eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
47.6هزار عکس
34.5هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
فصل۲.mp3
12.72M
💠 کــتاب صـوتـی- «خــدای خـوب ابــراهیــــــم» 🔴 حــاوی صدوهفتـــادو هشـــت خــاطــره دربــاره ویــژه گـــیهای قـــرآنــی شـــهیـــد ابـــراهـــیــم هـــادی قـــسمـــت : 2
4061-fa-nagoftehaei-az-haghayeghe-ashura.pdf
1.79M
کتاب "ناگفته هایی از حقایق عاشورا" اثر آیت الله سید علی حسینی میلانی
چاپلوسی از ابوعلی دقاق در باره ی حدیث مشهور که می‌گوید هرکه برای ثروتمندی تواضع کند، دو ثلث دین او بر باد رفته است، پرسیده شد، ایشان گفتند: انسانیت انسان به قلب و زبان و اعضایش بستگی دارد، کسی که برای ثروتمندی با زبان و جوارح تواضع کند، دو ثلث دینش از دست رفته است و اگر با قلبش تواضع کند تمام دینش از دست رفته است. شیخ بهاء https://eitaa.com/zandahlm1357
.......: نظریه آلپورت آلپورت (Allport W. G. ) از روانشناساني است كه به ويژگي‌هاي شخصيت سالم يا بالغ پرداخته است: يك شخصيت سالم با انديشه‌هاي مختلف كه از سوي افراد مختلف بيان مي‌شود آشناست! روابط خود را با مردم حفظ مي‌كند! فعال است! در روابط خود با ديگران، همكاران، دوستان و خانواده احساس اطمينان مي‌كند! مي تواند نسبت به پدر و مادر، فرزندان، همسر و دوستان نزديك خود عشق، محبت و صميميت نشان دهد! دوست داشتن او بي قيد و شرط است! توانايي درك و تحمل دردها، عواطف، ترس‌ها و انواع مختلف شكست‌هايي كه از ويژگي‌هاي زندگي آدمي است را دارا است! در مقابل رفتار ديگران شكيبايي نشان مي‌دهد! در باره ي ديگران به آساني حكم صادر نمي كند و آنان را محكوم نمي داند، چرا كه آگاه است كه خود نيز داراي نقطه ضعف‌هايي است! ابعاد گوناگون هستي خود و از جمله نقاط ضعف و كاستي‌هاي خود را مي‌شناسد و مي‌پذيرد! سعي مي‌كند تا مي‌تواند نقاط ضعف خود را اصلاح كند! احساسات خود را سركوب نمي كند، بلكه آن‌ها را در مسيري سازنده تر هدايت مي‌كند! اجازه نمي دهد احساسات و هيجان‌هاي او مانع فعاليت هايش شوند، يا روابط او را با ديگران مختل سازند! هر چند موانع غير قابل تغيير زندگي را تحمل مي‌كند، ولي تسليم ناكامي نمي شود! واقعيت‌هاي زندگي را تحريف نمي كند، و به جهان اطراف با واقع بيني مي‌نگرد! استعدادها و توانايي‌هاي خود را در جهت توفيق در انجام كارها پرورش مي‌دهد! مهارت‌هاي خود را به شيوه اي صميمانه، با اشتياق و با احساس تعهد نسبت به انجام دادن وظايف شغلي به كار مي‌گيرد! در سطح بالايي از خودشناسي است، و هميشه در صدد است كه از خود شناخت كافي پيدا كند، و تفاوت بين آنچه را كه واقعاً هست و آنچه را كه دوست دارد باشد مي‌شناسد! با گشاده رويي عقايد ديگران را در باره ي خود مي‌شنود! صفات منفي خود را چه به صورت ناخودآگاه و چه به صورت خودآگاه به ديگران نسبت نمي دهد! داوري و قضاوت او در باره ي ديگران دقيق است! شوخ طبع است! شوخ طبعي را با دست انداختن ديگران و مسخره كردن آنان همراه نمي كند! به آينده مي‌نگرد! براي خود هدف‌ها و برنامه‌هاي دراز مدت تهيه مي‌كند! براي ادامه فعاليت هايش نيز انگيزه لازم را فراهم مي‌آورد! اساس زندگي او را كار كردن تشكيل مي‌دهد. از اين رو سلامت رواني او تداوم دارد، و در زندگي جهت دار است! داراي ارزش‌هاي استوار است! چون وجدان بالغي دارد، كم تر پايبند بايدها مي‌شود، و بيشتر معتقد به بهترها مي‌باشد! اگر شخصيت نابالغ مي‌گويد: « بايد اين گونه رفتار كنم! » شخصيت سالم مي‌گويد: « بهتر است اين گونه رفتار كنم! » خانواده سبز ✍مهدی واعظ موسوی https://eitaa.com/zandahlm1357
025.mp3
1.45M
🔶 صحبت های دکتر حبشی در مورد رابطه صحیح زن و شوهر در خانواده "بخش بیست و پنجم" 🌹 اهمیت جرات و جسارت در مرد و لطافت در زن 💥 دکتر حمید
00-04-23 tarashion.mp3
13.23M
🔊 فایل صوتی برنامه سمت خدا 👤 📚 موضوع: ( تلاش در جهت بهبود روابط خانواده ) 🔹 قسمت بیست و پنجم
29.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 دوره رایگان امید در خانواده از سلسله بحث های دانش افزایی 🔻 جلسه دوم
4_6034894359046917027.mp3
12.6M
۴۴ 💢 انسان‌های دیندار دو دسته اند؛ ↓ ⚡️ که یکی راه رسیدن به قرب خداوند را سریعتر طی می‌کند و دیگری دیرتر! ※ تفاوت این دو نوع در چیست؟ ※ کدام یک سریعتر به مقصد می‌رسد و چرا؟ 🎤
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️آموزش یک تکنیک بسیار عالی و کاربردی ⬅️ قابل اجرا برای همه افراد در هیکل ها و جُثه های مختلف دفاع شخصی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️دوستان تمرین فراموش نشه😉 🔸تمرین، تمرین، معجزه ✅ دفاع شخصی
🔖🔖🔖 📝 نقد تعالیم و عقاید فرقه ضاله بهائیت 📙 1. توحيد ؛ 🔹 بهائیان، خود را موحّد و خداپرست ميدانند و مدعی ‌اند كه بهاءالله خدا نيست و او را بنده‌اي از بندگان خدا ميدانند که مقام مظهريت الهي را يافته است. دكتر اسلمنت مبلّغ آمريكايي اين فرقه مينويسد: «شخص بهائي، هيکل بشري حضرت بهاءاللّه را پرستش نمیکند، بلکه ساجد جلال و مجد خداوند است که آن هيکل مکرّم، مظهر آن است.» 🔎 بررسي گفته‌ها و نوشته‌ هاي بهاءالله و جانشينان و مبلّغان او، ما را در پذيرفتن سخن اين فرقه مبني بر اعتقاد به توحيد با مشكل مواجه ميكند. بهاءالله پس از ادعاي «من يظهره اللهي» که باب، وعده آمدن او را داده بود و مواجهه با پذيرش اين ادعا از سوي جمعي از بابيان، رفته رفته، دامنه ادعاي خود را بالا و بالاتر برد و در نهايت به نغمه دروغين الوهيت خويش لب گشود. او طي جملاتي که به نمونه‌ هايي از آن اشاره خواهد شد، خود را خداوند و خالق جهان خواند و مدعي «الوهيت» شد، تا آنجا كه حتي پيكر خودش را به عنوان قبله نماز پيروان خويش قرار داد. اين جملات عبارت‌اند از: 🔺 الف) «اسمع ما يوحي من شطر البلأ علي بقعه المحنه و الابتلاء من سدره القضاء انه لا اله الا انا المسجون الفريد؛ بشنو آنچه را كه وحي ميشود از مصدر بلا بر زمين غم و اندوه از سدره قضا بر ما به اينكه خدايي جز من زنداني يكتا نيست.» 🔺🔺 🔸 ب) «كذلك امر ربك اذكان مسجوناً في أخرب البلاد؛ پروردگارت چنين امر كرد، زماني كه در خرابترين شهرها زنداني بود.» 🔺🔺 ♦️ ج) «ان الذي خلق العالم لنفسه قد حبس في أخرب الديار بما اكتسبت ايدي الظالمين؛ آنكه جهان را براي خود خلق كرد، در خراب‌ترين مكانها به دست ستمكاران زنداني است.» ⚠️ 💠 د) «ان الذي خلق العالم لنفسه منعوه أن ينظر الي أحد من احبائه؛ كسي كه جهان را براي خودش خلق كرد، او را منع ميكنند كه حتي به يكي از دوستانش نظر افكند.» آيا ميتوان پذيرفت که اين جملات، کلام الهي است؟ آيا خدايي چنين ذليل که به دست بندگان خود گرفتار و زنداني ميشود، سزاوار پرستش است؟ ⭕️ هـ) حسين‌علي بهاء، انبوه پر شمار مردم را كه به ادعاي خدايي او وقعي نمیگذاشتند، در شمار غافلان ميخواند. او در جواب كساني كه از او ميپرسيدند: «تو كه خود را خدا ميداني، چرا بعضي مواقع ميگويي: اي خدا! و در بعضي از نوشته‌هايت از او استمداد مي‌طلبي؟» او در جواب ميگويد: «يدعو ظاهري باطني و باطني ظاهري ليست في الملك سواي ولكن الناس في غفلۀ مبين؛ باطنم ظاهرم را و ظاهرم باطنم را میخواند. در جهان معبودي غير از من نيست؛ ولي مردم در غفلت آشكارند.» 🔆 در كتاب بديع نيز آمده است: «انه يقول حينئذ انني انا الله لا اله الا انا كما قال النقطة، (علیمحمد باب) من قبل و بعينه يقول من يأتيني من بعد؛ بها ميگويد خدايي جز من تنها نيست؛ همان‌گونه که باب قبل از من چنين گفت و نيز همان‌گونه که کسی که بعد از من مي‌آید چنين خواهد گفت.» 🔰 بهاءالله با قبله قرار دادن قبرخود ( در عکا )و نيز کسي که بايد در نماز به او توجه قلبي شود، عملا پرستش خود را همان پرستش خدا دانسته و فرقي ميان آنها قائل نشده است. محمدعلي قائني در درس نوزدهم از کتاب دروس الديانه مينويسد: «قبله ما اهل بهاء، روضه مباركه در مدينه عكّا است كه در وقت نماز خواندن بايد رو به آن بايستيم و قلباً متوجه به جمال قدم، يعني بهاء باشيم....» در بهائيت، خدا آن است كه در عين بي‌نيازي و صمديت، نيازمند است؛ آن هم به بنده‌اي كه خود، سراپا نيازمندي است. به اين جمله از بهاءاللّه در کتاب ايقان دربارة ملا حسين بشرويه‌اي توجه کنيد: «از آن جمله جناب ملّاحسين است که محلّ اشراق شمس ظهور شدند. «لَو لاهُ مَا استَوَي اللّهُ عَلي عَرشِ رَحمانِيَّتِهِ و ما استَقَرَّ علي کُرسِيِّ صَمَدانِيَّتِهِ؛ اگر بشرويه‌اي نبود خدا بر عرش رحمانيت جاي نمیگرفت و بر کرسي بي‌ نيازي قرار نمي‌يافت.» ميدانيم صمد به معناي بي‌نياز مطلق است. اين چه خدايي است که براي نيل به بي‌نيازي، نيازمند بندة نيازمند خود، ملا حسين بشرويه‌اي است؟ ‼پس از آنکه رهبران بهائی و مبلّغانشان متوجه رسواييهاي حاصل از اين دعاوي شدند، کوشيدند آن اقوال سخيف را با شطحيات صادره برخي از صوفيه مقايسه کرده، به سادگي از کنار آن بگذرند؛ درحالی که‌ فقها و علما به هيچوجه، شطحيات صوفیه را نميپذيرند و به فرض اگر شطحيات عرفا هم مقبول باشد، باز چيزي را عوض نميكند؛ زيرا: ‼️ اولاً: ناشي از دستيابي افراد کم‌ظرفيت به مقامات بلند عرفاني است که قادر به کتمان ديده‌ها و دانسته‌هاي خود نيستند؛ 🔺 ثانياً: در تمام كتابهاي مقدس موجود، هيچگاه جملاتي نظير اينها از سوی انبيا و اوليا ديده و شنيده نشده است؛ ضمن آنكه عبارتها و کلمات بهاءالله با ادبيات و اصطلاحات رايج در لسان عرفا و متصوفه متفاوت است؛ ⬇️⬇️
🔖🔖🔖 📝 نقد تعالیم و اصول عقاید فرقه ضاله بهائیت 🔸 2. نبوت 🔺 بر اساس اعتقاد بهائیان، «در قرآن، سورة احزاب، محمد رسول الله ص را خاتم انبيا فرموده است. حق تعالی ضمن آن ميفرمايد که مقام اين ظهور عظيم و موعود کريم از مظاهر سابق بالاتر است؛ زيرا نبوت به ظهور محمد رسول الله ص ختم شد و اين دليل است که ظهور موعود عظيم، ظهور الله است و دوره نبوت منتهي شد؛ زيرا رسول الله ص خاتِم ( ختم کننده ) سلسله جلیله انبياست. همانا خداوند در قرآن مجيد، حضرت رسول ص را خاتم‌ انبيا ناميده و سلسله نبوت را به وجود مبارکش ختم کرده و در سورة احزاب نازل شده است: ما کانَ مُحَمَّدٌ أَبا أَحَد مِنْ رِجالِکُمْ وَ لکِنْ رَسُولَ اللهِ وَ خاتَمَ النَّبِيِّين... و از اين مطلب در کمال وضوح، عظمت مقام مظهر الهي و موعود ملل و اديان ظاهر ميشود؛ به اين معنا که مقام آن حضرت، رسالت و نبوت نبوده و نيست؛ بلکه ظهورالله و مظهر مقدس نفس غيب الغيوب است که در قرآن مژده ظهورش به همين اسم نازل شده است: هَلْ يَنْظُرون إلاّ أنْ يَأْتِيهُمُ الله في ظُلَل مِنَ الغَمام.... .» پس بنابر نص قرآن کریم ، رسالت و نبوت تا ابد از بنی الآدم منقطع شده است . لذا دعوی باب و بهاء الله مبنی بر پیامبری یک دعوی کاملا کذب محسوب میشود.