فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴توهین یوسف مردانی شیخ فرقه ضاله گنابادی به اهل بیت
🔹همواره در طول تاریخ تصوف بزرگان صوفیه، با توهین و جسارت به اهلبیت (علیهمالسلام) در پی کاستن از شأن و مقام آنها بودهاند تا آنجا که یوسف مردانی همچون بزرگان سلف صوفیه به خود اجازه توهین به حضرت علی(علیهالسلام) را میدهد و آن حضرت را نوکر یهود و نصارا و حضرت زهرا (سلامالله علیها) را کنیز و کلفت یهود و نصارا معرفی میکند.
🔹خداوند به حق مظلومیت امیر المومنین علیه السلام و بی بی دو عالم سلام الله علیها ، این منحرفان و هتاکان به تشیع را ریشه کن کند.
لعنت الله علیه و علی اتباعهم
🌐فرق و ادیان استان قم🌐
جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇
🆔 @adyaneqom
🔴پیر پالان دوز کیست؟
💠دشمن امام رضا علیه السلام در جوار آن حضرت!
عن مولانا الامام الرضا علیه السّلام : لا یقول بالتصوّف أحد الاّ لخدعة أو ضلالة أو حماقة
.
"هیچ کس قائل به #تصوف نمی شود مگر از روی فریب یا گمراهی یا حماقت".سفینة البحار،جلد۵،صفحه۱۹۹ "
.
درویش محمد کارندهى معروف به پیرپالان دوز "قطب بیست و هفتم فرقه ذهبیه(اغتشاشیه) است.
او از طریق پالان دوزىامرار معاش می کرد و مرقد او واقع در خیابان نواب،ضلع شرقی حرم امام رضا علیه السلام است.
فرقه ذهبیه:
فرقه "کبرویه ذهبیه احمدیه اغتشاشیه" يکي از فرقههاي فعال و مرموز صوفيه در ايران و از شاخه های سلسله ی معروفیه می باشد.
اين فرقه درشهرهاي مختلف کشور از جمله تهران،
#شيراز، اهواز، #مشهد و به ویژه در #دزفول فعالیت و عضو گیری دارند و به دلیل همراهي برخي از چهره هاي #مذهبي و #سیاسی توانسته اند افراد تحصیل کرده و مهمی را به #فرقه خود جذب کنند.
♦️مهمترین خطرات فرقه ذهبیه :
🔻 جذب مرید از میان #نخبگان
🔻 عوام فریبی با رعایت ظاهر شریعت
🔻نفوذ در دستگاه های قضائی و دولتی
🔻نفوذ در رسانه ملی و شبکه چهار
🔻ارتباط تنگاتنگ با جریان #فراماسونری
فرقه #ذهبیه به دنبال جذب حداکثری مرید نیست بلکه آنها با دست گذاشتن روی اشخاص نخبه و ممتاز که در موقعیت های کلیدی و حساس قرار دارند، نقشهای خود را عملی می سازند. اقطاب فرقه ذهبیه همواره در مراکز حساس مانند امامزادها و بقاع متبرکه نفوذ داشتند.
🔴در نتیجه:
گرچه با گسترش و توسعه حرم مطهر "امام رضا علیه السلام" قبر این شخص صوفی در جوار صحن آن امام بزرگوار قرار گرفته است لکن ما موظف هستیم از #زیارت او خودداری کنیم
عن مولانا الامام الحسن العسکری علیه السلام:
فمن ذهب الی زیارة أحد منهم حیّا أو میّتا فکأنّما ذهب الی زیارة الشیطان و عبدة الأوثان، و من أعان أحدا منهم فکأنّما أعان یزید و معاویة و أبا سفیان
هرکس به #زيارت يکي از صوفیه در حال حيات و يا بعد از مرگ برود ، مانند آن است که به زيارت شيطان و بت پرستان رفته باشد و هر کس یکی از آنان را یاری کند پس همانا مانند آن است که یزید و معاویة و اباسفیان را یاری کرده
(سفينة البحار، جلد۵،صفحه۱۹۹)
متاسفانه عده ی زیادی از مردم با دیدن گنبد و بارگاه این قطب منحرف #صوفیه به زیارتش می روند و مریدان این جریان با نفوذی که دارند این مکان را جزو آثار ملی ثبت کرده اند که این روشی رایج برای حفاظت از آثار صوفیان هست که هم تخریب نشدن این مکان ها را تضمین میکند و هم از محل بودجه های دولتی برای احیای آن استفاده می شود.
🌐فرق و ادیان استان قم🌐
جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇
🆔 @adyaneqom
21.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دختر آلمانی را هم تو شفا
میدهی دلسوز پهلو شکسته..
شفا یافتن پهلوی شکسته دختری آلمانی
توسط حضرت زهرا سلام الله علیها
دختری که دکترها جوابش کرده بودند.
🌐فرق و ادیان استان قم🌐
جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇
🆔 @adyaneqom
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تیر خلاص بر جسد بی جان #فرقه_همبوشی
آیا می دانید صفحهی #فیس_بوک احمد اسماعیل همبوشی از #هک ایمن است(پیام صوتی احمد در افتتاح صفحه فیس بوک 2014/1/14)
🌐فرق و ادیان استان قم🌐
جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇
🆔 @adyaneqom
سه نمونه از مخالفت #عرفان_های_نوظهور با مذهب و اخلاق خدامحور؛
#نمونه_اول
ما بیشترِ مذاهب را امتحان کردیم و دیدیم که ناموفق از کار درآمدهاند. سیاست را هم امتحان کردیم و دیدیم ناموفق از کار درآمد. اکنون باید علم را در بوته آزمایش بگذاریم. این بار فرصت را بهعلم بدهید؛ زیرا در عرض سیصد سال، بیشتر از کلِ تاریخِ یکصد هزار ساله بشر، پیشرفت داشته است.۱
#نمونه_دوم
در دنیا فقط چیزی واقعیت دارد که به چشم خودمان ببینیم و مذهب اختراع بشر است، برای فریبدادن مردم. میپرسم: پس آن مسجد در شهر چه میکند؟ میگوید: فقط پیرمردها و پیرزنهای خرافاتی به آنجا میروند و آنها هم جاهل و بیکارند.۲
#نمونه_سوم
هر دینی را که امروز در قدرت است، نام بِبر و من به تو نشان خواهم داد که فقط و فقط زایید? یک وجدان اجتماعی است، نه حقیقتی که از جانب«سوگماد»باشد. همه آن قوانینی که بهعنوان قوانین الهی شناخته شدهاند، چیزی نیستند جز یک وجدان اجتماعیِ متحولشده که مشتق شده است از قانون مانو(The Law of Manu)، نظام حمورابی، فرامین موسی و احکام کلیسای مسیحیت و اما محتوای آنها بازگوکننده چیست؟ هیچ! مگر پیکری از احکام و مقررات که از جانب قشرِ روحانیتِ رسمی برای تحتِ کنترل نگاهداشتن پیروانشان تنظیم شده است تا بدانوسیله عنان سیاسی و اقتصادی تودههای مردم را بهدست گیرند. هنگامیکه فوبی کوآنتز (Fubbi Quantz) در زمان بعثت خود توسط مردمان مؤاخذه میشد، این را میدانست. آیا پدیدهای شنیعتر از سیستم طبقاتی که توسط مانو پایهگذاری شد وجود دارد یا محدودیتهای اجتماعی که در مفاد نظام حمورابی مطرح میباشند یا پیامدهایی که احکام مدون در فرامین موسی یا اخلاقیات کلیساها و تشکیلات مذهبیِ مسلمین امروزی باعث میشوند؟ محدودیت، محدودیت، محدودیت! این تمام آن چیزی است که این شاخصهای اجتماعی بر آن سعی دارند.۳
#پی_نوشت:
[۱] . اشو، آینده طلایی، ترجمه مرجان فرجی، تهران، فردوس، ۱۳۸۱، ص۷۲.
[۲] . پائولو کوئلیو، زهیر، ترجمه آرش حجازی، تهران، کاروان، ۱۳۸۴، ص۲۰۷.
[۳] . پال توئیچل، سرزمینهای دور، ترجمه هوشنگ اهرپور، ص۴۴.
🌐فرق و ادیان استان قم🌐
جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇
🆔 @adyaneqom
#تفکر_نوین
یکی از چیزهایی که در کتابهای #آنتونی_رابینز و دیگر مروجان اندیشه #تفکر_نوین دیده میشود؛ تفکر مثبت است.
آنها میگویند مطلقا نباید تفکر منفی داشت، نباید عصبانی شد و ... . مگر میشود نسبت به بعضی افراد بغض نداشت؟ عصبانی نبود؟ انسان در زندگی روزمره به اشخاصی بر میخورد که #خوی_حیوانیت دارند و هرلحظه سعی دارند که به #اعتقادات، #فکر، راه و زندگی ما #ضرر بزنند. حال نباید نسبت به اینها با دید منفی نگاه کرد؟ البته شاید هدفی که رابینز و همفکرانش دنبال میکنند یکی از اهداف #استکبار باشد که انسانها خوی حیوانیت آنها را نبینند و با دید منفی به آنها نگاه نکنند. اساسا یکی از اعتقاد ما #بغض نسبت به دشمنان خداوند متعال و پیامبر(صلیاللهعلیهوآله) و اهلبیت (علیهالسلام) است.
🌐فرق و ادیان استان قم🌐
جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇
🆔 @adyaneqom
ماشین پول سازی #عرفان_های_کاذب
فرقه های #شبه_معنوی و عرفانی کاذب با بهره برداری از اعتقاد هوارداران ساده لوح خود برای خویش جایگاه اجتماعی تعریف می کنند و به راحتی در این سیر #پول و #سرمایه هنگفتی را بدست می آورند.
این گروه ها علاوه بر این موضوع، افراد #جذب شده را به عنوان نیروی کار مجانی و ارزان می نگرند و در جهت تسریع کار خود از افراد جذب شده بیشترین بهره برداری را برای مقاصد خاص انجام می دهند.
اساسا #فرقه های کاذب برای بقای خود نیازمند پول هستند که در این صورت آن ها یا افراد ثروتمند را حتما بکار می گیرند و برای اینگونه افراد ارزش و مقام بالاتری قائل می شوند و یا از برخی گزینه ها که می توانند بخاطر موقعیت خود سرمایه جذب کنند استفاده می برند.
در انواع شبه #معنویت_های_کاذب داخلی این مهم وجود دارد و آنها به انحاء مختلف از افراد شرکت کننده در کلاس ها، دوره ها، درمان ها و....( که همگی سرانجامی جز تباهی و بی فایده بودن ندارد) پول دریافت می کنند.
حال فهم اینکه این مبالغ هنگفت برای چه افرادی و در کجا خرج می شود کار سختی نیست. بزرگان تشکیل و #ترویج دهنده #عرفان های بدلی سرمایه های کلانی را از این را کسب می کنند و این مقوله در عرفان جعلی #اوشو، اک و... هویداست.
🌐فرق و ادیان استان قم🌐
جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇
🆔 @adyaneqom
#عرفان_حلقه
در روش سلوک #انحرافی طاهری برای پیروانش طراحی کرده است تلاش، کوشش و #خودسازی هیچگونه جایگاهی نداشته و بهجای خودسازی، اتصال به «شبکهی #شعور_کیهانی» پیشنهاد میشود.
#طاهری برای دستیابی به انواع تزکیه تنها برخورداری از رحمت الهی از راه اتصال به شبکهی شعور کیهانی را لازم و ضروری دانسته و بیان می کند؛ #تزکیهی درونی بدون ارتباط با خدا و برخورداری از رحمانیت او امکان ندارد. در صورتی که #انسان به تزکیهی درونی برسد، خواه ناخواه رفتار او هم، تحت تأثیر این تزکیه قرار میگیرد و بهطور بنیادی اصلاح میشود. بنابراین، اصلاح زیربنایی، با ورود به مسیر #عرفان و تجربهی پلهی عشق به دست میآید. برای این منظور، رحمانیت خداوند در انواعی از ارتباط با او جریان مییابد و تحولاتی از قبیل «تزکیه اخلاقی» و «تزکیه تشعشعاتی» اتفاق میافتد. محمد علی طاهری، ارمنستان، گریگور تاتواتسی، ص 120.
🌐فرق و ادیان استان قم🌐
جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇
🆔 @adyaneqom
تفکر انحرافی در عرفان های کاذب
در برخی از جنبشهای به اصطلاح #معنوی نوپدید تاکید شده است و کارما به معنی نظم، قانون علت و معلول، عمل و عکس العمل، عدالت، عقوبت و ثوابی که در جهانهای مادون اعمال میشود. #پال_توئیچل در این خصوص می گوید: « قانون کارما قابل نقض نیست و به این بستگی ندارد که شخص چقدر دعا کند. تمامی زشتیها که مرتکب می شویم، به سوی خودمان باز خواهد گشت، همان گونه که همه نیکیهایمان و هیچ راه فراری از هیچ جزئی از قانون کارما وجود ندارد.» از آنجا که در این نوع جنبشها اعتقاد به تناسخ نیز وجود دارد؛ کارمای برخی از اعمال در #روح های بعدی صورت می گیرد؛ اما انتخاب تناسخ نیز با خود آکیست است « #تناسخ تنها برای کسانی استمرار می یابد که آن را بر می گزینند یا بدان نیاز دارند.»
بر اساس این قانون و با تفسیر #اکنکار، اموری از قبیل دعا، توبه،#استغفار، عفوالهی، احباط عمل و امثال آن هیچ جایگاهی ندارند زیرا معتقدند هر عملی عکس العمل قطعی خود را دارد و با هیچ وسیلهای نمیتوان عکس العمل را حذف کرد.
🌐فرق و ادیان استان قم🌐
جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇
🆔 @adyaneqom