eitaa logo
ظهور نزدیک است
1.7هزار دنبال‌کننده
56هزار عکس
57.4هزار ویدیو
1.2هزار فایل
گلچینی از بهترین مطالب #مهدوی #ولایی #شهدایی #سیاسی #معنوی #معرفتی #تربیتی کانال شهدایی ما👈 @ba_shaheidan ارتباط با خادم 👈 @mohebolMahdi
مشاهده در ایتا
دانلود
❣ ❣ ❣ ❣ ❣ ❣ ❣ ❣ ❣ ❣ ❣حکمت بیست و دوم: روش گرفتن حق 💟 قال عليه السلام : لَنَا حَقٌّ فَإِنْ أُعْطِينَاهُ وَإِلاَّ رَكِبْنَا أَعْجَازَ الاِبِلِ وَإِنْ طَالَ السُّرَى. قال الرضى : وَ هذَا مِنْ لَطِيفِ الْكَلامِ وَ فَصيحِهِ، وَ مَعْناهُ اَنا إن لَمْ نُعْطَ حَقِّنا کنّا اَذِلاء، وَ ذلِكَ اَنَّ الرَّديفَ يَرْكَبُ عَجُزَ الْبَعيرِ كالْعَبْدِ وَ الاسِيرِ وَ مَنْ يَجرِي مَجراهُما 🌺 🌺 🌺 🌺 🌺 🌺 🌺 🌺 🌺 🌺 💟على (ع) فرمود: ما را حقى است که اگر آن را به ما دادند، بگیریم و اگر ندادند، بر ترک شتر سوار مى شویم، هر چند، سیر در شب باشد و به درازا کشد. سید رضى گوید: این سخن، سخنى لطیف و فصیح است. یعنى اگر حق ما را ندهند، ما در زمره خوارشدگان باشیم زیرا در ردیف پشت سر راکب کسی می نشیند که برده ، اسیر و یا کسی است که در مرتبه اینان است 🌺 🌺 🌺 🌺 🌺 🌺 🌺 🌺 🌺 🌺 💟 We have a right. If it is granted to us, that is good otherwise, we will ride on the hind of the camel even though the night journey may be long. Sayyid ar-Radi says the following: “This is a very fine and eloquent expression. It means that if we are not allowed to enjoy our right, we will be regarded as humble. This sense comes out from this expression because on the rear part of the camel only slaves, prisoners or other people of this type used to ride.” 🆔https://eitaa.com/taliehnoor 🆔https://chat.whatsapp.com/IF5sCwMLSHd0uwKp1QXuHt ❣ ❣ ❣ ❣ ❣ ❣ ❣ ❣ ❣ ❣
📣📣توجه توجه: ثبت نام تا پایان خرداد ماه تمدید شد. ✅بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) خراسان رضوی برگزار میکند: 🔸یازدهمین دوره آموزشی معارف مهدویت باهدف تربیت مدرس و مبلغ معارف مهدویت ( ویژه خواهران ) 🗓 تارخ ثبت نام : 1400/1/15 الی 1400/3/31 🗒 تاریخ آزمون :1400/4/11 📝 ثبت نام حضوری: مراجعه به آدرس: بلوار مدرس(چهارطبقه). بین مدرس ۸و۱۰. بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) 🔸ثبت نام غیر حضوری: به آیدی @mashhad_mahdaviat پیام دهید.
سيّد رضى مى‏گويد: ✨اين سخن از سخنان لطيف و فصيح امام (ع) است، و معناى آن چنين است، كه اگر حق ما را ندهند، گرفتار سختى شده و خوار خواهيم بود، توضيح آن كه كلمه رديف يعنى كسى كه بر پشت سر ديگرى سوار شود، مانند برده، اسير و كسانى كه همانند آنهاست.✨ ✅ ازهرى، در تهذيب اللّغة از قول قتيبى مى‏گويد: ⭕️ اعجاز الابل: آخرهاى شتر جمع عجز، يعنى مركب ناهموار و سخت ❇️گفته است: معناى سخن امام (ع) چنين است: 👈اگر ما را از حق خود بازداشتند، به مركب مشقّت سوار مى‏شويم و هر چند طول بكشد، بر آن شكيبا خواهيم بود، و از كسانى كه حق ما را حلال شمرده‏اند، نخواهيم گذشت. ❇️ آن گاه ازهرى مى‏گويد: مقصود على (ع) سوارى بر مركب سخت نبوده، بلكه اعجاز شتر را مثل براى عقب ماندن او از حق امامتش و جلو افتادن ديگران از او، آورده است بنابراين هدف امام (ع) اين است كه اگر ما را از حق امامتمان بازداشتند، و از اين حق عقب نگه داشته شديم، در دنبال آن ايستادگى و پايدارى مى‏كنيم، هر چند كه روزگار درازى باشد. ⭕️السّرى: حركت در شب. مانند فرموده قرآن کریم که میفرماید: ✨سبحان الذی اسری بعبده ......✨ ✅ به نظر میرسد، آن كسى كه هر سه احتمال را نقل كرده نظرش صحيح‏تر و به حقيقت نزديكتر است، زيرا سوار شدن بر پشت سر، محتمل است. خوارى، سختى و عقب افتادن مقام و منزلت باشد و احتمال مى‏رود تمام اينها مورد نظر امام (ع) باشد. ❇️ ازهرى بين مثل و كنايه تفاوت نگذاشته است، زيرا سوارى بر پشت سر، كنايه از امور ياد شده است، و همچنين طولانى بودن حركت در شب كنايه از مشقت زياد است، زيرا اين جاى تصور و لازمه سير طولانى در شب است، و احتمال دارد كه عبارت امام (ع)، كنايه باشد، به صورت يك ضرب المثل. 🌐 بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) خراسان رضوی 🆔https://eitaa.com/taliehnoor 🆔https://chat.whatsapp.com/IF5sCwMLSHd0uwKp1QXuHt 🆔https://t.me/taliehnoor313
برای انتخاب یه رئیس جمهور خوب کافیه؛ 👈احساسی عمل نکنیم! 👈 به کارنامه او نگاه کنیم! 👈 حزبی و جناحی برخورد نکنیم! 👈فریب وعده های فیک انتخاباتی رو نخوریم! 👈به جای شعار به برنامه ها توجه داشته باشیم! ✌️ 👌 ┈•✾🍃💙🍃✾•┈ @zohoore_ghaem
با سرنوشت خود و عزیزانتان بازی نکنید؛ آمدنتان در پای صندوق های رأی مهم است. ✌️ 👌 ┈•✾🍃💙🍃✾•┈ @zohoore_ghaem
هدایت شده از استاد محمد شجاعی
ارتباط موفق_3.mp3
9.83M
۳ 🔺بعضی‌ها شبیه مگسند ! می‌گردند دنبال عیب و نقطه‌ضعف این و آن ، تا بنشینند روی این ضعف‌ها .. و نقدشان کنند! ⚡️چنین کسانی هرگز به حریم ارتباطی موفق وارد نمی‌شوند، و هرگز در حفظ محبت و جذب قلوب دیگران موفق نخواهند بود. 🎤 @Ostad_Shojae
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✍ ده‌ها دلیل برای رأی‌ دادن دارم اما امسال این جمله در وصیت‌نامه حاج قاسم به مهم‌ترین دلیلم تبدیل شده، چون یکی از شیوه های دفاع، حضور در پای صندوق های رای است.✔️ ✌️ 👌 ┈•✾🍃💙🍃✾•┈ @zohoore_ghaem
هدایت شده از استاد محمد شجاعی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍🏻 چگونه به فرزندم ثابت کنم؛ اشتباه می‌کند؟ ※ منبع: مجموعه‌ی Instagram.com/Ostad.Shojae1
✔️ 👈بر اساس آخرین آمارها، ۲۵ میلیون و ۶۰۰ هزار خانوار در کشورمان وجود داره. از طرفی بنا بر گزارش خبرنگار مهر، بر اساس آمارها دولت به ۸.۵ میلیون کارمند دستگاه اجرایی و بازنشسته حقوق پرداخت می کند. 👈این یعنی از هر خانوار ایرانی حداقل ٢/٥ درصد از خدمات دولتی مثل شغل و... بهره مند است. 👈صندوق جهانی پول اعلام کرده است ایران حدود یک‌چهارم هزینه‌هایش را صرف پرداخت حقوق به کارمندانش می‌کند که این رقم بیشتر از میانگین جهانی و کشورهای پیشرفته است./yjc ✌️ ┈•✾🍃💙🍃✾•┈ @zohoore_ghaem
📚 وظیفه شخص در صورت نشناختن نامزد اصلح 🆔 @leader_ahkam
هدایت شده از استاد محمد شجاعی
ارتباط موفق_4.mp3
11.76M
۴ 🌤کسانی در ارتباط، موفقند، و جذب بیشتری از مهر دیگران دارند که؛ در کرامت و بخشندگی، جلوتر از دیگرانند. البته انسان به این کرامت نمی‌رسد مگر آنکه ..... 🎤 @Ostad_Shojae
ـ﷽ـ 📣شش نکته کاربردی نهج البلاغه خوانی آسان: 1⃣ فارسی بخوانید. 2⃣ از میان تمام ترجمه ها فعلا ترجمه استاد دشتی آسانترین ترجمه می باشد. 3⃣ روزی ده دقیقه بخوانید ، در این صورت ظرف4 ماه یک دور نهج البلاغه را خوانده اید. 4⃣ از آخر به اول بخوانید. یعنی از خواندن حکمتها آغاز نمایید . بعد از دوبار خواندن حکمتها . نامه ها و سپس خطبه ها را بخوانید . نامه ها و خطبه ها را از آخر به اول بخوانید چون آخرین نامه ها و خطبه ها کوتاه تر و آسانتر است . 5⃣ در دور اول هیچ نیازی به حفظ و یادداشت نیست .چون فرسایشی و طولانی خواهد شد و خسته خواهید شد . 6⃣ در دور اول به همان مقدار که با ترجمه مرحوم دشتی متوجه شدید ، اکتفا نمایید .هر چه را متوجه نشدید در دور بعد خواندن و مراحل بعد متوجه خواهید شد. ولی من به شما تضمین میدهم هرکس با این روش نهج البلاغه را بخواند ، حداقل 60-70 درصد مطالب را مثل آب خوردن متوجه خواهد شد. در گام دوم (مرحله تدبّر) ما به شما یاد می‌دهیم که چگونه پاسخهای خود را از خود نهج‌البلاغه دریافت کنید. 📝حجت الاسلام مهدوی‌ارفع
✨بسم الله الرحمن الرحیم✨ 📒 نهج البلاغه، حکمت1 💠 به هنگام بروز فتنه چون اشتر دو ساله باش كه نه پشتى استوار دارد كه بر آن سوار توان شد و نه پستانى شيرده، كه از آن شير توان دوشيد.   〰🔶〰〰〰〰🔶〰〰〰〰🔶 🌹 شرح : 🔷ممکن از تصور شود که مقصود این حکمت این است که در آشوبهای اجتماعی که در آن حق و باطل به راحتی قابل تشخیص نیستند(فتنه) ، مجاز هستیم که کناره گیری کنیم و به هیچکدام از دو گروه کمک نکنیم، در حالی که این برداشت با منطق امیرالمومنین در نهج البلاغه صد درصد در تعارض است و مخالف است. اولین فتنه ای که در حکومت خود امیرالمومنین رخ داد فتنه جمل بود. در فتنه جمل، طلحه و زبیر و همسر پیامبر و عده ای دیگر، شهر بصره را به آشوب کشیدند. فرماندار را کشتند و فتنه به پا کردند. امیرالمومنین برای حفظ امنیت مردم و حفظ نظام اسلامی دستور مقابله با فتنه را دادند ، همه مردم آماده شدند تا به سمت بصره بروند اما چهار نفر از بزرگان سرشناس عمدا نشستند و برای کمک بلند نشدند (سعد بن وقاص – محمد بن مسلمه – اسامه بن زید و عبدالله بن عمر پسر خلیفه دوم) وقتی امیرالمومنین از اینها پرسیدند چرا برای جنگ آماده نمیشوید به دروغ گفتند:(( ما از اینکه مسلمانی را بکشیم نگرانیم)) امیرالمومنین از آنها پرسیدند: آیا بر بیعت من وفادارید؟ گفتند: بله . امیرالمومنین فرمودند: پس به خانه هایتان بروید. 🔷وقتی که اینها رفتند مولا حکمت15 را فرمودند: « هرفریب خورده ای را نمیشود سرزنش کرد». اینها میخواستند با این حرف و حرکت خودشان، ته دل یاران امیرالمومنین را خالی کنند و شک بیندازند که شما چطور به اطمینان رسیدید که بروید با مسلمان در بصره بجنگید؟ 🔷خوب اگر منظور امیرالمومنین این بود که شما در فتنه ها اگر واقعا در تردید هستید و ندانستید که چه کنید، بروید خانه نشین شوید، پس در هیچ جای تاریخ نباید این چهار نفر را توبیخ کنند، در حالی که وقتی امیرالمومنین مردم را برای مبارزه با فتنه گران بصره حرکت دادند یک نفر دیگر به نام حارث بن حوط به امیرالمومنین گفت که من هم مخالف جنگ جمل هستم ومثل آن چهار نفر شرکت نمیکنم. اونجا بود که امیرالمومنین در مورد آن چهار نفرحمکت18 را بیان فرمودند «درباره کسانی که از جنگ کناره گرفتند فرمود: آنها حق را خوار کردند اگرچه باطل را هم یاری نرساندند»ـ ✅ بنابراین در فتنه ها حق نداریم به بهانه اینکه حق را تشخیص نمیدهیم ساکت باشیم بلکه تکلیف داریم و و را بالا ببریم تا به درستی حق را از مواضع ونشانه های آن بشناسیم. 🎙 حجت الاسلام مهدوی ارفع
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
صفحه ۲۱مصحف شریف سوره مبارکه بقره 🕊👇 ┏━━━🍃═♥️━━━┓   @tartilvathdir96 ┗━━━♥️═🍃━━━┛
4_6001094727363986351.mp3
909.3K
🔸ترتیل صفحه ۲۱ قرآن کریم با صدای استاد حامد ولی زاده 🔸مقام‌ : عجم - کرد 🕊👇 ┏━━━🍃═♥️━━━┓   @tartilvathdir96 ┗━━━♥️═🍃━━━┛
4_6001094727363986352.mp3
1.83M
🔸ترتیل صفحه 21 قرآن کریم با صدای استاد حامد ولی زاده_مقام عجم - کرد 🔸به همراه ترجمه گویای فارسی با صدای مرحوم استاد اسماعیل قادرپناه 🕊👇 ┏━━━🍃═♥️━━━┓   @tartilvathdir96 ┗━━━♥️═🍃━━━┛
🌺قرآن ترجمه المیزان🌺 سوره 2 سوره مبارکه البقرة صفحه 21 وَقَالُوا كُونُوا هُودًا أَوْ نَصَارَىٰ تَهْتَدُوا ۗ قُلْ بَلْ مِلَّةَ إِبْرَاهِيمَ حَنِيفًا ۖ وَمَا كَانَ مِنَ الْمُشْرِكِينَ (135) و گفتند: شما يهودى يا نصرانى شويد تا هدايت يابيد، بگو: ]نه [بلکه آئين ابراهيم حق گرا را پيروى مى کنيم که از مشرکان نبود. (135) قُولُوا آمَنَّا بِاللَّهِ وَمَا أُنْزِلَ إِلَيْنَا وَمَا أُنْزِلَ إِلَىٰ إِبْرَاهِيمَ وَإِسْمَاعِيلَ وَإِسْحَاقَ وَيَعْقُوبَ وَالْأَسْبَاطِ وَمَا أُوتِيَ مُوسَىٰ وَعِيسَىٰ وَمَا أُوتِيَ النَّبِيُّونَ مِنْ رَبِّهِمْ لَا نُفَرِّقُ بَيْنَ أَحَدٍ مِنْهُمْ وَنَحْنُ لَهُ مُسْلِمُونَ (136) بگو: ما به خدا و به آنچه به سويمان نازل شده و به آنچه به سوى ابراهيم و اسماعيل و اسحاق و يعقوب و اسباط نازل گرديده و به آنچه به موسى و عيسى داده شده و به آنچه به پيامبران از جانب پرودرگارشان داده شده است ايمان آورده ايم و ميان هيچ يک از آنان فرق نمى گذاريم و ما تسليم او هستيم. (136) فَإِنْ آمَنُوا بِمِثْلِ مَا آمَنْتُمْ بِهِ فَقَدِ اهْتَدَوْا ۖ وَإِنْ تَوَلَّوْا فَإِنَّمَا هُمْ فِي شِقَاقٍ ۖ فَسَيَكْفِيكَهُمُ اللَّهُ ۚ وَهُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ (137) پس اگر به مثل آنچه شما به آن ايمان آورده ايد ايمان بياورند حتماً هدايت يافته اند، و اگر پشت کنند آنان فقط در جدائى و ستيزند، پس خدا شرّ آنها را از تو کفايت خواهد کرد و او است شنوا و دانا. (137) صِبْغَةَ اللَّهِ ۖ وَمَنْ أَحْسَنُ مِنَ اللَّهِ صِبْغَةً ۖ وَنَحْنُ لَهُ عَابِدُونَ (138) ]بگو با پيروى از آئين ابراهيم [رنگ آميزى خدا را ]بپذيريد [و چه کسى در رنگ آميزى از خدا بهتر است و ما فقط پرستشگر او هستيم. (138) قُلْ أَتُحَاجُّونَنَا فِي اللَّهِ وَهُوَ رَبُّنَا وَرَبُّكُمْ وَلَنَا أَعْمَالُنَا وَلَكُمْ أَعْمَالُكُمْ وَنَحْنُ لَهُ مُخْلِصُونَ (139) بگو: آيا درباره خدا با ما محاجّه مى کنيد در حاليکه او پروردگار ما و پروردگار شماست و اعمال ما براى ما و اعمال شما براى شماست و ما براى او اخلاص مىورزيم. (139) أَمْ تَقُولُونَ إِنَّ إِبْرَاهِيمَ وَإِسْمَاعِيلَ وَإِسْحَاقَ وَيَعْقُوبَ وَالْأَسْبَاطَ كَانُوا هُودًا أَوْ نَصَارَىٰ ۗ قُلْ أَأَنْتُمْ أَعْلَمُ أَمِ اللَّهُ ۗ وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ كَتَمَ شَهَادَةً عِنْدَهُ مِنَ اللَّهِ ۗ وَمَا اللَّهُ بِغَافِلٍ عَمَّا تَعْمَلُونَ (140) يا مى گوئيد که ابراهيم و اسماعيل و اسحاق و يعقوب، يهودى يا نصرانى بوده اند؟ بگو: آيا شما بهتر مى دانيد يا خدا؟ و کيست ستمکارتر از آن کس که شهادتى را که از خدا نزد او است کتمان کند؟ و خدا هرگز از آنچه مى کنيد غافل نيست. (140) تِلْكَ أُمَّةٌ قَدْ خَلَتْ ۖ لَهَا مَا كَسَبَتْ وَلَكُمْ مَا كَسَبْتُمْ ۖ وَلَا تُسْأَلُونَ عَمَّا كَانُوا يَعْمَلُونَ (141) اينان جماعتى بودند که درگذشتند، آنچه کسب کردند مختصّ آنان است و آنچه کسب کرده ايد مختصّ شماست، و شما از آنچه آنان مى کردند بازخواست نخواهيد شد. (141) 🕊👇 ┏━━━🍃═♥️━━━┓   @tartilvathdir96 ┗━━━♥️═🍃━━━┛
🌺نکته تفسیری صفحه ۲۱:🌺 رنگ­ آمیزی ویژه­ ی خداوند: از زمانی که چشمان ما به جهان باز شده است، تفاوت اشیاء گوناگون را حس کرده­ ایم. اندازه، شکل، دما و ... ، عوامل گوناگونی هستند که به ما کمک می­ کنند تفاوت اشیاء را بفهمیم. یکی از این عوامل، رنگ اشیاء است. جهان پیرامون ما، از رنگ­های متنوّعی تشکیل شده، و این یکی از بزرگ​ترین نعمت­ های خداست. ما نیز به چیزی که می­ سازیم، رنگ خاصی می­ زنیم، و با این رنگ­ آمیزی، آن را از چیزهای دیگر جدا می­ کنیم و به آن معنای ویژه­ای می­ بخشیم. حتّی گاهی دو چیز مثل هم که رنگشان متفاوت است، هر یک حس خاصی را پدید می­ آورند. مثلاً لباسی که بر تن داریم، اگر سفید باشد، یک پیام دارد، و اگر قرمز باشد، حس دیگری ایجاد می­ کند. ما انسان­ها نیز رنگ­ های متفاوتی داریم؛ سفید، سیاه، زرد و سرخ. امّا هنگامی که با یکدیگر روبه­ رو می­ شویم، این رنگ پوست ما نیست که ما را با یکدیگر مرتبط می­ کند؛ بلکه ما با چیزی فراتر از آن یعنی عقیده و شخصیت خود با دیگران رابطه برقرار می­ کنیم. ما هنگامی با کسی احساس آسودگی می­کنیم که عقاید و روحیاتمان مانند او باشد؛ هرچند رنگ پوستمان تفاوت کند. بنابراین می­ توان عقیده و شخصیّت هر کس را رنگ مخصوص او دانست. در این صورت، رنگ­ های اعتقادی انسان­ها بسیار بیشتر از رنگ­های ظاهری آن​هاست، و هر گروهی با عقیده­ ای خاص، رنگ ویژه­ ی خود را دارد. در لابه­ لای این​ همه رنگ، خدا به گروهی از بندگانش رنگ خاصی بخشیده است؛ رنگی که آن​ها را از دیگران جدا می­ کند و به آنان درخشش ویژه­ ای می­ بخشد. آن رنگ زیبا، «یکتاپرستی و تسلیم شدن در برابر خدای یگانه» است. آری، تسلیم​ شدگان خدا، در میان مردم زندگی می­ کنند؛ ولی مانند آن​ها نیستند؛ زیرا انگیزه­ ی تلاش بسیاری از مردم، رسیدن به لذّت­ ها و هوس­ هاست؛ ولی هدف یک مسلمان حقیقی در زندگی، جلب رضایت خداست و برای او تفاوتی ندارد که حرکت در این راه، همراه با خوشی و سلامت باشد یا سختی و مشقّت. پیروان واقعی پیامبران، همگی یک رنگ دارند. پیروان راستین نوح، ابراهیم، موسی، عیسی و محمّد صلوات الله علیه در این زمان، ما هستیم که دین خدا را پذیرفته­ ایم و افتخارمان این است که روح و جانمان را خداوند به رنگ اسلام و یکتاپرستی درآورده است. برای ما مهم نیست که پوست برادر مسلمانمان چه رنگی باشد؛ بلکه این رنگ دل و جانمان است که دست­هایمان را درهم می­ فشـرد و ما را با هم متّحد می­ کند. تاریخ اسلام، گواه این است که رنگ پوست مردم، ذرّه­ ای نزد پیشوایان ما اهمیّت نداشته، و مهم، رنگ دل و جان آنان بوده است. بلال حبشی، آن مسلمان پراستقامت و مؤذّن پیامبر صلوات الله علیه ، و عابس بن شبیب شاکری، یکی از شهدای سرافراز کربلا، دو نمونه از صدها نمونه­ ی بزرگ­مردان تاریخ­ اند که اگرچه پوستی سیاه داشتند، جان و دلشان چنان رنگ خدایی به خود گرفته بود که تا همیشه چشم­های آزادگان جهان بدان­ها خیره است.  🕊👇 ┏━━━🍃═♥️━━━┓   @tartilvathdir96 ┗━━━♥️═🍃━━━┛
۱۴۶۷ امروز اجازه نده چیزی رنگ خوشی‌هایت را تار کند. شاد بودن یک هنرست؛ لذت ببر از زندگی، و در هر شرایط عشق بورز و محبت را قدری بیشتر هدیه بده به زندگی‌هایتان. با امید ادامه بدهید، خوشبختی آن چیزی نیست که هر کسی در بیرون می‌بیند، خوشبختی در دل آدمی است. امروز هدیه ی جدیدی از جانبِ خداوند، و افقِ تازه ای در زندگیِ من و تو است. خود را به آن دست‌های توانای او می‌سپارم و در آغوشِ پر مهرش آرام می‌گیرم. ... 🆔 @mahfa110
۱۴۶۸ هیچ شبی، پایان زندگی نیست از ورای هر شب دوبارہ خورشید طلوع می کند و بشارت صبحی دیگر می دهد، این یعنی امید هرگز نمی میرد. و هر صبح آغازی است دوباره برای آموختن و بالیدن. آغازی برای تکاندنِ غبار از دل و نشاندن غنچه های عشق و محبت. پس شروع دوباره زندگی بر تو مبارک. امروز چشمانم را تنها به روی خوبی ها و شادی ها می گشایم و با خود متعهد می گردم که زیبا زندگی کنم و زیبایی بیافرینم. من انسان زیبای دیگری شده ام. ... 🆔 @mahfa110
۱۴۶۸ امام صادق علیه السلام : لِلمُسرِفِ ثَلاثُ عَلاماتٍ: يَشتَرى ما لَيسَ لَهُ وَ يَلبِسُ ما لَيسَ لَهُ و َيَاكُلُ ما لَيسَ لَهُ؛ اسراف كننده سه نشانه دارد: ✅ آنچه در شأنش نيست خريدارى مى‏ كند، ✅آنچه در شأنش نيست مى‏ پوشد ✅و آنچه در شأنش نيست مى‏ خورد. خصال، صفحه ۱۲۱، حدیث ۱۱۳ 🆔 @mahfa110
۱۴۶۹ امروز چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ شب انتهای زیبایی است برای امتداد فردایی دیگر. تا زمانی که سلطان دلت خداست کسی نمی‌تواند دلخوشی‌هایت را ویران کند! و صبح باشکوهترین لحظه ی زندگی است یک نفسِ عمیق بکشید، با امید به خدا گامهایتان را محکم و استوار بردارید و بهترین روز زندگی‌تان را بسازید. امروز حال دلِ من عالی است. من برای قهرمان شدن در داستانِ زیبایِ زندگی آمده ام و با افتخار و اقتدار این قهرمانی را حفظ می‌نمایم. ... 🆔 @mahfa110