6.11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️مدعی امام زمان بودن در بیت رهبری خاطره عجیب حجت الاسلام قرائتی
وقتی آخرالزمان میشه...😐😂
واقعاً این جمعیت برانداز خیلی عجیب غریبن.برای سگ و گربه هاشون لباس میخرن تنشون میکنن بعد خودشون می خوان لخت بشن.
آخر الزمان شده‼️😳😏
#جاهلیتمدرن
702.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
انقلاب برعندازها
جوری که نشون دادن
جوری که بود 😂
تحفه_نه_طنز202030_832759515.mp3
زمان:
حجم:
1.9M
📢#صدای_انقلاب
⏪کفگیر به ته دیگ خورده🤪🤪🤪
🎙نویسنده و اجرا: علی زکریایی🥳🥳🥳🥳
12.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌺 مهران مدیری طلبه شد 😁
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
فیلم داستان زندگی (هانیکو) نوستالژی دهه شصت قسمت 31
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
67.72M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلم داستان زندگی (هانیکو)
نوستالژی دهه شصت
قسمت 32
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
.......: در بیان اقسام شرک اشاره داعی- آنچه از خلاصه آیات قرآنیه و اخبار متکاثره و تحقیقات کاملۀ م
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
.......:
عقاید نصاری
این آیه شریفه حکایت است از قول نسطوریه و ملکائیه و یعقوبیه از فرق نصاری که آنها هم این عقیده را از ثنویه و بت پرستها گرفتند [۲] خلاصه نصاری مانند ثنویه و مجوس مشرک اند چون قائل باقانیم ثلاثه هستند
بعبارت واضح تر-می گویند الوهیت مشترکست میان خدا و مریم و عیسی و بعقیده بعض از آنها خدا و عیسی و روح و هر یک از آنها الهند و اللّه جلّ جلاله یکی از آن سه میباشد!!و گویند از اول خدایان سه بودند اقنوم الاب-اقنوم الابن- روح القدس- (بلسان سریانی اقنوم بمعنی وجود و هستی است) و بعد از آن این سه اقنوم یکی شدند که آن مسیح است.
و شبهه ای نیست که با دلائل عقلیه و براهین نقلیه بطلان اتحاد ثابت و اتحاد حقیقی باین معنی محال است حتّی در غیر ذات واجب الوجود فلذا در آخر آیه میفرماید وَ مٰا مِنْ إِلٰهٍ إِلاّٰ إِلٰهٌ وٰاحِدٌ -یعنی نیست در وجود ذاتی واجب که مستحق عبادت باشد مگر خدای یگانه که موصوف است بوحدانیت محضه و متعالی از توهّم شرکت و مبدء جمیع موجودات ممکنه آن ذات واحد بی همتا میباشد.
----------
[۲]: ۲) مراجعه شود بکتاب (الوثنیة فی الدیانة النصرانیة) تألیف تنیر بیرونی.
شرک در صفات
شرک در صفات آنست که صفات خداوند متعال از قبیل علم و حکمت و قدرت و حیات و غیر آنها را قدیم و زائد بر ذات باری تعالی بدانند مانند اشعریون که اصحاب ابی الحسن علی بن اسماعیل اشعری بصری میباشند چنانکه اکابر علماء خودتان مانند علی بن احمد بن حزم الظاهری در ص ۲۰۷ جزء چهارم فصل و فیلسوف معروف اندلسی ابن رشد محمّد بن احمد در ص ۵۸ کتاب (الکشف عن مناهج الادلّة فی عقاید الملّة) نقل نموده اند معتقدند که صفات اللّه زائد بر ذات باری تعالی و قدیم میباشند.
پس هر کس صفات خداوندی را در حقیقت زائده بر ذات او جلّ و علا بداند یعنی خدا را وصف کند بصفت عالمیّت یا قادریّت یا حکمت یا حیات و غیر آن و آن صفات را عین ذات حق تعالی نداند مشرک است.
چه آنکه کفو و قرین و هم سر از برای او در قدم ثابت نموده و حال آنکه جز ذات ازلی حق تعالی قدیمی در عالم وجود ندارد و صفات خداوندی عین ذات او میباشد مانند شیرینی و شکر و چربی و روغن که قابل تفکیک نیستند شیرینی و چربی شیء علی حده ای نیستند که بر ذات شکر و روغن وارد شده باشند همان وقتی که خداوند متعال شکر و روغن را خلق کرد شیرین و چرب آفرید اگر بنا شود شیرینی و چربی را از شکر و روغن بگیرند دیگر شکر و روغن نمی ماند. تلک الامثال نضربها للناس و ما یعقلها الا العالمون مثلها برای تقریب اذهان است تا متوجه شویم که صفات خداوندی زائد بر ذات باری تعالی نیست وقتی گفتیم خدا یعنی عالم حی قادر حکیم الخ.
#شبهای پیشاور....
https://eitaa.com/zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
#انسان_شناسی ۱۳۰ #استاد_شجاعی #استاد_فاطمی_نیا #استاد_پناهیان #استاد_رحیم_پور_ازغدی 🎐 موفقترین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
@Ostad_Shojaeانسان شناسی ۱۳۱.mp3
زمان:
حجم:
10.75M
#انسان_شناسی ۱۳۱
#استاد_شجاعی
#استاد_دینانی
➖ خدا را چگونه میشود دید؟
➖ صدای خدا را چطور میشود شنید؟
➖ اولین چیزی که خدا خلق کرد، چه بود؟