند جهان را به نفع خود کنند . با این تعریف ، منظور ما از یهودیان همان هست . ---------------💥---------------
همگرایی مربی با متربی ها چقدر خودمان نباشیم تا دیگران را جذب کنیم؟ سئوال: مربی تربیتی در مرحله جذب چقدر می تواند با سلیقه  و ذائقه مخاطبانش همگرایی کرده و خود را مثل آنان نشان دهد؟ بعبارت دیگر، آیا باید ما خودمان را مثل مخاطب جا بزنیم و به شکل او درآییم؟ یا اینکه باید تلاش کنیم تا رفتار او را شبیه به رفتار خودمان تغییر دهیم؟ البته در مرحله تثبیت و رشد که بعدها به آن می پردازیم، بیان خواهد شد که همواره «تغییر نهایی رفتار» متناسب با آموزه های دینی، شاه بیت اصلی «تعلیم و تربیت» است، اما اینکه چه میزان از این هدف را می توان در مرحله جذب دنبال کرد، سئوال مهمی است که مربی باید پاسخ آن را از کارشناسان تربیتی بپرسد. در هر صورت، مرحله در کار تربیتی، مرحله گره خوردن دلهاست، مرحله ای که جرقه ی اولیه پیوستن به جمع در این مرحله در ذهن مخاطب زده می شود. گاهی یک تلنگر احیاگر و گاهی نیز یک موعظه اثر گذار در این مرحله، در روح و جان مخاطب، انقلاب ایجاد می کند، چرا که مرحله جذب در واقع، مرحله تاباندن نور به ضمیر مستعد جوان و نوجوان است. پس بر این اساس، وقتی قرار است مربی دعوت گر به روشنایی باشد و منادی نور، آیا می توان دعوت به روشنایی و نور را به تنهایی با وانمود کردن گرایش به تاریکی انجام داد؟! آیا امروزه که به تدریج ذائقه برخی مخاطبان جوان و نوجوان به مادیات بیش از معنویات گرایش پیدا کرده و الگوهای تربیتی غلط، نیازهای کاذب آنان را در مقابل نیازهای واقعی قرار داده است، مربی با این مسئله باید چگونه کنار بیاید؟ چقدر در مقابل خواست مخاطب کوتاه بیاید؟ چقدر همرنگ او شود و متناسب با ذائقه و نیاز جوان و نوجوان رفتارش را تغییر دهد؟ چقدر خودمان نباشیم تا دیگران را به خود جذب کنیم؟ آیا این گونه جذبی، جذب به ما و اندیشه ما و مرام و مسلک ما خواهد بود یا جذب به مجسمه ای مخاطب پسند و یا بازیگری ایفای نقش کننده، مطابق با خواست تماشاچیان و اعضای گروه؟! در خصوص این مسئله مهم و حائز اهمیت، حتما باید به چند نکته اساسی توجه داشت: اول آنکه متاسفانه گاهی مربیان از جایی شروع می کنند که مخاطب می خواهد، مسیری را طی می کنند که مخاطب می پسندد و به جایی می رسند که مخاطب تصمیم داشته به آنجا برسد. به دیگر سخن آنکه گاه مشاهده می شود که نه مربی طرح مشخصی برای تغییر رفتار در متربیان دارد، نه شکل جذب به گونه ای است که در متربیان انگیزه تغییر و تحول ایجاد کند و نه سیر نهایی این پروسه به رشد و تعالی و اصلاح فرد منجر می شود. این در حالی است که مربی در فرایند جذب حتی یک لحظه نباید از اصول، ارزشها و سیره عملی خود در زندگی کوتاه آمده و عقب نشینی کند تا مخاطب را راضی نگه دارد، اما در عین حال لازم است در مواجهه با مخاطبان انعطاف پذیری لازم را داشته باشیم و خشک و متعصب به نظر نرسیم. بنابراین، مربی باید در اولین برخورد با متربیان، سفیر مهربانی و محبت و دوستی باشد و با رفتار کردارش، شخصیت مخاطبان را تکریم نماید، در مقابل آنچه که هستند گارد نگیرد وگاه خود را به تغافل بزند،اما در عین حال نباید وانمود کرد که او نیز مثل برخی مخاطبان گروه انسانی است سطحی، هیجانی، احساساتی و دلبسته به نیازهای مادی و کاذب. مربی از آنجا که در تمام مراحل جذب، تثبیت و رشد، به هدفی ارزشمند می اندیشد، پس هیچگاه تغییر شکل نمی دهد و همواره شکل یک مسلمان متعهد و رسالتمند زندگی می کند، اما برای انجام این مهم، همواره در برخوردهایش، استراتژی های متفاوت اتخاذ می کند، گاهی روش در پیش می گیرد، گاهی به کسی می دهد، گاهی و آشکار دعوت می کند و گاهی در خفا و پنهان افراد را می نماید. مربی گاهی با کسی دوست می شود که دلی صید کند و گاهی به کسی کم محلی می کند که او را وادار به حرکت نماید. مربی، هیچ وقت نباید تنها به تامین نیازهای کاذب در مخاطب بپردازد، بلکه باید نیازهای واقعی افراد را در درون آنها احیا نماید و سپس به متربیانش کمک کند تا در زندگی نیازهای واقعیشان را برآورده نمایند. رشد و تعالی و کمال و معنویت و اخلاق، همیشه اصلی ترین نیاز یک مخاطب جوان و نوجوان است. پس بر این اساس، مربی باید در مسیر تاریک حرکت متربی در زندگی تنها یک چراغ روشن کند، در بیراهه یک تابلوی راهنما قرار دهد و در مقابل هر نیاز کاذب مخاطب، یک نیاز واقعی را به او معرفی کرده و در نهایت راه رسیدن به آن را نیز تا حد ممکن فرا رویش ترسیم نماید. فرهنگ و تربیت دینی
🤔 فازمترتربیتی 💡مربی دینی باید فازمتر تربیتی داشته باشد. یعنی دائما چک کند که متربی‌اش دارد چگونه به موضوعی که مربی طرح می‌کند نگاه می‌کند؟ قبول دارد یا نه؟ می پذیرد یا نه؟ اگر قبول ندارد یا نمی‌پذیرد چرا؟ و این یعنی باید دائما و متنوعا 🔸 از بچه‌ها بخواهد تا بازخورد بدهند. 🔹 نظرسنجی کند و از نظرات بچه ها مطلع شود. و... 📻 مربی دینی رادیو معارف نیست که مباحثش را مثل رادیو پخش کند و برود... مربی محور ، https://eitaa.com/zandahlm1357