eitaa logo
الدولة الزهرائیة عج
475 دنبال‌کننده
415 عکس
552 ویدیو
285 فایل
یکی از نامهایی که روی پرچم حضرت مهدی عج است نام مقدس الدولة الزهرائیة است یعنی دولت فاطمی http://eitaa.com/joinchat/2080309258Cc6c103cb84
مشاهده در ایتا
دانلود
❖﷽❖ 📜و به سند موثق از امام محمّد باقر عليه السّلام روايت كرده است كه:عصاى موسى از آدم بود و به شعيب رسيد،و از شعيب به حضرت موسى منتقل شد،و آن عصا نزد ماست،و در اين زودى آن را مشاهده كردم هنوز سبز است به هيأت آن روزى كه از درخت جدا كرده‌اند،و چون با آن سخن مى‌گوئى جواب مى‌گويد،و از براى قائم ما مهيّا است،كه چون خروج كند آنچه موسى به آن مى‌كرد آن حضرت نيز خواهد كرد،و چون آن را امر كند كه چيزى بربايد دو شعبه مى‌شود،كه يك كامش در زمين است و يك در سقف به قدر چهل ذراع،و چيزها را به زبان خود مى‌ربايد . 📜و در حديث ديگر حضرت صادق عليه السّلام فرمود:الواح موسى و عصاى موسى نزد ماست،و مائيم وارث پيغمبران . 📜و در حديث ديگر حضرت باقر عليه السّلام فرمود:چون قائم آل محمّد صلّى اللّه عليه و آله از مكّه ظاهر شود و ارادۀ كوفه نمايد،منادى آن حضرت ندا كند كه كسى با خود توشه و آب برندارند،پس سنگ موسى را بردارند كه بار يك شتر است،و در هر منزلى كه فرود آيند چشمه‌اى از آن جارى شود،هر گرسنه كه از آن بخورد سير شود،و هر تشنه‌اى كه بخورد سيراب شود،و توشه ايشان همين باشد تا به صحراى نجف فرود آيند . 📜و ايضا به سند معتبر از آن حضرت منقول است كه:حضرت امير المؤمنين عليه السّلام شبى از خانه بيرون آمدند بعد از خفتن،و آهسته مى‌فرمودند كه:در اين شب تاريك امام شما بيرون آمده است پيراهن آدم در بر،و عصاى موسى و انگشتر سليمان در دست . 📜و به سند ديگر از مفضّل روايت كرده كه:حضرت صادق عليه السّلام پرسيد مى‌دانى چه چيز بود پيراهن يوسف‌؟گفتم:نه،فرمود:چون آتش از براى ابراهيم افروختند جبرئيل جامه‌اى از جامه‌هاى بهشت آورد و بر آن حضرت پوشانيد كه سرما و گرما بر او تأثير نكند،و حضرت ابراهيم در وقت وفات آن پيراهن را تعويذى كرد بر حضرت اسحاق آويخت،و همچنين اسحاق به يعقوب داد،و چون حضرت يوسف متولّد شد يعقوب آن پيراهن را تعويذ او كرد،و با او بود در همۀ احوال،و در مصر آن را گشود كه از براى پدر بفرستد بويش به مشام يعقوب رسيد،چنانچه گفت إِنِّي لَأَجِدُ رِيحَ‌ يُوسُفَ‌ لَوْ لا أَنْ‌ تُفَنِّدُونِ‌ ١بوى همان پيراهن بود كه خدا از بهشت فرستاده بود،گفتم:فداى تو شوم آخر آن پيراهن به كه منتقل شد؟فرمود: به اهلش رسيد،بعد از آن فرمود:هر پيغمبرى كه علمى يا غير علم چيزى از او به ميراث ماند به آل محمد صلّى اللّه عليه و آله منتهى شد،و الحال نزد ايشان است . 📜و از سعيد سمّان روايت كرده است كه حضرت صادق عليه السّلام فرمود:نزد من است شمشير رسول خدا صلّى اللّه عليه و آله،و علمهاى آن حضرت،و زره‌ها و خود آن حضرت،و نزد من است الواح و عصاى موسى عليه السّلام و انگشتر سليمان عليه السّلام،و نزد من است آن طشتى كه موسى در آن قربانى مى‌كشت،و نزد من است آن نامى كه چون حضرت رسول رسول صلّى اللّه عليه و آله ميان مسلمانان و كفّار مى‌گذاشت تير لشكر كفّار به مسلمانان نمى‌رسيد،و مثل سلاح حضرت رسول در ميان ما مثل تابوت است در ميان بنى اسرائيل،در هر خانه‌اى كه تابوت بود پيغمبرى در آنجا بود،و هركه از اهل بيت سلاح نزد اوست امامت با اوست. 📚عین الحیات -جلد 1، صفحه 203 علامه مجلسی کانال الدولة الزهرائیة (عج) در تلگرام @Aldolatahalzahraeyah کانال الدولة الزهرائیة (عج) در ایتا http://eitaa.com/joinchat/2080309258Cc6c103cb84
‍ ‍ ❖﷽❖ 📜ابو طاهر محمّد بن حسين برسى در كتاب معالم الدين خود از امام صادق عليه السّلام آورده كه فرمود: بعد از شهادت حسين عليه السّلام، فرشتگان به ضجّه آمده و عرض كردند: پروردگارا! اين برگزيدۀ تو حسين و فرزند برگزيده است و فرزند دختر پيامبرتوست. 🕊در پاسخ ملائك، خداوند سايۀ مبارك قائم «آل محمّد» را برافراشت و فرمود: با دست اين انتقام حسين را مى‌گيرم. 💫راوى گويد: بعد از شهادت امام صلوات اللّه عليه، غبارى شديد و سياه و تار با بادى سرخ در آسمان برخاست كه هيچ چيز قابل ديد و رؤيت نبود، تا آن جا كه مردم خيال كردند عذاب بر آنان فرود آمده است، ساعتى درنگ كردند، آن گاه برطرف شد. 📝هلال بن نافع گويد: با لشكر عمر بن سعد بودم كه كسى فرياد زد: مژده اى امير، اين شمر است كه حسين را كشت. مى‌گويد: من از دو صف جدا شده كنار حسين عليه السّلام ايستادم، آن حضرت در حال تسليم جان بود، ✅به خدا سوگند كه من كشتۀ خون آلودى را نديدم كه زيباتر از وى يا چهره‌اى نورانى‌تر از او داشته باشد، كه نور رويش و جمال و زيبايى وى مرا از انديشۀ در امر قتلش باز داشته بود. 💦در همان حال آب مى‌خواست، شنيدم يكى بدو گفت: به خدا كه از آب نمى‌چشى تا در جهنم از حميم آن بچشى. 🌟حسين عليه السّلام فرمود: (لا، بل أرد على جدّي رسول اللّه صلّى اللّه عليه و آله و أسكن معه في داره «فِي مَقْعَدِ صِدْقٍ عِنْدَ مَلِيكٍ مُقْتَدِرٍ»، و أشرب «مِنْ ماءٍ غَيْرِ آسِنٍ»، و أشكو إليه ما ارتكبتم منّى و فعلتم بي). ، ✨«نه، بلكه بر جدّم رسول اللّه صلّى اللّه عليه و آله وارد مى‌شوم و با او در خانه‌اش مأوى گزيده در جايگاه صدق در نزد سلطانى مقتدر، و از آب غير متغير آشاميده، و از جناياتتان نزد او شكايت مى‌برم». ⚡️گويد: همگان چنان به خشم آمدند كه گوئيا خدا ذرّه‌اى رحم را در دل فردى از آنان قرار نداده، در حالى كه حضرت امام عليه السّلام با آنان سخن مى‌فرمود، سر مطهّرش را جدا نمودند، و من از اين همه بى‌رحمى و سنگدلى به شگفت آمده گفتم: به خدا در هيچ امرى با شما اجتماع نمى‌كنم. ☄بعد براى غارت سلب لباس امام حسين عليه السّلام روى آورده پيراهنش را اسحاق بنحوبه حضرمى لعنة اللّه عليه ربوده و پوشيد و به بيمارى برص «پيسى» مبتلا گرديده و مويش بريخت. 💢در روايت آمده: در پيراهن امام عليه السّلام صد و ده و اندى اثر تير و نيزه و شمشير بود. 📗 لهوف، صفحه 157 سیدبن طاووس کانال الدولة الزهرائیة (عج) در ایتا http://eitaa.com/joinchat/2080309258Cc6c103cb84
هدایت شده از قرآن و امام حسین ع
2_5303396505812470042.mp3
10.82M
💫مقام معرفت به نورانیت امام ۹۹/۵/۱۹ حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) کانال الدولة الزهرائیة (عج) در ایتا http://eitaa.com/joinchat/2080309258Cc6c103cb84 کانال قرآن و امام حسین علیه السلام در ایتا http://eitaa.com/Qoranwamamhoosin
لا انس حسینا ابدا در حالیکه سر مطهر امام حسین ع در طشت در مقابل ابن زیاد لع بود و آن ملعون بر لب و دندان چوب می زد ، رباب س خود را بین چوب و سر مطهر قرار داد و فرمود : حسین جان ، هرگز تو را فراموش نخواهم کرد . منهم تو را ای عزیز فاطمه هرگز فراموش نخواهم کرد. @zameneashk1 .
❖﷽❖ كَذَّبَتْ ثَمُودُ بِطَغْواها قوم «ثمود» بر اثر طغيانشان، [پيامبر خود را] تكذيب كردند. (شمس/ ۱۱) 🌤✨🌤✨🌤✨ 📜الصّادق (علیه السلام)- ثَمُودُ رَهْطٌ مِنَ الشِّیعَهًِْ فَإِنَّ اللَّهَ سُبْحَانَ یَقُولُ وَ أَمَّا ثَمُودُ فَهَدَیْناهُمْ فَاسْتَحَبُّوا الْعَمی عَلَی الْهُدی فَأَخَذَتْهُمْ صاعِقَةُ الْعَذابِ الْهُونِ فَهُوَ السَّیْفُ إِذَا قَامَ الْقَائِمُ (عجل الله تعالی فرجه الشریف). 📝امام صادق (علیه السلام)- ثمود گروهی از شیعه هستند. خداوند متعال می‌فرماید: امّا ثمود را هدایت کردیم، ولی آنها نابینایی را بر هدایت ترجیح دادند به همین جهت صاعقه آن عذاب خوارکننده به خاطر اعمالی که انجام می‌دادند آنها را فروگرفت! (فصّلت/۱۷) که منظور شمشیر است وقتی که قائم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) قیام کند. 📚تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۱۸، ص۱۴۲ بحارالأنوار، ج۲۴، ص۷۲/ تأویل الآیات الظاهرهًْ، ص۷۷۶ کانال الدولة الزهرائیة (عج) در تلگرام @Aldolatahalzahraeyah کانال الدولة الزهرائیة (عج) در ایتا http://eitaa.com/joinchat/2080309258Cc6c103cb84
❖﷽❖ فَكَذَّبُوهُ فَعَقَرُوها فَدَمْدَمَ عَلَيْهِمْ رَبُّهُمْ بِذَنْبِهِمْ فَسَوَّاها ولى آن‌ها او را تكذيب و ناقه را پى‌ كردند [و به هلاكت رساندند]؛ ازاين‌رو پروردگارشان آن‌ها [و سرزمينشان] را به خاطر گناهشان درهم كوبيد و با خاك يكسان كرد. (شمس/ ۱۴) 🌤✨🌤✨🌤 📜الصّادق (علیه السلام)- عَنِ الْفَضْلِ‌بْنِ‌الْعَبَّاس عَنْ أَبِی‌عَبْدِ‌اللَّهِ (علیه السلام) أَنَّهُ قَال ... فَکَذَّبُوهُ فَعَقَرُوها فَدَمْدَمَ عَلَیْهِمْ رَبُّهُمْ بِذَنْبِهِمْ فَسَوَّاها قَالَ فِی الرَّجْعَهًِْ وَ لا یَخافُ عُقْباها قَالَ لَا یَخَافُ مِنْ مِثْلِهَا إِذَا رَجَعَ. 📝امام صادق (علیه السلام)- فضل‌بن‌عبّاس از امام صادق (علیه السلام) روایت می‌کند که فرمود: فَکَذَّبُوهُ فَعَقَرُوها فَدَمْدَمَ عَلَیْهِمْ رَبُّهُمْ بِذَنْبِهِمْ فَسَوَّاها، منظور در خواهد بود. وَ لا یَخافُ عُقْباها، نمی‌ترسد اگر مانند آن تکرار شود. 📚تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۱۸، ص۱۴۴ بحارالأنوار، ج۲۴، ص۷۲/ بحارالأنوار، ج۵۳، ص۱۲۰/ تأویل الآیات الظاهرهًْ، ص۷۷۶ کانال الدولة الزهرائیة (عج) در تلگرام @Aldolatahalzahraeyah کانال الدولة الزهرائیة (عج) در ایتا http://eitaa.com/joinchat/2080309258Cc6c103cb84
هدایت شده از کانال امین الله : ویژه تلاوت ، ادعیه و زیارات معصومین
19.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❖﷽❖ فَمَنْ حَاجَّكَ فيهِ مِنْ بَعْدِ ما جاءَكَ مِنَ الْعِلْمِ فَقُلْ تَعالَوْا نَدْعُ أَبْناءَنا وَأَبْناءَكُمْ وَ نِساءَنا وَ نِساءَكُمْ وَ أَنْفُسَنا وَ أَنْفُسَكُمْ ثُمَّ نَبْتَهِلْ فَنَجْعَلْ لَعْنَتَ اللهِ عَلَى الْكاذِبينَ هرگاه بعد از علم و دانشى كه به تو رسيده، [باز] كسانى درباره‌ی مسيح با تو به ستيز برخيزند، بگو: «بياييد ما فرزندان خود را دعوت كنيم، شما نيز فرزندان خود را؛ ما زنان خويش را دعوت نماييم، شما نيز زنان خود را؛ ما از نفوس خود [و كسى كه همچون جان ماست] دعوت كنيم، شما نيز از نفوس خود؛ آنگاه مباهله [و نفرين] كنيم و لعنت خدا را بر دروغگويان قرار‌دهيم». (آل‌عمران/ ۶۱) ✨✨✨✨✨✨✨ 📜الکاظم (علیه السلام)- عیون أخبار الرضا (علیه السلام): أَبُو أَحْمَدَ هَانِئُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ مَحْمُودٍ الْعَبْدِیُّ عَنْ أَبِیهِ بِإِسْنَادِهِ رَفَعَهُ إِلَی مُوسَی بْنِ جَعْفَرٍ (علیه السلام) قَال دَخَلْ-تُ عَ-لَی الرَّشِید ... فَقَ-الَ لِی لِمَ جَوَّزْتُمْ لِلْعَ-امَّهًِْ وَ الْخَاصَّهًِْ أَنْ یَنْسِبُوکُمْ إِلَی رسول‌الله (صلی الله علیه و آله) وَ یَقُولُونَ لَکُمْ یَا بَنِی رسول‌الله (صلی الله علیه و آله) وَ أَنْتُمْ بَنُو عَلِیٍّ (علیه السلام) وَ إِنَّمَا یُنْسَبُ الْمَرْءُ إِلَی أَبِیهِ وَ فَاطِمَهًُْ (سلام الله علیها) إِنَّمَا هِیَ وِعَاءٌ وَ النَّبِیُّ جَدُّکُمْ مِنْ قِبَلِ أُمِّکُمْ ... فَقُلْت قَوْلُ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ فَمَنْ حَاجَّکَ فِیهِ مِنْ بَعْدِ ما جاءَکَ مِنَ الْعِلْمِ فَقُلْ تَعالَوْا نَدْعُ أَبْناءَنا وَ أَبْناءَکُمْ وَ نِساءَنا وَ نِساءَکُمْ وَأَنْفُسَنا وَ أَنْفُسَکُمْ ثُمَّ نَبْتَهِلْ فَنَجْعَلْ لَعْنَتَ اللهِ عَلَی الْکاذِبِینَ وَ لَمْ یَدَّعِ أَحَدٌ أَنَّهُ أَدْخَلَ النَّبِیُّ (صلی الله علیه و آله) تَحْتَ الْکِسَاءِ عِنْدَ مُبَاهَلَهًِْ النَّصَارَی إِلَّا علی‌بن‌ابی‌طالب (علیه السلام) وَ فَاطِمَهًَْ (سلام الله علیها) وَ الْحَسَنَ وَ الْحُسَیْنَ (علیها السلام) فَکَانَ تَأْوِیلُ قَوْلِهِ عَزَّ وَ جَلَّ أَبْناءَنا الْحَسَنَ وَ الْحُسَیْنَ (علیها السلام) وَ نِساءَنا فَاطِمَهًَْ (سلام الله علیها) وَ أَنْفُسَنا علی‌بن‌ابی‌طالب (علیه السلام). 📝امام‌کاظم (علیه السلام)- ابواحمد هانی از پدرش در حدیث مرفوعی از امام موسی‌کاظم (علیه السلام) نقل می‌کند: «بر هارون وارد شدم ...». گفت: «به چه سبب برای خاصّه و عامه‌ی تجویز کرده‌اید که شما را به رسول‌خدا (صلی الله علیه و آله) نسبت بدهند و به شما ائمّه بگویند: پسرانِ رسول‌خدا (صلی الله علیه و آله)! و حال آنکه شما فرزندان علی (علیه السلام) هستید و مرد را نسبت به پدرش می‌دهند و اصل نطفه از پدر است و فاطمه (سلام الله علیها) دختر رسول (صلی الله علیه و آله) طرف آن است و پیغمبر (صلی الله علیه و آله) جدّ شما از جانب مادر شما است ...». گفتم: «این آیه‌ی شریفه: فَمَنْ حَاجَّکَ فِیهِ مِنْ بَعْدِ ما جاءَکَ مِنَ الْعِلْمِ فَقُلْ تَعالَوْا نَدْعُ أَبْناءَنا وَ أَبْناءَکُمْ وَ نِساءَنا وَ نِساءَکُمْ وَ أَنْفُسَنا وَ أَنْفُسَکُمْ ثُمَّ نَبْتَهِلْ فَنَجْعَلْ لَعْنَتَ الله عَلَی الْکاذِبِینَ؛ هیچ‌کس ادّعا نکرده است که پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) در هنگام مباهله با نصاری کسی را به‌جز علیّ‌بن‌ابی‌طالب (علیه السلام) و فاطمه (سلام الله علیها) و حسن و حسین (علیها السلام) را به همراه خود و در زیر عبای خود قرار داده است. ❣ پس مراد از أَبْناءَنا؛ همان حسن و حسین (علیها السلام) می‌باشد ❣و مراد از نِساءَنا؛ فاطمه (سلام الله علیها) ❣و مراد از َأَنْفُسَنا؛ علیّ‌بن‌أبی‌طالب (علیه السلام) است. 📚تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۲، ص۶۰۲ بحارالأنوار، ج۹۳، ص۲۴۰/ الاحتجاج، ج۲، ص۳۹۱/ الاختصاص، ص۵۶/ عیون أخبارالرضا (ج۱، ص۸۳/ کشف الغمهًْ، ج۲، ص۲۵۱/ نورالثقلین کانال قرآن و امام حسین علیه السلام در تلگرام @qoranvamamhoosein کانال قرآن و امام حسین علیه السلام در ایتا http://eitaa.com/Qoranwamamhoosin
هدایت شده از کانال امین الله : ویژه تلاوت ، ادعیه و زیارات معصومین
8.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❖﷽❖ 📜محمد بن رايد الكوفى از امام جعفر صادق عليه السّلام روايت كرده كه هفت كس از فرزند من صاحب الامر عليه السّلام معجزه خواهند خواست. يك تن از ما وراء النهر كه از او معجزۀ الياس خواهد طلبيد و امام عليه السّلام وَ مَنْ‌ يَتَوَكَّلْ‌ عَلَى اللّهِ‌ فَهُوَ حَسْبُهُ‌ ١گفته بر روى آب از اين طرف دجله به آن طرف برود كه موزه‌اش تر نشود و آن لعين گويد كه اين مرد جادوگر است و اين فعل جادوگرى است!؟ پس امام به آب حكم كند كه او را بگيرد و او هفت روز در آب زنده باشد و فرياد كند كه اين جزاى آنكه امام زمان را انكار كند؛ دوم- مردى باشد از اصفهان كه از او معجزه ابراهيم خليل عليه السّلام خواهد و آن حضرت بفرمايد تا آتشى عظيم برافروزد و آيۀ فَسُبْحانَ‌ الَّذِي بِيَدِهِ‌ مَلَكُوتُ‌ كُلِّ‌ شَيْ‌ءٍ وَ إِلَيْهِ‌ تُرْجَعُونَ‌ ٢خوانده در آتش رود و به سلامت بيرون آيد و آن ملعون گويد اين سحر است!؟ امام عليه السّلام آتش را امر مى‌كند تا او را بگيرد و آتش او را بگيرد و او مى‌سوخته باشد و گويد اين جزاى آنكه منكر امام عصر شود؛ سيم- شخصى باشد از فارس كه چون عصاى موسى در دست امام بيند گويد معجزۀ موسى عليه السّلام از تو مى‌خواهم‌؟ قائم عليه السّلام «و الق عصاك فاذا هى ثعبان مبين» ٣گفته آن عصا را بيندازد و عصا اژدهائى شود و آن معاند گويد اين مرد جادوگر است و اين امر جادوگرى است!؟ و با امر امام عليه السّلام، عصا او را فرو برد و سر و گردنش در بيرون بماند و گويد اين جزاى آنكه معجزه را جادوگرى گويد و جادوگرى نام كند؛ چهارم- مردى باشد از اهل آذربايجان كه استخوانى به دست گيرد و از او معجزۀ عيسى عليه السّلام خواهد و گويد اگر تو امامى اين استخوانها را به دعا به سخن در آور و به دعاى امام عليه السّلام استخوان متكلم شده گويد اى امام معصوم هزار سال شد كه من به عذاب گرفتارم و به دعاى تو اميد نجات دارم، از خدا در خواه تا عذاب از من بازگيرد و آن مطرود، ايمان نياورد پس به امر امام عليه السّلام بر دارش كنند و هفت روز بر سر دار فرياد كند كه اين جزاى آنكه معجزه بيند و انكار ورزد؛ پنجم- منكرى از اهل عمان باشد گويد كه آهن در دست داود نبى عليه السّلام نرم مى‌شد اگر در دست تو نرم گردد امام باشى و چون امام عليه السّلام آن معجزه به وى نمايد او بر انكار خود ثابت شود و آن حضرت عمودى در گردنش انداخته بتابد و او در دنيا مى‌گشته باشد و مى‌گفته اين جزاى آنكه امام صادق را تكذيب نمايد؛ ششم- يكى از اتراك گويد كارد بر حلق اسماعيل عليه السّلام كارگر نشد و من آن را معجزه او مى‌دانم اگر در دست تو آن ظاهر شود به امامت تو اقرار مى‌كنم. امام عليه السّلام كاردى به دست او دهد كه پسر خود را ذبح كن و او به قوت تمام آن كارد را هفتاد بار در گلوى پسر خود مالد اصلا نبرد؛ پس آن ملعون از روى غضب آن كارد را بر زمين زند به فرمان خداى آن كارد خود را به او رسانيده حلقش را ببرد و به دوزخش فرستد؛ هفتم- يكى از اعراب از او معجزۀ جدش مصطفى صلّى اللّه عليه و آله طلبد، آن حضرت شيرى طلبيده از او شهادت بر امامت خود بخواهد. شير سر بر زمين نهاده رو به خاك مالد و گواهى به حقّيّت و امامت او به زبانى فصيح ادا نمايد و چون ببيند كه آن اعرابى اقرار به امامت او عليه السّلام نمى‌كند آن شير او را در آن لشكرگاه بدواند و فرياد مى‌زده باشد كه هر كه امامت صاحب الامر را انكار نمايد سزايش اين است، چنانكه خلق عالم ازو بشنوند و در آخرش بخورد؛ و ايضا از صادق عليه السّلام مروى است ١ كه فرمود چون جبرئيل نداى ظهور صاحب الامر عليه السّلام در دهد هيچ ايستاده نباشد الا آنكه بنشيند و هيچ نشسته نباشد مگر آنكه برخيزد و هيچ خوابيده نباشد الا آنكه بيدار شود از هيبت صداى او و در حال قيام قائم آل محمد عليه السّلام هيچ مؤمنى نماند كه آرزوى خدمت او داشته و از براى تعجيل فرج آل محمد دعا كرده باشد الا آنكه آينده بر سر قبرش آيد و او را نام ببرد و خبرش دهد و بگويد اى فلان صاحب شما ظهور نمود، اگر خواهى برخيز و به او ملحق شو و اگر خواهى بخواب تا روز موعود و بسيارى سر از خاك بردارند و به دنيا برگردند و زنان و فرزندان بهم رسانند. 📚حدیقة الشیعة - جلد2، صفحه 1001 کانال الدولة الزهرائیة (عج) در تلگرام @Aldolatahalzahraeyah کانال الدولة الزهرائیة (عج) در ایتا http://eitaa.com/joinchat/2080309258Cc6c103cb84