eitaa logo
بصیرت و تشکیلات اسلامی
491 دنبال‌کننده
433 عکس
764 ویدیو
130 فایل
ارائه محتوای تشکیلاتی و مباحث مهدوی... 🏷🏷🏷🏷🏷 #امام_زمان (ارواحنافداه) #تشکیلات_اسلامی #تربیت_اسلامی سایت رسمی: 🌐 ziaossalehin.ir #️⃣ کانال و صفحه ویراستی: @ziaossalehin @sardabir313
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 روزمان را با قرآن آغاز کنیم | تلاوت ترتیل صفحه ۲۳۱ ↩️ شامل آیات ۸۲ تا ۸۸ سوره مبارکه 🔻 پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) می‌فرمایند: «اَفضَلُ العِبادَةِ قَراءَةُ القُرآنِ»؛ برترین عبادت، خواندن قرآن است. 📚 (مجمع البیان ۱/۱۵) 🎙 استاد پرهیزگار 🏷 👇 🆔 ☫ @sardabir313
🚨 سه اصل ضروری برای تشکیلات دینی 🔻 برای هر تشکیلات دینی سه شعار واجب است، اخلاص در برابر خدا، صداقت در برابر مردم و اطاعت در برابر رهبری سه اصل اساسی برای تشکیلات دینی اسلامی است. اگر اعضا واقعاً به این سه اصل پایبند بودند، آن حزب، یک حزب اسلامی واقعی است. منشأ بسیاری از آسیب‌ها، عدم پایبندی به همین سه اصل است... 📚 بیانات آيت‌الله مصباح یزدی (ره) در دیدار با جمعی از اعضای حزب مؤتلفه اسلامی؛ قم؛ 95/11/30 🏷 👇 🆔 @ziaossalehin_ir
🚨 شناخت نوجوانی عوامل خطر در متربیان نوجوان 🔸🔸🔸قسمت دوم🔸🔸🔸 ✅ محدود شدن ارتباط كلامی نوجوان در اين دوره بر خلاف گذشته كه درباره همه چيز با والدين صحب مي كرد، حرف كمتر و تمايل كمتری برای صحبت كردن دارد، به پرسش‌های والدين خيلی كوتاه، بافشردگی پاسخ می‌دهد و ديگر رازهايش را با والدين در ميان نمی‌گذارد. 🔹 تنها ماندن در منزل: نوجوانان تمايل دارند بيشتر وقت خود را در اتاق خود به تنهایی بگذرانند، شايد به اين دليل كه نمی‌خواهند با والدينی كه مسايل آنها را درک نمی‌كنند مواجه شود. اگر تلفن يا تلويزيون و دستگاه پخش موسيقی و يا موبايلی در اختيار داشته باشند ممكن است به غير از موارد ضروری كمتر از اتاق بيرون آيند. البته نبايد فراموش كرد در اين سنين نوجوان به خواب بيشتری نياز دارد و در روزهای تعطيل ممكن است تا ظهر از خواب بلند نشود. داشتن حريم خصوصی از ديگر نيازهای نوجوان است. يعنی داشتن مكانی برای ملاقات با دوستان و يا صحبت تلفنی با دوستان. بديهی است كه والدين بايد به اين حق نوجوان احترام بگذارند. 🔹 مصرف بی‌رويه و نامحدود: نوجوانان چنين می‌پندارند كه از هر چيزی می‌توانند به شكلی نامحدود استفاده كنند به همين دليل ساعت‌ها با تلفن حرف می‌زنند، صدای موسيقی را بلند می‌كنند، چراغ‌ها را روشن می‌گذرانند و يا ولخرجی‌های بی‌حد و حصر نشان می‌دهند. 🔹 بد اخلاق شدن: دوران نوجوانی عصبانيت و زودرنجی افزايش می‌يابد. پس وقتی از آنان انجام كاری را می‌خواهيم برای مثال كمک در امور خانه، به آنها برمی‌خورد و اظهار ناراحتی می‌كنند و از اين عصبانی هستند كه چرا ديگران مزاحم آن‌ها هستند و باعث می‌شوند آنها به كارهای خود كه مهمتر است نپردازند. 🔹 تاثيرپذيری از دوستان: به طور كلی بايد بدانيم نوجوانی سن تاثيرپذيری از دوستان است به گونه‌ای كه والدين ديگر قدرت وكنترل‌گري گذشته خود را ندارند با رقيب جديدي به نام همسالان و دوستان فرزندشان روبرو هستند. به همين دليل از فعاليت‌هاي خانوادگي دوري می‌كنند و كمتر تمايل دارند كه وقت آزاد خود را با خانواده‌شان بگذرانند. 🏷 👇 🆔 @ziaossalehin_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 روزمان را با قرآن آغاز کنیم | تلاوت ترتیل صفحه ۲۳۲ ↩️ شامل آیات ۸۹ تا ۹۷ سوره مبارکه 🔻 پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) می‌فرمایند: «نَوِّروا بُیوتَکُم بِتِلاوَةِ القُرآنِ»؛ خانه‌های خود را با تلاوت قرآن نورانی کنید. 📚 (اصول کافی ۲/۶۱۰) 🎙 استاد پرهیزگار 🏷 👇 🆔 ☫ @sardabir313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 روزمان را با قرآن آغاز کنیم | تلاوت ترتیل صفحه ۲۳۳ ↩️ شامل آیات ۹۸ تا ۱۰۸ سوره مبارکه 🔻 پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) می‌فرمایند: «ما أنزَلَ اللّه ُ عَزَّ و جلَّ آيَةً إلاّ لَها ظَهرٌ و بَطنٌ، و كلُّ حَرفٍ حَدٌّ، و كُلٌّ حَدٍّ مُطَّلَعٌ»؛ خداوند عزّ و جلّ هيچ آيه اى نازل نكرد، مگر اين كه آن را ظاهرى است و باطنى، و هر حرفى را مرزى است و هر مرزى را بُلندايى. 📚 [كنز العمّال : 2461] 🎙 استاد پرهیزگار 🏷 👇 🆔 ☫ @sardabir313
به پاس قدردانی نمی از یم خدمات دولت خدمت‌گزار و شهدای خدمت عزیزمان که در مسیر برگشت از افتتاح سد قیزقلعه‌سی دچار سانحه شدند، پیشنهاد می‌شود اسم سد به ‎ تغییر داده شود. 🔗 جهت حمایت کلیک کنید 👇 🆔 ☫ @sardabir313
لطفاً از پویش «تغییر نام سد قیزقعله‌سی» به حمایت کنید: 👇 https://farsnews.ir/sardabir313/1716287524633548088
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 روزمان را با قرآن آغاز کنیم | تلاوت ترتیل صفحه ۲۳۴ ↩️ شامل آیات ۱۰۹ تا ۱۱۷ سوره مبارکه 🔻 پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) می‌فرمایند: «مَن کانَ القُرآنُ حَدیثَهُ وَ المَسجِدُ بَیتَهُ، بَنَی اللهُ لَهُ بَیتًا فِی الجَنَّةِ»؛ هرکه قرآن سخنش باشد و مسجد خانه‌اش، خداوند برای او خانه‌ای در بهشت بنا کند. 📚 (امالی صدوق /۴۰۵) 🎙 استاد پرهیزگار 🏷 👇 🆔 ☫ @sardabir313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 روزمان را با قرآن آغاز کنیم | تلاوت ترتیل صفحه ۲۳۵ ↩️ شامل آیات ۱۱۸ تا آخر سوره مبارکه و آیات ۱ تا ۴ سوره مبارکه 🔻 پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) می‌فرمایند: «اِنَّ هذِهِ القُلوبَ لَتَصدَاُ کَما یَصدَاُ الحَدیدُ وَ اِنَّ جِلاءَها قِراءَةُ القُرآنِ»؛ براستی این قلبها زنگار می‌گیرد، همان‌طور که آهن زنگار می‌گیرد، جلای قلب‌ها قرائت قرآن است. 📚 (ارشاد القلوب/ ۷۸) 🎙 استاد پرهیزگار 🏷 👇 🆔 ☫ @sardabir313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 روزمان را با قرآن آغاز کنیم | تلاوت ترتیل صفحه ۲۳۶ ↩️ شامل آیات ۵ تا ۱۴ سوره مبارکه 🔻 پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) می‌فرمایند: «اِذا اَحَبَّ اَحَدَکُم اَن یُحَدِّثَ رَبَّهُ فَلیَقرَءِ القُرآنَ»؛ هرگاه یکی از شما دوست بدارد با پروردگارش سخن بگوید، قرآن بخواند. 📚 (کنزالعمال ۱/۵۱۰) 🎙 استاد پرهیزگار 🏷 👇 🆔 ☫ @sardabir313
🚨 روایتی کوتاه از مدیریت بحران بی‌نظیر رهبر حکیم انقلاب اسلامی در ماجرای اخیر 1️⃣ از رئیس‌جمهور مملکت و همراهانش «هیچ» خبری نیست! کشور در «بهت» و «ابهام» فرو رفته است. در سخنرانی برای «سلامت» آن‌ها «دعا» می‌کند، سپس با «آرامش» به مردم «اطمینان» می‌دهد که «هیچ» اختلالی در کار کشور به وجود نخواهد آمد. می‌گوید به مسئولان «توصیه‌ها» شده و کارها «مرتب» و «منظم» به پیش می‌رود. سدی محکم در برابر سیلاب احتمالی! 2️⃣ بعد از گذشت ۱۶ ساعت، رسماً اعلام می‌شود که رئیس‌جمهور شهید شده است. پیامی می‌نویسد. از رئیس‌جمهور تمجید می‌کند ولی برخلاف پیام‌های مشابه، فضا را «احساسی» نمی‌کند و بر انتخاب رئیس‌جمهور جدید تأکید می‌ورزد. 3️⃣ در این گیر و دار، مجلس خبرگان قرار است شروع به کار کند. رئیس‌جمهور و امام جمعه تبریز غایبان بزرگ این مجلس هستند. در این شرایط در پیامی «محکم» و «ادیبانه»، نظام اسلامی را «تعریف» می‌کند و از دیگران «دعوت» می‌کند تا به «تجربه شکست خورده غرب» بنگرند و در «طرح جامع و استوار و گره‌گشای حکمرانی اسلامی» تأمّل کنند. بعضی جملات را باید چند بار خواند تا دقیق متوجه شد! همین قدر با قدرت و تهاجمی! 4️⃣ قرار است بر پیکر رئیس‌جمهورِ شهید و همراهان نماز بخواند. به تجربه حاج قاسم، همه منتظر و نگران جمله «انا لا نعلم منه الا خیرا» هستند. سه بار این جمله را تکرار می‌کند. همه گریه می‌کنند جز او! فیلم‌های قبل و بعد نماز هم بیرون می‌آید: همچنان «آرام»، «محکم» و «مطمئن». 5️⃣ از ظهر همان روز، سران کشورهای مختلف به نوبت می‌آیند برای عرض تسلیت. ولی او برای «تسلیت و عزا» ننشسته است. جلسات، «کاری» می‌شود! نقطه اشتراک و تأکید صحبت‌هایش، ادامه ارتباطات و تقویت آن است. با اطلاعات همیشگی‌اش در مورد کشورها و اخبارشان صحبت می‌کند. حتی برای «اسماعیل هنیه» درس تفسیر می‌گذارد که از دو وعده الهی یکیش مانده و آن هم «نابودی اسرائیل» است و شما آن را خواهید دید! با سران چندین کشور جلسهٔ پشت سرهم دارد، شب هم به خانواده رئیس‌جمهور سر می‌زند. 6️⃣ سه روز گذشت. در هر کشور دیگری این سه روز می‌توانست به «هر اتفاقی» منجر شود. ولی در ایران، «هیچ» اتفاقی نیفتاده است. همه چیز مرتب و منظم پیش می‌رود. مردم برای از دست دادن رئیس جمهورِ شهیدشان عزاداری می‌کنند و اشک می‌ریزند. 🔺 پ ن: فقط یک چیز مانده: حرف‌های نگفته‌ای که شاید «بعداً» بگوید... ✍ یک سؤال از شما: چند کتاب و فیلم می‌توان از این «روش مدیریت» تولید کرد؟ و در چه رشته‌های تخصصی می‌شود آن را تدریس نمود؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 روزمان را با قرآن آغاز کنیم | تلاوت ترتیل صفحه ۲۳۷ ↩️ شامل آیات ۱۵ تا ۲۲ سوره مبارکه 🔻 پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) می‌فرمایند: «إنّ القرآنَ نَزَلَ على خَمسةِ وُجوهٍ : حَلالٍ ، و حَرامٍ ، و مُحكَمٍ ، و مُتَشابِهٍ ، و أمثالٍ . فاعمَلُوا بالحَلالِ ، و دَعُوا الحَرامَ ، و اعمَلُوا بالمُحكَمِ ، و دَعُوا المُتَشابِهَ ، و اعتَبِرُوا بالأمثالِ»؛ قرآن، بر پنج وجه نازل شده است: حلال و حرام و محكم و متشابه و مَثَلها. پس به حلال عمل كنيد و از حرام باز ايستيد و محكم را به كار بنديد و با متشابه كارى نداشته باشيد و از مَثَلها عبرت گيريد. 📚 [بحار الأنوار : 92/186/3] 🎙 استاد پرهیزگار 🏷 👇 🆔 ☫ @sardabir313
🚨 منافق: صفات منافق، به خوبی، روشنی و مکرر در آیات قرآن کریم و احادیث تشریح شده است تا مؤمنان آنها را بشناسند و فریب نخورند. مانند آیات اول تا سوم سوره "المنافقون": «إِذَا جَاءَكَ الْمُنَافِقُونَ قَالُوا نَشْهَدُ إِنَّكَ لَرَسُولُ اللَّهِ وَاللَّهُ يَعْلَمُ إِنَّكَ لَرَسُولُهُ وَاللَّهُ يَشْهَدُ إِنَّ الْمُنَافِقِينَ لَكَاذِبُونَ * ترجمه: چون منافقان نزد تو آيند گويند: «گواهى مى‌دهيم كه تو واقعاً پيامبر خدايى.» و خدا [هم‌] مى‌داند كه تو واقعاً پيامبر او هستى، و خدا گواهى مى‌دهد كه مردم دوچهره سخت دروغگويند. «اتَّخَذُوا أَيْمَانَهُمْ جُنَّةً فَصَدُّوا عَنْ سَبِيلِ اللَّهِ إِنَّهُمْ سَاءَ مَا كَانُوا يَعْمَلُونَ» ترجمه: آنها سوگندهایشان را سپر ساخته‌اند تا مردم را از راه خدا باز دارند، و کارهای بسیار بدی انجام می‌دهند! «ذَلِكَ بِأَنَّهُمْ آمَنُوا ثُمَّ كَفَرُوا فَطُبِعَ عَلَى قُلُوبِهِمْ فَهُمْ لَا يَفْقَهُونَ» ترجمه: این بخاطر آن است که نخست ایمان آوردند سپس کافر شدند؛ از این رو (در نتیجه) بر دل‌های آنان مهر نهاده شده، و حقیقت را درک نمی‌کنند! 🔹 نهج البلاغه: در بیانات نورانی حضرت امیرالمؤمنین، امام علی علیه‌السلام که خود قربانی نفاق بودند و به دست خوارج زمان خود ترور شده و به شهادت رسیدند، توصیفات بسیاری از منافقین وجود دارد که در نهج‌البلاغه یا کتب دیگر حدیثی ثبت شده است. جمله آن که خطبه‌ای را به توصیف منافقان و ترفندهای آنان اختصاص دادند و در آن به ویژگی‌ها و تاکتیک‌ها آنان اشاره نمودند. فرازهای این خطبه، به شرح زیر می‌باشد: ●- «اُوصيكُمْ عِبادَاللّهِ بِتَقْوَى اللّهِ، وَاُحَذِّرُكُمْ اَهْلَ النِّفاقِ، فَاِنَّهُمُ الضّالُّونَ الْمُضِلُّونَ، وَ الزّالُّونَ الْمُزِلُّونَ» ترجمه: بندگان خدا، شما را به تقواى الهى سفارش مى‌كنم، و از اهل نفاق مى‌ترسانم، چرا كه آنان گمراه و گمراه كننده‌اند، و لغزیده و لغزاننده‌اند. ●- «وَصْفُهُمْ دَواءٌ، وَ قَوْلُهُمْ شِفاءٌ، وَ فِعْلُهُمُ الدّاءُ الْعَياءُ» ترجمه: توصفاتشان (به ظاهر) دوای درد، و گفتارشان شفاست، و [اما] عملکردشان، درد بی‌درمان است. ●- «لَهُمْ بِكُلِّ طَريق صَريعٌ، وَ اِلى كُلِّ قَلْب شَفيعٌ، وَ لِكُلِّ شَجْو دُمُوعٌ» ترجمه: اينان را به هر راهى افتاده‌اى، و در هر دلى شفيعى، و در هر غم و اندوهى اشكى است. ●- «يَتَقارَضُونَ الثَّناءَ، وَ يَتَراقَبُونَ الْجَزاءَ» ترجمه: مدح و ثناى يكديگر را به هم وام (قرض) می‌دهند، و پاداش آن را متوقعند. این خطبه را حتما، بارها و بارها، با تفکر و تأمل بخوانید. 📚 (نهج البلاغه، 186 – در برخی نسخ، 185)
تشکیلات - حقیقت نژاد 002.mp3
13.33M
🎙 | دوره آموزشی تشکیلات 🔺 جلسه دوم: ضرورت کار تشکیلاتی ۲ 🔹 حجت‌الاسلام ©️ کانال اطلاع‌رسانی امین حقیقت‌نژاد 🏷 👇 🆔 @ziaossalehin_ir
تشکیلات - حقیقت نژاد 003.mp3
13.31M
🎙 | دوره آموزشی تشکیلات 🔺 جلسه سوم: ضرورت کار تشکیلاتی۳ 🔹 حجت‌الاسلام ©️ کانال اطلاع‌رسانی امین حقیقت‌نژاد 🏷 👇 🆔 @ziaossalehin_ir
تشکیلات - حقیقت نژاد 004.mp3
12.58M
🎙 | دوره آموزشی تشکیلات 🔺 جلسه چهارم: تشکیلات در قرآن 🔹 حجت‌الاسلام ©️ کانال اطلاع‌رسانی امین حقیقت‌نژاد 🏷 👇 🆔 @ziaossalehin_ir
تشکیلات - حقیقت نژاد 005.mp3
13.9M
🎙 | دوره آموزشی تشکیلات 🔺 جلسه پنجم: تشکیلات، مقدمه تشکیل جامعه اسلامی 🔹 حجت‌الاسلام ©️ کانال اطلاع‌رسانی امین حقیقت‌نژاد 🏷 👇 🆔 @ziaossalehin_ir
تشکیلات - حقیقت نژاد 006.mp3
14.22M
🎙 | دوره آموزشی تشکیلات 🔺 جلسه ششم: تعریف تشکیلات 🔹 حجت‌الاسلام ©️ کانال اطلاع‌رسانی امین حقیقت‌نژاد 🏷 👇 🆔 @ziaossalehin_ir
تشکیلات - حقیقت نژاد 007.mp3
13.19M
🎙 | دوره آموزشی تشکیلات 🔺 جلسه هفتم: ارکان تشکیلات 🔹 حجت‌الاسلام ©️ کانال اطلاع‌رسانی امین حقیقت‌نژاد 🏷 👇 🆔 @ziaossalehin_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 روزمان را با قرآن آغاز کنیم | تلاوت ترتیل صفحه ۲۴۰ ↩️ شامل آیات ۳۸ تا ۴۳ سوره مبارکه 🔻 پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) می‌فرمایند: ««الحَمدُ للّه ِِ رَبِ العالَمينَ» اُمُّ القرآنِ و اُمُّ الكتابِ و السَّبعُ المَثاني»؛ سوره حمد، اُمّ القرآن و اُمّ الكتاب و سبع المثانى است. 📚 [الدرّ المنثور : 1/12] 🎙 استاد پرهیزگار 🏷 👇 🆔 ☫ @sardabir313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 روایت زیبای شهید بهشتی، از مظلومیت این روزهای شهید رئیسی
بسمه تعالی 🟢 تداوم اقدامات به مناسب شهادت آیت الله رئیسی و 🔸محور اول خط همدردی و عزاداری ملی و بین المللی مشتمل بر اقدامات زیر: ▪️برپایی مجالس عزاداری فراگیر در مساجد و هیآت و مصلاها و دانشگاه ها در سراسر کشور و کشورهای اسلامی ▪️صدور پیام های هوشمندانه گروه های مرجع در کشور 🔸🔸محور دوم خط تجلیل از شخصیت مجاهد و خدمت گذار آیت الله رئیسی به عنوان نماد خدمت و جهاد و حامی محرومان( کلید واژه سید الشهدای خدمت) ▪️تبیین اقدامات و رزومه عملیاتی شهید رئیسی در چند سال اخیر در گفتگوها ▪️چاپ و توزیع و انتشار تولیدات ناظر به خدمات دولت سیزدهم ▪️چاپ و توزیع مجموعه خاطرات آیت الله شهید رئیسی ▪️راه اندازی نمایشگاه عکس یا عکاسخانه از مجموعه پوسترهای شهید جمهور 🔸🔸🔸محور سوم خط تقویت همبستگی ملی و بین المللی جبهه مقاومت و امت اسلامی ▪️تبیین تضعیف و نابودی دشمنان اسلام در داخل و خارج ▪️تبیین خط فکری شهید رئیسی درباره مسئله مقاومت و فلسطین ▪️تبیین تحریف ها و جلوگیری از ایجاد نفاق بین مردم و تقویت همبستگی ملی و بین المللی با تبیین شخصیت شهید رئیسی و مردمی بودن ایشان ▪️تبیین عملکرد شهید رئیسی بعنوان الگوی مدیر تراز انقلاب اسلامی و نشر گفتمان انقلاب اسلامی 🔸🔸🔸🔸محور چهارم خط تداوم مسیر خدمت و جهاد و حل مشکلات کشور ▪️ادامه ی مسیر خدمت، جهاد و حل مشکلات کشور بیش از پیش توسط مسئولین و حلقه های میانی و مجموعه ها ▪️مقایسه ی عملکرد دولت شهید رئیسی با عملکرد دولت های قبل و ایجاد مطالبه مردمی برای انتخاب رئیس جمهور قوی تر از قبل ▪️راه اندازی طرح های جهادی برای حل مسائل مردم به نام شهید رئیسی و همراهانش ▪️گفتگو و مصاحبه با مجموعه ها و افرادی که مشکلات و مسائل آنها توسط دولت شهید رئیسی حل شد و الگوسازی از این اتفاق 🔸🔸🔸🔸🔸محور پنجم خط مقابله با شبهات دشمن و ناامنی و بی ثباتی اقتصادی در کشور ▪️احصاء و جمع آوری شبهات و تحریفات بعد از شهادت شهید رئیسی و پاسخ به شبهات ▪️به دست گرفتن روایت اول توسط جبهه انقلابی و روایت صحیح از تلاش های دولت سیزدهم برای حل مسائل جامعه ▪️تولید محتوا در قالبهای مختلف رسانه ای برای تبیین شبهات عملکرد دولت شهید رئیسی ▪️برگزاری جلسات گفتگوی مردمی با نخبگان برای پاسخ به شبهات مردم درباره عملکرد دولت شهید رئیسی 🔸🔸🔸🔸🔸🔸محور ششم خط آرامش بخشی عمومی و عدم اختلال در اداره کشور و بازنمائی ثبات در کشور حول محور رهبری ▪️روایت عملکرد دولت سیزدهم در ایام عزاداری شهادت شهید رئیسی و همراهان ▪️نمایش صوتها و تصاویر شهید رئیسی و همراهان با موضوعِ تلاشهای خستگی‌ناپذیرانه ی ایشان و تلاش ما برای ادامه راه ایشان 🗂 تشکیلات اسلامی مِضمار 🆔eitaa.com/mezmar_ir
تشکیلات - حقیقت نژاد 008.mp3
16.04M
🎙 | دوره آموزشی تشکیلات 🔺 جلسه هشتم: رکن اول تشکیلات، هدف 🔹 حجت‌الاسلام ©️ کانال اطلاع‌رسانی امین حقیقت‌نژاد 🏷 👇 🆔 @ziaossalehin_ir