eitaa logo
بصیرت و تشکیلات اسلامی
490 دنبال‌کننده
430 عکس
759 ویدیو
130 فایل
ارائه محتوای تشکیلاتی و مباحث مهدوی... 🏷🏷🏷🏷🏷 #امام_زمان (ارواحنافداه) #تشکیلات_اسلامی #تربیت_اسلامی سایت رسمی: 🌐 ziaossalehin.ir #️⃣ کانال و صفحه ویراستی: @ziaossalehin @sardabir313
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 مجموعه کلیپ‌های : قسمت اول: انسان سائر الی الله مروری بر مباحث استاد عابدینی پیرامون ادب حضور و اقامه مجالس اهل بیت (علیهم‌السلام) 🎙 با ارائه علی جعفری هرستانی تدوین کننده آثار استاد عابدینی در حوزه هیئت ✅ آیا سیر انسان به سوی خداوند یک سیر انفرادی است؟ ✅ جایگاه تشکیلات در این زمینه چیست؟ ✅ جایگاه هیئت در این سیر چگونه خواهد بود؟ 👈 در آتی به ادامه این مبحث و بررسی دقیق آن خواهیم پرداخت. 🔗 کانال استاد عابدینی 🏷 👇 🆔 @ziaossalehin_ir
(۱)هیئت و تشکیلات.mp3
4.8M
🎚 سلسله های با کلام استاد محمدرضا عابدینی 🔘 میرزا جواد آقای ملکی تبریزی رحمة‌الله‌علیه، استاد امام رضوان‌الله‌ علیه می‌فرمودند: " الی الله هستند." اگر این زمان از دست رفت، دیگر تکرار نخواهد نشد و اکنون در ماه ، این ایام را در توسل به آل الله علیهم‌ السلام و خاصه حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام غنیمت بشماریم. 🔘 بدانیم که باید به حسینی بپیوندیم. احساس کنیم که این کاروان در برابر ماست و اگر بخواهیم به این کاروان بپیوندیم باید بدانیم کاروان و چه ملزوماتی دارد؟ 🔘 کاروان نخواهد ایستاد.. ما باید خود را به آن برسانیم و همواره در حال باشیم... ندای فلیرحل معنا به گوش می‌رسد و باید خود را به آن ملحق کنیم و راحل به سوی قافله‌سالار باشیم. 🔗 کانال استاد عابدینی 🏷 👇 🆔 @ziaossalehin_ir
27.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 مجموعه کلیپ‌های : قسمت دوم: سلوک فردی یا جمعی؟ مروری بر مباحث استاد عابدینی پیرامون و اقامه مجالس اهل بیت (علیهم‌السلام) 🎙 با ارائه علی جعفری هرستانی تدوین کننده آثار استاد عابدینی در حوزه هیئت 🏷 در مبحث گذشته بیان شد که انسان سائر الی الله است. خداوند در کریم می‌فرماید: "یاایها الانسان انک کادح الی ربک کدحا فملاقیه" ✅ اکنون می‌خواهیم به این مسئله بپردازیم که آیا حرکت انسان به سوی خداوند سیری است فردی یا یه و است؟ در مباحث استاد عابدینی، درفصل دهم به دنبال جواب این مسئله هستیم. 👈 در آتی به ادامه این مبحث و بررسی دقیق آن خواهیم پرداخت. 🔗 کانال استاد عابدینی 🏷 👇 🆔 @ziaossalehin_ir
هیئت و تشکیلات(۲).mp3
6.97M
🎚 سلسله های با کلام استاد محمدرضا عابدینی 🔘 مجلس آل الله مکانی با منزلت است. شایسته است انسان با در این مجلس حاضر شود. خود را، دلمان را در حضور و غیاب کنیم. مبادا بخشی از وجودمان پشت درهای خیمه اباعبدالله علیه السلام باشد. در محضر امام اینگونه است که خود را با تمام وجود در پیشگاه امام قراردهیم. مبادا با پای جسم حاضر شوی و پای دلت لنگ باشد. مبادا غافل از حضور مولایت باشی... 🔗 کانال استاد عابدینی 🏷 👇 🆔 @ziaossalehin_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 روزمان را با قرآن آغاز کنیم | تلاوت ترتیل صفحه ۳۰۳ ↩️ شامل آیات ۸۴ تا ۹۷ سوره مبارکه 🔻 پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) می‌فرمایند: «أعظَمُ آيَةٍ في القرآنِ آيَةُ الكُرسِيِّ»؛ با عظمت ترين آيه قرآن، آية الكرسى است. 📚 [كنز العمّال : 2539] 🎙 استاد پرهیزگار 🏷 👇 🆔 ☫ @sardabir313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 روزمان را با قرآن آغاز کنیم | تلاوت ترتیل صفحه ۳۰۳ ↩️ شامل آیات ۸۴ تا ۹۷ سوره مبارکه 🔻 پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) می‌فرمایند: «أعظَمُ آيَةٍ في القرآنِ آيَةُ الكُرسِيِّ»؛ با عظمت ترين آيه قرآن، آية الكرسى است. 📚 [كنز العمّال : 2539] 🎙 استاد پرهیزگار 🏷 👇 🆔 ☫ @sardabir313
🚨 اخلاق تدریس (25) هنر خوب شنیدن (حُسن استماع) 🔻 سخن متعلم گاه ساده به نظر میرسد. اما ممکن است در پس زوایای پنهانی نهفته باشد. وظیفه استاد آن است که هنگام طرح مطلبی یا پاسخی از سوی متعلم با دقت به آن گوش سپرده و ناگفته ها را کشف کند. حسن استماع به معنای خوب شنیدن سخنان متعلمین و تامل در زوایای پنهان کلام و پیام های پیدا و ناپیدای سخنان ایشان است. این امر علاوه بر مصون نگه داشتن گوینده از بسیاری از آفات پیش گفته ،موجب افزایش اعتماد به نفس متعلم و تقویت روحیه نقادی وی و نیز موجب ایجاد شخصیت در او میگردد . در اوصاف نبی اکرم (صلی الله علیه وآله) امده است که هنگامی که شخصی با او به سخن مینشست با تمام وجود به سخنان او گوش فرا میداد. حضرت علی(علیه‌السّلام) میفرماید: هرکه شنیدن خود را نیکو گرداند، در رسیدن به سود و فایده تعجیل نموده است. 📚 گزیده‌ای از اخلاق تدریس (امیدواریان) 🏷 👇 🆔 @ziaossalehin_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 مجموعه کلیپ‌های : قسمت سوم: ولایت عرضی مومنین در تشکیلات مروری بر مباحث استاد عابدینی پیرامون و اقامه مجالس اهل بیت (علیهم‌السلام) 🎙 با ارائه علی جعفری هرستانی تدوین کننده آثار استاد عابدینی در حوزه هیئت 🏷 خداوند متعال در قرآن کریم فرموده است: یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَ صابِرُوا وَ رابِطُوا وَ اتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ و و پیوند اجتماعی لازمه است. در روایت آمده است "رابطوا" یعنی "رابطوا امامکم المنتظر" این بدین معناست که در امتداد مومنین، علیهم السلام محقق خواهد شد. 🔗 کانال استاد عابدینی 🏷 👇 🆔 @ziaossalehin_ir
هیئت و تشکیلات(۳).mp3
4.76M
🎚 سلسله های با کلام استاد محمدرضا عابدینی 🔘 است و ما در این خیمه‌های عزا، در محضر هستیم. به فرض اگر بگویند اکنون رهبر معظم انقلاب قصد ورود به هیئت یا منزل شما را دارند چگونه به تب و تاب خواهید افتاد؟ چگونه همه جا را رفت و روب خواهید کرد؟ 🔘 محضر امام است. ما در در محضر امام هستیم. مبادا آنگونه که شایسته حضور امام است رعایت ادب نکنیم! این خیمه‌ها گنبد و بارگاه را می‌ماند و این علم‌ها نیز به مانند گلدسته‌های امام است، خود را در امام ببین و این بعد منزل را اعتنا نکن! نزدیک آن است که قلب و روح خود را به امام پیوند دهند..‌ 🔗 کانال استاد عابدینی 🏷 👇 🆔 @ziaossalehin_ir
47.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 نقش اردبیل در زمینه‌سازی ظهور 🔺 دیدار جمعی از اعضای بنیاد فرهنگی تربیتی ضیاءالصالحین با امام جمعه محترم بغداد، آیت‌الله مجاهد سیدیاسین الموسوی 📆 سال ۱۴۰۲ ش (صفر ۱۴۴۵ ق) 👇 🆔 @ziaossalehin_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 روزمان را با قرآن آغاز کنیم | تلاوت ترتیل صفحه ۳۰۴ ↩️ شامل آیات ۹۸ تا ۱۱۰ سوره مبارکه 🔻 پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) می‌فرمایند: «اِذا اَحَبَّ اَحَدَکُم اَن یُحَدِّثَ رَبَّهُ فَلیَقرَءِ القُرآنَ»؛ هرگاه یکی از شما دوست بدارد با پروردگارش سخن بگوید، قرآن بخواند. 📚 (کنزالعمال ۱/۵۱۰) 🎙 استاد پرهیزگار 🏷 👇 🆔 ☫ @sardabir313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 روزمان را با قرآن آغاز کنیم | تلاوت ترتیل صفحه ۳۰۵ ↩️ شامل آیات ۱ تا ۱۱ سوره مبارکه 🔻امام صادق (علیه السلام) می‌فرمایند: «اَلقُرآنُ عَهدُ اللهِ اِلی خَلقِهِ فَقَد یَنبَغی لِلمَرءِ المُسلِمِ اَن یَنظُرَ فی عَهدِه وَ اَن یَقرَأَ مِنهُ فی کُلِّ یَومٍ خَمسینَ آیَةً»؛ قرآن پیمان خداوند است با بندگانش، شایسته آن است که انسان مسلمان در پیمان خود نظر کند و هر روز پنجاه آیه از آن را بخواند. 📚 (اصول کافی ۲/۶۰۹) 🎙 استاد پرهیزگار 🏷 👇 🆔 ☫ @sardabir313
🚨 ت مثل تجربه یکصد تجربه موفق فعالان فرهنگی مساجد 🔺تجـربه هشتم🔺 🔹عنوان تجـربه🔹ڪارت امتیاز نمـاز 🔸شــــرح تجـــربه🔸 ✍️یڪ مربی مسجدی، ڪارت زیبایی را طراحی ڪرده بود با عنوان "ڪارت امتیاز نماز" در این ڪارت درست مثل ڪارت عضویت ڪتابخانه ها و امثال آن ڪه در قسمت پشت ڪارت ڪادرهایی مربع شڪل برای تمدید تاریخ عضویت وجود دارد. دوازده محل جمع بندی امتیاز، ویژه دوازده ماه سال وجـود داشت و در قسمت جلوی ڪارت هم طراحی عڪس دو نوجوان نمازگزار دختر وپسر دو حال نماز خواندن به چشم میخورد ڪه در ڪنار حدیث شریف"نماز ستون دین است" ڪار شده بود. برای امتیاز دهی در ڪارت "امتیاز نماز" می توان فرم های مشخصی را برای هرماه در اختیار متربیان قرار داد ڪه در آن هر نماز جماعت ۲۰امتیاز،نماز فرادای اول وقت ۱۰امتیاز ونمازهای با تأخیر نیم ساعت وبیشتر از اول وقت ۵امتیاز داشته باشد. هم چنین برای تشویق بچـه ها به خواندن نماز صبح در اول وقت نیز می توان، امتیاز نماز صبح را درست پس از اذان مثلا˝ ۳۰ قرار داد. علاوه بر این در انجام این طرح می توان متناسب با سن مخاطب، نمازهای مستحبی را برای جبران ڪسری امتیاز اعضاء با امتیازات ۲تا ۵نمره مشخص و تعیین ڪرد. 🔸هدف از اجرای تجربه🔸 انس با نماز و تمرین خواندن نماز در اول وقت ویا به جماعت 🔺نڪته مرتبط تڪمیلی🔺 ✍️بدون تردید،همه ڪودڪان به طور فطری استعداد و پذیرش انجام تڪالیف مذهبی رو دارند، امّا آنچه ڪه مهم است ،چگونگی روش ارائه یا عرضه اسباب رشد یا آیین الهی به آنهاست. البته،برای تحقق این مهم،حتما˝ باید متربیان در طول زندگی بارها و بارها در معرض مشاهده و یادگیری رفتار یا تڪالیف مذهبی به بهترین نحو در مسجد محل قراربگیرند تا نماز خواندن، به مرور زمان و بتدریج پاسخی گردد به نیازهای فطری و درونی آنان در خصوص حس پرستش و بندگی. هم چنین الگوهای برتر نماز در دوران ڪودڪی آموخته شود،تا با شناخت ومعرفت وارد سنین راهنمایی وبالاتر شوند و کارت امتیاز را ڪنار بگذارند وتنها معنویت نماز را طلب نمایند. در این طرح باید از رقابت های ڪاذب پرهیز شود. این طرح برای رده سنی سوم تا پنجم دبستان توصیه میشود برای ڪسانی ڪه سال اول حضورشان در مسجد است. 📚 "ت مثل تجربه" محمد مهدے نجاتے 🏷 👇 🆔 @ziaossalehin_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 مجموعه کلیپ‌های : قسمت چهارم: تواصی مروری بر مباحث استاد عابدینی پیرامون و اقامه مجالس اهل بیت (علیهم‌السلام) 🎙 با ارائه علی جعفری هرستانی تدوین کننده آثار استاد عابدینی در حوزه هیئت 🏷 در قرآن کریم در سوره عصر آمده است: "و تواصوا بالحق و تواصو بالصبر" در جلسه گذشته بیان شد که اگر بخواهیم به امام علیه‌السلام برسیم باید و را پشت سر بگذاریم. راه طی نمودن این مرحله است.. تواصی چیست؟ چگونه این امر محقق می‌شود؟ 🔗 کانال استاد عابدینی 🏷 👇 🆔 @ziaossalehin_ir
هیات و تشکیلات.mp3
5.51M
🎚 سلسله های با کلام استاد محمدرضا عابدینی 🔘 ، است و هر قدم یعنی حرکت به سوی خیمه عزا یعنی قدمی به سوی امام... با هر قدم خود را به ایشان نزدیک می‌کنیم و هر لحظه تلاش می‌کنیم تا علقه و قید و بندی را رفع کنیم تا قدری خود را شبیه محبوب کنیم.. 🔘 فرموده‌اند دو زمان است که انسان سریعتر می‌کند یکی هنگام کلام الهی و دیگری در مجلس آل الله علیهم السلام.. 🔗 کانال استاد عابدینی 🏷 👇 🆔 @ziaossalehin_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 روزمان را با قرآن آغاز کنیم | تلاوت ترتیل صفحه ۳۰۶ ↩️ شامل آیات ۱۲ تا ۲۵ سوره مبارکه 🔻امام علی (علیه السلام) می‌فرمایند: «اَلبَیتُ الَّذی یُقرَآُ فیهِ القُرآنُ وَ یُذکَرُ اللهُ عَزَّ وَ جَلَّ فیهِ تَکثُرُ بَرَکَتُهُ وَ تَحضُرُهُ المَلائِکةُ وَ تَهجُرُهُ الشَّیاطینُ»؛ خانه‌ای که در آن قرآن خوانده شود و خدا را به یاد آرند، برکتش فزونی یابد و فرشتگان به آن خانه درآیند و شیاطین از آن دوری جویند. 📚 (اصول کافی ۲/۶۱۰) 🎙 استاد پرهیزگار 🏷 👇 🆔 ☫ @sardabir313
🚨 مهارت فرماندهی مهارت ششم: 🔷🔹مهارت تفکر انتقادی اين مهارت عبارتست از توانايي تحليل عيني اطلاعات موجود با توجه به تجارب شخصي و شناسايي آثار نفوذي ارزشهاي اجتماعي، همسانان و رسانه هاي گروهي بر رفتار فردي . چهار گام مهارت تفكر انتقادي: - ادراك تأثيرات اجتماعي و فرهنگي بر ارزشها، نگرشها و رفتار - آگاهي از نابرابري ها، ‌پيش داوري ها و بي عدالتي ها - واقف شدن به اين مسأله كه ديگران هميشه درست نمي گويند . - آگاهي از نقش يك شهروند مسئول 🏷 👇 🆔 @ziaossalehin_ir
26.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 مجموعه کلیپ‌های : قسمت پنجم: زنده است. مروری بر مباحث استاد عابدینی پیرامون و اقامه مجالس اهل بیت (علیهم‌السلام) 🎙 با ارائه علی جعفری هرستانی تدوین کننده آثار استاد عابدینی در حوزه هیئت 🏷 هستند. انسان در هر زمان بایستی آن ظرف زمان را با توجه، سپری نماید زیرا زمان‌ زنده است و این زمان در روز قیامت با انسان ملاقات خواهد کرد. انسان باید بر زمان‌ها داشته باشد تا او در این محقق شود. 🔗 کانال استاد عابدینی 🏷 👇 🆔 @ziaossalehin_ir
هیئت و تشکیلات جدید.mp3
4.11M
🎚 سلسله های با کلام استاد محمدرضا عابدینی 🔘 در روایت آمده است: "فَتَقَ نُورَ وَلَدِيَ اَلْحُسَيْنِ فَخَلَقَ مِنْهُ اَلْجَنَّةَ وَ اَلْحُورَ اَلْعِينَ فَالْجَنَّةُ وَ اَلْحُورُ اَلْعِينُ مِنْ نُورِ وَلَدِيَ اَلْحُسَيْنِ وَ نُورُ وَلَدِيَ اَلْحُسَيْنِ مِنْ نُورِ اَللَّهِ وَ وَلَدِيَ اَلْحُسَيْنُ أَفْضَلُ مِنَ اَلْجَنَّةِ وَ اَلْحُورِ اَلْعِينِ اَلْخَبَرَ" 🔘 اباعبدالله (علیه السلام) بهتر از بهشت و حورالعین است. پس اگر قدم به گذاشتی به برتر از رفته‌ای. چرا که هیئت محضر اباعبدالله است و ایشان را می‌ماند. باور کنیم جایگاه و شان مراسم آل الله را.. باورکنیم و قدم برداریم و با پای دل به نزد امام برویم.. 🔗 کانال استاد عابدینی 🏷 👇 🆔 @ziaossalehin_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 روزمان را با قرآن آغاز کنیم | تلاوت ترتیل صفحه ۳۰۷ ↩️ شامل آیات ۲۶ تا ۳۸ سوره مبارکه 🔻 پیامبر اکرم (صلی‌الله علیه وآله وسلم) می‌فرمایند: «اِذا اَحَبَّ اَحَدَکُم اَن یُحَدِّثَ رَبَّهُ فَلیَقرَءِ القُرآنَ»؛ هرگاه یکی از شما دوست بدارد با پروردگارش سخن بگوید، قرآن بخواند. 📚 (کنزالعمال ۱/۵۱۰) 🎙 استاد پرهیزگار 🏷 👇 🆔 ☫ @sardabir313
🚨 چریک فرهنگی 🔻 در اختیار داشتن نیروهای باسابقه ودارای تجربه بالا و همچنین متخصص برای هر تشکلی، مغتنم و بسیار ارزشمند می‌باشد اما وقتی دقیق‌تر به موضوع نگاه می‌کنیم و رسالت تشکل‌ها و تکالیف آن‌ها را در برابر جامعه و فرد بررسی می‌کنیم می‌بینیم که در صورت نداشتن نگاه جامع به انسان دچار آسیب‌هایی می‌شویم. یکی از مسائلی که ممکن است ظهور پیدا کرده و تأثیری نامطلوب بر تشکل و منابع انسانی آن بگذارد و تبدیل به مشکلی شود که حتما باید برای آن راه چاره‌ای پیدا کرد، یکنواخت شدن شرایط کاری برای فردی است که مدتی در تشکل مشغول به کار بوده ست. این وضعیت نیروی انسانی را در شرایط تکراری و روزمرگی قرار داده و باعث کاهش و یا از بین رفتن انگیزه‌های کاری او می‌گردد و یا او را تک بعدی بار می‌آورد و این موضوع با روح کار در تشکل که همانا پرورش تمام ابعاد و زوایای روحی و وجودی اوست در تناقض است. یکی از ابزارهایی که به تشکل‌ها کمک می‌کند تا نیروهای انسانی چند مهارته داشته باشند تکنیکی به نام «چرخش شغلی» «Job Rotation» در مدیریت است که سعی داریم در این نوشتار شما را با آن آشنا کنیم. 🔹 چیستی «چرخش شغلی» در تشکل‌ها چرخش شغلی به این معنا می‌باشد که افراد را از سمت‌های فعلی خود به پست و مسئولیت دیگری منتقل نمایید. در واقع چرخش شغلی یک ﺭﺍﻫﺒﺮﺩ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺁﻥ ﻳﻚ ﻓﺮﺩ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﻣﻮﻗﺖ ﺩﺭ ﻳﻚ ﻣﻮﻗﻌﻴﺖ ﻛﺎﺭﻱ ﺩﻳﮕﺮ ﻗﺮﺍﺭ ﻣﻲ‌ﮔﻴﺮﺩ. چرخش شغلی ﺭﻭﺷﻲ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺑﻪ ﻭﺳﻴﻠﻪ ﺁﻥ ﻣﻲ‌ﺗﻮﺍﻥ اعضایی ﺭﺍ ﻛﻪ ﺟﺰﻳﻲ‌ﻧﮕﺮ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻭ ﺩﻳﺪﺷﺎﻥ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﻪ ﺣﻮﺯﻩ ﻛﺎﺭﻱ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﻣﺤﺪﻭﺩ ﻣﻲ ﮔﺮﺩﺩ، ﺗﺒﺪﻳﻞ ﺑﻪ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﻛﻠﻲ ﻧﮕﺮ ﻛﺮﺩ ﻛﻪ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺍﺑﻌﺎﺩ ﻭﺳﻴﻊ‌ﺗﺮ ﻣﻲ‌ﺑﻴﻨﻨﺪ ﻭ ﺩﺭﻙ ﻣﻲ‌ﻛﻨﻨﺪ. و یا به عبارتی دیگر چرخش شغلی ﻋﺒﺎﺭﺕ ﺍﺳﺖ ﺍﺯ ﺟﺎﺑﺠﺎﻳﻲ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺩﺭ ﻃﻴﻔﻲ ﺍﺯ ﻣﺸﺎﻏﻞ ﺩﻳﮕﺮ ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﺍﻓﺰﺍﻳﺶ ﻋﻼﻗﻪ ﻭ ﺍﻧﮕﻴﺰﻩ ﺩﺭ ﺁﻧﺎﻥ ﺑﻪ ﻣﺤﻴﻂ ﻛﺎﺭ. به عبارتی ساده‌تر «چرخش شغلی» در تشکل‌ها یعنی اینکه مدیر تشکل در دوره‌های زمانی مختلف و به تناسب فعالیت‌ها و برنامه‌های تشکل وظایف و مسئولیت‌های متفاوتی را به اعضای تشکل واگذار نماید تا هم زمینه‌ای فراهم گردد تا فرد با سایر فعالیت‌ها آشنا شود و استعداد‌هایش کشف گردد و هم مهارتهای فرد به عنوان یک عنصر فعال فرهنگی افزایش و ارتقاء یابد. 🏷 👇 🆔 @ziaossalehin_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 مجموعه کلیپ‌های : قسمت ششم: و مروری بر مباحث استاد عابدینی پیرامون و اقامه مجالس اهل بیت (علیهم‌السلام) 🎙 با ارائه علی جعفری هرستانی تدوین کننده آثار استاد عابدینی در حوزه هیئت 🏷 اثری که گریه بر اباعبدالله علیه السلام در وجود آدمی می‌گذارد، آنست که تمام کاستی‌ها و کدورت‌های قلبی را شستشو می‌دهد و انسان را آماده می‌سازد. در این‌باره حضرت آدم (علی نبینا و آله و علیه السلام) را به یاد آوریم که ایشان با یاد مصیبت حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) پذیرفته شد. این انسان و را محیای می‌سازد. 🔗 کانال استاد عابدینی 🏷 👇 🆔 @ziaossalehin_ir
هیات و تشکیلات۷.mp3
7.92M
🎚 سلسله های با کلام استاد محمدرضا عابدینی 🔘 وقتی به امام می‌آییم ایشان نیز برای دیدار ما خواهند آمد. آمدن امام به سوی ما یعنی ورود ایشان به قلب ما... قلب، است. "القلبُ حَرَمُ اللّه ِ ، فلا تُسْكِنْ حَرَمَ اللّه غَيرَ اللّه" این روایت شریف می‌فرماید: "مبادا خود را مسکن و منزل دیگری قرار دهی.." 🔘 نگاه کن اگر امام بخواهد وارد قلب شما شود، آیا مهیای هستیم؟ آیا حاضریم ایشان تمام خفایا و زوایای قلب ما را نگاه کنند؟ دل شایسته پذیرایی امام هست؟ 🔗 کانال استاد عابدینی 🏷 👇 🆔 @ziaossalehin_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 روزمان را با قرآن آغاز کنیم | تلاوت ترتیل صفحه ۳۰۸ ↩️ شامل آیات ۳۹ تا ۵۱ سوره مبارکه 🔻پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) می‌فرمایند: «اِنَّ هذِهِ القُلوبَ لَتَصدَاُ کَما یَصدَاُ الحَدیدُ وَ اِنَّ جِلاءَها قِراءَةُ القُرآنِ»؛ براستی این قلبها زنگار می‌گیرد، همان‌طور که آهن زنگار می‌گیرد، جلای قلب‌ها قرائت قرآن است. 📚 (ارشاد القلوب / ۷۸) 🎙 استاد پرهیزگار 🏷 👇 🆔 ☫ @sardabir313
🚨 کلاس‌داری کودک ونوجوان (2) 🔷🔹در ادامه ی روش های انتقال مفاهیم دینی درکنار روشهای دیگر برای تدریس از روشهای زیر نیز می توان استفاده نمود که هم یادگیری را آسان می کند و هم برای متربی جذابیت بیشتری دارد. در واقع می توان گفت این روشها ،روش تمثیلی است چون همیشه آوردن مثال باعث روشن شدن یک مطلب می شود. و این هم یک نوع روش تدریس است. مربیان عزیز می توانند با کمی خلاقیت بهترین مثالها را با توجه به علائق و شرایط و محیط پیرامون متربیان برای آنها بیاورند تا هم یادگیری برای انها شیرینتر شود و هم اینکه مطالب در ذهن آنها ثبات بیشتر داشته باشد. 👈یکی ازاین روش ها روش مقایسه ای است. ♦️بهشتی: سر پرستش خداست. جهنمی : سرپرست اینها شیطان. ♦️ بهشتی : ورود به بهشت همراه با احترام جهنمی: ورود با بی احترامی. ♦️ بهشتی: دوستی و محبت بین آنهاست جهنمی : سرزنش و شماتت و دشمنی میان آنهاست. ♦️ بهشتی : شاد و مسرور هستند. جهنمی :پشیمان و ناراحت. ♦️بهشتی :دارای بهترین امکانات. جهنمی : بدترین امکانات. ♦️بهشتی :همه تشویق جهنمی : همه تنبیه ♦️ بهشتی : لباس حریر جهنمی : لباس آتش 🏷 👇 🆔 @ziaossalehin_ir