تشکیلات - حقیقت نژاد 007.mp3
زمان:
حجم:
13.19M
🎙 #صوت | دوره آموزشی تشکیلات
🔺 جلسه هفتم: ارکان تشکیلات
🔹 حجتالاسلام #امین_حقیقتنژاد
©️ کانال اطلاعرسانی امین حقیقتنژاد
🏷 #امام_زمان #کار_جمعی #تشکیلات #تشکیلات_اسلامی #بصیرت_و_تشکیلات_اسلامی
👇
🆔 @ziaossalehin_ir
هدایت شده از سردبیر سایت ضیاءالصالحین
5.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 روزمان را با قرآن آغاز کنیم | تلاوت ترتیل صفحه ۲۴۰
↩️ شامل آیات ۳۸ تا ۴۳ سوره مبارکه #یوسف
🔻 پیامبر اکرم (صلیاللهعلیهوآلهوسلم) میفرمایند:
««الحَمدُ للّه ِِ رَبِ العالَمينَ» اُمُّ القرآنِ و اُمُّ الكتابِ و السَّبعُ المَثاني»؛
سوره حمد، اُمّ القرآن و اُمّ الكتاب و سبع المثانى است.
📚 [الدرّ المنثور : 1/12]
🎙 استاد پرهیزگار
🏷 #قرآن #ترتیل #قرآن_کریم #تلاوت #شهریار_پرهیزگار #سوره_یوسف
👇
🆔 ☫ @sardabir313 ☫
هدایت شده از سردبیر سایت ضیاءالصالحین
7.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 روایت زیبای شهید بهشتی، از مظلومیت این روزهای شهید رئیسی
هدایت شده از مدرسه مضمار ؛ تشکیلات اسلامی
بسمه تعالی
🟢 تداوم اقدامات به مناسب شهادت آیت الله رئیسی و #انتخابات_ریاست_جمهوری
🔸محور اول
خط همدردی و عزاداری ملی و بین المللی مشتمل بر اقدامات زیر:
▪️برپایی مجالس عزاداری فراگیر در مساجد و هیآت و مصلاها و دانشگاه ها در سراسر کشور و کشورهای اسلامی
▪️صدور پیام های هوشمندانه گروه های مرجع در کشور
🔸🔸محور دوم
خط تجلیل از شخصیت مجاهد و خدمت گذار آیت الله رئیسی به عنوان نماد خدمت و جهاد و حامی محرومان( کلید واژه سید الشهدای خدمت)
▪️تبیین اقدامات و رزومه عملیاتی شهید رئیسی در چند سال اخیر در گفتگوها
▪️چاپ و توزیع و انتشار تولیدات ناظر به خدمات دولت سیزدهم
▪️چاپ و توزیع مجموعه خاطرات آیت الله شهید رئیسی
▪️راه اندازی نمایشگاه عکس یا عکاسخانه از مجموعه پوسترهای شهید جمهور
🔸🔸🔸محور سوم
خط تقویت همبستگی ملی و بین المللی جبهه مقاومت و امت اسلامی
▪️تبیین تضعیف و نابودی دشمنان اسلام در داخل و خارج
▪️تبیین خط فکری شهید رئیسی درباره مسئله مقاومت و فلسطین
▪️تبیین تحریف ها و جلوگیری از ایجاد نفاق بین مردم و تقویت همبستگی ملی و بین المللی با تبیین شخصیت شهید رئیسی و مردمی بودن ایشان
▪️تبیین عملکرد شهید رئیسی بعنوان الگوی مدیر تراز انقلاب اسلامی و نشر گفتمان انقلاب اسلامی
🔸🔸🔸🔸محور چهارم
خط تداوم مسیر خدمت و جهاد و حل مشکلات کشور
▪️ادامه ی مسیر خدمت، جهاد و حل مشکلات کشور بیش از پیش توسط مسئولین و حلقه های میانی و مجموعه ها
▪️مقایسه ی عملکرد دولت شهید رئیسی با عملکرد دولت های قبل و ایجاد مطالبه مردمی برای انتخاب رئیس جمهور قوی تر از قبل
▪️راه اندازی طرح های جهادی برای حل مسائل مردم به نام شهید رئیسی و همراهانش
▪️گفتگو و مصاحبه با مجموعه ها و افرادی که مشکلات و مسائل آنها توسط دولت شهید رئیسی حل شد و الگوسازی از این اتفاق
🔸🔸🔸🔸🔸محور پنجم
خط مقابله با شبهات دشمن و ناامنی و بی ثباتی اقتصادی در کشور
▪️احصاء و جمع آوری شبهات و تحریفات بعد از شهادت شهید رئیسی و پاسخ به شبهات
▪️به دست گرفتن روایت اول توسط جبهه انقلابی و روایت صحیح از تلاش های دولت سیزدهم برای حل مسائل جامعه
▪️تولید محتوا در قالبهای مختلف رسانه ای برای تبیین شبهات عملکرد دولت شهید رئیسی
▪️برگزاری جلسات گفتگوی مردمی با نخبگان برای پاسخ به شبهات مردم درباره عملکرد دولت شهید رئیسی
🔸🔸🔸🔸🔸🔸محور ششم
خط آرامش بخشی عمومی و عدم اختلال در اداره کشور و بازنمائی ثبات در کشور حول محور رهبری
▪️روایت عملکرد دولت سیزدهم در ایام عزاداری شهادت شهید رئیسی و همراهان
▪️نمایش صوتها و تصاویر شهید رئیسی و همراهان با موضوعِ تلاشهای خستگیناپذیرانه ی ایشان و تلاش ما برای ادامه راه ایشان
🗂 تشکیلات اسلامی مِضمار
🆔eitaa.com/mezmar_ir
تشکیلات - حقیقت نژاد 008.mp3
زمان:
حجم:
16.04M
🎙 #صوت | دوره آموزشی تشکیلات
🔺 جلسه هشتم: رکن اول تشکیلات، هدف
🔹 حجتالاسلام #امین_حقیقتنژاد
©️ کانال اطلاعرسانی امین حقیقتنژاد
🏷 #امام_زمان #کار_جمعی #تشکیلات #تشکیلات_اسلامی #بصیرت_و_تشکیلات_اسلامی
👇
🆔 @ziaossalehin_ir
هدایت شده از سردبیر سایت ضیاءالصالحین
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 روزمان را با قرآن آغاز کنیم | تلاوت ترتیل صفحه ۲۴۱
↩️ شامل آیات ۴۴ تا ۵۲ سوره مبارکه #یوسف
🔻 پیامبر اکرم (صلیاللهعلیهوآلهوسلم) میفرمایند:
«لِکُلِّ شَیءٍ حِلیَةٌ وَ حِلیَةُ القرآنِ الصَّوتُ الحَسنُ»؛
هرچیزی را زیوری باشد و زیور قرآن صدای خوش است.
📚 (اصول کافی ۲/۶۱۵)
🎙 استاد پرهیزگار
🏷 #قرآن #ترتیل #قرآن_کریم #تلاوت #شهریار_پرهیزگار #سوره_یوسف
👇
🆔 ☫ @sardabir313 ☫
هدایت شده از سردبیر سایت ضیاءالصالحین
5.47M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 روزمان را با قرآن آغاز کنیم | تلاوت ترتیل صفحه ۲۴۲
↩️ شامل آیات ۵۳ تا ۶۳ سوره مبارکه #یوسف
🔻 پیامبر اکرم (صلیاللهعلیهوآلهوسلم) میفرمایند:
«مَن اَرادَ عِلمَ الاَوَّلینَ وَالآخَرینَ، فَلیُثَوِّرِ القُرآنَ»؛
هرکه علم اولین و آخرین را میخواهد، باید آن را در قرآن بجوید.
📚 (کنزل العمال، ج ۱، ص ۵۴۸)
🎙 استاد پرهیزگار
🏷 #قرآن #ترتیل #قرآن_کریم #تلاوت #شهریار_پرهیزگار #سوره_یوسف
👇
🆔 ☫ @sardabir313 ☫
🚨 شناخت نوجوانی
عوامل خطر در متربیان نوجوان
🔸🔸🔸قسمت دوم🔸🔸🔸
✅ محدود شدن ارتباط كلامی
نوجوان در اين دوره بر خلاف گذشته كه درباره همه چيز با والدين صحب مي كرد، حرف كمتر و تمايل كمتری برای صحبت كردن دارد، به پرسشهای والدين خيلی كوتاه، بافشردگی پاسخ میدهد و ديگر رازهايش را با والدين در ميان نمیگذارد.
🔹 تنها ماندن در منزل:
نوجوانان تمايل دارند بيشتر وقت خود را در اتاق خود به تنهایی بگذرانند، شايد به اين دليل كه نمیخواهند با والدينی كه مسايل آنها را درک نمیكنند مواجه شود. اگر تلفن يا تلويزيون و دستگاه پخش موسيقی و يا موبايلی در اختيار داشته باشند ممكن است به غير از موارد ضروری كمتر از اتاق بيرون آيند. البته نبايد فراموش كرد در اين سنين نوجوان به خواب بيشتری نياز دارد و در روزهای تعطيل ممكن است تا ظهر از خواب بلند نشود. داشتن حريم خصوصی از ديگر نيازهای نوجوان است. يعنی داشتن مكانی برای ملاقات با دوستان و يا صحبت تلفنی با دوستان. بديهی است كه والدين بايد به اين حق نوجوان احترام بگذارند.
🔹 مصرف بیرويه و نامحدود:
نوجوانان چنين میپندارند كه از هر چيزی میتوانند به شكلی نامحدود استفاده كنند به همين دليل ساعتها با تلفن حرف میزنند، صدای موسيقی را بلند میكنند، چراغها را روشن میگذرانند و يا ولخرجیهای بیحد و حصر نشان میدهند.
🔹 بد اخلاق شدن:
دوران نوجوانی عصبانيت و زودرنجی افزايش میيابد. پس وقتی از آنان انجام كاری را میخواهيم برای مثال كمک در امور خانه، به آنها برمیخورد و اظهار ناراحتی میكنند و از اين عصبانی هستند كه چرا ديگران مزاحم آنها هستند و باعث میشوند آنها به كارهای خود كه مهمتر است نپردازند.
🔹 تاثيرپذيری از دوستان:
به طور كلی بايد بدانيم نوجوانی سن تاثيرپذيری از دوستان است به گونهای كه والدين ديگر قدرت وكنترلگري گذشته خود را ندارند با رقيب جديدي به نام همسالان و دوستان فرزندشان روبرو هستند. به همين دليل از فعاليتهاي خانوادگي دوري میكنند و كمتر تمايل دارند كه وقت آزاد خود را با خانوادهشان بگذرانند.
#شناخت_نوجوانی
#عوامل_خطر_در_متربیان_نوجوان
🏷 #امام_زمان #کار_جمعی #تشکیلات #تشکیلات_اسلامی #بصیرت_و_تشکیلات_اسلامی
👇
🆔 @ziaossalehin_ir
هدایت شده از سردبیر سایت ضیاءالصالحین
5.38M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 روزمان را با قرآن آغاز کنیم | تلاوت ترتیل صفحه ۲۴۳
↩️ شامل آیات ۶۴ تا ۶۹ سوره مبارکه #یوسف
🔻 پیامبر اکرم (صلیاللهعلیهوآلهوسلم) میفرمایند:
«قارِئُ القُرآنِ وَ المُستَمِعُ فِی الأَجرِ سَواءٌ»؛
قاری قرآن و گوشکننده آن در پاداش مساوی هستند.
📚 (مستدرک الوسائل ۴/ ۲۶۱)
🎙 استاد پرهیزگار
🏷 #قرآن #ترتیل #قرآن_کریم #تلاوت #شهریار_پرهیزگار #سوره_یوسف
👇
🆔 ☫ @sardabir313 ☫
هدایت شده از سردبیر سایت ضیاءالصالحین
🚨 پیشنهاد برگزاری مراسم چهلم شهدای خدمت در حوالی ورزقان
🔻 اربعین #شهدای_خدمت با حضور و شرکت روستاهای اطراف ورزقان محل سانحه سقوط بالگرد رئیسجمهوری و هیئت همراه در حوالی محل حادثه به صورت عزاداری سنتی و محلی (دستهجات عزاداری) برگزار شود.
همچنین برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز به مشکلات مردم آن منطقه به نیابت از شهدا با مشارکت گروههای جهادی رسیدگی شود.
❤️ جزو حامیان این #پویش باشیم:
👇
🔗 https://farsnews.ir/sardabir313/1717163565757273322
#نشر_حداکثری
هدایت شده از سردبیر سایت ضیاءالصالحین
5.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 روزمان را با قرآن آغاز کنیم | تلاوت ترتیل صفحه ۲۴۴
↩️ شامل آیات ۷۰ تا ۷۸ سوره مبارکه #یوسف
🔻 پیامبر اکرم (صلیاللهعلیهوآلهوسلم) میفرمایند:
««الحَمدُ للّه ِِ رَبِّ العالَمينَ» سَبعُ آياتٍ ، «بسمِ اللّه ِ الرَّحمنِ الرَّحيمِ» إحداهُنَّ، و هِي السَّبعُ المَثاني و القرآنُ العَظيمُ ، و هِي اُمُّ القرآنِ»؛
سوره حمد، هفت آيه است، «بسم اللّه الرحمن الرحيم» يكى از آن هفت آيه مى باشد. سوره حمد، سبع المثانى و قرآن عظيم و اُمّ القرآن است.
📚 [الدرّ المنثور: 1/12]
🎙 استاد پرهیزگار
🏷 #قرآن #ترتیل #قرآن_کریم #تلاوت #شهریار_پرهیزگار #سوره_یوسف
👇
🆔 ☫ @sardabir313 ☫
🚨 اخلاق تدریس (۲۲)
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
🔷🔹عالمانه سخن گفتن
یکی از آفات خطرناک امر تدریس، ایراد سخنان غیرعالمانه است.
حضرت علی علیهالسلام میفرمایند:
✅«لا تَقُل ما لا تَعلمُ فَتَتَّهِمَ بِاخبارِکَ بما تَعلمُ»
(آنچه را که نمیدانی نگو زیرا در غیر این صورت در بیان آنچه که میدانی نیز متهم میشوی)
غرر الحکم ص477
⁉️ بسیار اتفاق میافتد که پاسخ پرسش متربی را نمیدانیم، در این هنگام چه میکنیم؟
سعی بسیاری از افراد بر این است که نادانی و جهل خود را از نگاههای کنجکاو و گوشهای منتظر مخاطبان مخفی کنند و شاید بهانۀ آنها این باشد که اگر متربی بفهمد که مربی پاسخ را نمیداند، نسبت به بقیه معلومات او نیز تردید نموده و آنها را نیز نمیپذیرد. اما مضمون فرمایش حضرت علی علیهالسلام عکس آن است؛ یعنی اگر میخواهی متهم به جهل نشوی بگو: نمیدانم چرا که ممکن است بطلان پاسخها بیهوده تو آشکار شود و در این هنگام نسبت به بقیه سخنانت نیز متهم خواهی شد، یعنی به آنچه از آن میگریختی گرفتار خواهی گشت.
در چنین مواردی، عاقلانهترین رفتار آن است که بگوییم نمیدانم یا باید تحقیق کنم. که این سخن علاوه بر آن که نشانه حقمداری استاد است، همچنین نشانه تواضع علمی و صداقت او نیز بوده و چنین شخصی در نزد متعلمین بیشتر محبوب خواهد شد.
حضرت علی علیهالسلام در حدیثی میفرمایند:
✅«مَن تَرَکَ قولَ لا ادری اصیبَت مَقاتِلُه»
(هر که سخن نمیدانم را ترک نماید، عقل او صدمه دیده و از کار افتاده است)
نهجلبلاغه ص 482
📚 گزیدهای از اخلاق تدریس (امیدواریان)
#اخلاق_تدریس
🏷 #امام_زمان #کار_جمعی #تشکیلات #تشکیلات_اسلامی #بصیرت_و_تشکیلات_اسلامی
👇
🆔 @ziaossalehin_ir