💎•﴿ باغ انار ﴾•💎
«نگاهِ هادی» روبهرویش ایستادهام. نه به قصد جنگیدن با او. من چندی قبل حتی نمازم را با اجازهی خود
داستان خانم فاطمه والیزاده در جشنوارهی ادبی چای محرم، رتبهی دوم را کسب کرده است.
خانم والیزاده از اعضای فعال ناربانو هستند.
تبریک میگم خدمتشون👏
📣 بازنشر ویژه #طوفان_الأقصى
📹 مروری بر نماهنگهای یک سال اخیر KHAMENEI.IR از بیانات رهبر انقلاب پیرامون مسئلهی فلسطین
📥 از اینجا ببینید👇
فلسطین؛ مقتدر مظلوم | مقاومت بیشتر؛ اسرائیل ضعیفتر | شهید سلیمانی مقاومت را احیا کرد | فلسطین زنده است | نفسهای آخر دشمنی | ولینصرن الله من ینصره
📢 بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دستاندرکاران برگزاری دومین کنگره ملی بزرگداشت شهدای استان همدان که در تاریخ ۵ مهر ۱۴۰۲ برگزار شده بود، امشب (یکشنبه) در محل برگزاری این همایش در همدان منتشر شد.
💻 Farsi.Khamenei.ir
4_5843542214411555148.mp3
11.11M
🎙 صوت کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار دستاندرکاران برگزاری دومین کنگره ملی بزرگداشت شهدای استان همدان. ۱۴۰۲/۷/۵
💻 Farsi.Khamenei.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💬 #روایت_اول | میتوان به عدد رزمندههای دفاع مقدس حماسه خلق کرد و الگو ساخت
🎤گفتوگوی رسانه KHAMENEI.IR با آقای حمید حسام، نویسنده ادبیات جهاد و مقاومت در حاشیه دیدار اخیر دستاندرکاران کنگره شهدای همدان با رهبر انقلاب
💬 رسانهی KHAMENEI.IR، در حاشیه دیدارهای رهبر انقلاب، در گفتگو با کارشناسان و مدعوین دیدار در قالب بسته تصویری #روایت_اول به تبیین و تحلیل بیانات رهبر انقلاب میپردازد.
💻 Farsi.Khamenei.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فلسطین چگونه به وضعیت فعلی رسید؟
خلاصه و مفید
@insta_enghelabi
@anarstory
سلسله کارگاههای نویسندگی
🔰وَرز قلم🔰
با حضور استاد محترم:
✨ خانم فاطمه زهرا بختیاری
جلسه پنجم: کنکاش
پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
راس ساعت ۱۶ در ناربانو
📍حتما به موقع حاضر باشید.
#کارگاه_نویسندگی
#ورز_قلم5
#ناربانو
4_5848291241355120793.mp3
12.32M
🎙 صوت کامل بیانات صبح امروز فرمانده کل قوا در مراسم مشترک دانشآموختگی دانشگاههای افسری نیروهای مسلح. ۱۴۰۲/۷/۱۸
💻 Farsi.Khamenei.ir
💎•﴿ باغ انار ﴾•💎
سگکشی، فیلمی از اسماعیل قاآنی. #طوفان_الأقصی #اسماعیل_واقفی
انتظار فرج از نیمه مهرماه کِشَم.
#طوفان_الأقصی
#اسماعیل_واقفی
✒️گاهی یک صفحه؛ کافی است.
🔹️تکنولوژی دیجیتال همهجا را به "ملاء عام" تبدیل کرده است.
🔸️در نئولیبرالیسم، نیستانگاری به تمامیت رسیده، خِرَد جای خود را به اطلاعاتِ هرز داده و منزوی شده است.
🔹️با از بین رفتن مرز زشت و زیبا، آزادی دیگر معنایی ندارد؛ دسترسی به اطلاعات بیهوده، آزادی نیست. اطلاعات انبوه، دشمن فهم و خرد مشترک است.
از کتاب "آزادی، قانون و سازمان"
رضا داوری اردکانی
🆔️ @yaminpour
هدایت شده از بیسیمچی مدیا 🎬
این شهروند-سرباز تروریست اسرائیل در توییتر نوشته:
حماس یک زن باردار را تیکه تیکه کرده و جنین را درآورده تا کمکم بمیرد؛ این کار حماس با مردم ماست.
توییتر هم زیرش نوشته:
این دقیقا در کشتار مردم فلسطین در صبراوشتیلا بدست اسرائیل در ۱۹۸۲ رخ داده. هیچ مدرکی که حماس این کار را کرده باشد وجود ندارد.
@BisimchiMedia
اواخر قرن نوزدهم و ابتدای قرن بیستم شاهد تحولات ژئوپلیتیکی و سیاسی در ابعاد جهانی بودیم و ازجمله آنها این بود که در آن زمان چند قدرت عمدتا غربی در جهان در عرصه بینالملل بازیگری میکردند که مهمترین آنها انگلستان و بعد روسیه بود و آلمان بعد از بازسازی و قدرتیابی در دوره بیسمارک یا رایش دوم ورود پیدا کرده بود و فرانسه هم به همین نسبت. در شرق تقریبا میتوانیم بگوییم دو قدرت حضور داشتند که یکی امپراتوری عثمانی که دوره زوال و افول خود را طی میکرد و ژاپن که در منتهیعلیه شرق و شرق دور قدرت گرفته و درحال تبدیل شدن به اولین قدرت استعماری در آسیا بود.
#چگونگی_تشکیل_اسراییل
#باغ_انار
#اسراییل
#غده_سرطانی
#بخش_اول
نشانی باغ🔻
https://eitaa.com/joinchat/821624896Cb1d729b741
نمایشگاه باغ🔻
https://eitaa.com/joinchat/949289024Cec6ee02344
💎•﴿ باغ انار ﴾•💎
اواخر قرن نوزدهم و ابتدای قرن بیستم شاهد تحولات ژئوپلیتیکی و سیاسی در ابعاد جهانی بودیم و ازجمله آنه
وقتی به صحنه بینالملل نگاه میکنیم، میفهمیم که غیر از این پنج شش قدرت، عملا قدرت جهانی دیگری حضور نداشت و بقیه کشورها یا به مستعمره این کشورها تبدیل شده یا ازسوی این کشورها منقاد شده و به انقیاد آنها درآمده بودند و عملا کشور مستقلی در میان نبود؛ یعنی یا کشورها به این قدرتها وابسته یا مستعمرهشان شده بودند یا تابع بوده و قدرت مستقل و حدوسطی وجود نداشت. وقتی وارد فضای قرن بیستم شدیم تعارض قدرتها شکل گرفت که اصل آن در تقابلی بود که بین روسیه و انگلستان در عرصه بینالمللی شکل گرفت و در همین فضا وارد جنگ جهانی اول شدیم. در جنگ جهانی اول، روسیه و عثمانی در یکسو قرار گرفتند و انگلستان و دیگر کشورها در سوی دیگر که درنهایت شاهد پایان جنگ جهانی اول در وضعیتی بودیم که هم امپراتوری روسیه فروپاشید و هم امپراتوری عثمانی که به بیمار اروپا معروف شده بود، از بین رفت و به جای آن کشور ترکیه شکل گرفت. با فروپاشی عثمانی، اتفاق بزرگی که افتاد این بود که هم عثمانی از بین رفت و هم امپراتوری روسیه نابود شد و روسها از منطقه عقبنشینی کردند. در این وضعیت، انگلستان به بازیگر اصلی منطقه تبدیل شد؛ البته فرانسویها به منطقه ورود کردند ولی هیچوقت نه قدرت و بضاعت انگلیسیها و نه جای پای آنها را داشتند.
#چگونگی_تشکیل_اسراییل
#باغ_انار
#اسراییل
#غده_سرطانی
#بخش_دوم
نشانی باغ🔻
https://eitaa.com/joinchat/821624896Cb1d729b741
نمایشگاه باغ🔻
https://eitaa.com/joinchat/949289024Cec6ee02344
💎•﴿ باغ انار ﴾•💎
وقتی به صحنه بینالملل نگاه میکنیم، میفهمیم که غیر از این پنج شش قدرت، عملا قدرت جهانی دیگری حضور
[In reply to 🇮🇷عمران واقفی🇮🇷]
انگلیسیها از یکی دو قرن پیش هم در خلیجفارس، هم در افغانستان و هم در هندوستان جای پای محکمی برای خود فراهم کرده و در منطقه مصر هم بعد از حکومت محمدعلی پاشا و پسرش خلیل پاشا حضور مستقیمی پیدا کرده بودند و شاخ آفریقا و حضور در سودان و استعمار در آفریقا هم سر جای خودش بود و انگلستان به بازیگر اصلی تبدیل شد و با حضور عوامل خود در منطقه مثل ادوارد لارنس که افسر اطلاعاتی انگلستان بود و بعد افسران اطلاعاتی دیگری مثل خانم گرترود بل که میتوانیم ایشان را جزو معماران خاورمیانه پسا جنگ جهانی اول تلقی کنیم که ایشان را مادر کشور عراق، اردن و شبهجزیره عربستان سعودی تلقی میکنند؛ چون هم خاندان آلسعود و هم خاندان شریف حسین در عراق و اردن برکشیده خانم گرترود بل هستند و مرزهای جغرافیایی را نیز ترسیم کرد. در اینجا معاهده سایکس پیکو را بین وزرای خارجه فرانسه و انگلستان داشتیم و جغرافیای سیاسی جدیدی در وهله اول مطابق میل انگلستان و بعد فرانسه شکل گرفت.
* غایت و هدف انگلیسیها از زمانی که وارد فلسطین شدند چه بود؟
* انگلیسیها در معاهده سایکس پیکو قبول کردند مناطق عربی که تا قبل از این جزو خاک و امپراتوری عثمانی تلقی میشد به کشورهای مستقل تبدیل شود و عراق، اردن، کویت، کشور سعودی، سوریه و لبنان همگی به کشور تبدیل شدند؛ اما در یک نقطه انگلستان اجازه نداد که کشور شود، یعنی مستقل شود که فلسطین بود. کاری که انگلیسیها کردند این بود که فلسطین را به زیر قیومیت خود درآوردند و این را در معاهده پاریس در ۱۹۱۹ مصوب کردند که پیشدرآمدی بر تشکیل جامعه ملل بود و مهر تاییدی از جامعه ملل که سلف سازمان ملل بعدی بود، گرفتند که آنجا هم قدرت فائقه خودشان و فرانسویها بودند و در واقع فاتحان جنگ داشتند تصمیم میگرفتند. در کنفرانسی که در ایتالیا در ۱۹۲۱ تشکیل شد این را کامل کردند و همه این کشورها صاحب دولت شدند.
#چگونگی_تشکیل_اسراییل
#باغ_انار
#اسراییل
#غده_سرطانی
#بخش_سوم
نشانی باغ🔻
https://eitaa.com/joinchat/821624896Cb1d729b741
نمایشگاه باغ🔻
https://eitaa.com/joinchat/949289024Cec6ee02344
خبرگزاری فارس | وعده نابودی رژیم صهیونیستی در یک رمان/ منتظر «پرونده فوق سرّی ۲۰۴۰» باشید
https://www.farsnews.ir/news/13990227000271/%D9%88%D8%B9%D8%AF%D9%87-%D9%86%D8%A7%D8%A8%D9%88%D8%AF%DB%8C-%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%D8%B5%D9%87%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%DB%8C%DA%A9-%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B8%D8%B1-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%81%D9%88%D9%82-%D8%B3%D8%B1%D9%91%DB%8C-%DB%B2%DB%B0%DB%B4%DB%B0
وعده نابودی رژیم صهیونیستی در یک رمان/ منتظر «پرونده فوق سرّی ۲۰۴۰» باشید
جنایات رژیم صهیونیستی علیه بشریت به خصوص ایران از ترور دانشمندان هستهای تا نبردهای بیوتروریسم و ربایش چهرههای شاخص انقلاب و ... به زبان داستانی در رمان «پرونده فوق سرّی ۲۰۴۰» روایت شده است.
به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، مقارن با روز نکبت روز به رسمیت شناخته شدن رژیم صهیونیستی در سازمان ملل و همچنین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، «روز قدس»، رمان «پرونده فوق سرّی ۲۰۴۰» به قلم محمد قنبری از سوی انتشارات شهید کاظمی منتشر میشود.
بر اساس این گزارش، داستان کتاب از خرداد سال ۱۳۶۸ هم زمان با از دنیا رفتن مردی بزرگ و به دنیا آمدن پسری یهودی الاصل به نام «بنیامین» آغاز میشود و تا سال ۲۰۴۰ میلادی، سال وعده داده شده برای نابودی اسرائیل ادامه پیدا میکند.
در این رُمان، جنایات رژیم صهیونیستی علیه بشریت به خصوص ایران از ترور دانشمندان هستهای تا نبردهای بیوتروریسم و ربایش چهرههای شاخص انقلاب و ... به زبان داستان روایت شده است. ویژگی بارز این رمان، استفاده مستند مولف از اسناد تاریخی موثق برای فضاسازی و روایت داستانی است؛ به نحوی که اکثر اسامی و شخصیتهای داستان با اسامی و مشخصات حقیقی خود وارد میشوند و بر مدار تخیل نویسنده، نقش شان را ایفا میکنند.