eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
34.7هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
دستگیری یک هکر مجموعه‌های زیرساختی کشور دادستان ایلام: 🔹با توجه به گزارش ‌واصله از سازمان اطلاعات سپاه استان و اقدامات فنی و اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج)، متهم در یکی از شهرهای خارج از استان شناسایی و طی اقدام عملیاتی به همراه تجهیزات دستگیر شد. 🔹این متهم با چند گروه هکری بین‌المللی همکاری داشته که حملات سایبری متعددی را علیه زیرساخت‌های کشور طراحی کرده بود. 🔹متهم علاوه بر اتهامات فوق، اقدام به تشکیل چند گروه هکری کرده بوده است. ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
💧 تا امروز نیمی از حقابه ایران از هیرمند محقق شده است 👤 نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان در نشست خبری اجلاس گروه تماس منطقه ای افغانستان: 🔸 در سال آبی جاری در چارچوب معاهده ۱۳۵۱ با توجه به اینکه امسال سال نرمال آبی بود تا امروز نیمی از حقابه ایران از هیرمند محقق شده است 🔸 سال گذشته ۳۲ میلیون مترمکعب از حقابه را توانستیم احصا کنیم 🔸 امیدوارم بقیه حقابه ایران از هیرمند در سال جاری دریافت شود 🔸 پیشنهاد دادیم هیات های فنی ایران به افغانستان اعزام شوند ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
دیروز یکی از بزرگواران فتا به خودم گفت که مردم میرن همستر بازی و فکر میکنن که اگر چیزی شد، ما حلش میکنیم. این خبرا نیست. پلتفرم دست ما نیست و ما دستمون بسته است. بعد گفتم واقعا امکان داره اتفاقی بیفته؟ گفت افتاده که دارم میگم ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حضور تولیت آستان قدس در جمع زائران و خادمان امامین عسکریین (ع) در سامرا ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
خبر دادن از قتل خود و معرفی ابن ملجم را از جمله اخبار غیبیه خبر دادن از قتل خود و معرفی نمودن عبد الرحمن بن ملجم مرادی را باینکه قاتل من است درحالی که آن ملعون اظهار علاقه و وداد ظاهرا بآن حضرت می‌نمود چنانچه ابن اثیر در ص ۲۵ جلد چهارم اسد الغابه و دیگران نقل نموده اند که وقتی شرفیاب شد در حضور اصحاب زبان بمدح آن حضرت گشود و گفت: انت المهیمن و المهذب ذو الندی و ابن الضراغم فی الطراز الاول الله خصک یا وصی محمد و حباک فضلا فی الکتاب المنزل إلی آخر الابیات: جمیع اصحاب از طلاقت لسان و کثرت علاقه او بآن حضرت تعجب نمودند حضرت در جواب فرمود. انا انصحک منی بالوداد مکاشفة و انت من الاعادی و نیز ابن حجر در ص ۸۲ صواعق گوید حضرت در جواب او فرمود ارید حیاته و یرید قتلی غدیرک من خلیل من مرادی [۲] ---------- [۲]: ۲) من تو را نصیحت می‌نمایم که از دوستان من باشی علنی و بر ملاء و حال آنکه تو از دشمنان من هستی و عجب آنکه من حیات و زندگانی او را می‌خواهم و او مرگ و کشته شدن مرا طالب است و این غدار ظاهر دوست از طایفه مراد است. عبد الرحمن عرض کرد گویا اسم مرا شنیده اید از نام من بدتان آمده است فرمود نه چنین است بلکه واضح و آشکار می‌دانم تو قاتل منی و بهمین زودی این محاسن سفید مرا بخون سرم خضاب می‌نمائی عرض کرد اگر چنین است امر کن مرا بقتل رسانند و نیز اصحاب همین تقاضا را نمودند حضرت فرمود این امری است محال یعنی نشدنی برای آنکه دین من اجازه نمی دهد قصاص قبل از جنایت را؟!. علم من حکم می‌کند تو قاتل منی ولی احکام دین مربوط باعمال ظاهر است هنوز از تو عملی بر خلاف ظاهر بارز نگردیده شرعا نمی توانم حکمی بر تو جاری نمایم. مستر کارلیل انگلیسی در کتاب الابطال خود گوید کشته شد علی بن أبی طالب بعدالت خود یعنی اگر عدالت نمی کرد و قصاص قبل از جنایت می‌کرد قطعا بدنش بسلامت می‌ماند چنانچه سلاطین عالم بمجردی که سوء ظن بکسی پیدا می‌کردند و لو فرزند و برادر و عیال و اقارب عزیزشان بود فوری معدومشان می‌نمودند. ولی علی علیه السّلام یگانه راد مردی بود که پا از دایرۀ شرع و دیانت بیرون نگذارد در عین آنکه قاتل خود را بطور جزم معرفی نمود ولی چون بر حسب ظاهر هنوز جنایتی از او بعمل نیامده قصاص نکرد بلکه کمال رافت و محبت را دربارۀ او مرعی داشت تا شقاوت خود را ظاهر ساخت و اثبات نمود احاطه علم آن حضرت را بر بواطن و عواقب امور. و این خود دلیل دیگری است بر اینکه عالم بغیب جز پیغمبر و امام که معصوم از خطایا می‌باشند دیگری نخواهد بود چه آنکه اگر معصوم نباشد روی علم و دانش بحقایق امور فسادها خواهد نمود ولی پیغمبر یا امام چون دارای عصمت اند (مانند امیر المؤمنین علیه السّلام) با علم و اطلاع بر قاتل خود پا از دائرۀ شرع انور بیرون نگذارد قصاص قبل از جنایت ننمود. آیا اینها دلائل بر اثبات علم و اطلاع آن حضرت بر اسرار و مغیبات نبوده که جوانی از راه رسیده با یک عالم مسرت از در و داد و محبت دست ببوسد و مدیحه بخواند حضرت بفرماید تو قاتل منی بخدا اگر قدری انصاف باشد تصدیق می‌شود که آن حضرت دارای علم بظاهر و باطن بوده است. ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
@shervamusiqiirani - ترانه : مهر علي و زهرا - ناصر عبدالهي.mp3
1.64M
✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍂🌺🍂 🌺 باز بیا نقره بکوب طلا بریز پولک بپاش زهره ی نور و غزل به گل نشسته خنده هاش پدر خاک به آسمون سپرده دلشُ صدای بال فرشته ها میاد یواش یواش قنوت بسته آسمون به قامت ستاره رو بوم کعبه ربنا نفس نفس می باره نفس نفس می باره اگه که سبزه فدک اگه می چرخه فلک اگه خدا نسیمشُ سپرده به قاصدک بهونه ی تمومشون مهر علی و زهرا ست ترانه ها ترانه ها اول عشق همین جاست 🌺 🍂🌺🍂 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
محبت درمانی 29.mp3
8.28M
۲۹ آنان که بی منیّت و غرور توانِ تحمّلِ رفتارها و حرکات متضاد و مخالف را دارند؛ در مهرورزی خالص ترند. 🍃🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اگر ظهور به مشیت الهی است، چرا باید برای ظهور دعا کنیم؟! 🎙استاد جعفری ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
داستان اعدام‌های سال ۱۳۶۷ چیست؟ این شبهه سال‌هاست در مورد شهید رییسی و جمهوری اسلامی مطرح است. پاسخ حجة‌الاسلام و المسلمین راجی را بشنوید ...
🔴 آیا رابطه با آمریکا مشکلات کشور را حل خواهد کرد؟ ❇️ همانطور که دکتر زرشناس در کلیپ بالا بیان می‌کنند، مصر اولین کشور عربی بود که اسراییل را به رسمیت شناخت، هیچ وقت مرگ بر امریکا نگفته و سالها سیاستهایش با امریکا همسوست، اما مشکلات اقتصادی فراوانی دارد. 📈 همچنین بر مبنای گزارش خبرگزاری الجزیره: 🔹بر اساس آمارهای دولتی، حدود یک سوم از جمعیت 104 میلیونی مصر در فقر زندگی می کنند و بسیاری از مردم مصر برای مقرون به صرفه نگه داشتن کالاهای اساسی از طریق یارانه های دولتی و سایر طرح های مشابه به دولت وابسته هستند. منبع: https://www.aljazeera.com/news/2022/12/17/imf-approves-3-billion-support-package-for-egypt 🔴چهره واقعی غرب
26.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✡️ مستند 🎯 قسمت بیست‌وپنجم: 👈 سلطه - استثمار 💰 آمارهای حیرت‌انگیز از توزیع ثروت در جهان! 📚 مقالات مرتبط: 📖 پلانتوکراسی و تجارت جهانی برده 👉 https://jscenter.ir/jewish-methods/jews-and-colonialism/1463 📖 یهودیان بزرگترین برده‌داران تاریخ 👉 https://jscenter.ir/jewish-methods/jews-and-colonialism/2814 📖 تاریخچهٔ یهود در ایالات متحده 👉 https://jscenter.ir/jewish-methods/jews-and-colonialism/13818 📖 روچیلدها و بانک فدرال رزرو 👉 https://jscenter.ir/jewish-and-science/jewish-and-economy/5661 ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
از شما سؤال مي‌كنم آيا كسب علوم حصر در رفتن به مدرسه و يا دانشگاه است كافي است يك فرد سواد خواندن و نوشتن داشته باشد و سپس مطالعه كتب با كمي قوه دراكه و فهم آنها، انسان با استعداد را ممكن است فيلسوفي عالي قدر و عالمي بي نظير نمايد. معذالك شواهد بسياري موجود است كه باب و بها هر دو در مدارس نيز شركت داشته و كتب و روزنامه‌ها و دائرةالمعارفها را بررسي و موشكافي مي‌كرده اند. مقدمات تحصيلات باب نزد شيخ عابد، معروف همه بهائيان است براي تأكيد ذيلا روايت نبيل را نقل مي‌كنم: ص ۶۴: «خال حضرت باب ايشان را براي درس خواندن نزد شيخ عابد بردند هرچند حضرت باب به درس خواندن ميل نداشتند ولي براي آنكه به ميل خال بزرگوار رفتار كنند به مكتب شيخ عابد تشريف بردند». ضمنا چون نبيل در ذكر اين واقعه با تبليغات دامنه داري مي‌خواهد بگويد كه باب همانا از طفوليت داراي علم لدني بوده كما اينكه از جمله از قول شيخ عابد مي‌گويد وقتي به او مي‌گويد اول قرآن را كه بسم الله الرحمن الرحيم است بخواند. باب مي‌گويد تا معني آن را ندانم نمي خوانم و من وانمود كردم كه معني آن را نمي دانم و باب شروع كرد به تفسير آن با بياني سحرآميز و من ديدم اين قوه فقط در خور قائم است. ملاحظه كنيد تبليغات بي اساس تا چه پايه است كه مطالب حتي ضد و نقيض مي‌شود مي‌گويد باب گفت تا معني آن را ندانم نمي خوانم و بعد خود شروع مي‌كند به تفسير سحرآميز آن، پس يا تفسير را مي‌دانسته و دروغ گفته و حيله كرده و يا واقعا نمي دانسته، به علاوه اگر شيخ عابد همانا از طفوليت بدان نتيجه رسيده كه اين طفل [ صفحه ۷۱] داراي قوه ي نظير شخص قائم است پس چرا طبق حكايت نويسنده مصابيح هدايت (در شرح احوال حاجي سيد جواد كربلائي مي‌نويسد: ) «شيخ عابد هم بعد از اظهار امر در صدد چون و چرا برآمد از باب اجازه گرفتم تا با او مذاكره كنيم». شيخ عابد ترديد نموده بايد به محض شنيدن فوري قبول مي‌كرد، زيرا به قول نبيل همانا از طفوليت به قائميت او واقف بوده است [۱۱]. من نمي خواهم استناد به گفته‌هاي ديگران نمايم كه باب در عراق سالها تحصيل مي‌كرده في المثل نويسنده قصص العلما مي‌نويسد در محضر سيد كاظم درس مي‌خوانده و از گفته‌هاي او سواد برمي داشته ولي لااقل قسمتهاي ذيل از تاريخ نبيل كه براي اينكه بگويد سيد كاظم مبشر به ظهور باب بوده و موضوع تحصيل او را در حوزه ي درس سيد كاظم تأييد مي‌كند مي‌تواند مورد استفاده قرار گيرد. در ص ۲۹ از قول حسن زنوزي حكايت مي‌كند: [ صفحه ۷۲] «يك روز صبح زود... به منزل سيد كاظم رفتم... به من فرمود شخص بزرگواري وارد شده مي‌خواهم با تو به ديدن او برويم... از كوچه‌هاي كربلا گذر كرديم تا به منزلي رسيديم جواني دم در ايستاده عمامه سبزي بر سر داشت چون نزديك شديم با كمال وقار به طرف ما آمد... وارد منزل شديم... به اطاقي ورود نموديم... در وسط اطاق ظرفي پر از شربت بود و ليوان نقره پهلوي آن... جوان ميزبان ليوان را پر از شربت كرده به سيد كاظم عنايت كرد... مذاكرات بين سيد و جوان مدتي جريان داشت... ميزبان ما تا دم در ما را مشايعت كرد و نهايت احترام را نسبت به ما مراعات نمود... پس از سه روز همان جوان وارد محضر سيد شد و نزديك در جلوس نمود و با نهايت ادب و وقار درس سيد را گوش مي‌داد (مقصود نبيل از اين جوان سيد باب است). در ص ۲۸ نبيل مي‌گويد: «سيد كاظم پيوسته به شاگردان خود مي‌گفت [ صفحه ۷۳] موعود منتظر از جابلقا و جابلسا نخواهد آمد بلكه آن بزرگوار الان درميان شماست و با چشم خود او را مي‌بينيد ولي او را نمي شناسيد... بعضي از شاگردان خيال مي‌كردند كه موعود سيد كاظم است. ايضا در ص ۱۵۱ از قول ملا عبدالكريم كه ضمن داستاني از قبيل حسين كرد از او نقل مي‌كند مي‌نويسد: «من و برادرم هر روز صبح زود دوتائي به منزل سيد كاظم مي‌رفتيم فصل زمستان را همين طور گذرانيدم من در تمام اين مدت مرتبا به درس او مي‌رفتم اغلب مي‌فرمود حضرت موعود در بين شماست او را نمي شناسيد»..... ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
سرگذشت استعمار 12.mp3
9.51M
🔰 جلسات تدریس کتاب 12 💠 جلسه دوازدهم 2️⃣1️⃣ : فرانسه هم وارد کارزار استعمار گری شد ، با استناد به وصیت حضرت آدم ‼️ 🎤 👌 دغدغه های تاریخی رهبری را برطرف کنیم. 🔰انقلابی باید قوی شود🔰 ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
آيه ۵۶ تا ۶۰ وَأَقِيمُواْ الصَّلاَةَوَءَاتُواْ الزَّكَاةَ وَأَطِيعُواْ الرَّسُولَ لَعَلَّكُمْ تُرْحَمُونَ (۵۶) و نماز را به پا داريد و زكات را بپردازيد و از پيامبر اطاعت كنيد. شايد مورد رحمت قرار گيريد. لَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ كَفَرُواْ مُعْجِزِينَ فِى الْأَرْضِ وَمَأْوَاهُمُ النَّارُ وَلَبِئْسَ الْمَصِيرُ (۵۷) هرگز گمان مبر كه كفّار ما را در زمين عاجز و درمانده مى كنند. جايگاه آنان آتش است و به راستى كه سرانجام بدى است. نكته ها: امام صادق عليه السلام با تلاوت اين آيه فرمود: زكاتِ فطره، مصداق زكات در آيه و واجب است. (۱۰۱) شايد آيه پاسخ سؤالى باشد كه بعد از آيه قبل مطرح مى شود كه با آن همه كفر و نفاق و امكاناتى كه مخالفان دارند، چگونه خداوند به مؤمنان وعده حاكميّت بر زمين را مى دهد؟ اين آيه مى فرمايد: «ولا تحسبنّ الّذين كفروا معجزين فى الارض» ترديد نكن، زيرا مخالفان نمى توانند در هيچ كجاى زمين اراده و راه خداوند را مختل و عاجز نمايند. بر خلاف ميل و پندار نادرست دشمنان، روزى حكومت امام زمان عليه السلام محقّق خواهد شد. (۱۰۲) پيام ها: ۱- اقامه نماز و اداى زكات، نمونه بارز عمل صالحى است كه در حاكميّت مؤمنان انجام مى شود. «وعد اللّه الّذين آمنوا... اقيموا الصلاة و... » ۲- در اسلام، مسائل عبادى «اقيموا الصلاة» و مسائل مالى «آتوا الزكاة» و مسائل سياسى و حكومتى «اطعيوا الرسول» از يكديگر جدا نيستند. ۳- وعده هاى الهى (كه در آيه قبل بود)، سبب تن پرورى نشود! «اقيموا... آتوا الزكاة... » ۴- شرط رسيدن به رحمت الهى، پيروى از خدا و رسول است. «لعلّكم ترحمون» ۵ - كفّار، اگر چه ابرقدرت باشند، امّا در برابر قدرت خدا شكست خواهند خورد. «لاتحسبنّ الّذين كفروا معجزين... » يَآ أَيُّهَا الَّذِينَ ءَامَنُواْ لِيَسْتَئْذِنكُمُ الَّذِينَ مَلَكَتْ أَيْمَانُكُمْ وَالَّذِينَ لَمْ يَبْلُغُواْ الْحُلُمَ مِنكُمْ ثَلاَثَ مَرَّاتٍ مِّن قَبْلِ صَلاَةِ الْفَجْرِ وَحِينَ تَضَعُونَ ثِيَابَكُم مِّنَ الظَّهِيرَةِ وَمِن بَعْدِ صَلاَةِ الْعِشَآءِ ثَلاَثُ عَوْرَاتٍ لَّكُمْ لَيْسَ عَلَيْكُمْ وَلَا عَلَيْهِمْ جُنَاحٌ بَعْدَهُنَّ طَوَّافُونَ عَلَيْكُم بَعْضُكُمْ عَلَى بَعْضٍ كَذَلِكَ يُبَيِّنُ اللَّهُ لَكُمُ الْأَيَاتِ وَاللَّهُ عَلِيمٌ حَكِيمٌ (۵۸) اى كسانى كه ايمان آورده ايد! غلامان و فرزندانى كه به سنّ بلوغ و احتلام نرسيده اند، در سه وقت (براى ورود به اتاق) از شما اجازه بگيرند: پيش از نماز صبح و هنگام نيمروز، كه لباس از تن بيرون مى كنيد، و بعد از نماز عشا. اين سه وقت، هنگام خلوت شماست، اما در غير اين سه وقت، بر شما و بر آنان گناهى نيست كه بدون اذن وارد شوند، زيرا آنان پيوسته با شما در رفت و آمد هستند و بعضى بر بعضى وارد مى شوند. خداوند آيات خود را اين گونه براى شما بيان مى كند و خداوند دانا و حكيم است. نكته ها: اگر بار ديگر، از ابتداى سوره نگاهى به آيات آن بكنيم، خواهيم ديد كه سياست پيشگيرى از گناه در احكام الهى نهفته است، مثلاً زن و مرد زناكار را در برابر چشم ديگران تنبيه كنيد، (آيه ۱) ازدواج آنان را محدود كنيد، (آيه ۳) اگر كسى بدون چهار شاهد نسبت ناروا داد، هشتاد تازيانه بزنيد، (آيه ۴) اگر تهمتى را شنيديد برخورد كنيد، (آيه ۱۲) هركس اشاعه فحشا را دوست بدارد، عذاب اليم خواهد داشت، (آيه ۱۹) بدنبال گام هاى شيطان نرويد، (آيه ۲۱) كسانى كه به زنان پاكدامن تهمت بزنند عذاب عظيم خواهند داشت، (آيه ۲۳) پاكان به سراغ ناپاكان نروند، (آيه ۲۶) سرزده به خانه ديگران نرويد و اگر گفتند برگرديد بپذيريد و برگرديد، (آيه ۲۷- ۲۸) چشمان خود را از نامحرم پيش كشيد و خيره نشويد، (آيه ۳۰-۳۱) زنان زيور خود را نشان ندهند، براى ازدواج افراد بى همسر قيام كنيد و از فقر نترسيد، (آيه ۳۲) و در اين آيه مى فرمايد: ساعاتى با همسرتان خلوت كنيد كه بدانيد فرزندان و خادمان منزل سرزده وارد نمى شوند. آرى تمام اين دستورات براى جلوگيرى از فحشا و بلوغ زودرس و حفظ حريم و حيا و آبرو است. ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357