eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
49.9هزار عکس
36.4هزار ویدیو
1.7هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
10.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 یک تجربه مشترک روایت خلبان دفاع مقدس از تجربه مرگ موقت میان خلبانان سراسر دنیا
مرض صداع ( (ربيع الابرار) ) نقل مى كند: ( (مامون) ) در طوس به مرض صداع گرفتار شد و به هيچ وجه علاج نمى شد. قيصر روم، كلاهى براى او فرستاد و در نامه اى براى او نوشت، شنيده‌ام به مرض صداع (سردرد) مبتلا شده اى، اين كلاه را برايت فرستادم كه بر سرت بگذارى تا دردت ساكت شود. ( (مامون) ) ترسيد كه در آن زهرى پنهان كرده باشد، دستور داد تا اول بر سر حاملش بگذارند، ديد كه به او ضررى نرسيد، بعد امر كرد به سر كس ديگرى كه صداع داشت بگذارند. وقتى كه گذاشتند، دردش ساكت شد. آن وقت آن كلاه را بر سر خودش گذاشت، دردش ساكت شد. تعجب كرد كه اين كلاه چه سِرى دارد، آن كلاه را شكافت، ديد كه نوشته اى در آن است، آن نوشته را باز كرد، ديد كه نوشته: بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ كَمْ مِنْ نِعْمَةِ لِلّهِ فِى عِرْقٍ ساكِنٍ حَّم عَّسق لا يُصَدَّعُونَ عَنْها وَ لايُنْزِفُونَ مِنْ كَلامِ الرَّحْمنِ خَمَدَتِ النِّيرانُ وَ لاحَوْلَ وَ لاقُوَّةَ اِلاّ بِاللّهِ وَ جالَ نَفْعُ الدَّواَّءِ فيكَ كَما يَجُولُ ماءُ الرَّبيعِ فِى الْغُصْنِ. (۲۴) https://eitaa.com/zandahlm1357
✨صـلــواتـــ شـــبـــ جـمـعـہ✨ 🌹 مرحوم مجلسی دوم ( پسر ) گفته اند ؛ شب جمعه ای مشغول مطالعه بودم‌ که به این دعا رسیدم - 🕊 اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحمَّــــــــدٍ وآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم ، اَلْحَمْدُ لله مِنْ اَوَّلِ الدُّنْیا اِلی فَنائِها وَ مِنَ الآخِرَةِ اِلی بَقائِها اَلْحَمْدُ للهِ عَلی کُلِّ نِعْمَةٍ ، اَسْتَغْفِرُالله مِنْ کُلِّ ذَنْبٍ و اتوبُ الَیهِ وَ هُوَ اَرْحَمُ الرّاحِمینَ 🕊 👆 بعد یک هفته مجدد خواستم آنرا بخوانم که در حالت مکاشفه ندایی شنیدم از ملائکه " که ما هنوز از نوشتن ثواب قرائت قبلی فارغ نشده ایم ...! " 📚 قصص العلما 💎 دعای معروف شب جمعه _ ۱۰ مرتبه ؛ یا دَائِمَ الْفَضْلِ عَلَى الْبَرِيَّةِ ، يَا بَاسِطَ الْيَدَيْنِ بِالْعَطِيَّةِ ، يَا صَاحِبَ الْمَوَاهِبِ السَّنِيَّةِ ، صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ خَيْرِ الْوَرَى سَجِيَّةً وَ اغْفِرْ لَنَا يَا ذَا الْعُلَى فِي هَذِهِ الْعَشِيَّةِ . 💝 جـهــتــ تــعـجــیـل در فــرجــ حـضـرتـــ ولـــے عــصـــرمان (عـجـل الـلـه تـعـالـے فـرجـہ الشـریــفـــ) صـــلــواتــــ💝
👆 در بیان آیت الله بهجت رحمه الله 🌹 🕊 دعا کردن در برای امام زمان علیه السلام 🕊
.......: شیعه از هیچ راهی مشرک نیست با این مختصر مقدّمه که مطلب واضح شد و اصول شرک و معانی و آثار او را بیان نمودیم اینک اجازه بفرمائید از بیانات خود نتیجه بگیریم. که آیا شما از کدامیک از طرق شرک جلی و خفی که بیان نمودیم شیعیان را مشرک می‌دانید. آیا در کجا و از کدام شیعه عارف یا عامی شنیده اید که در ذات و صفات و افعال حضرت باری جلت عظمته شریکی قائل باشند. یا در عبادت پروردگار معبود دیگری را در نظر داشته باشند. یا در کتب اخبار و احادیث شیعه دیده اید که در باب اصول و فروع و عقاید دستوری از بزرگان دین و ائمه و پیشوایان شیعه راجع بآثار طرق شرکی که عرض نمودم رسیده باشد. اما راجع بشرک خفی و اقسام طرق آن از قبیل عمل ریائی که برای خوش آیند و جلب نظر مردم عملی را بنمایند یا علاقه و امید باسباب پیدا نمودن اختصاص به شیعیان تنها ندارد. بلکه شیعه و سنّی همگی در عالم اجسام گرفتارند که بواسطه عدم معرفت و دانش و تزکیۀ نفس و توجه کامل گاهی فریب وساوس شیطانی خورده عمل ریائی می‌کنند یا سراپا غرق در اسباب می‌شوند و از اطاعت حقّ بیرون رفته و در اطاعت شیطان وارد می‌گردند. اگر چه در معنی شرک بحق آورده بنابر آنچه عرض شد ولی از نوع شرک مغفور است و البته قابل عفو و اغماض می‌باشد بمختصر توجّهی روحیّۀ آنها عوض می‌شود. پس از چه راه شما شیعیان را مشرک می‌دانید و امر را بر عوام مشتبه می‌نمائید چنانچه الحال اشاره فرمودید. حافظ- تمام فرمایشات شما صحیح است ولی عرض کردم خود شما هم اگر دقت فرمائید تصدیق خواهید فرمود که حاجت از امامان خواستن و توسّل بآنها نمودن خود شرک است چون ما احتیاجی بواسطه بشری نداریم هر زمان که توجهی بحق نمائیم نتیجه حاصل می‌گردد. داعی- خیلی محلّ تعجب است که مثل شما عالم منصف فکور چرا باید تحت تأثیر عادات اسلاف بدون تحقیق قرار گرفته و چنین بیانی بفرمائید. گویا جناب عالی خواب بودید و یا توجهی بعرایض داعی نداشتید که بعد از ذکر این مقدمات و گفتار که تشریح مطالب نمودم باز می‌فرمائید حاجت از امامان خواستن شرک است. عزیزم مگر مطلق حاجت خواستن از خلق شرک است اگر چنین باشد پس تمام خلایق مشرکند و ابدا موحّدی یافت نگردد. اگر حاجت طلبیدن از خلق و تقاضای کمک نمودن از آنها شرک باشد-پس انبیاء چرا از خلایق کمک می‌طلبیدند-خوب است آقایان قدری در آیات قرآن مجید دقت فرمائید تا کشف حقیقت بر شما بشود. پیشاور.... https://eitaa.com/zandahlm1357