.......:
ابوسعید
پرسید یکی ز من که معشوق تو کیست
گفتم که فلانکس است مقصود تو چیست
بنشست و بههای های بر من بگریست
کز دست چنین کسی تو چون خواهی زیست
ولی دشت بیاضی
به قتلم گر بشتابی کرده باشی
چه لطف بی حسابی کرده باشی
اسیران تو بیرون از حسابند
تو هم با خود حسابی کرده باشی
دلا نیکت نکرد آن غمزه بسمل
مبادا اضطرابی کرده باشی
نهی گر بر گلو تیغ هلاکم
بحلق تشنه آبی کرده باشی
خواجه افضل ترکه
در دوزخ هجران لب کس کی خندد
یا خاطر او بخرمی پیوندد؟
گر آن دوزخ چو دوزخ هجرانست
حاشا که خدا به کافری بپسندد
ولی دشت بیاضی
آخر ز کفت جام ستم نوشیدم
وز بزم تو دامن طرب درچیدم
روزیکه بکشتنم کمر میبستی
کاش از تو گناه خویش میپرسیدم
خواجه ضیاءالدین علی ترکه
بیخوابی شب جان مرا گرچه بکاست
در خواب شدن از ره انصاف خطاست
ترسم که خیال او قدم رنجه کند
عذر قدمش بسالهانتوان خواست
دیک الجن
یکی از شاعران نامش عبدالسلام و معروف به دیک الجن بود. وی متوفای سال ۲۳۵ بوده و بیش از هفتاد سال زیسته است. دیک الجن، کنیز و غلامی بسیار زیبا داشت و او آنها را بی نهایت دوست میداشت. روزی آنان را زیر رختخواب دید، هر دو را به قتل رساند و جسدشان را سوزاند و خاکستر آنها را جداگانه با خاک مخلوط کرد و از آن دو کوزه شراب ساخت. وی کوزهها را در بزم شراب خود حاضر میساخت و یکی را در طرف راست و دیگری را در طرف چپ میگذاشت. گاهی کوزه ای که از کنیز درست شده بود میبوسید و میگفت:
طلعتی که کبوتر مرگ بر آن نشست و دست ستم میوه اش را چید، از خونش زمین را سیراب کردم، همواره لبهایم را از لبهای او سیراب میکردم.
یا طلعة طلع الحمام علیها
و جنی لها ثمر الردی بیدها
رویت من دمها الثری و لطالما
روی الهوی شفتی من شفتیها
نیز کوزه ای که از خاکستر غلام ساخته بود میبوسید و میگفت: با اینکه او را دوست داشتم و بند دلم بود، کشتم. او مرد و خواب راحت دارد و اشک من در اندوه او بر دامنش میچکد.
و قتلته و به علی کرامة
فله الحشی وله الفؤاد باسره
عهدی به میتا کاحسن نائم
و الحزن یسفح ادمعی فی حجره
#کشکول شیخ بهاء
https://eitaa.com/zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
.......: مهر «بانوى اسلام» اكنون به سراغ «خانواده نمونه» برويم تا از آن الگو بگيريم و در پرتو هدايت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
.......:
مسئله بغرنج جهيزيّه
همه كس فلسفه جهيزيّه را درك مى كند.
دو همسر كه مى خواهند زندگى مشترك جديدى را آغاز كنند بايد حدّاقلّ وسائل زندگى داخلى را دارا باشند، وگرنه مجبورند سربار پدر و مادر گردند كه اين موضوع هم مايه ناراحتى آنها است، و هم استقلال زوجين را از بين مى برد.
لذا همه جا معمول است كه بستگان عروس، لوازم اوّليّه زندگى را همراه او به خانه داماد مى فرستد، و در مقابل، داماد هزينه هاى ديگر عروسى، و حتّى بخشى از هزينه هاى جهيزيّه را (از طريق پرداختن مهريّه نقدى) پذيرا مى گردد، و با اين همكارى و هميارى مشكلات حل مى شود.
ولى غالب مردم اين حقيقت را فراموش مى كنند كه صلاح و مصلحت دو همسر آن است كه زندگى را از جاى ساده اى شروع
كنند و اگر مى خواهند توسعه دهند اين كار تدريجاً صورت گيرد، مسلّماً كشيدن بار چنين زندگى آسانتر است، و روح محبّت و دوستى و صفا و معنويّت در چنين زندگى ساده اى موج مى زند، و ارزشهاى والاى اخلاقى در زير آوارهاى جهيزيّه سنگين دفن نمى شود.
ولى بيا و ببين چه رقابتها و چشم همچشمى ها، چه تجمّل پرستيها و چه خرافات و موهومات كه در اين مسأله ساده نفوذ كرده است! گاه از ساليان دراز، هَمّ و غمّ پدر و مادر دختر تهيّه جهيزيّه است، حتّى از خوراك روز، و شام شب، بايد بكاهند، تا يك جهيزيّه سنگين را تهيّه كنند، و به اصطلاح آبروى خود را حفظ كرده، و به پندار خود دخترشان را سربلند سازند!
در بسيارى از نقاط هنگام فرستادن جهيزيّه طى يك نمايش مسخره و خنده دار قافله حاملان جهيزيّه با يك دنيا سروصدا به راه مى افتد، چنان جار و جنجالى برپا مى كنند كه نه تنها همسايگان، بلكه تمام محل، و گاهى همه شهر با خبر شوند كه فلان كس فلان مقدار جهيزيّه براى دختر خود به خانه داماد فرستاده است، و اين مايه فخر و مباهات آنها است!
در بعضى از مناطق هنگامى كه قافله حمل جهيزيّه كار خود را تمام كرد، آنها را در اطاق يا اطاقهاى متعدّدى در كنار هم مى چينند، و به صورت موزه هاى تماشائى درمى آورند، و از فاميل و دوستان
دعوت مى كنند كه به تماشاى اين موزه بيايند!
چه عادت شوم و زشت و رسم ناپسندى!
بديهى است اگر جهيزيّه از نظر كيفيّت و كميّت در سطح پائين باشد عرق شرمسارى بر چهره عروس و كسان او مى نشيند، و بگومگوها شروع مى شود، يكى طنز مى گويد، ديگرى پشت چشم نازك كرده و با نيشخند مى گويد: انشاءاللَّه مباركشان باشد! ديگرى از روى ترحّم مى گويد: اينها مهم نيست مهم آن است كه يكديگر را دوست بدارند!
و اگر زياد باشد، باد به غبغب انداخته، به شرح گسترده اى درباره تهيّه هر يك از قسمتهاى آن پرداخته، و زحماتى را كه براى تهيّه آن از بازارها به قيمتهاى گزاف، از سفر مكّه و زيارت سوريه، از فروشگاههاى درجه اوّل و منحصر به فرد كشيده اند، مى پردازند.
كسى نيست از اين افراد سؤال كند اگر جهيزيّه براى زندگى خصوصى عروس و داماد تهيّه شده، نمايش آن بر ديگران چه معنى دارد! هدف از اين نمايش مضحك و بى معنى چيست!
مگر ما هر وقت وسائلى براى خانه خود مى خريم ديگران را دعوت براى تماشا مى كنيم!
بدبختانه گاه بگومگوها و گله هاى مربوط به آن، سالها در ميان فاميل باقى مى ماند و آثار شوم و سوءِ آن در روحيّه عروس و داماد، شَهْد زندگى را در كام آنها شرنگ مى سازد.
در حالى كه مى دانيم فلسفه جهيزيّه، آغاز يك زندگى ساده و
آبرومند و توأم با خوشبختى و شادكامى است، نه مسابقه هاى زشت و نمايشهاى مسخره و شرم آور.
از همه بدتر اين كه، در چنان مجلسى فوراً مقايسهها شروع مى شود و جهيزيّه اين دختر و آن دختر را با هم مى سنجند، اين مقايسه معمولًا آتش كينه و حسد و عداوت را در دل گروهى از حاضران مى افروزد، و مفاسد ديگرى را به دنبال دارد، چراكه هميشه كارِ بد، زنجيروار كارهاى بد ديگرى را سبب مى شود.
#✍آیت الله مکارم شیرازی
https://eitaa.com/zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
✅ رابطه صحیح زن و شوهر در خانواده بخش ششم 🔺 پر کردن ظرف روان انسان ها مهم ترین عامل دوری اعضای خان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
007.mp3
2.16M
✅ صحبت های دکتر حبشی در مورد رابطه صحیح زن و شوهر در خانواده
بخش هفتم
🔺 وضعیت و نگاه به زن در دنیای غرب
💥 دکتر حمید #حبشی
99-11-08(tarashion).mp3
13.38M
🔊 فایل صوتی برنامه سمت خدا
👤 #حجت_الاسلام_تراشیون
📚 موضوع: #هنر_بهتر_زیستن
( تلاش در جهت بهبود روابط خانواده )
🔹 قسمت سوم
🗓 چهارشنبه هشت بهمن ماه ۱۳۹۹
#خانواده
#مهارتهای_زندگی
💑 جلب همکاری مردان در خانه
💕اگر تمایل دارید همسرتان در منزل به شما کمک کند به او فرصت دهید به کارهایی که میخواهد بپردازد.
💕اگر کاری را ناشیانه انجام داد، او را ملامت نکنید و توانایی خود را به رخ نکشید. به شوهرتان ثابت کنید که به کمکش نیاز دارید.
💕برایش تعیین تکلیف نکنید. از فشار کار ننالید و غرولند را کنار بگذارید. کمکهای شوهرتان را کوچک نشمارید و برعکس، آن را بزرگتر از آنچه هست نشان دهید.
💑 رفتار هایی که می پسندید را مستقيم به همسرتان بگویید!
🔸اگر میخواهید همسرتان برخی از کارهایی که شما را به وَجد میآورد تکرار کند باید به او حضوری یا پیامکی اعلام کنید که من از فلان رفتار یا گفتارت خیلی زیاد و به طور خاص لذّت میبرم.
🔸به او بگوییـد که همیشـه با تصور فلان رفتار یا گفتارت حال خوشی پیدا کرده و خدا را بابت این نعمت، شکر میکنم.
🔸در واقع داریــد با این روش یعنی ترفنــد اعلام، غیرمستقیم به او اعلام میکنید که باز هم رفتارها و گفتارهای مورد پسندم را تکـرار کن!
💑 زن و مرد با هم تفاوتهای ساختاری و شخصيتی دارند
🔸در خانواده، یک زن و مرد با تفاوتهای ساختاری و مهم، در کنارِ یکدیگر قرار میگیرند که باعث شیرینیها و تلخیهایی میشود؛ شما اگر این مسئله را پیشبینی نکرده باشید نه استعداد برخورداری از شیرینیهایش را خواهید داشت و نه ظرفیت تحمّل و برخورد مناسب با تلخیهایش را پیدا میکنید.
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
#خانواده_آسمانی ۲٠ ★ دنیا در نگاه خداوندی که طراح آن است؛ بازیچه ای بیش نیست و در مقابل، آخرت ملکی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
خانواده آسمانی ۲۱.mp3
11.41M
#خانواده_آسمانی ۲۱
✦ خداوند در قرآن کریم " نیاز بشر به وجود اهل بیت علیهمالسلام" را در یک فرمول ساده بیان کرده است؛↓
☜ برای راه یافتن به باطن کتابی معصوم، نیاز به رهبری معصوم است تا آن را به انسان تعلیم دهد.
#استاد_شجاعی 🎤
#استاد_پناهیان
#آیتالله_اراکی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#یگان_تکاوری #دفاع_شخصی
#رهایی
♦️آموزش بسیار کاربردی رهایی یقه و زمین گیر کردن حریف با یک حرکت
⬅️ با تشکر از آقا میلاد عزیز قهرمان کشوری در رشته های رزمی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#دفاع_شخصی
#رهایی
♦️توضیح تکنیک کلیپ قبل یکی از تکنیک های Military self-defense
دفاع شخصی نظامی
بسیار کاربردی یقه
رهایی و زمین گیر کردن حریف با یک حرکت میباشد.
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
📝📝📝 #بابیت #بهائیت #فرقه_شناسی #تاریخی 🔖 محاکمه و مناظره باب در مجلس وليعهد ✏️ در واپسين ر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📝📝📝
#بابیت #بهائیت
#فرقه_شناسی
#تاریخی
🔖 سرانجام باب ؛
🖌 واپسين منزل باب، قلعه چهريق در نزديکي اروميه بود که در صفر 1264ق به دستور حاج میرزا آقاسی و برای قطع ارتباط باب با مریدانش به آنجا منتقل شد. شاید آقاسی گمان میکرد، چون اهالی چهریق از کردهای سنی متعصب هستند، اجازه رفت و آمد را به بابیان ندهند.
📙 نوشتن توبهنامه به معناي پايان ماجرا نبود. باب تا روزي که زنده بود در حال افزايش دادن مقامات دروغين خود بود و از سوي ديگر، طرفدارانش نيز با حمايت بيگانگان، آشوبهايی را در گوشه و کنار مملکت به راه انداختند که تحمل آن براي دولتمردان و مردم مؤمن ممکن نبود.
شوق رياست و روان بيمار علیمحمد باب، وي را تا آنجا سوق داد که ديگر راهی براي بازگشت از آن منجلاب برايش باقی نماند. به رغم فتواي علما مبنی بر شبهه خبط دماغ (نداشتن تعادل رواني) و عدم تصریح به اعدام وي، مرحوم ميرزا تقي خان امير کبير، ناچار شد دستور اعدام او را صادر كند.
صدر اعظم مقتدر و ميهن دوست و با ایمان ايران براي جلوگيري از ادامه اغتشاشات و آشوبهاي پيروان و دوستداران باب، دستور اعدام وی را صادر كرد. او را در روز بيست و هشتم شعبان 1266 مطابق با اول تموز در ميدان صاحبالزمان تبريز به دار آويختند و تير باران كردند و بدین ترتیب غائله و فتنه فرقه ضاله بابیت فرونشست اگر چه پس از اعدام باب ، دست شیطانی استعمار از آستین بهائیت خارج شد .
https://eitaa.com/zandahlm1357
🔆 #شیاطین_در #لباس_بیگانه_های_فضایی
قسمت 3️⃣
🔶 بسیاری از این موجودات بیگانه و خدایان رویت شده، ظاهر وحشتناک و عجیبی داشته اند و غالبا به شکل مار یا خزندگان یا اژدها های بالدار توصیف شده اند.
🔷 جالب اینجاست که در طول قرنها و درون آثار هنری و نقاشی های مختلف،شیطان و دار و دسته و نوکرانش نیز به همین اشکال نمایش داده شده اند.
🔶 در سفر پیدایش Genesis (در کتاب مقدس عهد عتیق)- (داستان اغفال و فریب دادن آدم و حوا توسط مار)-از ناچاش Nachash صحبت شده است.
🔷 ناچاش به زبان عبری یعنی "مار" . حقیقت این است که بر خلاف تصور مردم عادی،این ناچاش یک مار عادی و معمولی نبود.ناچاش فوق العاده باهوش و زیرک و فریبکار بود.یک موجود مکار و حیله گر.او دارای توانایی صحبت کردن و استدلال کردن بود.
🔘 ادامه دارد ...
📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم، با ذکر #صلوات، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
پاسخی به مومن نسب.mp3
6.6M
💠 مطلبی درباره کلیپ اقای مومن نسب که میگفت اکانت فیک میساختیم به اسم افراد مشهور و از قول آنها مطلب می زدیم !!!
🔰استدلال درباره حضور در نرم افزارهای خارجی جهت پاسخ به شبهات جوانان
✅ بیان چند نمونه و مثال عینی از اثرگذاری حضور در تلگرام و پاسخ به شبهات جریانات انحرافی
👌ما هم به حضور سیاه لشکر گونه در نرم افزارهای خارجی انتقاد داریم و آن را قبول نداریم ، اما آیا نباید افرادیکه قدرت پاسخ به شبهات نسل جوانی که آنجا هستند را دارند حضور داشته باشند؟
👌خواهشا این چند مورد را بهمراه خاطرات نقل شده خوب گوش دهید
🎤عبادی
تأثیر آموزش مدرسه در خارج از کشور
و تجربه تلخ چند روز پیشم در هلند که شاید به کار شما هم بیاید. چه در ایران. چه در خارج از ایران.
قسمت اول:
در جمعی که دو خانواده از دوستان ایرانی هم حضور داشتند. نمی دانم چرا بحث تبلیغات افراطی همجنسگرایی در هلند در رسانه و سطح شهر و حتی در مدارس شد. مادرها با ناراحتی و دلواپسی از آن صحبت می کردند و ابراز تاسف.
فرزندان ایشان هم شنونده بودند. فرزاندان این هر دو خانواده در مدارس هلند تحصیل کرده بودند و بزرگ شده بودند.
ناگهان در وسط انتقاد شدید یکی از مادران از وضعیت موجود فرزندش که دوران متوسطه را می گذراند با مادر ابراز مخالفت کرد. گفت: این بیچاره ها چه گناهی دارند. دست خودشان که نیست! تازه رسانه و مدرسه دارند تلاش می کنند با عادی سازی خشم مردم را کم کنند که بلایی سر این افراد نیاورند...
مادر که هم از نظر و اعتراض فرزندش متعجب شده بود، هم نمی توانست شاید به خوبی پاسخگو باشد یکی دو جمله گفت و بحث را رها کرد.
من تا اینجای بحث که کمی هم طولانی شده بود سکوت کرده بودم.
اما به نظرم رسید شاید سکوتم درست نباشد و بهتر است توضیحی که به نظرم می رسد به این نوجوان ارائه بدهم.
گفتم: ببین یک نکته ای هست که ممکن است از نظر تو نادیده گرفته شده باشد. آن هم اینکه ، آنهایی که مثلا دختر هستند اما ناخواسته احساس می کنند که گرایش های پسرانه دارند. فرق دارند با آنها که تمایلات جنسی به هم جنس خود دارند. این دو مسئله دو موضوع کاملا مجزاست. و اینها دو گروه متفاوت هستند.
گروه اول هم تازه دو دسته هستند. یک گروه به اقتضای سن ممکنه گرایش متفاوت داشته باشند که با گذر سن و بزرگتر شدن به تعادل رفتاری نزدیک می شوند. اما آن دسته که مشکلشان فراتر از بعضی دوست داشتنی های معمولی است و کاملا نیازها و رفتارهای مخالف جنسیت خود دارند و در رنج و عذاب هستند، نیاز به مراجعه به پزشک و بررسی شرایط دارند که اگر اثبات شود که واقعا مشکل ناشی از اختلالات هورمونی دارند راه پزشکی که احکام دین هم مجاز دانسته برای تغییر جنسیت دارند.
اما این دسته کاملا با دسته دوم که تمایلات جنسی به هم جنس خود دارند و ابراز می کنند و دست به رفتار نامطلوب می زنند فرق دارند. این دسته دوم مشکل هورمونی ندارند، مشکل خارج از اراده و کنترل جسمانی ندارند. این دسته کاملا دچار انحراف رفتاری شده اند و به هوا و هوس خود پاسخ مثبت داده اند و این دسته هستند که در تمام ادیان آسمانی هم رد شده اند و از رحمت خداوند به دور در نظر گرفته می شوند.
خوب گوش میداد و سکوت کرده بود و گاهی هم تایید می کرد.
ادامه دادم: مسئله دوم نیت کسانی است که با شعار کمک به این دسته افراد وارد میدان رسانه و آموزش شده اند. شاید کسانی باشند که افرادی از دسته اول را دیده اند که در رنج هستند و واقعا تمایل دارند کمکشان کنند اما رسانه ها بیشتر توجه خود را برای کمک رسانی به این افراد، بر گروه دوم گذاشته و کمی دقت کنی می بینی که کاملا موضوع شکل تجاری و بهره برداری سوء از این داستان، به خود گرفته است...
مغازه ها را می بینی که چقدر نمادهای آن ها را به فروش می رسانند؟ مهمانی ها و راه پیمایی ها و فروش بسیار این محصولات را می بینی؟ اینجاست که به نظر نمی رسد این فعالیت ها که افراط آن مشخص است با نیت مثبت و وجهه کمک رسانی به افراد نیازمند باشد.
و تاکید می کنم که بخصوص که بیشتر نمایشی از گروه دوم را در راس کار و معرض توجه قرار داده اند. همان گروهی که رفتار زشت و غیراخلاقی شان در تمام ادیان آسمانی حرام و غیرالهی و انسانی اعلام شده است.
همچنین اصل سبک پرداختن به این مسائل آن هم به این شدت، نوجوانان را به سمت اشتباه می کشاند. به محض اینکه گرایش عاطفی حتی در حد شدید به همجنس خود داشته باشند تصور می کنند که مبتلا به این وضعیت شده اند و از این دایره خارج نیستند و به سمت آنچه نباید کشیده می شوند. در حالیکه اکثر قریب به اتفاق این محبت ها حتی در حد شدید آن طبیعی است و فقط وجهه عاطفی دارد و با گذر سن فروکش می کند و به محبت متعادل نزدیک می شود.
احساس می کردم که ذهنش توانسته تفکیک کند. چون دیگر مخالفتی نکرد، کمی به فکر فرو رفته بود و گفت که او هم با این تفکیک موافق است.
این بحث بسته شد اما قلبم از این در رنج بود که حتی خانواده های عمیقا مومن و مذهبی باید بپذیرند که مدرسه قدرت دارد که کاملا ذهنیت فرزندانشان را متناسب با آنچه سیاستشان است جهت بدهد، کنترل یا هدایت کند و این داستان در کشورهای غربی کاملا اجتناب ناپذیر است. مگر مدارس اسلامی.
اما بحث به اینجا ختم نشد، اتفاق ناراحت کننده بعدی زمانی رخ داد که موضوع دیگری به میان کشیده شد...
ادامه دارد...
🌸 مشاهدات، تجارب و یادداشتهای یک ایرانی 🇮🇷 در #هلند و فرانسه
⚙ مشکل بهرهوری پایین در کشور را #تولید_دانش_بنیان حل میکند
🔻 رهبر انقلاب: یکی از مشکلات کشور کاهش بهرهوری است؛ یعنی به تناسب آن مقداری که هزینه مصرف میکنیم، از این هزینهمان بهرهبرداری نمیکنیم... اگر چنانچه ما به سمت دانشبنیان حرکت کردیم این معضل مهمّ اقتصادی حل خواهد شد. ۱۴۰۱/۱/۱
#سلامتی فرمانده صلوات
@zandahlm1357
🔰فرهنگ و سبکزندگی یک رکن قدرت است
🔸رهبرانقلاباسلامی: فرهنگ و سبک زندگی یک رکن قدرت است. اگر چنانچه [یک ملّت] از لحاظ سبک زندگی، تابع و اسیر دیگران و تابعِ بدونِ رأی و نظرِ دیگران باشند و فرهنگ مستقرّ خودشان را نداشته باشند، طبعاً این ضعف شدیدی در قدرت ملّی است.
🇮🇷 ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
#سلامتی فرمانده صلوات
@zandahlm1357
🌷 از محبت خارها گل میشود
🔺رهبرانقلاباسلامی: ما كه حالا عقد مىخوانیم، در دلهاى شما زن و شوهرها، به فضل پروردگار محبتى ایجاد مىشود. گل محبت در دلها شكفته مىشود؛ این گل را حفظ كنید، آبیارى كنید، شاداب نگه دارید، پژمردهاش نكنید، دستمالىاش نكنید تا در دل شما شاداب و باطراوت باشد. هرجا محبت بوده، از محبت خارها گل مىشود، اینطور است.
🌸 ۱۳۸۱/۱۰/۲۴
#سلامتی فرمانده صلوات
@zandahlm1357
تبرج.mp3
969.6K
🎙 بشنوید | تبرج، یکی از مظاهر جاهلیت
🔺 رهبرانقلاباسلامی: قرآن کریم خطاب به همسران مکرم پیغمبر میفرماید: وَ قَرنَ فى بُیوتِکُنَ وَ لاتَبَرَجنَ تَبَرُجَ الجَهِلِیَةِ الاُولَى. یکى از نشانههاى جاهلیت اُولى، تبرج زنانه است. امروز یکى از عمدهترین مظاهر تمدن غربى، همین تبرج است؛ این همان جاهلیت است، منتها جاهلیتى که توانسته است خود را با سلاح تبلیغات مدرن مجهز بکند، حقایق را از چشم مردم بپوشاند؛ اینها را باید ما مسلمانها بفهمیم، اینها را باید بدانیم.
📌 ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
#سلامتی فرمانده صلوات
@zandahlm1357
🔰همسرِ جانباز، مجاهد است
🌸رهبرانقلاباسلامی: فضیلت مجاهدت جانبازان، مخصوص آنها و همسران و خانوادههایشان است، تا وقتی که انشاءالله عافیت پیدا کنند.
🇮🇷 ۱۳۷۶/۰۵/۲۹
#سلامتی فرمانده صلوات
@zandahlm1357