هدایت شده از ضامن اشک بر امام حسین ع مادرش فاطمه س است.
کانال مقتل شناسی ضامن اشک
@zameneashk1
ای دی استاد برای طرح سوال از مقتل
@m_h_tabemanesh
🕊🌷مبلغ امام حسین (ع) باشیم
کانال را به دوستانتان معرفی کنید
❖﷽❖
#رجعت
📜از جابر جعفى روايت مىكند كه گفت: حضرت صادق عليه السّلام فرمود:
✅امير المؤمنين عليه السّلام را در زمين با فرزندش حسين عليه السّلام رجعتى است. وى با پرچم خود مىآيد تا اينكه انتقام خود را از بنى اميه و معاويه و اولاد معاويه و آنها كه همراه آنان بجنگ حضرت آمدند بگيرد،
خداوند در آن روز سى هزار نفر از ياوران على را كه همه از اهل كوفه ميباشند و هفتاد هزار نفر از ساير مردم شيعه را به يارى على(ع) برانگيخته ميگرداند.
و دوباره در صفين آن دو لشكر يكديگر را مانند بار نخست ملاقات ميكنند و تمام نفرات لشكر معاويه را از دم شمشير ميگذراند، بطورى كه يك نفر آنها باقى نميماند كه خبر آنها را بياورد، آنگاه در روز رستخيز هم خداوند آنها را برمىانگيزد و با فرعون و آل فرعون به بدترين عذابها گرفتار ميسازد
✅آنگاه على عليه السّلام بار ديگر با رسول خدا صلّى اللّه عليه و آله بدنيا برميگردد و پيغمبر پادشاه روى زمين مىشود و ساير ائمه فرمانداران او خواهند بود،
و بعكس روز نخست اين بار بطور آشكار مبعوث ميگردد و خدا را آشكارا عبادت ميكند. سپس حضرت صادق فرمود:
آرى و اللّه امير المؤمنين دو بار بدنيا رجعت ميكند، و با دست اشاره كرد كه چند بار آن حضرت رجعت خواهد كرد.
✴️خداوند سلطنت تمام اهل عالم را از روز آفرينش دنيا تا روز فناى جهان به پيغمبر صلّى اللّه عليه و آله ميدهد تا وعدهاى كه در قرآن بآن حضرت داده مصداق پيدا كند چنان كه فرمود:
«لِيُظْهِرَهُ عَلَى الدِّينِ كُلِّهِ وَ لَوْ كَرِهَ الْمُشْرِكُونَ»(فتح/28)
يعنى: خداوند پيغمبرش را بر تمام اديان غالب ميگرداند، هر چند مشركين نخواهند.
📝كراجكى در «كنز الفوائد» بسند خود از محمد بن على از حضرت صادق عليه السّلام روايت ميكند كه: در تفسير آيۀ «أَ فَمَنْ وَعَدْناهُ وَعْداً حَسَناً فَهُوَ لاقِيهِ»(قصص/61)
يعنى: آيا كسى كه ما باو وعدۀ نيك داديم، پس به آن وعده خواهد رسيد؟
✅فرمود: موعودى كه اين وعده بوى داده شده على بن ابى طالب است كه خداوند باو وعده داده كه در دنيا از دشمنش انتقام بگيرد، و در آخرت نيز بوى و دوستانش وعده بهشت داده است.
📝مفيد در كتاب «مجالس» از عبايۀ اسدى روايت كرده كه گفت: شنيدم امير المؤمنين عليه السّلام ميفرمود:
✅من آقاى پيران هستم، در من علامتى از ايوب هست و روزى بيايد كه خداوند كسان مرا مانند كسان و فرزندان يعقوب بدورم گرد آورد.
📘مهدی موعود، صفحه 1208
علامه محمدباقرمجلسی
@Aldolatahalzahraeyah
کانال الدولة الزهرائیة (عج) در ایتا
http://eitaa.com/joinchat/2080309258Cc6c103cb84
❖﷽❖
#رابطه_امام_حسین_و_امام_زمان_عج
«وَإِذِ ابْتَلَی إِبْرَاهِیمَ رَبُّهُ بِکَلِمَاتٍ فَأَتَمَّهُن»
(بقره: 124)
هنگامی که ابراهیم را پروردگارش با کلماتی امتحان نمود، پس آن کلمات را تمام کرد.
🌤✨🌤✨🌤✨🌤✨
📜٥٧ - حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ عِمْرَانَ الدَّقَّاقُ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ قَالَ حَدَّثَنَا حَمْزَةُ بْنُ الْقَاسِمِ الْعَلَوِيُّ الْعَبَّاسِيُّ قَالَ حَدَّثَنَا جَعْفَرُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ مَالِكٍ الْكُوفِيُّ الْفَزَارِيُّ قَالَ حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ الْحُسَيْنِ بْنِ زَيْدٍ الزَّيَّاتُ قَالَ حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ زِيَادٍ الْأَزْدِيُّ عَنِ اَلْمُفَضَّلِ بْنِ عُمَرَ عَنِ الصَّادِقِ جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ عَلَيْهِ السَّلاَمُ قَالَ: سَأَلْتُهُ عَنْ قَوْلِ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ: وَ إِذِ ابْتَلى إِبْراهِيمَ رَبُّهُ بِكَلِماتٍ فَأَتَمَّهُنَّ٤ مَا هَذِهِ الْكَلِمَاتُ - قَالَ هِيَ الْكَلِمَاتُ الَّتِي تَلَقَّاهَا آدَمُ مِنْ رَبِّهِ فَتَابَ اللَّهُ عَلَيْهِ وَ هُوَ أَنَّهُ قَالَ أَسْأَلُكَ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ عَلِيٍّ وَ فَاطِمَةَ وَ الْحَسَنِ وَ الْحُسَيْنِ إِلاَّ تُبْتَ عَلَيَّ فَتَابَ اللَّهُ عَلَيْهِ إِنَّهُ هُوَ التَّوّابُ الرَّحِيمُ فَقُلْتُ لَهُ يَا ابْنَ رَسُولِ اللَّهِ فَمَا يَعْنِي عَزَّ وَ جَلَّ بِقَوْلِهِ: فَأَتَمَّهُنَّقَالَ يَعْنِي فَأَتَمَّهُنَّ إِلَى الْقَائِمِ اثْنَيْ عَشَرَ إِمَاماً تِسْعَةً مِنْ وُلْدِ الْحُسَيْنِ عَلَيْهِ السَّلاَمُقَالَ اَلْمُفَضَّلُ فَقُلْتُ يَا ابْنَ رَسُولِ اللَّهِ فَأَخْبِرْنِي عَنْ قَوْلِ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ: وَ جَعَلَها كَلِمَةً باقِيَةً فِي عَقِبِهِ١ قَالَ يَعْنِي بِذَلِكَ الْإِمَامَةَ جَعَلَهَا اللَّهُ تَعَالَى فِي عَقِبِ الْحُسَيْنِإِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ قَالَ فَقُلْتُ لَهُ يَا ابْنَ رَسُولِ اللَّهِ فَكَيْفَ صَارَتِ الْإِمَامَةُ فِي وُلْدِ الْحُسَيْنِدُونَ وُلْدِ الْحَسَنِ عَلَيْهِ السَّلاَمُ وَ هُمَا جَمِيعاً وَلَدَا رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ وَ سِبْطَاهُ وَ سَيِّدَا شَبَابِ أَهْلِ اَلْجَنَّةِ فَقَالَ عَلَيْهِ السَّلاَمُ إِنَّ مُوسَى وَ هَارُونَ كَانَا نَبِيَّيْنِ مُرْسَلَيْنِ وَ أَخَوَيْنِ فَجَعَلَ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ النُّبُوَّةَ فِي صُلْبِ هَارُونَ دُونَ صُلْبِ مُوسَى عَلَيْهِ السَّلاَمُ وَ لَمْ يَكُنْ لِأَحَدٍ أَنْ يَقُولَ لِمَ فَعَلَ ذَلِكَ وَ إِنَّ الْإِمَامَةَ خِلاَفَةُ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ فِي أَرْضِهِ وَ لَيْسَ لِأَحَدٍ أَنْ يَقُولَ لِمَ جَعَلَهُ اللَّهُ فِي صُلْبِ الْحُسَيْنِ دُونَ صُلْبِ الْحَسَنِ عَلَيْهِ السَّلاَمُ لِأَنَّ اللَّهَ تَبَارَكَ وَ تَعَالَى هُوَ الْحَكِيمُ فِي أَفْعَالِهِ لا يسْئَلُ عَمّا يَفْعَلُ وَ هُمْ يُسْئَلُونَ
الدولة الزهرائیة عج
❖﷽❖ #رابطه_امام_حسین_و_امام_زمان_عج «وَإِذِ ابْتَلَی إِبْرَاهِیمَ رَبُّهُ بِکَلِمَاتٍ فَأَتَمَّه
📝مفضّل بن عمر گويد: از امام صادق عليه السّلام از اين قول خداى سبحان پرسش كردم
❓ «وَ إِذِ ابْتَلى إِبْراهِيمَ رَبُّهُ بِكَلِماتٍ». كه اين چه كلماتى است؟ فرمود:
همان كلماتى است كه آدم آن را از پروردگارش دريافت كرد و بر زبان جارى نمود و خداوند توبهاش را پذيرفت و آن اين كلمات است كه گفت:
💟«أسألك بحقّ. محمّد و عليّ و فاطمة و الحسن و الحسين إلاّ تبت عليّ».. و خداوند توبه او را پذيرفت كه او توّاب و رحيم است.
⁉️گفتم: اى فرزند رسول خدا! منظور خداى تعالى از جملۀ «فأتمّهنّ» چه بوده است؟
✅فرمود: يعنى ائمّه دوازدهگانه را به قائم تمام مىكند كه نه امام آنها از فرزندان حسين عليه السّلام خواهند بود.
❓مفضّل گويد: گفتم: اى فرزند رسول خدا! مرا از معنى اين كلام الهى كه مىفرمايد: «وَ جَعَلَها كَلِمَةً باقِيَةً فِي عَقِبِهِ»آگاه كنيد:
❇️فرمود مقصود از آن امامت است كه خداى تعالى آن را تا روز قيامت در دنبالۀ حسين عليه السّلام قرار داد.
گويد:
❓گفتم: اى فرزند رسول خدا! چرا امامت اختصاص به فرزندان حسين عليه السّلام يافت نه فرزندان حسن عليه السّلام، در حالى كه آنها هر دو فرزندان رسول خدا و دو سبط او و سيّد جوانان بهشت هستند؟
✴️فرمود: موسى و هارون دو پيامبر مرسل و دو برادر بودند و خداى تعالى پيامبرى را در سلالۀ هارون قرار داد نه در سلالۀ موسى، هيچ يك از آن دو پيامبر را نسزد كه بگويد: چرا خداوند چنين كرده است؟
و امامت مأموريت از سوى حقّ تعالى در زمين است و هيچ كس را نسزد كه بگويد: چرا آن را در سلالۀ حسين قرار داده است و نه حسن، زيرا خداى تعالى در جميع افعالش حكيم است از كردارش پرسش نشود امّا از افعال آنها پرسش شود.
📘كمال الدين و تمام النعمة -جلد 2، صفحه 41
ابن بابویه
@Aldolatahalzahraeyah
❖﷽❖
#رابطه_امام_حسین_و_امام_زمان_عج
[سورهى إسراء] [آيهى ٣٤]
وَ مَنْ قُتِلَ مَظْلُوماً
فَقَدْ جَعَلْنا لِوَلِيِّهِ سُلْطاناً
فَلا يُسْرِفْ فِي الْقَتْلِ
إِنَّهُ كانَ مَنْصُوراً
(و هرآنكه مظلوم كشته شود،البتّه كه ما براى ولىّ او تسلّط(و حقّ قصاص)قرار دادهايم.
پس در كشتن اسراف نكند
كه او يارى شده است.)
🌤✨🌤✨🌤✨🌤✨
📜[١٢٩]أبو القاسم جعفر بن محمّد بن قولويه،في كامل الزّيارات،قال:حدّثني محمّد بن الحسن بن أحمد،عن محمّد بن الحسن الصّفّار،عن العبّاس بن معروف،عن محمّد بن سنان،عن رجل،قال:سألت أبا عبد اللّه عليه السّلام عن قوله تعالى: وَ مَنْ قُتِلَ مَظْلُوماً فَقَدْ جَعَلْنا لِوَلِيِّهِ سُلْطاناً فَلا يُسْرِفْ فِي الْقَتْلِ إِنَّهُ كانَ مَنْصُوراً قال:
«ذلك قائم آل محمّد عليهم السّلام يخرج فيقتل بدم الحسين عليه السّلام،فلو قتل أهل الأرض لم يكن مسرفا،و قوله: فَلا يُسْرِفْ فِي الْقَتْلِ (أي)لم يكن ليصنع شيئا فيكون مسرفا .»
📝ابو القاسم جعفر بن محمّد بن قولويه در كتاب كامل الزّيارات گويد:محمّد بن الحسن بن احمد،از محمّد بن الحسن صفّار،از عبّاس بن معروف،از محمّد بن سنان،از مردى برايم حديث آورد كه گفت:
از حضرت امام ابو عبد اللّه صادق عليه السّلام راجع به فرمودۀ خداى-تعالى-:
(و هرآنكه مظلوم كشته شود،البتّه كه ما براى ولىّ او تسلّط(و حقّ قصاص)قرار داديم.پس در كشتن اسراف نكند كه او يارى شده است)پرسيدم.
🕊فرمود: «آن(يارى شده)قائم آل محمّد عليهم السّلام است.خروج مىكند و به(انتقام)خون حسين عليه السّلام،(دشمنان را)مىكشد.
❇️پس اگر اهل زمين را به قتل رساند،مسرف نخواهد بود
💎و اينكه فرموده:(پس در كشتن اسراف نكند)يعنى،كارى انجام نمىدهد كه به سبب آن اسراف كرده باشد.»
🕯سپس حضرت ابو عبد اللّه صادق عليه السّلام فرمود:«به خدا سوگند، ذرارى و نوادگان كشندگان حسين عليه السّلام را به سبب كارهاى بدشان به قتل مىرساند.»
📜[١٣٠]ابن بابويه ، قال : حدّثنا أحمد بن زياد بن جعفر الهمذانيّ رضي اللّه عنه، قال:حدّثنا عليّ بن إبراهيم بن هاشم،عن أبيه،عن عبد السّلام بن صالح الهرويّ قال:
قلت لأبي الحسن عليّ بن موسى الرّضا عليه السّلام:يا ابن رسول اللّه،ما تقول في حديث روي عن الصّادق عليه السّلام أنّه قال:«إذا قام ١القائم عليه السّلام قتل ذراري قتلة الحسين عليه السّلام بفعال آبائهم.»؟فقال عليه السّلام:«هو كذلك.»
فقلت:فقول اللّه عزّ و جلّ: وَ لا تَزِرُ وازِرَةٌ وِزْرَ أُخْرى ،ما معناه؟فقال:
«صدق اللّه في جميع أقواله و لكن ذراري قتلة الحسين يرضون بفعال آبائهم و يفتخرون بها،و من رضي شيئا[كان]كمن أتاه،و لو أنّ رجلا قتل في المشرق فرضي بقتله رجل في المغرب لكان الرّاضي عند اللّه عزّ و جلّ شريك القاتل،فإنّما يقتلهم القائم عليه السّلام-إذا خرج-لرضاهم بفعل آبائهم.»
📝ابن بابويه گويد:احمد بن زياد بن جعفر همدانى رضى اللّه عنه حديثمان داد،گفت:
علىّ بن ابراهيم بن هاشم،از پدرش،از عبد السّلام بن صالح هروى حديثمان داد كه گفت:به حضرت ابو الحسن علىّ بن موسى الرّضا عليه السّلام عرض كردم:يا ابن رسول اللّه،چه مىفرماييد دربارهى حديثى كه از
✴️امام صادق عليه السّلام روايت شده كه فرمود:«هرگاه قائم عليه السّلام قيام كند،نوادگان قاتلان حسين عليه السّلام را به خاطر كارهاى پدرانشان به قتل خواهد رساند.»؟
فرمود:«همينطور است.»
⬅️عرض كردم:پس قول خداى-عزّ و جلّ-:(و هيچكسى بار ديگرى را بر دوش نمىگيرد)به چه معناست؟
🕯فرمود:«خداوند در تمامى اقوالش راست گفته است؛ولى ذرارى كشندگان امام حسين به كردۀ پدرانشان راضىاند و به آن جنايتها افتخار مىكنند و هركس به كارى راضى باشد،همچون كسى است كه آن را انجام داده است و اگر مردى در مشرق كشته شود و مرد ديگرى در مغرب به كشته شدنش راضى باشد، آنكه رضا داده نزد خداى-عزّ و جلّ-شريك قاتل خواهد بود.پس،تنها بدين جهت وقتى حضرت قائم عليه السّلام خروج كند آنها را مىكشد كه از كردار پدرانشان راضىاند.»
📖سیمای حضرت مهدی (علیه السلام) در قرآن، صفحه 274
سید هاشم بن سلیمان بحرانی
@Aldolatahalzahraeyah
هدایت شده از ضامن اشک بر امام حسین ع مادرش فاطمه س است.
#حضرت_زهراء_سلام_الله_علیها
#القاب_و_اسماء_حضرت_زهراء_س
#فاطمة
☘️ أ تَدْرِي لِمَ سُمِّيَتْ فَاطِمَةُ فَاطِمَةَ
3- ن، [عيون أخبار الرضا عليه السلام] بِالْإِسْنَادِ إِلَى دَارِمٍ قَالَ حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ مُوسَى الرِّضَا وَ مُحَمَّدُ بْنُ عَلِيٍّ ع قَالَا سَمِعْنَا الْمَأْمُونَ يُحَدِّثُ عَنِ الرَّشِيدِ عَنِ الْمَهْدِيِّ عَنِ الْمَنْصُورِ عَنْ أَبِيهِ عَنْ جَدِّهِ قَالَ قَالَ ابْنُ عَبَّاسٍ لِمُعَاوِيَةَ أَ تَدْرِي لِمَ سُمِّيَتْ فَاطِمَةُ فَاطِمَةَ قَالَ لَا قَالَ لِأَنَّهَا فُطِمَتْ هِيَ وَ شِيعَتُهَا مِنَ النَّارِ سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ ص يَقُولُهُ
باب 2- أسمائها و بعض فضائلها ع بحارالأنوار ج : 43 ص : 12
☘️ (2) 3- صدوق در كتاب: عيون اخبار رضا عليه السّلام نقل ميكند كه ابن عباس به معاويه گفت: آيا ميدانى كه فاطمه براى چه فاطمه ناميده شد؟ گفت: نه، گفت: براى اينكه او و شيعيانش از آتش جهنم آزادند، من اين موضوع را از پيامبر خدا شنيدم.
نکات و گریز :
1- چرا به حضرت زهراء س فاطمه می گویند؟
2- تفسیر القاب حضرت فاطمة س
3- مقام شیعة حضرت فاطمة س در قیامت
4- برکات محبت به حضرت فاطمة س
5- امام رضا ع و حضرت فاطمة س
6- امام باقر و حضرت فاطمة س
❤️ مبلغ امام حسین ع باشیم ❤️
آیدی استاد برای طرح سوالات مقتل
تلگرام
@m_h_tabemanesh2
ایتا
@m_h_tabemanesh
┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄
"کلاس آنلاین مقتل شناسی"
https://t.me/joinchat/1mMEyJCOrVMwYmI0
"باب الحسین(ع)"
https://t.me/Babolhusein
"ضامن اشک در واتساپ"
https://chat.whatsapp.com/KzAL9rEs5uu0kiDdyQFgRp
"باب الحسین ع اینستاگرام"
https://www.instagram.com/invites/contact/?i=oc7bocnawwxq&utm_content=5ujtwdw
ضامن اشک تلگرام
https://telegram.me/zameneashk
کانال ضامن اشک ایتا
https://eitaa.com/zameneashk1
❖﷽❖
#بعد_از_ظهور
📜 در كتاب «منتخب البصائر» از محمد بن طيار از آن حضرت روايت كرده است كه در تأويل آيۀ:
✨«وَ يَوْمَ نَحْشُرُ مِنْ كُلِّ أُمَّةٍ فَوْجاً»
يعنى: و روزى كه برانگيخته ميكنيم از هر گروهى، جمعى را.
فرمود: هر مؤمنى كه كشته شده باشد؛ بدنيا برميگردد تا (بعد از زندگى مجدد) به مرگ طبيعى بميرد و هر مؤمنى كه مرده باشد، به دنيا برميگردد تا كشته شود (و به ثواب شهادت نائل گردد).
📝جابر جعفى گفت: از حضرت صادق عليه السّلام تفسير آيه
✨ «وَ لَئِنْ قُتِلْتُمْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أَوْ مُتُّمْ»... يعنى اگر در راه خدا كشته شديد يا مرديد... سؤال شد،
🔍فرمود: اى جابر آيا ميدانى راه خدا كدام است؟
عرض كرد نه بخدا مگر اينكه از شما بشنوم.
❣ فرمود: كشته شدن در راه على و اولاد اوست.
🕯هر كس در راه محبت او كشته شود، در راه خدا كشته شده است و هيچ كس نيست كه ايمان به اين آيه داشته باشد، مگر اينكه كشته شدن و مرگى در پيش دارد،
💎به اين معنى كه اگر كشته شود دوباره برانگيخته مىشود تا بميرد،
و اگر مرد، برانگيخته مىشود تا اينكه كشته شود،
نظير اين روايت در تفسير عياشى هم ذكر شده است.
📚مهدی موعود، صفحه 1188
علامه محمدباقر مجلسی
@Aldolatahalzahraeyah
❖﷽❖
#حدیث_مهدوی
📜حَدَّثَنَا اَلْمُظَفَّرُ بْنُ جَعْفَرِ بْنِ الْمُظَفَّرِ الْعَلَوِيُّ السَّمَرْقَنْدِيُّ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ قَالَ حَدَّثَنَا جَعْفَرُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ مَسْعُودٍ الْعَيَّاشِيُّ عَنْ أَبِيهِ عَنْ أَحْمَدَ بْنِ عَلِيِّ بْنِ كُلْثُومٍ عَنْ عَلِيِّ بْنِ أَحْمَدَ الرَّازِيِّ عَنْ أَحْمَدَ بْنِ إِسْحَاقَ بْنِ سَعْدٍ قَالَ سَمِعْتُ أَبَا مُحَمَّدٍ الْحَسَنَ بْنَ عَلِيٍّ الْعَسْكَرِيَّ عَلَيْهِ السَّلاَمُ يَقُولُ: الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي لَمْ يُخْرِجْنِي مِنَ الدُّنْيَا حَتَّى أَرَانِي الْخَلَفَ مِنْ بَعْدِي أَشْبَهَ النَّاسِ بِرَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ خَلْقاً وَ خُلْقاً يَحْفَظُهُ اللَّهُ تَبَارَكَ وَ تَعَالَى فِي غَيْبَتِهِ ثُمَّ يُظْهِرُهُ فَيَمْلَأُ الْأَرْضَ عَدْلاً وَ قِسْطاً كَمَا مُلِئَتْ جَوْراً وَ ظُلْماً.
📝 احمد بن اسحاق گويد: از امام عسكرىّ عليه السّلام شنيدم كه مىفرمود:
✅ سپاس از آن خدايى است كه مرا از دنيا نبرد تا آنكه جانشين مرا به من نشان داد،
🕯او از نظر آفرينش و اخلاق شبيهترين مردم به رسول خداست.
خداى تعالى او را درغيبتش حفظ فرمايد سپس او را آشكار كند و او زمين را پر از عدل و داد فرمايد همچنان كه مملوّ از جور و ستم شده باشد.
📚 كمال الدين و تمام النعمة - جلد2، صفحه 118
باب38/حدیث7
@Aldolatahalzahraeyah