#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
🔶 صحبت های دکتر حبشی در مورد رابطه صحیح زن و شوهر در خانواده "بخش بیست و چهارم" 🌹 شناخت و درک تفاو
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
025.mp3
1.45M
🔶 صحبت های دکتر حبشی در مورد رابطه صحیح زن و شوهر در خانواده
"بخش بیست و پنجم"
🌹 اهمیت جرات و جسارت در مرد و لطافت در زن
💥 دکتر حمید #حبشی
00-04-23 tarashion.mp3
13.23M
🔊 فایل صوتی برنامه سمت خدا
👤 #حجت_الاسلام_تراشیون
📚 موضوع: #هنر_بهتر_زیستن
( تلاش در جهت بهبود روابط خانواده )
🔹 قسمت بیست و پنجم
29.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 دوره رایگان امید در خانواده
از سلسله بحث های دانش افزایی
🔻 جلسه دوم
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
#خانواده_آسمانی ۴۳ 🔑مهمترین ابزار برای رسانیدن انسان به مقصد نهایی (الله) "عشق" است؛ نه علم و دانش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_6034894359046917027.mp3
12.6M
#خانواده_آسمانی ۴۴
💢 انسانهای دیندار دو دسته اند؛ ↓
⚡️ که یکی راه رسیدن به قرب خداوند را سریعتر طی میکند
و دیگری دیرتر!
※ تفاوت این دو نوع #دینداری در چیست؟
※ کدام یک سریعتر به مقصد میرسد و چرا؟
#استاد_شجاعی 🎤
#استاد_مصباح_یزدی
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#دفاع_شخصی
#درخواستی
♦️آموزش یک تکنیک بسیار عالی و کاربردی
⬅️ قابل اجرا برای همه افراد در هیکل ها و جُثه های مختلف
دفاع شخصی
10.06M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️دوستان تمرین فراموش نشه😉
🔸تمرین، تمرین، معجزه ✅
دفاع شخصی
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
🔖🔖 #بهائیت #تاریخی #فرقه_شناسی 🖌 مرگ شوقي افندی 📚 شوقي به سال ۱۳۷۷ ه. ق برابر با ۱۳۳۶ هجر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔖🔖🔖
#بهائیت #تاریخی
#فرقه_شناسی
📝 نقد تعالیم و عقاید فرقه ضاله بهائیت
📙 1. توحيد ؛
🔹 بهائیان، خود را موحّد و خداپرست ميدانند و مدعی اند كه بهاءالله خدا نيست و او را بندهاي از بندگان خدا ميدانند که مقام مظهريت الهي را يافته است. دكتر اسلمنت مبلّغ آمريكايي اين فرقه مينويسد:
«شخص بهائي، هيکل بشري حضرت بهاءاللّه را پرستش نمیکند، بلکه ساجد جلال و مجد خداوند است که آن هيکل مکرّم، مظهر آن است.»
🔎 بررسي گفتهها و نوشته هاي بهاءالله و جانشينان و مبلّغان او، ما را در پذيرفتن سخن اين فرقه مبني بر اعتقاد به توحيد با مشكل مواجه ميكند.
بهاءالله پس از ادعاي «من يظهره اللهي» که باب، وعده آمدن او را داده بود و مواجهه با پذيرش اين ادعا از سوي جمعي از بابيان، رفته رفته، دامنه ادعاي خود را بالا و بالاتر برد و در نهايت به نغمه دروغين الوهيت خويش لب گشود.
او طي جملاتي که به نمونه هايي از آن اشاره خواهد شد، خود را خداوند و خالق جهان خواند و مدعي «الوهيت» شد، تا آنجا كه حتي پيكر خودش را به عنوان قبله نماز پيروان خويش قرار داد.
اين جملات عبارتاند از:
🔺 الف) «اسمع ما يوحي من شطر البلأ علي بقعه المحنه و الابتلاء من سدره القضاء انه لا اله الا انا المسجون الفريد؛ بشنو آنچه را كه وحي ميشود از مصدر بلا بر زمين غم و اندوه از سدره قضا بر ما به اينكه خدايي جز من زنداني يكتا نيست.» 🔺🔺
🔸 ب) «كذلك امر ربك اذكان مسجوناً في أخرب البلاد؛ پروردگارت چنين امر كرد، زماني كه در خرابترين شهرها زنداني بود.» 🔺🔺
♦️ ج) «ان الذي خلق العالم لنفسه قد حبس في أخرب الديار بما اكتسبت ايدي الظالمين؛ آنكه جهان را براي خود خلق كرد، در خرابترين مكانها به دست ستمكاران زنداني است.» ⚠️
💠 د) «ان الذي خلق العالم لنفسه منعوه أن ينظر الي أحد من احبائه؛ كسي كه جهان را براي خودش خلق كرد، او را منع ميكنند كه حتي به يكي از دوستانش نظر افكند.»
آيا ميتوان پذيرفت که اين جملات، کلام الهي است؟ آيا خدايي چنين ذليل که به دست بندگان خود گرفتار و زنداني ميشود، سزاوار پرستش است؟
⭕️ هـ) حسينعلي بهاء، انبوه پر شمار مردم را كه به ادعاي خدايي او وقعي نمیگذاشتند، در شمار غافلان ميخواند. او در جواب كساني كه از او ميپرسيدند: «تو كه خود را خدا ميداني، چرا بعضي مواقع ميگويي: اي خدا! و در بعضي از نوشتههايت از او استمداد ميطلبي؟»
او در جواب ميگويد: «يدعو ظاهري باطني و باطني ظاهري ليست في الملك سواي ولكن الناس في غفلۀ مبين؛ باطنم ظاهرم را و ظاهرم باطنم را میخواند. در جهان معبودي غير از من نيست؛ ولي مردم در غفلت آشكارند.»
🔆 در كتاب بديع نيز آمده است:
«انه يقول حينئذ انني انا الله لا اله الا انا كما قال النقطة، (علیمحمد باب) من قبل و بعينه يقول من يأتيني من بعد؛ بها ميگويد خدايي جز من تنها نيست؛ همانگونه که باب قبل از من چنين گفت و نيز همانگونه که کسی که بعد از من ميآید چنين خواهد گفت.»
🔰 بهاءالله با قبله قرار دادن قبرخود ( در عکا )و نيز کسي که بايد در نماز به او توجه قلبي شود، عملا پرستش خود را همان پرستش خدا دانسته و فرقي ميان آنها قائل نشده است.
محمدعلي قائني در درس نوزدهم از کتاب دروس الديانه مينويسد:
«قبله ما اهل بهاء، روضه مباركه در مدينه عكّا است كه در وقت نماز خواندن بايد رو به آن بايستيم و قلباً متوجه به جمال قدم، يعني بهاء باشيم....»
در بهائيت، خدا آن است كه در عين بينيازي و صمديت، نيازمند است؛ آن هم به بندهاي كه خود، سراپا نيازمندي است. به اين جمله از بهاءاللّه در کتاب ايقان دربارة ملا حسين بشرويهاي توجه کنيد:
«از آن جمله جناب ملّاحسين است که محلّ اشراق شمس ظهور شدند. «لَو لاهُ مَا استَوَي اللّهُ عَلي عَرشِ رَحمانِيَّتِهِ و ما استَقَرَّ علي کُرسِيِّ صَمَدانِيَّتِهِ؛ اگر بشرويهاي نبود خدا بر عرش رحمانيت جاي نمیگرفت و بر کرسي بي نيازي قرار نمييافت.»
ميدانيم صمد به معناي بينياز مطلق است. اين چه خدايي است که براي نيل به بينيازي، نيازمند بندة نيازمند خود، ملا حسين بشرويهاي است؟
‼پس از آنکه رهبران بهائی و مبلّغانشان متوجه رسواييهاي حاصل از اين دعاوي شدند، کوشيدند آن اقوال سخيف را با شطحيات صادره برخي از صوفيه مقايسه کرده، به سادگي از کنار آن بگذرند؛ درحالی که فقها و علما به هيچوجه، شطحيات صوفیه را نميپذيرند و به فرض اگر شطحيات عرفا هم مقبول باشد، باز چيزي را عوض نميكند؛ زيرا:
‼️ اولاً: ناشي از دستيابي افراد کمظرفيت به مقامات بلند عرفاني است که قادر به کتمان ديدهها و دانستههاي خود نيستند؛
🔺 ثانياً: در تمام كتابهاي مقدس موجود، هيچگاه جملاتي نظير اينها از سوی انبيا و اوليا ديده و شنيده نشده است؛ ضمن آنكه عبارتها و کلمات بهاءالله با ادبيات و اصطلاحات رايج در لسان عرفا و متصوفه متفاوت است؛
⬇️⬇️